Mūsų klientė – Evopipes SIA – tai tarptautinė gamybos įmonė. UAB Evopipes Radius yra atstovybė Lietuvai. Mūsų gamykla, įsikūrusi Latvijoje, yra modernių inžinerinių sprendimų kūrimo centras. Specializuojamės aukštos kokybės vamzdynų sistemų gamyboje, kurios užtikrina efektyvumą ir ilgaamžiškumą įvairiose srityse – nuo pramonės iki infrastruktūros.
Evopipes priklauso Radius Systems Group – pasaulinei inžinerinių sprendimų lyderei. Ši grupė vienija inovatyviausias įmones, kurių pagrindinis tikslas yra kurti tvarius, pažangius ir patikimus gaminius. Šiuo metu kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!
- Įdomų, įvairiapusį ir ne monotonišką darbą tarptautinėje gamybos įmonėje.
- Draugišką komandą ir puikų mikroklimatą, kuriame gera dirbti.
- Galimybę tobulėti per profesinius mokymus ir jausti visapusišką paramą.
- Solidų atlyginimą, kuris atspindi Jūsų kompetencijas.
- Įmonės automobilį Jūsų darbo patogumui.
- Komandiruotes į užsienį – nes mes dirbame ne tik Lietuvoje.
Šioje pozicijoje būsite atsakingas už sklandų techninių sprendimų įgyvendinimą, bendradarbiavimą su kolegomis ir klientais.
Jūsų užduotys:
- Darbas su projektuotojais ir montuotojais - užtikrinsite, kad techniniai sprendimai ne tik išvystų dienos šviesą, bet ir būtų įgyvendinti kokybiškai ir laiku.
- Bendradarbiavimas su gamybos komanda - mėgstate komandinius iššūkius ir galite sklandžiai spręsti techninius klausimus su mūsų gamyklos kolegomis Latvijoje.
- Projektų sąmatų sudarymas ir paskaičiavimas.
- Užsakymų ir komercinių pasiūlymų valdymas - būsite organizacijos variklis, kuris užtikrina, kad užsakymai ir pasiūlymai būtų tvarkomi tiksliai ir efektyviai.
- Mikroklimato kūrimas - Jūsų pozityvumas ir sąmoningumas padės ne tik spręsti kasdienius iššūkius, bet ir prisidėti prie draugiškos bei palaikančios darbo aplinkos.
- Turite bent 1 m. patirtį aktyviuose pardavimuose.
- Gebate naudotis MS Office – juk efektyvi vadyba reikalauja organizuotumo!
- Bendraujate anglų kalba.
- Turite komandinių įgūdžių ir gebėjimo paskirstyti prioritetus – Jūsų racionalus mąstymas, atsakingumas ir pozityvumas mus įkvėps.
- Turite inžinerinį mąstymą ir pardaviko širdį. Tai reiškia, kad techninės žinios Jums – įgimtas talentas, tačiau klientų poreikiai ir gebėjimas pasiūlyti tinkamiausius sprendimus Jus taip pat „veža“.
Esame stabiliai auganti transporto įmonė, vertinanti profesionalumą, atsakomybę ir komandinį darbą.
Šiuo metu prie savo kolektyvo kviečiame prisijungti darbo užmokesčio buhalterį (-ę) – kruopštų, atsakingą ir patyrusį specialistą, kuriam (-iai) skaičiai – ne tik darbas, bet ir malonumas.
- Ilgalaikę darbo perspektyvą ir stabilumą augančioje įmonėje.
- Draugišką kolektyvą ir palaikančią vadovybę.
- Visas reikalingas priemones sklandžiam ir rezultatyviam darbui.
- Geras darbo sąlygas bei aiškias atsakomybes.
- Darbo užmokesčio skaičiavimą ir apskaitą.
- Kuro, kelionės lapų bei avansinių dokumentų apskaitą.
- Deklaracijų ruošimą ir teikimą VSDF ir VMI.
- Pranešimų teikimą „Sodrai".
- Turite patirties darbo užmokesčio skaičiavime transporto ar gamybinėje įmonėje.
- Gerai mokate dirbti su „Rivilė“ programa.
- Pasižymite kruopštumu, atsakomybe ir analitiniu mąstymu.
- Rusų kalbos mokėjimą laikytume privalumu.
Esame UAB Vejusta (www.ubsolar.lt) - saulės elektrinių projektavimo, montavimo ir priežiūros paslaugas teikianti įmonė. Dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Airijoje ir kitose Europos šalyse.
Augame ir galime pasiūlyti Jums prisijungti prie mūsų komandos! Ieškome ELEKTRIKŲ - naujų antžeminių saulės elektrinių parkų visoje Lietuvoje įrengimo elektros darbams.
- Būsite augančios, finansiškai stabilios įmonės dalimi.
- Dirbsite su įdomiais ir dideliais projektais Lietuvoje (pagal galimybę kuo arčiau Jūsų gyvenamosios vietos).
- Gausite visapusišką pagalbą įsitraukiant į darbo procesą ir įmonės veiklą.
- Būsite aplinkoje, kurioje skatinamas tobulėjimas ir skiriamas biudžetas mokymams.
- Turėsite visas sėkmingam darbui reikalingas priemones.
- Jums bus kompensuojama kelionė iš/į darbą, pasirūpinama apgyvendinimu, esant poreikiui.
- Jausitės įvertintas – visada pastebime ir paskatiname už gerus rezultatus ir prisiimtas atsakomybes.
- Elektros tinklų įrengimas.
- Spintų, pastočių montavimas.
- Požeminių komunikacijų įrengimas, atstatymas.
- Vamzdžių klojimas bei kabelių vėrimas.
- Kabelių galinių movų įrengimas, kabelių izoliacijos matavimas, įžeminimo įrengimas ir matavimas bei kiti panašūs darbai, susiję su saulės elektrinių parkų įrengimo elektros darbais.
- Elektrotechninis išsilavinimas.
- Žemos, vidutinės ir aukštos įtampos montavimo reikalavimų, EIIT taisyklių, įstatymų ir reikalavimų išmanymas.
- Saulės elektrinės bazinis išmanymas (fotoelementai, keitikliai), AC dalies operatyvinių jungimų (žema, aukšta įtampa 0,4 kV – 35 kV) išmanymas.
- Panaši darbo patirtis (patirtis su saulės elektrinėmis – didelis privalumas).
- Energetikos sertifikatų turėjimas – didelis privalumas.
- Atsakingumas, darbštumas, rezultatyvumas.
- Savarankiškumas ir organizuotumas.
- Darbų saugos reikalavimų laikymasis.
- Vairuotojo pažymėjimas, B kategorija.
We are – a Norwegian company with subsidiaries delivering electrical installation material, LED lighting and accessories. Having our own factories enables us to manage our entire value chain from product development to commercial sales and ensures that our customers can rely on our products.
In Lithuania, we have a center for sales and distribution of DIY and semi-professional products for Scandinavia and Europe markets. Also, in 2021 a new production line - Glob-El - was launched in FEZ industrial zone in Klaipeda and ensures us offering OEM and ODM manufacturing services on a global scale.
Currently we are looking for a passionate, proactive, and open for new challenges BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER BALTICS to join our team.
- To join a growing, development focused, transparent and reliable company.
- To work with many in-house developed, designed to meet strict Scandinavian requirements, and produced in our own factories high-quality products.
- Together with the team aim to be the best Nordic, European and even global supplier. And have fun doing it!
- Norwegian work climate, informal style of communication and support.
- Culture that promotes talent, enthusiasm and engagement among all employees.
- Atmosphere where respect to everyone and work-life balance is a value.
- Permanent contract with a competitive salary and bonus system.
- Create and implement a strategic sales plan that expands company’s customer base and ensure its strong presence in Baltic market.
- Develop a network of contacts to attract new clients.
- Communicate with clients directly (regular visits, calls, fairs) - foster and develop relationships.
- Prepare commercial offers and ensure contracts to achieve assigned sales goals.
- Forecast sales, develop sales strategies and evaluate their effectiveness.
- Be a positive representative of the company and its brands.
- Attend exhibitions/meetings abroad to represent products.
- Relevant electrical installation material B2B sales or business development experience.
- Strong business sense and industry expertise.
- Interpersonal, networking, communication, presentation, and negotiation skills.
- Analytical skills and critical thinking.
- Confidence to start things from scratch and persistence to drive processes from plan to close.
- Fluent written and spoken English, other languages will be an advantage.
- Flexible approach to work with the ability to adapt to changing environment and possibility to travel for face-to-face meetings with business partners in Europe.
Mūsų klientas – tai daugiau nei dešimtmetį veikiantis maisto papildų kūrėjas, dirbantis su rinkoje išskirtiniais, natūralios sudėties produktais. Įmonė remiasi mokslu, inovacijomis ir ilgamete partneryste su tarptautiniais gamintojais. Įmonė atveria naujas galimybes savo istorijoje – kuriama kokybės valdymo sistemą nuo pagrindų.
Ieškome žmogaus, kuris ne tik turi patirties, bet ir noro kurti, įgyvendinti, auginti. Tai ne pozicija „palaikyti esamą“, tai kvietimas būti tuo nauju kolega, kuris atneš savo žinias, gerąsias praktikas ir prisidės prie svarbaus etapo – kokybės kultūros stiprinimo ir tarptautinių standartų diegimo.
- Įkvepiančią aplinką. Dirbsite su žmonėmis, kurie tiki tuo, ką daro, kurie nebijo klausimų, naujų idėjų ir iššūkių.
- Įvairovę ir dinamiką. Kasdienis darbas čia – tai ne rutina, o procesas, pilnas sprendimų, naujovių ir svarbių sprendimų.
- Galimybę augti. Jei turite idėjų – jos bus išgirstos. Jei turite ambicijų – jos ras kryptį.
- Prasmę. Mūsų produktai padeda žmonėms gyventi sveikiau, jaustis geriau, rūpintis savimi. Tai darbas, kuriame žinai, kad tai, ką darai, turi vertę.
- Dalyvauti naujų maisto papildų kūrimo procese – nuo pirmosios idėjos iki realaus produkto.
- Užtikrinti, kad gamybos procesai būtų tikslūs ir kokybiški, organizuoti bei prižiūrėti gamybos užsakymus.
- Įvertinti žaliavų kokybę – tiek dokumentaliai, tiek realiai.
- Stebėti ir palaikyti produktų kokybę per visą jų galiojimo laiką.
- Rasti būdus, kaip padaryti dar geriau – inicijuoti kokybės gerinimo pokyčius.
- Klausytis, ką sako klientai – analizuoti jų patirtis, reaguoti, sisteminti įžvalgas.
- Ruošti reikalingą dokumentaciją – sertifikatai, notifikavimai, atitiktys.
- Padėti įmonei žengti į tarptautinę kokybės erdvę – diegti GMP, ISO ir kitus standartus.
- Kurti ir pristatyti produktų prezentacijas, komunikuoti su partneriais Lietuvoje ir užsienyje.
- Patirties. Mums svarbu, kad būtumėte dirbę gamybos įmonėje, geriausia – maisto ar papildų srityje.
- Išsilavinimo. Idealu – chemijos inžinerija, technologijos arba susijusi sritis.
- Sisteminio mąstymo ir smalsumo. Norime, kad matytumėte visumą, bet nepamirštumėte detalių.
- Gebėjimo savarankiškai kurti sprendimus. Šioje pozicijoje nėra jau išminto tako – jį kursite patys.
- Anglų kalbos žinių. Būtina. Rusų kalba – didelis privalumas.
- Vidinės motyvacijos. Norime žmogaus, kuriam svarbu ne „atidirbti“, o kurti vertę ir matyti, kaip tai realiai keičia kokybę.
