Psichologijos mokykla 360
Personalo atrankos

2019 m. rudens semestro studijų tvarkaraštis

Mokymai vyksta nurodytomis tvarkaraštyje datomis nuo 17.30 - 20.30 val. (darbo dienomis)

Filtruoti
14LapkričioKetv.

Vienišumo baimė. Nerimas ir egzistencinė – neišvengiama vienatvė

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-11-14Inga Bogdzevičienė

Kiekvienas, patyręs vienišumo kančios jausmą, išgyvena džiaugsmą išvydęs draugiškų akių žvilgsnį, pajutęs nebylų žmogaus rankos paspaudimą, palaimą eidamas petys į petį su artimu žmogum... Vienatvė nėra benamystė, tačiau ji lemia daug socialinių pasekmių. Klausytojai turės galimybę suvokti, kad vienatvė nėra nei gera, nei bloga, kad ji nepavaldi laikui, kad tai patyrimas, galintis pastūmėti į naują gyvenimo kokybę, sąmoningumą, savęs ir kito didesnį pajautimą. Iš esmės kiekvienas žmogus egzistuoja izoliuotai – jis susitinka su savimi tyloje ir prieš save mato savo gyvenimą. Tačiau vienatvė gali tapti nepakeliamo skausmo ir baimės patirtis, kančia, kurią vis tik privalome pereiti vieniši, nes tik tuomet žmogus patiria glaudžiausią sąlytį su savo egzistencija ir esminę būtį su kitais. 

  • Vienatvė poroje – išskirtinai privatus reikalas?
  • Vienišumo nerimas. Tarp to, kas žmogus iš tiesų yra ir apsimeta esąs. Konformizmas, statuso ir saugumo siekimas prieš solidarumą ir pasitikėjimą kitais? Kur glūdi vienišumo jausmo šaknis? 
  • Egzistencinė vienatvė. Kas kuria egzistencinės vienatvės emocinį klimatą? Žmogus, gyvenantis savo gyvenimą, pasmerktas vienatvės patirčiai?
  • Antuanas de Sent-Egziuperi ir vienatvės vertė.
Registracija ir kainos Suskleisti
19LapkričioAntr.

Kaip susikalbėti tarpusavyje? 10 dažniausiai pasitaikančių klaidų organizacijos komunikacijoje

Modulis: Darbo psichologija 2019-11-19Juris Belte

Dalyviai įgis žinias ir įgūdžius kaip užtikrinti efektyvią tarpasmeninę, tarpgrupinę ir hierarchinę komunikaciją, kad bendravimas būtų nukreiptas į bendradarbiavimą, o ne į pasiteisinimų, konfliktų, intrigų, manipuliacijų kūrimą

Mokymai skirti visiems, norintiems išmokti efektyviai komunikuoti.

  • Kas iš tiesų yra komunikacija organizacijoje?
  • Komunikavimo procesas. Komunikacijos trikdžiai;
  • Praktinis darbas „Komunikacijos trikdžiai“;
  • Komunikavimo sistemos kūrimas;
  • Horizontalusis ir vertikalusis komunikavimas;
  • Komunikavimo formos;
  • Gandų ir lūkesčių vadyba;
  • Komunikacijos taikymas motyvacijoje;
  • Vertybių skleidimas ir bendradarbiavimo kultūros formavimas;
  • Krizinio komunikavimo principai;
  • Komunikavimas, formuojant teigiamą įvaizdį;
  • Dažniausios komunikavimo organizacijoje klaidos.
Registracija ir kainos Suskleisti
21LapkričioKetv.

Mąstymo ir elgesio schemos, kurios valdo mūsų gyvenimą: kodėl vis užlipu ant to pačio grėblio arba kodėl kartoju tas pačias klaidas?

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-11-21Dr. Alicja Juškienė

Ar pastebėjote, kad tam tikrose gyvenimo situacijose visada elgiatės taip pat, tarsi būtumėte užprogramuoti? Kaskart vis užlipate ant to pačio grėblio. Stengiatės tai keisti, bet tai dažniausiai nepavyksta. 

O gal pastebėjote, kad nuolat laikotės įsikibę artimų žmonių, nes bijote, kad jie jus paliks, arba keliate sau didžiulius reikalavimus, o gal teikiate pirmenybę ne savo, o kitų poreikiams, nepasitikite kitais žmonėmis... O gal pastebėjote, kad kyla jausmas, kad elgiatės ar mąstote netinkamai, bet negalite to pakeisti? 