Esame „Biofarmacija“ – įmonė, kuri nuo 2012 metų rūpinasi savo klientų sveikata ir gyvenimo kokybe. Mūsų unikalūs maisto papildai suteikia galimybę kiekvienam praturtinti savo kasdienį mitybos racioną ir lengviau pasirūpinti savimi.
Šiuo metu ieškome Komercijos vadybininko (-ės) – žmogaus, kuris nori augti pardavimų srityje ir nori įgyti patirties sveikatos sektoriuje. Tai puiki galimybė kandidatui, kuris visada norėjo išbandyti medicinos atstovo darbą – čia turėsite galimybę tiek strategiškai dirbti ofise (iki 40%), tiek aktyviai bendrauti su klientais vizitų metu (60%).
- Unikalią galimybę – įgyti pardavimų patirties farmacijos sektoriuje, išbandyti save medicinos atstovo vaidmenyje.
- Dinamišką darbą – nei viena diena nebus vienoda, turėsite ir strateginių ir aktyvių pardavimų užduočių.
- Augimo ir mokymosi galimybes – mūsų komanda padės Jums įsilieti į naują sritį ir sėkmingai joje augti.
- Visas darbui reikalingas priemones – automobilį, telefoną, kompiuterį, mokymus ir palaikymą iš kolegų.
- Konkurencingą atlyginimą su priedais – Jūsų pastangos ir rezultatai bus įvertinti!
- Įgysite unikalią pardavimų patirtį – susipažinsite su farmacijos rinka, bendrausite su gydytojais ir vaistininkais, išmoksite pardavimų subtilybių.
- Plėsite esamų klientų ratą ir ieškosi naujų – palaikysite ryšius su vaistinėmis, gydytojais, užtikrinsite mūsų produktų matomumą ir pardavimus.
- Dirbsite tiek ofise, tiek „veiksmo“ centre – dalis darbo bus susijusi su strategija, pardavimų planavimu, tačiau daugiausia laiko skirsite aktyviems vizitams pas klientus.
- Dalyvausite renginiuose, konferencijose ir parodose – atstovausite įmonę, pristatysite mūsų produktus, stiprinsite įmonės įvaizdį.
- Turite patirties pardavimuose (sektorius nėra svarbus – svarbiausia noras parduoti!).
- Matote save pardavimų srityje ir norite mokytis, tobulėti, įgyti naujų įgūdžių.
- Esate komunikabilus ir mėgstate dinamišką darbą – Jums patinka bendrauti su žmonėmis, užmegzti ryšius ir ieškoti sprendimų.
- Turite vairuotojo pažymėjimą – nes daugiausia laiko praleisite pas klientus.
Esame UAB Baltic Medica – sparčiai auganti įmonė, puoselėjanti grožį ir sveikatą. Mes atstovaujame žinomus prekės ženklus: MEDIXA, DIVES MED ir ATACHE. Tikime, kad profesionali kosmetologija ir aukštos kokybės kosmetikos produktai gali pabrėžti kiekvieno unikalų grožį ir puoselėti gerų genų bruožus.
Internetinės svetainės: https://divesmed.lt/, https://gerigenai.lt/
Šiuo metu ieškome pardavimų vadybininko (-ės), kuris ne tik domėtųsi estetine medicina, bet ir turėtų ryžto bei strateginio mąstymo aktyviems pardavimams vykdyti.
- Įtraukiantį darbą inovatyvioje ir dinamiškoje aplinkoje.
- Konkurencingą atlyginimą, premijas ir kitas motyvacijos priemones.
- Profesionalų ir palaikantį kolektyvą, kuriame vertinamos naujos idėjos ir kūrybiškumas.
- Galimybes asmeniniam ir profesiniam tobulėjimui.
- Visas darbo priemonės (automobilį ir t.t).
- Naujų klientų paieška, kontaktų užmezgimas ir ilgalaikių verslo santykių kūrimas su dermatologais, kosmetologais, estetinės medicinos specialistais
- Argumentuotas ir įtaigus kosmetologijos produktų bei estetinės medicinos priemonių pardavimas, atsižvelgiant į klientų poreikius
- Aukšto lygio klientų vizitavimas, ilgalaikių santykių su dermatologais ir kosmetologais kūrimas.
- Dalyvavimas produktų pristatymuose, mokymuose ir parodose, siekiant pristatyti įmonės produktus ir stiprinti įmonės įvaizdį.
- Rinkos tendencijų stebėjimas, konkurentų veiklos analizė ir pritaikymas efektyviems pardavimų sprendimams.
- Turi patirties pardavimų srityje, ypač vertinama patirtis grožio arba kosmetikos srityse.
- Pasižymi Išskirtiniais organizaciniais ir tarpasmeniniais įgūdžiai.
- Tau būdingas aukštas iniciatyvumo lygis, gebėjimas veikti savarankiškai ir priimti sprendimus.
- Turi puikius komunikacinius įgūdžius ir gebi įtikinti.
Lietuvos notarų rūmai – teisinės profesijos organizacija, jungianti visus šalies notarus, kviečia prisijungti prie profesionalios komandos ir savo žiniomis bei kūrybiškumu prisidėti prie notarų veiklos sklaidos bei įvaizdžio formavimo!
- Konkurencingą darbo užmokestį nuo 2000 Eur. į rankas;
- Įdomų ir prasmingą darbą teisinės profesijos atstovų bendruomenėje;
- Galimybę prisidėti prie viešosios komunikacijos stiprinimo nacionaliniu mastu;
- Bendradarbiavimą su žiniasklaida, institucijomis ir komunikacijos profesionalais;
- Profesionalią, draugišką ir bendradarbiaujančią komandą.
- Lietuvos notarų rūmų ir notarų veiklos viešinimo strategijos kūrimas ir įgyvendinimas;
- Vidinės ir išorinės komunikacijos organizavimas bei tobulinimas;
- Informacijos rengimas žiniasklaidai, spaudos pranešimų, kalbų, straipsnių, naujienlaiškių ruošimas;
- Lietuvos notarų rūmų interneto svetainės ir socialinių tinklų turinio valdymas bei nuolatinis atnaujinimas;
- Spaudos apžvalgų rengimas ir aktualios informacijos teikimas Prezidiumui, notarams;
- Viešųjų renginių, konferencijų organizavimas ir dalyvavimas juose;
- Dalyvavimas darbo grupėse, komisijose, posėdžiuose pagal Prezidento pavedimus.
- Aukštasis universitetinis išsilavinimas (magistro kvalifikacinis laipsnis komunikacijos srityje);
- Mažiausiai 5 metų darbo patirtis viešųjų ryšių ar žiniasklaidos srityje;
- Gebėjimas rengti kokybiškus tekstus, organizuoti renginius, valdyti komunikacijos procesus;
- Patirtis dirbant su socialiniais tinklais, interneto svetainių turinio valdymo sistemomis;
- Anglų kalbos mokėjimas ne žemesniu kaip B2 lygiu;
- Puikūs komunikacijos, informacijos sisteminimo ir analizės įgūdžiai;
- Patirtis grafinio dizaino, vizualinių komunikacijos sprendimų kūrimo srityje – privalumas;
- Atsakingumas, kūrybiškumas, iniciatyvumas, gebėjimas savarankiškai planuoti darbą.
Ieškome šilto, paslaugumo nestokojančio žmogaus, kuris norėtų tapti svarbia mūsų biuro dalimi – pirmu žmogumi, kurį pamato klientas, ir tuo, kuris padeda jiems jaustis saugiai ir užtikrintai.
- Konkurencingą darbo atlygį nuo 1200 Eur. į rankas.
- Visą reikalingą apmokymą darbo vietoje;
- Profesionalią, palaikančią komandą;
- Ilgalaikę darbo vietą ir draugišką atmosferą.
- Atsiliepti į telefono skambučius, atsakyti į užklausas;
- Priimti klientus biure, pasirūpinti jais ir suteikti pagrindinę informaciją;
- Sklandžiai bendradarbiauti su komanda;
- Užtikrinti tvarką biure, padėti su kasdienėmis užduotimis.
- Esi nuovoki (-us), greitai perpranti situacijas, moki išlaikyti ramybę;
- Laikaisi diskretiškumo ir konfidencialumo;
- Moki gražiai ir profesionaliai bendrauti – tiek telefonu, tiek gyvai;
- Esi šiltas, paslaugus žmogus, kuriuo klientai gali pasitikėti;
- Gali dirbti rutininį darbą atsakingai ir be blaškymosi;
- Puikiai kalbi lietuviškai, mokėti anglų kalbą būtina, rusų kalba – privalumas;
- Gebi dirbti kompiuteriu ir greitai mokaisi.
Ar socialiniai tinklai – Tavo aistra?
Ar turi akį estetikai ir išmanai, kaip kurti įtraukiančią bei išskirtinę skaitmeninę patirtį?
Mes ieškome kūrybiško, į tendencijas įsigilinusio ir strateginio mąstymo specialisto, kuris valdytų socialinių tinklų komunikaciją prabangos prekių segmente.
Socialinių tinklų valdymas:
- Kursi ir įgyvendinsi unikalią socialinių tinklų strategiją (Instagram, Facebook, TikTok, Pinterest).
- Planuosi, kursi ir skelbsi turinį – nuo prabangą atspindinčių vizualų iki autentiškų istorijų.
- Dirbsi su fotografais, vaizdo kūrėjais ir dizaineriais, siekdamas užtikrinti aukščiausios kokybės turinį.
Analitika ir tobulinimas:
- Stebėsi ir analizuosi socialinių tinklų veiklą naudodamas Instagram Insights, Google Analytics ir kitas priemones.
- Tobulinsi strategijas remdamasis duomenimis, siekiant didesnio įsitraukimo ir auditorijos augimo.
- Bendradarbiausi su marketingo komanda, kad socialiniai tinklai derėtų su platesnėmis kampanijomis.
Bendruomenės valdymas ir prekės ženklo atstovavimas:
- Aktyviai bendrausi su auditorija, reaguosi į komentarus ir žinutes.
- Užtikrinsi, kad prekės ženklas socialiniuose tinkluose išlaikytų prabangos ir autentiškumo įvaizdį.
- Kursi partnerystes su influenceriais, turinio kūrėjais ir prekės ženklo ambasadoriais.
Skaitmeninės reklamos ir rinkodaros palaikymas:
- Dalyvausi mokamų socialinių tinklų kampanijų (META Ads) įgyvendinime.
- Prisidėsi prie SEO, Google Ads ir el. pašto rinkodaros iniciatyvų.
- Patirtis: 2–5 metų darbo patirtis socialinių tinklų vadyboje, idealiu atveju – prabangos, mados ar gyvenimo būdo sektoriuje.
- Kūrybiškumas: Išskirtinis estetinis pojūtis, gebėjimas kurti vizualiai patrauklų ir įtraukiantį turinį.
- Analitinis mąstymas: Gebėjimas įvertinti duomenis ir priimti strateginius sprendimus.
- Puikūs rašymo įgūdžiai: Įtikinančių ir įtraukiančių tekstų kūrimas socialiniams tinklams.
- Techniniai įgūdžiai: Photoshop, Canva ar vaizdo redagavimo įrankių išmanymas.
- Papildomas privalumas: Žinios apie META Ads, SEO ir Google Ads.
- Kūrybinę laisvę bei galimybę formuoti prabangos prekių ženklo įvaizdį.
- Konkurencingą atlyginimą ir motyvuojančias premijas.
- Darbą Vilniaus senamiestyje – įkvepiančioje aplinkoje.
- Profesinio augimo ir tobulėjimo galimybes.
Jei nori prisijungti prie komandos, kurioje Tavo kūrybiškumas bus vertinamas ir skatinamas – laukiame tavo CV ir portfolio!
„Mediaskopas“ – žiniasklaidos duomenų analitikos lyderė Lietuvoje. Mūsų paslaugomis naudojasi valstybės institucijos, komunikacijos agentūros, verslo įmonės ir NVO. Padedame joms valdyti reputaciją, analizuoti komunikaciją, matuoti kampanijų efektyvumą ir reaguoti į informacijos srautus.
Padedame:
- Rinkodaros ir komunikacijos vadovams išsigryninti temų strategiją.
- Organizacijoms stebėti savo bei konkurentų komunikaciją.
- Asmenims ar prekės ženklams suprasti, kaip jie matomi viešojoje erdvėje.
- Paruošti medžiagą kampanijoms, reputacijos ar įvaizdžio analizei.
- Valdyti krizes, remiantis istoriniais ir realaus laiko duomenimis.
- Priimti tikslesnius, įrodymais grįstus sprendimus, pagrįstus tikromis įžvalgomis.
Prisijunk prie „Mediaskopas“ komandos – vietos, kur duomenys virsta įžvalgomis, o darbas turi aiškią prasmę!
- Laiko patikrintas patikimumas– jau 26 metai sėkmingai veikiame rinkoje.
- Tarptautinė aplinka – priklausome BMMG grupei, glaudžiai bendradarbiaujame su Latvijos (LETA) ir Estijos komandomis.
- Unikalūs duomenys – vieninteliai Lietuvoje turime daugiau nei 10 metų žiniasklaidos archyvą, leidžiantį kurti išskirtinius, į duomenis grįstus sprendimus.
- Lojali ir stabili komanda – dauguma kolegų dirba įmonėje jau daugiau nei dešimtmetį. Čia žmonės lieka, nes vertina atmosferą. Pas mus “išgyvena” tik pozityvūs žmonės.
- Pasitikėjimas vietoj kontrolės – tikime, kad kiekvienas yra savo srities profesionalas ir gali veikti savarankiškai.
- Tikra erdvė augimui – skatiname iniciatyvą, suteikiame laisvę kurti, bandyti, tobulėti.
- Klaidos - mokymosi dalis. Norime išmokti ir judėti toliau. Nuolat keičiamės ir tobulėjame.
- Lankstus darbas – dirbame hibridiniu būdu, ofisas Vilniuje – Tavo pasirinkimas.
- Garsinsi vardą – dalyvavimas renginiuose, verslo asociacijose ir kitose profesinėse erdvėse yra svarbi šios pozicijos dalis. Būsi mūsų atstovas (-ė), o jei norėsi – tapsi ir įmonės balsu scenoje ar žiniasklaidoje.
- Dirbsi tiesiogiai su įmonės vadove Jūrate – atvira, energinga ir labai patyrusi pardavimų srityje, ji aktyviai dalinsis įžvalgomis ir padės Tau augti nuo pirmos dienos.
- Aktyviai ieškosi naujų klientų (duomenų bazės, Linkedin) – kalbėsi, domėsiesi, kursi santykius ir pristatysi „Mediaskopo“ vertę – aiškiai, logiškai, įdomiai per mūsų sėkmės pavyzdžius.
- Dalyvausi renginiuose ir asociacijų veikloje – būsi „Mediaskopo“ veidas verslo bendruomenėje.
- Vesi pristatymus – įtraukiančiai, aiškiai ir su duomenų „wow“ efektu.
- Dirbsi kartu su duomenų stratege ir kolegomis – nes kartu galime daugiau.
- Rengsi pasiūlymus, formuluosi brief’us gamybai.
- Dirbsi su viešaisiais pirkimais ir pavaduosi kolegę atostogų metu.
- Bendrausi anglų kalba su kolegomis iš Latvijos ir Estijos.
- Būsi savarankiškas, atsakingas, komunikabilus, ieškosi išeičių, o ne pasiteisinimų.
- Jei turi B2B pardavimų patirties, ypač komunikacijos ar duomenų analitikos srityje – tai didelis privalumas.
Mūsų klientė - UAB „Medžio bitės“ - šiuolaikiška ir auganti įmonė, kuri specializuojasi medienos žaliavų tiekime bei kuria inovatyvius sprendimus verslui. Bendradarbiaujame su partneriais Europoje ir Azijoje, o mūsų darbo pagrindas - pasitikėjimas, kokybė ir ilgalaikiai ryšiai. Šiuo metu prie komandos kviečia prisijungti R&D PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!
- Motyvuojančius priedus už pasiektus rezultatus.
- Stabilų darbą patikimoje, augančioje įmonėje, veikiančioje tarptautinėse rinkose.
- Įtraukiantį darbą, kuriame Tavo idėjos bus ne tik išgirstos, bet ir įgyvendintos.
- Draugišką mikroklimatą - pasitikėjimu grįstą komandą, atvirą komunikaciją ir žmogišką požiūrį.
- Šiuolaikišką, tvarkingą darbo aplinką su viskuo, ko reikia produktyviam darbui.
- Lankstų požiūrį į darbo laiką ir savarankiškumo skatinimą.
Ieškome žmogaus, kuris padėtų mūsų komandai atrasti, testuoti ir į rinką įvesti naujus produktus. Jei domiesi medžiagomis, patinka ieškoti naujų galimybių ir organizuoti procesus - kviečiame prisijungti!
Pagrindinės atsakomybės:
- Analizuoti rinkos tendencijas ir klientų poreikius.
- Padėti atrasti naujus tiekėjus, derėtis dėl sąlygų.
- Prisidėti prie produktų testavimo, kokybės vertinimo.
- Koordinuoti naujų produktų įvedimą į rinką.
- Bendradarbiauti su rinkodaros ir pardavimų komandomis.
- Sekti rezultatus, teikti įžvalgas dėl tobulinimų.
- Inžinerinis išsilavinimas
- Turi patirties su produktų vystymu, projektų koordinavimu ar tiekimo valdymu (1-2 metų patirtis - pakankama).
- Esi komunikabilus ir atsakingas žmogus, gebantis savarankiškai organizuoti darbus.
- Puikiai valdai anglų kalbą (kitų kalbų žinios būtų privalumas).
- Gebi susidėlioti prioritetus, laikytis terminų ir dirbti su keliomis užduotimis vienu metu.
- Esi žingeidus ir norintis mokytis bei tobulėti.
Prisijunk prie profesionalų komandos ir prisidėk prie strategiškai svarbių projektų įgyvendinimo! Šiuo metu ieškome elektros inžinieriaus (-ės), kuris (-i) būtų atsakingas už elektros ūkio priežiūrą ir darbus NATO kariniame poligone, Pabradėje.
- Atsakingą, prasmingą ir iššūkių kupiną darbą tarptautinėje organizacijoje.
- Galimybę dirbti prie svarbių projektų, susijusių su Lietuvos valstybės saugumu.
- Visas darbui reikalingas priemones (įrankiai, apranga, transportas).
- Kuro kompensaciją arba apgyvendinimą, esant poreikiui.
- Konkurencingą atlyginimą, priklausantį nuo patirties ir kompetencijos.
- Darbo vieta: NATO poligonas, Pabradė, Švenčionių r.
- Planuoti ir koordinuoti veiklą, susijusią su elektros ūkio eksploatacija.
- Vykdyti elektros varžų matavimus.
- Organizuoti ir atlikti įrenginių priežiūrą bei remontą pagal techninės priežiūros reikalavimus. Vykdyti pastatų elektros instaliacijos remonto darbus.
- Šalinti gedimus, likviduoti avarijas.
- Keisti elektros prietaisus (šviestuvus, šildytuvus ir kt.).
- Vykdyti naujos instaliacijos montavimo bei rekonstrukcijos darbus.
- Tvarkyti reikalingą vidinę dokumentaciją.
- Turite aukštąjį universitetinį arba koleginį išsilavinimą elektros / elektrotechnikos inžinerijos srityje.
- Turite galiojantis AK kategorijos pažymėjimas (būtinas).
- Turite patirties elektros darbų srityje.
- Pasižymite atsakingumu, savarankiškumu ir gebėjimu operatyviai spręsti problemas.
Esame įmonė teikianti atsinaujinančios energijos sprendimus. Savo klientams galime pasiūlyti: saulės elektrines namams ir verslui, šilumos siurblius, oro kondicionierius, saulės baterijas, energijos kaupimo sistemas ir saugyklas, elektromobilių įkrovimo stoteles. Esame auganti kompanija ir šiuo metu prie savo ambicingos komandos kviečiame prisijungti patyrusį ir savarankišką TIEKIMO VADYBININKĄ (-Ę).
- Įdomų darbą, pritaikant savo ir įgyjant naujas kompetencijas bei specifines profesines žinias.
- Galimybę realizuoti savo idėjas, kuriant naujas sistemas ir procesus, kurie prisidės prie darbo efektyvumo.
- Bendradarbiaujantį požiūrį, atvirą ir konstruktyvų dialogą, ieškant būdų pasiekti vis geresnius rezultatus.
- Dalyvauti ambicinguose ir inovatyviuose projektuose.
- Konkurencingą atlygį, atitinkantį Jūsų turimas kompetencijas.
- Priskirtų kategorijų pirkimų ir tiekimo proceso organizavimą bei vykdymą.
- Perkamos įrangos ir kitų prekių poreikio prognozavimą.
- Santykių su nuolatiniais tiekėjais plėtojimą.
- Derybų su tiekėjais vedimą dėl kainų, atsiskaitymo ir tiekimo terminų.
- Naujų tiekėjų paiešką, tiekėjų rinkos stebėjimą ir analizavimą.
- Aktyvų bendradarbiavimą su kitais padaliniais.
- Transporto paiešką, tarptautinių siuntų organizavimą, visų reikalingų dokumentų ruošimą.
- Sandėlio likučių valdymą ir optimalaus lygio palaikymą.
- Turite sėkmingos patirties valdant pirkimų ir tiekimo grandinę.
- Turite bendrųjų pirkimo metodų, teorijų principų ir standartų žinių.
- Laisvai kalbate ir rašote anglų kalba.
- Galite pasigirti gerais analitiniais, planavimo įgūdžiais, skiriate didelį dėmesį kokybei ir efektyvumui.
- Esate strategiškai mąstantis žmogus ir nebijote savarankiškai prisiimti atsakomybę.
- Esate geras derybininkas, mokate išgirsti pašnekovą ir argumentuotai pateikti bei atstovėti savo nuomonę.
- Pasižymite iniciatyvumu, jeigu matote, ką galima padaryti geriau, tokios progos nepraleidžiate.
Mes esame auganti kompanija, kurianti juvelyrikos ateitį. Jei esi drąsus, dinamiškas ir darbštus - prisijunk prie mūsų komandos ir kurkime ateitį kartu!
- Draugišką atmosferą. Čia visi dirbame kartu ir padedame vieni kitiems.
- Motyvuojantį atlygį.
- Karjeros galimybes. Augti kartu su prekės ženklu ir realizuoti savo idėjas.
- Kūrybinę laisvę. Tavo idėjos ir strategijos bus svarbios ir vertinamos.
- Modernius darbo įrankius. Visi reikalingi resursai efektyviam darbui.
- Prekės ženklo strategijos kūrimas ir įgyvendinimas.
- Rinkos analizė ir pozicionavimas. Sekti tendencijas, analizuoti konkurentus ir priimti strateginius sprendimus.
- Marketingo kampanijų planavimas ir valdymas. Kurti ir vykdyti efektyvias reklamos kampanijas.
- Socialinių tinklų turinio kūrimas ir administravimas. Generuoti patrauklų vizualinį ir tekstinį turinį.
- Prekės ženklo vizualinio identiteto priežiūra. Užtikrinti nuoseklų įvykdymą.
- Produktų kūrimo ir vystymo priežiūra.
- Santykių su partneriais valdymas. Plėsti partnerių tinklą ir stiprinti bendradarbiavimą.