Jeigu bent į vieną klausimą atsakėte teigiamai, panašu, kad jūsų mąstymą ir elgesį valdo viena iš 16 schemų.

  • susipažinsite su JAV psichologų, filosofijos mokslų daktarų J. E. Youngo ir J. S. Klosko (Schemų terapijos kūrėjų) siūloma nauja strategija, leidžiančią palengva keisti savo asmenybę ir priartėti prie tokio savęs, koks trokštate būti;
  • susipažinsite su 16 mąstymo ir elgesio schemų;
  • turėsite galimybę užpildyti savižynos klausimyną ir pabandyti atpažinti savo vyraujančias mąstymo ir elgesio schemas.

 

Registracija ir kainos Suskleisti
26LapkričioAntr.

Nerimo spektras – nuo sveikos emocijos iki panikos atakų. Pagalbos būdai sau ir artimam

Modulis: Motyvacija ir emocijos 2019-11-26Andromeda Kurbatovienė

Mokymai gali būti naudingi dalyviams, norintiems susipažinti su nerimo sutrikimais, sužinoti apie šiuolaikinius nerimo sutrikimų gydymo metodus, suprasti, kada verta kreiptis pagalbos, išbandyti lengvai prieinamus nerimo mažinimo būdus. 

  • Nerimo fiziniai, kognityviniai ir elgesio komponentai;
  • Nerimo sutrikimai: generalizuotas nerimas, panikos atakos, socialinis nerimas, specifinės fobijos, obsesinis kompulsinis sutrikimas, potrauminio streso sutrikimas;
  • Nerimo sutrikimai kognityvinės ir elgesio psichoterapijos požiūriu – kertiniai įsitikinimai, prielaidos ir taisyklės, generuojatys ir palaikantys nerimą (Ch. Padesky, J. Beck ir kt.);
  • Pagalbos galimybės (kognityvinė ir elgesio psichoterapija, medikamentinis gydymas, Mindfulness ir kt.).
Registracija ir kainos Suskleisti
28LapkričioKetv.

Suaugusių dukrų – mamų santykiai. Kaip išsilaisvinti iš pykčio, kaltės ir kontrolės jausmų?

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-11-28Inga Bogdzevičienė

Apie ką kalba moterys? Manote apie vyrus? Ogi ne, jos daugiausia kalbasi apie motinas! Galbūt tam tikrame savo gyvenimo etape, o galbūt ir viso gyvenimo tėkmėje jos yra dėkingumo šaltinis, tačiau gali būti jaučiamos kaip nepakenčiamos, erzinančios, keliančios pykčio ir kaltės jausmus. Aiškumą santykiuose užgožia praradimo baimė: ar turiu teisę būti egoistiška ir užsibrėžti ribas? O gal privalau būti emocine pagalbos stotele ir priimti kančią kaip dukros duoklę mamai ir pareigos būti šalia išpildymą? Meilės nepakanka. Brandi motiniška meilė sutinkama itin retai. Susitikimo metu turėsite unikalią galimybę tyrinėti dukrų – mamų santykius, suprasti ir priimti savo patirtis, o taip pat pajausti ryšį su kitų moterų patirtimis.  

  • Motinos archetipas – pagrindas motinos kompleksui. Kurią jūs pažįstate? Globojančią ir peninčią gerumu? Ekstremalią emociškai? Motiną, tarsi požemio tamsą?
  • Motina įvairiais dukros brandos laikotarpiais: jos užgrobta „maža graži mergaitė“; mergaitė paauglė ir augantis kaltės jausmas; suaugusi dukra ir nepasitenkinimo jausmas;
  • Mamos – dukros pora ir platoniški santykiai, kuriuose trečiam vietos nėra;
  • Ekstremalios motinos. Motinos žvaigždės, jaunatviškos meilužės;
  • Neteisingos motinos. Pavydžios ir ambivalentiškos. Depresyvios ir išprotėjusios;
  • Motina – mentorė;
  • Moteris tampa motina. Ar tapti sava mama? Perduoti gėdą, apleistumą, vienatvę;
  • Santykių gedulas. Motinos gedulas brandžiame amžiuje. 
Registracija ir kainos Suskleisti
03GruodžioAntr.

Kaip padėti vaikams susidraugauti su jų baimėmis?

Modulis: Vaikų psichologija 2019-12-03Linga Švanienė

Mokymų dalyviai išmoks konkrečių būdų kaip sukurti darbui reikalingą ryšį su vaiku, kaip „perrašyti“ vaiką išgąsdinusius įvykius bei kaip padėti vaikams įveikti jų baimes.