- Biudžeto valdymas. Optimizuoti marketingo išlaidas.
- Rezultatų analizė. Vertinti kampanijų ir strategijos efektyvumą.
- Turi tinkamą išsilavinimą. Aukštasis išsilavinimas rinkodaros, verslo vadybos ar komunikacijos srityje.
- Turi patirties. Ne mažiau kaip 3 metai prekės ženklo valdymo ar rinkodaros srityje, patirtis su B2B arba B2C prekės ženklais.
- Tavo stipriosios pusės, kurios padės siekti sėkmės:
- Stiprūs strateginio planavimo ir projektų valdymo įgūdžiai.
- Gebėjimas analizuoti rinkos duomenis ir priimti sprendimus.
- Kūrybiškumas ir inovatyvumas formuojant prekės ženklo komunikaciją.
- Puikūs derybų ir santykių su partneriais valdymo įgūdžiai.
- Puikūs bendravimo įgūdžiai lietuvių ir anglų kalbomis (raštu ir žodžiu).
- Technologijos Tavo rankose. Geras skaitmeninės rinkodaros įrankių (Google Ads, Facebook Ads, SEO, SEM) išmanymas, patirtis su duomenų analizės įrankiais (Google Analytics, Excel). Privalumas – patirtis su prekės ženklo valdymo sistemomis.
SPA VILNIUS – tai kurortinio poilsio ir aukštos kokybės paslaugų simbolis Lietuvoje. Mūsų restoranas – svarbi visos patirties dalis, kurią kasdien kuriame kartu su profesionalia komanda. Veikiame su aiškia vizija – teikti ne tik skanų, bet ir tvarų, sezoniniais produktais grįstą maistą, kurį vertina tiek poilsiautojai, tiek gastronomijos entuziastai.
Turime kelias skirtingas erdves: LABAI restoraną, Cibus salę, židinio salę, SPA barą ir konferencijų centrą, kuriame vienu metu gali būti aptarnaujama iki 300 svečių. Komandoje dirba apie 60 darbuotojų, iš jų 30 – virtuvėje.
Ieškome iniciatyvaus, organizuoto ir lyderystei pasiruošusio komandos nario, kuris padėtų toliau auginti šią kokybišką virtuvę.
- Stipri komanda – mūsų virtuvės šefas su moderniu požiūriu, humoro jausmu ir aiškia vizija dirba SPA VILNIUS jau 8 metus, o šefu pastaruosius 4. Komanda – profesionalai, kurie kartu jau ne vienerius metus.
- Galimybė kurti, o ne tik vykdyti – jei nori „įkišti rankas“ į virtuvės procesų tobulinimą, optimizavimą, efektyvumo paieškas – tai vieta, kur tavo idėjos bus girdimos ir vertinamos. Tikim iniciatyviais žmonėmis.
- Augimas ir lyderystė – jei gebi matyti plačiau, turi norą įkvėpti komandą, priimti sprendimus ir reaguoti į iššūkius – turėsi galimybę būti ne tik komandos nariu, bet ir jos lyderiu.
- Finansiniai bonusai - finansiniai bonusai už kokybinius rezultatus, savikainos ir darbo valandų valdymą.
- Motyvacinės programos – po 6 mėn. tampi lojalumo klubo nariu ir kaupi taškus, kuriuos gali išleisti SPA paslaugoms, nakvynėms, nuolaidoms sau ir šeimai.
- Komandos stiprinimas ir mokymai – du kartus per metus vyksta išvykos, teminiai mokymai (kulinariniai, vadybiniai, komandinio darbo), kurie ne tik praplečia akiratį, bet ir suartina kolektyvą.
- Apgyvendinimas –esant poreikiui, galime pasiūlyti ir apgyvendinimą.
- Darbo grafikas: pamaininis, 5 darbo dienos, derinamas su šefu. Garantuojame lankstumą ir darbo-poilsio balansą.
- Dirbsi glaudžiai su virtuvės šefu – planuosi darbus, deleguosi užduotis ir rūpinsiesi, kad viskas virtuvėje veiktų kaip šveicariškas laikrodis.
- Sudarinėsi ir koreguosi darbuotojų grafikus.
- Užtikrinsi higienos, maisto saugos ir kokybės standartų laikymąsi.
- Prižiūrėsi žaliavų tiekimą ir bendrausi su tiekėjais.
- Padėsi gamyboje ir stebėsi patiekalų kokybę.
- Analizuosi darbo srautus ir ieškosi efektyvesnių sprendimų.
- Būsi pasiruošęs perimti šefo atsakomybes, kai to reikės.
Sparčiai auganti inžinerinių sprendimų įmonė, dirbanti su aukštos pridėtinės vertės projektais statybos ir laivų sektoriuose, šiuo metu ieško naujo komandos nario – krypties vadovo (-ės) elektros projektams. Tai nėra nauja pozicija – šiuo metu komandoje dirba du projektų vadovai, o iš viso numatytos keturios kryptys.
Ieškome žmogaus, kuris ne tik gebėtų užtikrinti kokybišką projektų įgyvendinimą, bet ir norėtų turėti daugiau – didesnės įtakos, matymo lauko ir galimybės kurti vertę tiek įmonei, tiek klientams.
- Prisidėsite prie realaus įmonės augimo ir turėsite įtakos sprendimams.
- Dirbsite su įdomiais, kompleksiškais projektais, kuriuose svarbus tiek tikslumas, tiek lankstumas.
- Komandoje – strategiškai mąstantys, atviri žmonės, kurie vertina rezultatą ir palaikančią darbo atmosferą.
- Darbo laikas: 9:00–17:00 val., lankstus požiūris į darbo ritmą.
- Suteikiamos visos darbui reikalingos priemonės: kompiuteris, telefonas, moderni biuro aplinka be perteklinės biurokratijos.
- Komandiruotės vyksta pagal projektinį poreikį – derinamas biuro ir „veiksmo“ darbo režimas.
- Elektros projektų planavimą, organizavimą ir įgyvendinimą nuo pradžios iki pabaigos.
- Biudžetų skaičiavimą, resursų planavimą, terminų valdymą.
- Bendradarbiavimą su subrangovais, tiekimo, personalo ir kitais skyriais.
- Komandų darbo valandų planavimą, „workload“ kontrolę, progresų sekimą.
- Kokybės kontrolę, techninių sprendimų paiešką ir optimizavimą.
- Ataskaitų rengimą ir projekto eigos pristatymus klientams ar vadovybei.
- Patirties valdant elektros projektus statybos sektoriuje ar laivuose.
- Anglų kalbos žinių – tiek raštu, tiek žodžiu.
- Gebėjimo dirbti su brėžiniais, technine dokumentacija, vidinėmis sistemomis.
- Lankstumo, strateginio mąstymo ir stiprių bendravimo įgūdžių.
- Patirties valdant rizikas, užtikrinant kokybę ir vadovaujant komandai.
- Galimybės vykti į komandiruotes, kai to reikalauja projektas.
Esame „Glotera“ – uždara kelionių agentūra, kurianti ne „produktą“, o jausmą, nuotykį ir prisiminimus. Jau daugiau nei 20 metų lydime žmones į išskirtines keliones po pasaulį – su meile, išmanymu ir nuoširdumu.
Už mūsų kelionių autorių stovite Jūs – žmogus, kuris rūpinasi, kad biuras kvėpuotų, procesai judėtų, o vadovo dienotvarkė netaptų labirintu.
- Darbo vietą su prasme ir širdimi – tikrai ne šaltame korporatyve.
- Komandą, kurioje galima ir juoktis, ir pasitarti.
- Vadovą, kuris bendrauja kaip žmogus su žmogumi.
- Galimybę augti – jei norėsi gilintis į kelionių organizavimą, durys atviros.
- Jaukų biurą Vilniaus centre, kuriame viskas – nuo augalų iki idėjų – sukurta žmonėms.
- Būsi pirmasis kontaktas biure: nuo šypsenos ryte iki atsakymo į svarbų laišką.
- Rūpinsiesi įmonės administraciniais reikalais: dokumentais, raštais, sąskaitomis, užsakymais.
- Padėsi vadovui koordinuoti darbus ir laiką, kad viskas vyktų sklandžiai.
- Užtikrinsi, kad visai komandai nieko netrūktų: nei priemonių, nei informacijos, nei gero oro.
- Prisidėsi prie vidinės komunikacijos: pasidalinsi svarbia info, priminsi apie „tortadienį“.
- Pagal poreikį – padėsi organizuoti keliones, rezervacijas, dokumentų suvedimą.
- Turi patirties administracinėje srityje – žino, kas yra dokumentų valdymas, Excel ir sveika organizacija.
- Yra tvarkingas, atsakingas, bet ne sterilus – vertina logiką, bet moka ir nusišypsoti.
- Moka bendrauti – tiek su vadovu, tiek su kurjeriu.
- Kalba angliškai – bent tiek, kad susirašytų su viešbučiu dėl sąskaitos.
- Nori stabilumo, bet mėgsta, kai darbe nevirsta į biuro baldą.
- Myli žmones, bet moka susikaupti. Vertina laiką – savo ir kitų.
We’re a fast-growing U.S. construction company (25 people, Lithuanian-owned) redefining project delivery with agility, accountability, and remote-first leadership. We thrive on initiative and ownership - not red tape. We value teammates who are proactive, resourceful, and committed to delivering quality.
- Remote-first culture with clear structure and minimal micromanagement.
- Performance-based bonuses and a competitive net salary.
- Autonomy and trust - We value outcomes over hours.
- Opportunities to shape processes and grow with the company.
- Straightforward communication, quick decisions, and respect for your expertise.
We’re currently seeking a Remote Project Manager to join our team and bring structure, momentum, and clarity to our projects. While our estimators perform well, we need someone to own the execution and drive projects from approval to client satisfaction—with autonomy and grit.
This is not a babysitting role. It's for someone who is self-led, solution-oriented, and thrives in a flexible remote environment.
- Own and manage Key Performance Indicators (KPIs): Revenue, Profitability, Client Satisfaction.
- Monitor and manage Compliance: Estimate uploads, job completion times, customer follow-ups, satisfaction scores.
- Expand and manage the subcontractor network.
- Conduct virtual and occasional on-site meetings with U.S. teams and contractors.
- You plan ahead, stay ahead, and take ownership without being asked.
- You speak and write English fluently with confidence.
- You don’t need to be handheld, and you know how to find answers.
- You’re flexible with time and ready to jump in on weekends if needed.
- You keep both the client and the project team aligned and focused.
Ieškome Virtuvės Šefo (-ės) į Oranžerijos restoraną Raudondvaryje!
Ar tiki, kad maistas gali pasakoti istoriją? Prisijunk prie išskirtinės vietos, kur klasika susitinka su šiuolaikiniu skoniu – Oranžerijos restorano, Raudondvario dvaro ansamblyje.
Įsikūręs restauruotoje klasicizmo ir neogotikos formų oranžerijoje, mūsų restoranas nuo 2013 m. džiugina lankytojus išskirtine atmosfera ir skonių įvairove. Čia rafinuota elegancija susilieja su kultūriniu paveldu ir gamtos ramybe.
- Įkvepiančią darbo aplinką kultūros paveldo objekte.
- Erdvę kulinarinei kūrybai ir idėjų įgyvendinimui.
- Profesionalią komandą ir palaikančią vadovybę.
- Konkurencingą atlyginimą ir motyvuojančią premijų sistemą.
- Galimybę dirbti su įvairiais renginiais, šventėmis, degustacijomis.
- Virtuvės darbo organizavimą – užtikrinsite, kad procesai vyktų sklandžiai ir efektyviai.
- Meniu kūrimą – įgyvendinsite naujus kulinarinius sprendimus ir stebinsite svečius.
- Maisto kokybės, skonio ir estetikos užtikrinimą.
- Technologinių kortelių kūrimą bei kontrolę.
- Higienos normų ir aukščiausių standartų užtikrinimą.
- Bendradarbiavimą su tiekėjais, produktų užsakymą ir priėmimą.
- Inventorizaciją, resursų valdymą ir kontrolę.
- Turite gilų viešojo maitinimo gamybos proceso išmanymą.
- Turite ne mažesnę, kaip 5 metų patirtį maitinimo paslaugų sektoriuje, iš jų bent 3 metus koordinuojant virtuvės darbus.
- Esate organizuotas ir gebate įsiklausyti į svečių norus.
- Turite estetikos ir preciziškumo maisto gamyboje vertinimą.
- Nuolat siekiate gerinti savo ir komandos darbo kokybę.
Esu Artūras Janutis - „Mars Lietuva“ darbuotojų saugos ir aplinkosaugos skyriaus vadovas. Mūsų gamykla Gargžduose (joje šiuo metu dirba apie 800 darbuotojų) yra pasaulinio šeimos verslo MARS Inc. dalis. Esame Baltijos ir Skandinavijos šalyse – vieni didžiausi gyvūnų augintinių maisto gamintojai.
Šiandien, išleidžiant kolegę į vaiko priežiūros atostogas, ieškau naujo komandos nario - DARBUOTOJŲ SAUGOS SPECIALISTO (-ĖS).
Labai tikiuosi, kad jau esi sukaupęs žinių ir patirties darbuotojų saugos srityje. Domiesi šia sritimi ir Tau būtų įdomu padirbti tarptautinėje, aukščiausių saugos standartų besilaikančioje įmonėje. Taip pat prisidėti prie svarbių procesų, įdomių projektų įgyvendinimo ir veikti labai pozityvioje, į tobulėjimą ir pasiekimus orientuotoje aplinkoje bei turėti draugiškus, palaikančius kolegas.
- Prisidėti prie inovacijų ir tvarumo idėjų įgyvendinimo, komandos įsitraukimo skatinimo, bendrovės vizijos puoselėjimo.
- Dirbti lanksčiu darbo grafiku.
- Konkurencingą atlygį ir vieną plačiausių papildomų naudų paketą Lietuvoje: sveikatos draudimas, gyvybės, traumų ir kritinių ligų draudimas, III pakopos pensijų kaupimo programa ir kt.
Kas labiausiai patinka mūsų darbuotojams dirbant „Mars Lietuva”:
- „Įmonės skiriamas dėmesys tobulėjimui, galimybėms augti kaip asmenybei ir profesionalui."
- „Suteikta galimybė kiekvienam kiek įmanoma labiau atskleisti savo potencialą.“
- „Palaikantys kolegos ir sėkmingas komandinis darbas, o jame tenka bendradarbiauti su ekspertais iš viso pasaulio – Europos, Šiaurės Amerikos, Azijos, Australijos.“
- „Įkvepia kultūra, paprastas atviras bendravimas, galimybė įvairius klausimus spręsti kartu su kolegomis.“
- „Nuoširdūs ir palaikantys kolegos, turintys puikų humoro jausmą! MARS Penki Principai, pasitarnaujantys lyg vertybinis kompasas priimant sprendimus. Nuolatinė įmonės pažanga. Galimybė susipažinti su kitų MARS grupės įmonių veiklos specifika.“
- Užtikrinsi vidaus taisyklių, MARS standartų bei LR įstatymų, darbuotojų saugos ir sveikatos (DSS) vadybos sistemos reikalavimų įgyvendinimą įmonėje.
- Numatysi bei įgyvendinti tobulinimo veiksmus.
- Instruktuosi bei mokysi darbuotojų saugos ir sveikatos (DSS) temomis darbuotojus bei rangovus, ruoši mokymų programas, medžiagą bei instrukcijas.
- Organizuosi profesinės rizikos veiksnių vertinimą darbo vietose, sudarysi tobulinimo planą, koordinuosi plano įgyvendinimą, atsakingai prižiūrėsi įmonės DSS rizikų registrą.
- Dalyvausi projektų komandose atstovaujant Darbuotojų saugos skyrių, įgyvendinsi saugos ir sveikatos gerinimo projektus.
- Organizuosi periodinius darbuotojų saugos ir sveikatos auditus įmonėje, užtikrinsi DSS reikalavimų laikymosi kontrolę, numatysi korekcines priemones bei nuolatinį tobulinimo procesą.
- Ruoši ataskaitas, komunikaciją, analizę bei rekomendacijas darbuotojų saugos temomis.
- Darbo patirties darbuotojų saugos ir sveikatos srityje gamybos įmonėje.
- Darbuotojų mokymo, ugdymo bei motyvavimo kompetencijos.
- Stiprių bendradarbiavimo bei komunikacijos, problemų sprendimo įgūdžių.
- Gerų anglų kalbos žinių.
- Išsilavinimo technikos/inžinerijos srityse (būtų didelis privalumas).
Esame įmonė "Lintera – baldų technologijos“ – aukštos kokybės baldų gamybos staklių kūrėja ir gamintoja, jau daugiau nei 25 metus dirbanti pramonės inovacijų srityje.
Šiuo metu plečiame komandą ir kviečiame prisijungti technikos direktoriaus pavaduotoją, kuris (-i) turėtų gilias technines žinias, strateginį mąstymą ir norą prisidėti prie mūsų augimo bei tobulėjimo.
- Įtaką strateginiams techniniams sprendimams ir įmonės plėtrai.
- Galimybę dirbti su naujausia įranga ir įgyvendinti inovatyvius sprendimus.
- Stiprią komandą ir kultūrą, kurioje svarbu ne tik rezultatai, bet ir žmonės.
- Techninės tarnybos veiklos organizavimą, darbuotojų darbo planavimą ir kontrolę.
- Pramoninės įrangos techninio aptarnavimo, remonto ir techninių sprendimų valdymą.
- Tiesioginį darbą su „HOMAG“ prekinio ženklo įranga – jų eksploatacija, priežiūra, optimizavimas.
- Dalyvavimą techninės plėtros, inovacijų ir gamybos efektyvumo projektuose.
- Biudžeto valdymą, techninių sąmatų sudarymą, kaštų analizę ir resursų planavimą.
- Komandos formavimą, motyvavimą, vertybių puoselėjimą.
- Atstovavimą įmonei techniniuose klausimuose, derybose su partneriais ir klientais.
- Kelionės pas klientus Lietuvoje – techninis palaikymą ir bendradarbiavimą.
- Turite aukštąjį techninį išsilavinimą (inžinerija, mechatronika, baldų technologijos).
- Turite ne mažiau 8 metų patirties baldų gamybos ar medienos pramonėje arba ne mažiau 5 metų – techninės tarnybos valdyme, remonte, techniniame aptarnavime.
- Turite bent 3 metų vadovavimo komandai patirties.
- Esate dirbęs su HOMAG įranga (eksploatacija, priežiūra).
- Gebate dirbti savarankiškai, priimti atsakingus sprendimus ir valdyti stresines situacijas.
- Pasižymite puikiais finansinio raštingumo įgūdžiais – biudžeto valdymo, sąmatų sudarymo, kaštų analizės ir pan.
- Turite techninės anglų arba vokiečių kalbos supratimą (raštu ir žodžiu).
- Pasižymite puikiais derybų įgūdžiais ir gebėjimu bendrauti su aukšto lygio klientais/partneriais.
Račkauskų sodyba – daugiau nei 20 metų puoselėjamas šeimos svetingumo kompleksas, įsikūręs vaizdingame Agluonos upelio slėnyje, Klaipėdos rajone. Pradėjusi nuo nedidelės pirtelės, šiandien sodyba išaugo į visapusišką poilsio ir renginių erdvę, kurioje svečiai kviečiami ilsėtis, švęsti, skanauti ir pažinti:
- komfortiškuose nameliuose, pritaikytuose poilsiui visais metų laikais;
- išskirtiniame pirties komplekse su SPA potyriais;
- poilsiavietėje, kurioje vyksta jaukios šeimos šventės ar įmonių renginiai;
- restorane „Agluona“, kuriame patiekiama autentiška lietuvininkų virtuvė ir vyksta edukacijos.
Čia nuolat verda gyvenimas – keičiamės kartu su metų laikais ir svečių lūkesčiais. Atnaujiname meniu, kviečiame į koncertus, gražiname aplinką, kuriame išskirtines patirtis. Siekiame būti ne tik poilsio vieta, bet ir traukos centru – tiek vasarą, tiek žiemą.
Ieškome svetingumo vadovo (-ės) – žmogaus, kuris prisidėtų prie išskirtinio šeimos verslo kūrimo. Vietos, kur poilsis, skonis ir bendrystė susilieja į vieną tikrą patirtį!
- Rūpinsies tiek esamais, tiek naujais klientais – nuo pirmos užklausos iki ilgalaikio santykio.
- Koordinuosi kasdienę veiklą – nuo apgyvendinimo iki restoranų, pirčių ar švaros klausimų. Turime 5 kambarius, kuriuose vienu metu gali apsistoti iki 20 svečių (iki 4 asm. kiekviename kambaryje).
- Kelsi idėjas – renginiams, naujoms paslaugoms, aplinkos atnaujinimui ar darbo optimizavimui. Restoranas talpina apie 120 svečių viduje ir dar apie 100 lauko terasoje, todėl turėsi daug erdvės kūrybai ir renginiams.
- Prisidėsi prie dokumentacijos – sąskaitų, darbo grafikų, darbo saugos, VMVT reikalavimų.
- Įsitrauksi į socialinių tinklų turinį – dalinsies idėjomis ir padėsi formuoti vizualinį veidą.
- Organizuosi ir telksi komandą – prisidėsi prie darbuotojų paieškos, darbo organizavimo ir motyvavimo.
- Atsakingai tvarkysi kasos likučius dienos pabaigoje.
- Dirbsi lanksčiu slenkančiu grafiku: 2–3 darbo dienos, 2–3 laisvos (nuo 10 iki 22 val.).
- Turėsi galimybę esant poreikiui apsistoti sodyboje.
- Būsi komandos dalimi vietoje, į kurią nori sugrįžti – tiek svečiai, tiek darbuotojai!
Prisijunk prie labiausiai augančio prabangos prekės ženklo Marry Me by Ribas .
Aukštosios juvelyrikos prekės ženklas su dideliu entuziazmu kurti tik aukščiausios kokybės juvelyriką ir vizualą .
Ieškome kūrybos vadovo, kuris geba įžvelgti grožį ne tik vaizde, bet ir jo prasmėje.
TAVO PAGRINDINĖ ROLĖ:
Būsi atsakingas už prekės ženklo vizualinės vizijos formavimą ir įgyvendinimą. Nuo estetikos gairių ir komunikacijos tono – iki kampanijų režisūros ir turinio kūrimo.
Tavo užduotis – vienyti visus kanalo taškus ir užtikrinti, kad kiekvienas vaizdas kalbėtų mūsų kalba.
Prekės ženklo vizija:
- Formuoti ir vystyti ilgalaikę vizualinę kryptį, paremtą prekės ženklo vertybėmis ir DNR
- Kurti, tobulinti ir užtikrinti vizualines gaires (brandbook, stilistika, komunikacijos tonas).
Kūrybinių kampanijų režisūra:
- Vystyti kampanijas nuo idėjos iki įgyvendinimo (moodboard’ai, fotosesijos, video, editorial).
- Vadovauti kūrybiniams procesams ir užtikrinti emocinį storytelling’ą vizualine forma.
Vizualinis įgyvendinimas:
- Užtikrinti prekės ženklo atpažįstamumą ir nuoseklumą visose medijose: produktų komunikacijoje, e-komercijoje, fizinėse erdvėse, social media.