1. Teorinė dalis:

  • Žmogaus gyvenimo etapai nuo gimimo iki 12 metų: specifika, svarbiausi uždaviniai;
  • Susipažinimas su pagrindiniais modeliais, naudojamais INP vaikų psichoterapijoje: SCORE, PARKUR, sąmoningų sąmonės vienetų modelis, teorija, baziniai panaudojimo principai.

2. Praktinė dalis.  Jos metu bus atliekamos psichotechnikų, padedančių įveikti baimes, demonstracijos (demonstracijos bus rodomos, pasinaudojant savanoriais renginio dalyviais, paaiškinant darbo su vaikais specifiką):

  • Sutarties su vaiku sudarymas. Šis būdas padės sukurti su vaiku tokį ryšį, kuris bus tinkamiausias psichoterapiniam darbui su juo;
  • Kritinio incidento perrašymas. Kiekviena baimė turi savo priežastį ir dažniausiai, tai būna skausmingas vaikui praeities įvykis, užsifiksavęs jo psichikoje, pasireiškiantis tam tikrose situacijose ir trukdantis ramiai jaustis bei adekvačiai veikti. Skausmingą patirtį galima „perrašyti“. Būtent tam ir skirta ši psichotechnika;
  • Gąsdinančios dalies transformacija  – psichotechnikos metu mokysimės kaip panaudojant piešinius ar plastiliną transformuoti baimę sukeliančią psichikos dalį;
  • Kaip padėti vaikui išmokti savarankiškai važiuoti viešuoju transportu? Šioje užsiėmimo dalyje peržiūrėsime darbo su vaiku struktūrą, turinį ir dinamiką konkrečios užduoties atveju.
Registracija ir kainos Suskleisti
04GruodžioTreč.

Vertybių ir tarpasmeninių santykių žemėlapis. Kam reikalingas emocinis kompasas?

Modulis: Motyvacija ir emocijos 2019-12-04Julius Tilvikas

Nors patys to neretai nepastebime, visi turime savas preferencijas ir gana aiškiai žinome, kas mums patinka, o kas ­ – ne. Kartis tai būna apie žmones, apie veiklas, pomėgius, darbą ar tiesiog apie gyvenimą. Pagalvojus giliau, mūsų gyvenimo nuostatos labai stipriai siejasi su asmenybinėmis vertybėmis – jos tarsi sukuria sroves nunešančias mus į gyvenimo vietas, į kurias nesitikime papulti, norime to ar ne. O kas būtų, jei žinotume tas povandenines sroves, matytume, kur norime nukeliauti, ir kur mus neša. O jei dar turėtume ir kompasą, galintį padėti orientuotis tame gyvenimo vandenyne? Tam gali padėti vertybinis ir santykių žemėlapis, parodantys kas mus traukia, kas mums iš tikro svarbu, o ką darome tik dėl to, kad manome, jog taip reikia. Taip pat ir su žmonėmis – kodėl kai kurie yra labai svarbūs, o kurie – ne, nors turėtų būti atvirkščiai.

Mokymai skirti visiems norintiems labiau suprasti savo asmenines gyvenimo nuostatas, gyventi patiriant mažiau streso ir įtampos ir siekiantiems išsiaiškinti, kodėl jie vėl ir vėl atsiduria tose pačiose gyvenimiškose situacijose, nors stengiasi jų išvengti. Taip pat suprasti, kas iš tikro jų gyvenime yra svarbu ir efektyviau siekti tų patirčių ar rezultatų.

  • Asmenybinės vertybės – kas tai yra ir kas nėra
  • Teigiamos ir neigiamos asmenybinės vertybės – dorybės ir ydos
  • Menamos, geidžiamos ir tikrosios vertybės
  • Asmenybinės, tarpasmeninės ir gyvenimo vertybės
  • Vidinis vertybinis konfliktas – būdas keistis
  • Asmenybinių vertybių žemėlapio sudarymas (praktinis darbas)
  • Emocinis kompasas ir kaip juo naudotis turint vertybių žemėlapį
  • Tarpasmeninių santykių ir įtakų žemėlapio sudarymas (praktinis darbas)
  • Vertybių ir santykių žemėlapių atitikimas – karštos ir šaltos zonos (praktinis darbas)
  • Tolimesni žingsniai turint žemėlapius – planas (praktinis darbas) 
  • Apibendrinimas.
Registracija ir kainos Suskleisti
05GruodžioKetv.

Mąstymo ir elgesio schemos, kurios valdo mūsų gyvenimą: kaip išsilaisvinti iš spąstų?