- Kurti brief’us dizaineriams, fotografams, videografams, maketuotojams, vitrinų dizaineriams, muzikos kūrėjams ir kt.
Projektų ir komandos valdymas:
- Koordinuoti projektus ir kampanijas: biudžetai, terminai, komandos, ištekliai.
- Bendradarbiauti su vidinėmis (marketingas, e-komercija, pardavimai) ir išorinėmis (agentūros, kūrėjai, gamintojai) komandomis.
- Planuoti salonų vizualinių pokyčių ciklus, resursus ir turinio gamybą.
Patirtis ir estetika:
- Min. 3–5 metų patirtis kūrybos vadovo, art direktoriaus ar panašioje pozicijoje – pageidautina prabangos sektoriuje (juvelyrika, mada, kosmetika, interjeras).
- Išlavintas estetinis pojūtis, supratimas, kaip tekstūros, šviesa, spalvos kuria emociją.
- Patirtis kuriant aukštos vertės vizualus, subtilų emocinį turinį.
Techniniai įgūdžiai:
- Gebėjimas dirbti su Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign, Lightroom).
- Žinios apie spaudos paruošimą, pakuočių dizainą, pre-press.
- Privalumas: bazinės žinios apie video montažą, 3D vizualizacijas, AI dizaino įrankius.
Komunikacija ir leadership‘as:
- Gebėjimas aiškiai komunikuoti, motyvuoti kūrybinę komandą ir atstovauti idėjas vadovybei.
- Organizaciniai įgūdžiai, projektų valdymo patirtis.
- Atsakomybė už galutinį rezultatą – nuo kūrybinės idėjos iki jos įgyvendinimo.
- Menas perteikti prekės ženklo identitetą taip, kad kiekviena detalė kurtų ryšį su svarbiausiomis gyvenimo akimirkomis ir paliktų neužmirštamą emociją.
- Suvokimas, kaip detalė gali tapti vizualinio naratyvo centru.
Mūsų klientas – tai viena iš lyderiaujančių statybos rangos kompanijų Lietuvoje, kuri specializuojasi daugiabučių gyvenamųjų namų statyboje ir renovacijoje. Mūsų komanda dirba su sudėtingais, aukščiausius kokybės standartus atitinkančiais projektais. Turėdami didelę patirtį rinkoje, siekiame ne tik patenkinti klientų lūkesčius, bet juos viršyti, taikydami pažangiausius sprendimus statybų sektoriuje.
- Konkurencingą atlyginimą, kurį maino į Jūsų patirtį ir profesionalumą.
- Gerą atmosferą biure ir palaikančią komandą.
- Vadovą, kuris yra dalykiškai malonus, aiškus ir nuoseklus.
- Karjeros perspektyvas su didesnės atsakomybės užduotimis ir finansiniu atlygiu.
- Sveikatos draudimą.
- Turimą patirtį dirbant su biudžetais ir skaičiuojant daugiabučių statybos bei renovacijos sąmatas.
- Jūsų projektų valdymo principus.
- Finansinius lūkesčius.
Mes vertiname profesionalumą ir tikime ilgalaikiu bendradarbiavimu, todėl užtikriname konfidencialumą viso atrankos proceso metu.
Tarptautinėje rinkoje veikianti bendrovė ieško ambicingo, strategiškai mąstančio vadovo, turinčio gilias žinias juridinių vienetų: steigimo, administravimo bei apmokestinimo srityse. Šis asmuo bus atsakingas už bendrovės strateginę plėtrą, klientų konsultavimą bei bendrovių steigimo ir administravimo projektų koordinavimą užsienyje.
Ieškome profesionalo, kuris ne tik išmano teisinius bei mokestinius aspektus, bet ir moka aiškiai bei profesionaliai bendrauti su klientais, kurie perkelia savo verslus į skirtingas užsienio šalis ir jurisdikcijas.
- Konkurencingą atlyginimą ir rezultatų motyvacinius priedus.
- Galimybę dirbti su aukšto lygio tarptautiniais klientais.
- Plokščią struktūrą ir augimo perspektyvas.
- Galimybę prisidėti prie įdomių, nestandartinių projektų tarptautinėje erdvėje.
- Strateginį bendrovės valdymą ir kasdienės veiklos koordinavimą.
- Klientų konsultavimą juridinių vienetų steigimo, tarptautinio apmokestinimo bei sutarčių teisės klausimais.
- Juridinių vienetų steigimo procesų priežiūrą ir valdymą įvairiose pasaulio šalyse bei jurisdikcijose (EU, UAE, Singapūras, Honkongas ir kt.).
- Ryšių su partneriais, valdžios institucijomis ir kitomis susijusiomis šalimis palaikymą.
- Teisinių rizikų vertinimą ir atitikties užtikrinimą.
- Komandos formavimą ir vadovavimą (esant poreikiui).
- Aukštąjį teisinį išsilavinimą (pageidautina bendrovių teisės/mokesčių teisės specializacija).
- Patirtį užsienio juridinių vienetų steigimo srityje.
- Patirtį mokesčių srityje (tarptautinis apmokestinimas – privalumas).
- Puikus strateginio planavimo ir vadovavimo įgūdžius.
- Labai gerus anglų kalbos įgūdžius (kitos užsienio kalbos – privalumas).
- Diskretiškumą, atsakomybę, aukštą profesinė etiką.
AD REM LEZ – ilgametę patirtį turinti logistikos ir muitinės tarpininkavimo įmonė, teikianti aukščiausios kokybės paslaugas verslo klientams. Plečiame savo komandą ir ieškome muitinės tarpininko (-ės), kuris (-i) prisijungtų prie mūsų profesionalų komandos.
- Siūlome ne tik konkurencingą atlyginimą, bet ir motyvuojančius priedus už tavo pasiektus rezultatus – nes mes vertiname tavo pastangas.
- Profesinio augimo galimybės čia neribotos! Nuolat investuojame į savo darbuotojų tobulėjimą, mokymus ir vidinės karjeros perspektyvas.
- Dirbsi patikimoje, nuolat besiplečiančioje įmonėje, kurioje stabilumas derinamas su dinamiškais iššūkiais.
- Ruoši muitinės deklaracijas ir visus su muitinės procedūromis susijusius dokumentus, užtikrindamas tikslumą ir sklandų procesą.
- Konsultuosi klientus visais muitinės procedūrų klausimais, suteikdamas aiškius ir profesionalius atsakymus į jų klausimus.
- Stebėsi, kad visi muitinės procesai vyktų griežtai pagal galiojančius teisės aktus ir įmonės veikla atitiktų reikalavimus.
- Bendradarbiausi su muitinės institucijomis ir kitomis atsakingomis įstaigomis, siekdamas užtikrinti sklandų ir efektyvų darbą.
- Nuolat analizuosi muitinės teisės aktų pokyčius ir užtikrinsi, kad įmonė veiktų pagal naujausius reglamentus.
- Turi patirties muitinės tarpininkavimo srityje ir puikiai išmanai muitinės procedūras bei teisės aktus
- Muitinės tarpininko pažymėjimas yra būtinas šiai pozicijai, todėl tikimės, kad jį jau turi.
- Kasdienėje veikloje reikės užtikrintai dirbti su MS Office programomis bei muitinės sistemomis, tad geri darbo kompiuteriu įgūdžiai bus didelis privalumas.
- Svarbu, kad būtum atsakingas, kruopštus ir analitiškai mąstantis, nes šiame darbe itin reikalingas atidumas detalėms.
- Tikimės, kad gebi dirbti savarankiškai, tačiau esi ir komandiškas žmogus, nes bendradarbiavimas su kolegomis yra svarbi darbo dalis.
- Taip pat vertiname gerus bendravimo bei derybinius įgūdžius, kurie padės efektyviai bendrauti tiek su klientais, tiek su muitinės institucijomis.
Esame UAB "Veika" - tarptautiniu mastu pripažinta įmonė, kuri jau daugiau nei 30 metų kuria ir diegia pažangius sprendimus maisto hermetikos srityje. Mūsų inovatyvūs produktai ir technologijos naudojami visame pasaulyje, o mūsų partneriai yra tiek Europoje, tiek už Atlanto, Azijoje ir kitose rinkose.
Būdami viena iš lyderiaujančių įmonių savo srityje, nuolat investuojame į naujų technologijų kūrimą, plėtrą ir gamybos optimizavimą. Esame ne tik gamintojai, bet ir sprendimų kūrėjai, siūlantys rinkai inovatyvius ir aplinkai draugiškus produktus. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (Ę)!
- Konkurencingą atlyginimą ir priedus – Tavo rezultatai bus įvertinti ir atitinkamai apdovanoti.
- Darbo patirtį tarptautinėje aplinkoje – mūsų partneriai ir klientai yra visame pasaulyje, todėl čia įgysi globalios rinkos patirties.
- Profesinio augimo ir tobulėjimo galimybes – organizuojame mokymus, skatiname dalyvauti konferencijose ir investuojame į darbuotojų žinias.
- Modernią ir inovatyvią darbo aplinką – dirbsi su aukščiausios kokybės produktais ir pažangiausiomis technologijomis.
- Vadovausi pardavimų projektams – nuo pradinės idėjos iki sėkmingo įgyvendinimo, užtikrindamas strateginį požiūrį ir efektyvų procesą (labai aiškus ir išgrynintas klientų segmentas, čia nebus šaltų skambučių).
- Kursi ir stiprinsi ryšius su tarptautiniais klientais – Tavo derybų įgūdžiai padės ne tik išlaikyti esamus partnerius, bet ir pritraukti naujus.
- Analizuosi naujas rinkas ir ieškosi plėtros galimybių – mūsų komanda siekia augimo, todėl Tavo įžvalgos ir iniciatyvumas bus itin svarbūs.
- Bendradarbiausi su R&D komanda ir verslo partneriais – užtikrinsi, kad pardavimo procesai vyktų sklandžiai, o klientai gautų aukščiausios kokybės sprendimus.
- Patirties pardavimų ar projektų valdymo srityje – supranti, kaip valdyti pardavimo procesus nuo A iki Z.
- Puikių derybinių įgūdžių ir gebėjimo kurti ilgalaikius santykius su klientais – Tu ne tik parduodi, bet ir kuri vertę.
- Gerų anglų kalbos žinių (raštu ir žodžiu) – dirbame tarptautinėje rinkoje, todėl sklandi komunikacija būtina.
- Lenkų/rusų kalbos mokėjimas – privalumas – dar daugiau galimybių augti ir plėsti klientų ratą!
- Proaktyvumo ir iniciatyvumo – vertiname žmones, kurie ne tik vykdo užduotis, bet ir siūlo sprendimus.
- Susidomėjimo gamybos procesais – mūsų veikla glaudžiai susijusi su gamyba, tad svarbu suprasti, kaip viskas veikia.
- Atsakomybės jausmo ir organizuotumo – sugebi planuoti, koordinuoti ir pasiekti rezultatus.
MOSKRO studija – tai vieta, kur gimsta unikalūs, biografiniai interjero dizainai, atspindintys klientų asmenybes ir gyvenimo istorijas. Vadovaujama prestižinės dizainerės Monikos Skrodenės, studija daugiau nei dešimtmetį kuria įspūdingus interjerus Lietuvoje ir visoje Europoje. Kiekvienas projektas – tai ne tik erdvė, bet ir kūrybinė kelionė, skirta atskleisti klientų unikalumą per eksperimentą, autentiką ir aukščiausius dizaino standartus.
Šiuo metu ieškome PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS), kuris (-i) pasiruošęs (-usi) kurti tvarką kūrybinėje chaoso oazėje. Kuris (-i) tiki, kad net sudėtingiausi projektai gali vykti sklandžiai, kai jų valdymas yra Jūsų rankose? Jeigu jaučiate, kad galite ne tik vadovauti procesams, bet ir kurti naujas sistemas, atrasti galimybes ir išlaisvinti kūrėjus nuo kasdienybės rūpesčių, ši vieta gali būti Jūsų!
- Siūlome konkurencingą atlyginimą bei priedus už rezultatus.
- Suteikiame galimybę realizuoti savo idėjas ir formuoti procesus savo nuožiūra.
- Užtikriname stabilumą ir galimybes tobulėti – seminarai, konferencijos ir mokymai Jūsų laukia.
- Kviečiame dirbti draugiškoje ir kūrybingoje komandoje pačiame Klaipėdos senamiesčio centre – ten, kur įkvėpimas ateina savaime!
Mūsų studijoje būsite atsakingi už:
- Projektų valdymo sistemos kūrimą ir įdiegimą (su Odoo programa).
- Strateginį sprendimų priėmimą ir visų procesų tobulinimą.
- Vadovės rankų išlaisvinimą nuo operatyvinių rūpesčių, kad ji galėtų pilnai atsiduoti dizaino kūrybai ir įmonės plėtrai.
- Komunikaciją su klientais, tiekėjais, dizaineriais ir partneriais.
Darbo kasdienybė – Jūsų pačių meistriškai organizuota:
- Vadovaujate projektams nuo idėjos iki įgyvendinimo.
- Užtikrinate, kad visi darbai vyktu laiku, kokybiškai ir efektyviai.
- Diegiate naujoves, kuriate tvarką ir prižiūrite, kad ji būtų palaikoma.
- Sklandžiai sprendžiate iššūkius ir ugdote komandos bei klientų pasitikėjimą.
- Turite patirties procesų projektų valdyme.
- Strategiškai mąstote ir gebate organizuoti procesus.
- Esate analitiška, tiksli bei rami asmenybė.
- Puikiai kalbate anglų bei rusų kalbomis.
- Turite vairuotojo pažymėjimą.
Baltijos Tentas, priklausanti Serge Ferrari Group – tarptautinė įmonė, užsiimanti tentinių medžiagų prekyba. Šiuo metu į savo komandą Vilniuje kviečiame atsakingą ir kruopštų sandėlininką (-ę), kuris (-i) prisidės prie sklandaus sandėlio darbo.
- Atlyginimas 1200- 1400 Eur. neto.
- Pilną darbo dieną (nuo 8:00 iki 17:00 val. darbo dienomis).
- Visas reikalingas darbo priemones.
- Tobulėjimo galimybes.
- Palaikančią ir atvirą tarptautinę įmonės kultūrą.
- Darbo vietą Vilniuje.
- Prekių priėmimą, patikrinimą ir dokumentų suvedimą pagal sąskaitas ar važtaraščius.
- Grąžinimų, perpakavimo ir ženklinimo procesų vykdymą.
- Užsakymų surinkimą ir paruošimą išsiuntimui pagal klientų nurodymus.
- Tvarkingą ir atsakingą tentinės medžiagos bei palečių tvarkymą, jų saugų pakavimą.
- Sandėlio priežiūrą, švaros palaikymą ir įrangos saugojimą.
- Darbo saugos, higienos ir įmonės nustatytų vidinių tvarkos taisyklių laikymąsi.
- Turite patirties dirbant su autokrautuvu (min. 2 metai) ir turite galiojančias teises.
- Esate atsakingas, tvarkingas ir kruopštus.
- Gebate savarankiškai organizuoti darbą ir bendradarbiauti su komanda.
- Turite kompiuterinio raštingumą (Word, Excel).
Prisijunk prie „Gitana“ komandos!
Jei nori dirbti ten, kur įrankiai kalba apie kokybę, o komanda – apie tikrą jėgą, skaityk toliau.
UAB „Gitana“ – jau 33 metus sėkmingai veikianti įmonė, kurios vardas Lietuvoje siejamas su profesionalumu, inovacijomis ir patikimumu. Esame viena didžiausių profesionalios technikos, įrankių, darbo rūbų ir avalynės tiekėjų šalyje. Mūsų komandą sudaro daugiau nei 200 profesionalų 9-iuose didžiausiuose Lietuvos miestuose. Šiuo metu stipriname savo komandą parduotuvėje adresu M. Lietuvio g. 6.
Ši vieta – Tau, jei:
Talentator – e. mokymų sprendimų lyderiai Lietuvoje, keičiantys požiūrį į darbuotojų ugdymą. Mes ne tik kuriame inovatyvius e. mokymus ir diegiame pažangias LMS sistemas, bet ir padedame organizacijoms sukurti įtraukiančią mokymosi kultūrą. Mūsų klientai – tiek vietinės, tiek tarptautinės įmonės, ieškančios unikalaus požiūrio į ugdymą ir efektyvumo sprendimų. Talentator komanda – tai profesionalai, kurie tiki tuo, ką daro, nuolat ieško naujų galimybių ir siekia kurti realią vertę. Jei nori būti dalis šios misijos kviečiame prisijungti pradavimų projektų vadovą (-ę)! Vėl pildome savo komandą.
- Mėgsti intelektualius produktus ir technologijas? Dirbsi su inovatyviais e. mokymais, LMS sistemomis ir AI sprendimais.
- Vertini komandą ir bendradarbiavimą? Būsi profesionalų apsuptyje, kur visi palaiko vieni kitus.
- Nori kurti realią vertę? Tavo sprendimai tiesiogiai prisidės prie klientų augimo ir mokymosi efektyvumo.
- Mėgsti laisvę ir atsakomybę? Galėsi siūlyti idėjas, inicijuoti pokyčius ir veikti savarankiškai.
- Sieki tobulėjimo? Dalyvausi mokymuose, konferencijose ir gilinsi pardavimų bei technologijų žinias.
- Vertini lankstumą? Galėsi dirbti nuotoliniu ar hibridiniu būdu, planuoti savo laiką ir naudotis aiškia pardavimo strategija.
- Mėgsti aiškią struktūrą ir įrankius? Turėsi CRM duomenų bazę su klientų kontaktais.
- Svarbus vadovės palaikymas? Dirbsi su komandos vadove Ieva – draugiška ir palaikančia, kuri padės tau augti.
- Vystysi B2B pardavimus – dirbsi su esamais ir naujais klientais, stiprindamas Talentator pozicijas rinkoje.
- Aktyviai ieškosi pardavimo galimybių – naudodamasis CRM, LinkedIn, Apollo ir verslo renginiais užmegsi vertingus kontaktus.
- Kursi vertę klientams – suprasi jų poreikius ir pasiūlysi sprendimus, kurie iš tiesų jiems padės.
- Vesi pardavimo procesą – nuo pirmojo pokalbio iki pasirašyto sandorio, užtikrindamas sklandų bendradarbiavimą.
- Dalyvausi renginiuose – pristatysi Talentator sprendimus konferencijose, seminaruose ir susitikimuose su verslo lyderiais.
- Patirties B2B pardavimuose – supranti, kaip užmegzti ir palaikyti ilgalaikius santykius su klientais.
- Verslo procesų suvokimo – gebėjimo įsigilinti į klientų iššūkius ir pasiūlyti jiems tinkamiausius sprendimus.
- Puikių komunikacijos įgūdžių – gebėjimo įtikinti, derėtis ir kurti pasitikėjimą.
- Rezultatų siekimo – tikslo sieki ne tik entuziazmu, bet ir strategija bei disciplina.
- Technologinio smalsumo – domiesi naujausiomis mokymosi technologijomis ir matai jų vertę verslui.
- Anglų kalbos žinių – privalumas dirbant su tarptautiniais klientais.
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti IT PROJEKTŲ VADOVĄ (Ę), kur kuriami sprendimai, veikiantys nacionaliniu mastu. Tapk pokyčių dalimi ir vadovauk pažangiems IT projektams, kurie formuoja modernią viešojo sektoriaus ateitį.
- Darbą su reikšmingais nacionalinio lygmens projektais.
- Mokymus, kvalifikacijos kėlimą ir profesinį augimą.
- Lankstų darbo grafiką ir galimybę dirbti nuotoliniu būdu.
- Nemokamą parkavimą prie Seimo rūmų.
- Sveikatos ir poilsio erdves, skanų maistą valgykloje.
- Vaikų priežiūros kambarys šeimai draugiškoje aplinkoje.
- Vienkartines išmokas nelaimės atveju.
- Tradicijas puoselėjančią ir aktyvią bendruomenę.
- Vadovausite svarbiems informacinių sistemų vystymo ir modernizavimo projektams (pvz., TAIS, TAR).
- Planuosite, organizuosite ir kontroliuosite projektų eigą: biudžetą, grafiką, užduotis, rizikas.
- Koordinuosite bendradarbiavimą su institucijomis, ekspertais, tiekėjais ir naudotojais.
- Rengsite su projektu susijusius dokumentus: teisės aktų, viešųjų pirkimų, techninius aprašus.
- Užtikrinsite kokybišką komunikaciją bei projekto viešinimą.
- Rengsite ataskaitas, analizes ir teiksite siūlymus efektyvesniam įgyvendinimui.
- Turite aukštąjį universitetinį arba koleginį išsilavinimą.
- Turite ne mažiau 3 metų patirties IT projektų valdyme, sistemų vystymo ar modernizavimo srityje.
- Turite patirties projektų valdymo ar vadovavimo projektų komandoms informacinių technologijų ar informacinių sistemų vystymo ar modernizavimo srityje.
- Puikiai išmanote projektų valdymo metodikas (Agile, Waterfall ir kt.).
- Gebate rengti dokumentus (taip pat teisės aktų projektus), valdyti rizikas, spręsti problemas.
- Aiškiai komunikuojate bei bendraujate, perteikiant IT sprendimus ne techninei auditorijai.
- Mokate anglų kalbą (B1 lygmuo) bei gebate naudotis duomenų bazėmis, IS bei skaitmeniniais įrankiais.
- Pasižymite išskirtiniais Iniciatyvumo, atsakomybės ir darbo komandoje įgūdžiais.
Mūsų klientas – gamybinė įmonė, veikianti B2B sektoriuje ir gaminanti kokybiškus plastikinius komponentus įvairioms pramonės šakoms. Įmonė orientuota į aukštą gamybos kokybę, inovacijas bei tvarius sprendimus. Šiuo metu, siekdami plėtros tarptautinėse rinkose, ieško aktyvaus, savarankiško ir rezultato siekiančio pardavimų vadybininko (-ės).
- Atlygis 1600 - 1800 Eur. į rankas + bonusai.
- Galimybę dalyvauti verslo komandiruotėse į Skandinavijos šalis, stiprinant ryšius su esamais ir naujais klientais.
- Laisvę veikti – galimybę savarankiškai planuoti veiksmus ir realizuoti idėjas.
- Profesionalią ir palaikančią komandą.
- Aktyviai ieškosite naujų B2B klientų užsienio rinkose.
- Inicijuosite pirmąjį kontaktą ir užmegsite ilgalaikius santykius su potencialiais klientais.
- Pristatysite įmonės produktus ir sprendimus, aiškiai išgryninant klientų poreikius.
- Proaktyviai palaikysite ryšius su esamais klientais ir ieškosite papildomų pardavimo galimybių.
- Analizuosite rinką ir konkurencinę aplinką, pateiksite pasiūlymus dėl plėtros galimybių.
- Turite sėkmingos patirties B2B pardavimuose (tarptautinė rinka, gamybos sektorius, būtų didelis privalumas).
- Turite puikias anglų kalbos žinias (žodžiu ir raštu), kitos kalbos privalumas.
- Esate aktyvus (-i), iniciatyvus (-i), gebate dirbti savarankiškai ir nebijote naujų iššūkių.