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-12-05Dr. Alicja Juškienė

Ar pastebėjote, kad tam tikrose gyvenimo situacijose visada elgiatės taip pat, tarsi būtumėte užprogramuoti? Kaskart vis užlipate ant to pačio grėblio. Stengiatės tai keisti, bet tai dažniausiai nepavyksta. 

O gal pastebėjote, kad nuolat laikotės įsikibę artimų žmonių, nes bijote, kad jie jus paliks, arba keliate sau didžiulius reikalavimus, o gal teikiate pirmenybę ne savo, o kitų poreikiams, nepasitikite kitais žmonėmis... O gal pastebėjote, kad kyla jausmas, kad elgiatės ar mąstote netinkamai, bet negalite to pakeisti? 

Jeigu bent į vieną klausimą atsakėte teigiamai, panašu, kad jūsų mąstymą ir elgesį valdo viena iš 16 schemų.

Šiuose mokymuose sužinosite apie strategijas leidžiančias:

  • atrasti ryšį su žmonėmis ir išsilaisvinti iš spąstų;
  • atsikratyti priklausomybės nuo kitų žmonių ir išsiugdyti gebėjimą savarankiškai tvarkyti savo gyvenimą;
  • išguiti įsitikinimą, kad kiti žmonės tenori jus įskaudinti ir išnaudoti;
  • pažaboti pyktį, nuoskaudą ir tuštumos jausmą.
Registracija ir kainos Suskleisti
10GruodžioAntr.

Kur mus atveda depresija? Sutrikimo simptomai ir naujausi įveikimo būdai

Modulis: Motyvacija ir emocijos 2019-12-10Andromeda Kurbatovienė

Mokymai gali būti naudingi dalyviams, norintiems daugiau sužinoti apie nuotaikos sutrikimus, depresinių sutrikimų požymius bei pagalbos galimybes, išbandyti kai kuriuos nuotaikos gerinimo būdus. 

  • Liūdesio fiziniai, kognityviniai ir elgesio komponentai;
  • Kada liūdesys tampa sutrikimu? Depresinių sutrikimų rūšys ir simptomai;
  • Depresija kognityvinės ir elgesio psichoterpijos požiūriu – kertiniai įsitikinimai, generuojantys liūdesį, bejėgiškumą, neviltį (A. Ir J. Beck, Ch. Padesky, D. Greenberger, D. Burns ir kt.);
  • Pagalbos galimybės, šiuolaikiniai depresijos gydymo metodai.
Registracija ir kainos Suskleisti
12GruodžioKetv.

Iš pelenų į svaiginančią sėkmę – charakterio analizė, remiantis pasaka ,,Pelenė”

Modulis: Asmenybės psichologija 2019-12-12Salva Marcinkevičienė

"Pažink save ir kitą per pasaką". Kiekvienoje pasakoje herojus ne tik susiduria su iššūkiu, bet ir jį nugali. Pasakų analizė leidžia pabūti vieno ar kito herojaus kailyje, „pasimatuoti” jo gyvenimo scenarijų, surengti „pasakišką” pasitarimą, rasti pagalbos būdus. Tyrinėdami pasakas, pasižiūrėsime iš šono į savo ar klientų gyvenimo scenarijus. Ieškosime kaip juos pakeisti, jei jie tapo nebeefektyvūs ar destruktyvūs.

  • Ką ji žinojo tokio, ko nežinau aš?
  • Kodėl ją užjaučia viso pasaulio skaitytojai?
  • Kaip susiformuoja Pelenės tipo charakteriai?
  • Įvertinimo ir nuvertinimo svarba mūsų gyvenime;
  • Brolių/ seserų santykiai.
Registracija ir kainos Suskleisti

Įspūdžiai geri, norisi kartoti, tęsti, gilinti žinias! Dėmesingas personalas, siunčiami priminimai apie mokymus esant mano užimtumui labai pravertė. Mokymai apie asmenybės tipus per pasakų analizę pranoko lūkesčius. Tai buvo daugiasluoksniškumas, gylis, netikėtas įtraukimas. Mokymuose praleistas laikas paliko didelę pridėtinę vertę.

RūtaMokymų dalyvė
Daugiau atsiliepimų

Turite klausimų apie psichologijos studijas?
Susisiekite, mielai patarsime!

Evelina Misevičiūtė-Urbonė Mokymų koordinatorė

evelina@psichologijosmokykla360.lt
+370 691 63000 Kur vyksta paskaitos?
Sekite mus:FacebookYoutubeLinked in

Arba užduokite mums klausimą užpildydami šią formą:

Siųsti klausimą