- Esate aiškios orientacijos į rezultatą – gebėjimo siekti tikslų ir nuolat gerinti rezultatus.
- Gebate prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos.
Esame UAB Vejusta (www.ubsolar.lt) - saulės elektrinių projektavimo, montavimo ir priežiūros paslaugas teikianti įmonė. Dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Airijoje ir kitose Europos šalyse.
Augame ir galime pasiūlyti Jums prisijungti prie mūsų komandos! Ieškome ANTŽEMINIŲ SAULĖS ELEKTRINIŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)!
- Būsite augančios, finansiškai stabilios įmonės dalimi.
- Prisidėsite prie ekologiškos ir saugios energijos ekosistemos kūrimo.
- Turėsite ilgalaikį darbą su įdomiais ir dideliais projektais Lietuvoje ir užsienyje.
- Turėsite puikią komandą – esame susibendravęs, draugiškas, jaunatviškas, su stipriomis profesinėmis žiniomis, geru humoro jausmu, ryžtingas ir ambicingas kolektyvas.
- Gausite visapusišką pagalbą iš vadovo ir kolegų, įsitraukiant į darbo procesą, įmonės veiklą ir siekiant iškeltų tikslų.
- Turėsite gerą santykį su įmonės vadovais, galimybę tiesiogiai spręsti bet kokius klausimus (nėra hierarchinės sistemos).
- Būsite aplinkoje, kurioje skatinamas tobulėjimas ir skiriamas biudžetas mokymams.
- Pajausite žmogišką ir lankstų požiūrį į darbo ir asmeninių reikalų derinimą.
- Turėsite visas komfortiškam ir sėkmingam darbui reikalingas priemones.
- Jums bus suteiktas darbo automobilis asmeniniam naudojimui, kompensuojama kelionė iš/į darbą, pasirūpinama apgyvendinimu, esant poreikiui.
- Būsite išgirstas, pastebėtas ir įvertintas – vertiname kiekvieno idėjas ir visada pastebime ir paskatiname už gerus rezultatus ir prisiimtas atsakomybes.
- Darbas su Lietuvos bei užsienio klientais.
- Saulės elektrinių projektų valdymas ir įgyvendinimas.
- Projektų kokybės ir įgyvendinimo terminų užtikrinimas, projektų išlaidų bei biudžeto sekimas.
- Rangovų, projektuotojų bei kitų darbuotojų ir partnerių koordinavimas norint užtikrinti projektų specifikacijų, terminų ir biudžetų laikymąsi.
- Techninės pagalbos pardavimų komandai ir rangovams teikimas, pagalba sprendžiant iškilusias problemas.
- Informacijos apie projektų įgyvendinimo eigą teikimas projektų užsakovams, rengėjams ir partneriams.
- Garantinių problemų sprendimų koordinavimas su tiekėjais, rangovais ir partneriais.
- Dalyvavimas susitikimuose su užsakovo rangovų ir subrangovų atstovais.
- Naujų partnerių susijusių su rangos ir projektavimo darbais paieška.
- Esate įgijęs elektrotechninį išsilavinimą.
- Turite patirties vystant projektus energetikos srityje.
- Išmanote saulės energijos ir/ar elektros sistemas.
- Turite darbo su rangovais bei bendradarbiavimo su partneriais patirties.
- Sklandžiai bendraujate anglų kalba žodžiu ir raštu (rusų kalba – privalumas).
- Gerai dirbate MS Office.
- Pasižymite puikiais planavimo, laiko valdymo, organizaciniais bei bendradarbiavimo įgūdžiais.
- Esate imlus (-i), noriai mokotės ir tobulėjate.
- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
Esame UAB Vejusta (www.ubsolar.lt) - saulės elektrinių projektavimo, montavimo ir priežiūros paslaugas teikianti įmonė. Dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Airijoje ir kitose Europos šalyse.
Augame ir galime pasiūlyti Jums prisijungti prie mūsų komandos! Ieškome ANTŽEMINIŲ SAULĖS ELEKTRINIŲ DARBŲ VADOVO (-ĖS)!
- Būsite augančios, finansiškai stabilios įmonės dalimi.
- Prisidėsite prie ekologiškos ir saugios energijos ekosistemos kūrimo.
- Turėsite ilgalaikį darbą su įdomiais ir dideliais projektais Lietuvoje ir užsienyje.
- Turėsite puikią komandą – esame susibendravęs, draugiškas, jaunatviškas, su stipriomis profesinėmis žiniomis, geru humoro jausmu, ryžtingas ir ambicingas kolektyvas.
- Gausite visapusišką pagalbą iš vadovo ir kolegų, įsitraukiant į darbo procesą, įmonės veiklą ir siekiant iškeltų tikslų.
- Turėsite gerą santykį su įmonės vadovais, galimybę tiesiogiai spręsti bet kokius klausimus (nėra hierarchinės sistemos).
- Būsite aplinkoje, kurioje skatinamas tobulėjimas ir skiriamas biudžetas mokymams.
- Pajausite žmogišką ir lankstų požiūrį į darbo ir asmeninių reikalų derinimą.
- Turėsite visas komfortiškam ir sėkmingam darbui reikalingas priemones.
- Jums bus suteiktas darbo automobilis asmeniniam naudojimui, kompensuojama kelionė iš/į darbą, pasirūpinama apgyvendinimu, esant poreikiui.
- Būsite išgirstas, pastebėtas ir įvertintas – vertiname kiekvieno idėjas ir visada pastebime ir paskatiname už gerus rezultatus ir prisiimtas atsakomybes.
- Antžeminių saulės elektrinių projektų valdymas ir įgyvendinimas, jų kokybės ir įgyvendinimo terminų užtikrinimas.
- Vadovavimas elektrikų ir montuotojų komandai, jų darbo planavimas ir organizavimas, užduočių paskirstymas, pagalba sprendžiant problema.
- Mokymų organizavimas, siekiant užtikrinti aukštą darbų kokybės standartą.
- Informacijos apie projektų įgyvendinimo eigą teikimas, išlaidų sekimas.
- Techninė pagalba projektų vadovams.
- Techninių vizitų koordinavimas ir valdymas.
- Esate įgijęs elektrotechninį išsilavinimą.
- Turite patirties vystant projektus energetikos srityje.
- Išmanote saulės energijos ir/ar elektros sistemas bei statybos įrankius.
- Gerai dirbate MS Office.
- Pasižymite puikiais planavimo, laiko valdymo, organizaciniais bei bendradarbiavimo įgūdžiais.
- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
- Didelis privalumas, jei turite energetikos VK, AK atestatą.
Esame viena MODERNIAUSIŲ gamybinių įmonių. Produkciją ir žaliavas transportuojame laivais, automobiliais ir geležinkelio transportu. Krovinius importuojame ir eksportuojame į Vakarų ir Rytų Europos šalis bei vietines rinkas.
Šiuo metu statome naują fabriką ir ieškome pastiprinimo. Į savo komandą Ieškome kruopščių ir atsakingų gamybos operatorių (4), kurie pasirūpins aliejaus spaudimo ir rafinavimo cecho procesais!
- Slenkantis grafikas: 2 dieninės, 2 naktinės, 4 laisvos – daugiau laiko sau.
- Tobulėjimo galimybes – nes geriausi visada mokosi.
- Metines premijas – papildoma motyvacija!
- Sveikatos draudimą – nes rūpinamės Tavimi.
- Pagarbų požiūrį į darbuotoją – nes mes didžiuojamės puikiais santykiais kolektyve!
- Stebėsi ir valdysi gamybos procesą – būsi tikrasis aliejaus meistras!
- Užtikrinsi įrenginių veikimą ir priežiūrą – be Tavęs niekas nesisuks.
- Rūpinsiesi švara ir tvarka – nes kokybė prasideda nuo detalių.
- Techninio išsilavinimo – jei išmanai įrenginius, jau esi žingsniu priekyje.
- Patirties gamyboje – nebūtina, bet didelis privalumas.
- Darbo kompiuteriu įgūdžių – juk šiais laikais viskas valdoma mygtukais.
- Atsakingumo, kruopštumo ir noro tobulėti – nes mes vertiname kokybę.
Esame viena MODERNIAUSIŲ gamybinių įmonių. Produkciją ir žaliavas transportuojame laivais, automobiliais ir geležinkelio transportu. Krovinius importuojame ir eksportuojame į Vakarų ir Rytų Europos šalis bei vietines rinkas.
Šiuo metu statome naują fabriką ir ieškome pastiprinimo. Ieškome atsakingų ir kruopščių metilo esterio gamybos operatorių (4 darbuotojai), kurie prisidėtų prie gamybos proceso valdymo ir įrenginių priežiūros!
- Slenkantis grafikas: 2 dieninės, 2 naktinės, 4 laisvos – laiko asmeniniam gyvenimui tikrai liks!
- Profesinio tobulėjimo galimybes – nes mes investuojame į darbuotojus.
- Metines premijas – papildomas įvertinimas už Tavo indėlį.
- Sveikatos draudimą – nes Tavo gerovė mums svarbi.
- Pagarbų požiūrį į darbuotoją – didžiuojamės puikiais santykiais kolektyve!
- Valdysi ir kontroliuosi metilo esterio gamybos procesą – tikslumas ir kokybė tavo rankose!
- Prižiūrėsi įrenginius bei infrastruktūrą – užtikrinsi, kad viskas veiktų nepriekaištingai.
- Šalinsi smulkius gedimus – greiti sprendimai padeda išlaikyti efektyvumą.
- Rūpinsiesi švara ir tvarka – nes švari gamyba = kokybiška gamyba.
- Techninio aukštesniojo ar aukštojo išsilavinimo – suprasti technologinius procesus būtina.
- Darbo patirties gamybinėje įmonėje – jei turi, tai didelis privalumas.
- Gerų darbo kompiuteriu įgūdžių – technologijos gamyboje yra tavo kasdienybė.
- Atsakingumo, kruopštumo ir komunikabilumo – gera komanda = puikūs rezultatai.
UAB „Medicinos namai šeimai“ – inovatyvi sveikatos priežiūros įstaiga, kurioje ypatingas dėmesys skiriamas profesionalumui, kokybei ir rūpinimuisi pacientais. Esame auganti organizacija, kviečianti prie komandos prisijungti naują narį, kuris nori augti kartu su mumis ir prisidėti prie odontologijos skyriaus veiklos palaikymo ir plėtros.
Daugiau apie mus: www.medicinosnamai.lt ir www.unomeda.lt
- Galimybę tobulėti ir augti profesinėje srityje dirbant su patyrusia komanda.
- Dinamišką ir palaikančią darbo aplinką.
- Patikėtą svarbų vaidmenį užtikrinant odontologijos skyriaus sklandų veikimą.
- Mokymosi galimybes bei įsitraukimą į realius odontologijos administracinius procesus.
- Užsakymų priežiūra – prekių ir medžiagų kontrolė, užsakymų derinimas.
- Kainynų atnaujinimas – duomenų tikslinimas, kainų sistemų priežiūra.
- Tinklelių peržiūra – odontologijos paslaugų struktūros ir paketų priežiūra.
- Dokumentacijos tvarkymas – vidaus procedūrų, ataskaitų, kitų su odontologijos veikla susijusių dokumentų administravimas.
- Kasdienis bendradarbiavimas su odontologijos vadovu ir komandų koordinavimas pagal poreikį.
- Turite bent minimalią patirtį odontologijos ar sveikatos priežiūros srityje.
- Esate kruopštus, atsakingas, mokate dirbti su duomenimis ir dokumentais.
- Esate organizuotas, gebate dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje.
- Vertinate tvarką, sistemingą darbą ir norite prisidėti prie profesionalios sveikatos priežiūros paslaugų kūrimo.