Mūsų klientai – tiek globalios, tiek regiono, tiek vietinės gamybos įmonės iš įvairių pasaulio regionų/šalių – JAV, Azijos, Skandinavijos, Vakarų Europos.
Siekdami patenkinti esamų klientų poreikius ir kurti pridėtinę vertę, ieškome KLIENTŲ IR PASLAUGŲ CENTRO VADOVO (-ĖS).
- Ambicingą, įdomią, atsakingą veiklą išvystant naujus ir įgyvendinant numatytus paslaugų projektus patikimoje ir profesionalioje aplinkoje.
- Laisvę realizuoti savo potencialą, savarankiškai priimant sprendimus ir įgyvendinant savo idėjas.
- Bendradarbiavimą su pažangiausiomis ir žinomiausiomis organizacijomis.
- Dalykiškų ir bendradarbiaujančių vadovų bei akcininkų palaikymą.
- Profesionalius mokymus ir įdomius renginius.
- Motyvuojantį atlygį ir patrauklų papildomų naudų paketą.
- Esamų paslaugų valdymą.
- Naujų paslaugų projektų inicijavimą, kūrimą bei pardavimą, vystant bei teikiant įvairias paslaugas ir išnaudojant turimą gerąją praktiką.
- Reikalingų rangovų atranką ir administravimą.
- Susijusių projektų valdymą, sėkmingą ir efektyvų jų įgyvendinimą.
- Klientų pasitenkinimo užtikrinimą, nuolatinę klientų patirties analizę ir gerinimą.
- Pasižymite stipria orientacija į klientų poreikių suvokimą ir aptarnavimą.
- Mokate sėkmingai kurti ir palaikyti tarpasmeninius ir korporatyvinius santykius.
- Laisvai bendraujate (žodžiu ir raštu) angliškai. Puiku, jei mokate ir kitas kalbas.
- Esate versli asmenybė, domitės pasaulinėmis tendencijomis ir gerosiomis praktikomis, mokate įžvelgti naujas galimybes, generuoti, pagrįsti ir įgyvendinti idėjas.
- Turite patirties rinkodaros, paslaugų kūrimo bei projektų vadybos srityse.
- Turite organizacijų vystymo žinių bei praktinių valdymo gebėjimų.
„AmberCell Solutions“ – į pacientą orientuotą sveikatos priežiūros veiklą vykdanti organizacija medicinos sektoriaus darbuotojams teikia kompleksinius sprendimus, grįstus holistiniu požiūriu ir precizine medicina. Kompanija Baltijos šalių gydymo įstaigoms siūlo inovatyvius tiekimo grandinės valdymo sistemos sprendimus, aukštos kokybės medicinos priemones ir įrangą.
Gyvybinga ir dinamiška „AmberCell“ bendruomenė – profesionalų komanda, kuriuos vienija bendras požiūris, ambicingumas ir ryžtas siekti užsibrėžtų tikslų. Auginame bendruomenę, kuri laiminga darbe kasdien, nuolat tobulėja, džiaugiasi ne tik savo, bet ir komandos pasiekimais. Esame profesionalai, kurie dirbdami savo darbą jaučia prasmę.
Prie savo komandos kviečiame prisijungti Python programuotoją (-ę).
- Suteiksime galimybę tobulėti, dirbant tarptautinėje, profesionalioje bendrovėje su aukštais veiklos standartais.
- Mes kuriame dalykišką ir darbingą verslo aplinką.
- Mokėsime konkurencingą atlyginimą, atitinkantį jūsų kompetenciją.
- Suteiksime galimybę dirbti prie įdomių ir reikšmingų tarptautinių projektų sveikatos sektoriuje.
- Užtikrinsime profesinio tobulėjimo galimybes: mokymai, kursai, konferencijos.
- Turėsite karjeros augimo galimybes ambicingoje ir augančioje įmonėje, kurioje galėsite išbandyti savo jėgas naujose pozicijose.
- Apmokėsime pasirinkto sporto klubo abonementą.
- Suteiksime privatų sveikatos draudimą.
- Inovatyvių sprendimų kūrimas medicinos srityje.
- Būsi tarptautinės komandos dalis, atsakingas (-a) už IoT sprendimus.
- Programavimo kodo kokybės užtikrinimas.
- Įgyvendinimas savo idėjų tobulinant esamas aplikacijas.
- 3+ metų aktyvaus Python objektinio programavimo patirties.
- 3+ metų aktyvaus programavimo patirties naudojant Odoo (Paprašysime atlikti praktinę užduotį Odoo sistemoje).
- 2+ metų patirties su programavimo užduočių versijavimu (Git arba analogiškas) (Paprašysime pateikti nuorodą į savo darbų istoriją/profilį.)
- Aukštojo išsilavinimo IT srityje.
- Patirtis su JavaScript būtų privalumas.
- RFID technologijos išmanymas būtų didelis privalumas.
- Gebėjimas planuoti ir valdyti programavimo užduotis būtų privalumas.
SBA grupė vienija virš 4000 darbuotojų, daugiau nei 40-yje įmonių, veikiančių baldų gamybos, tekstilės, nekilnojamojo turto ir investicijų valdymo sektoriuose.
Viena iš SBA grupės įmonių, paslaugas teikianti bendrovė „SBA Competence and Service Center“ plečia savo veiklą ir į pirkimų komandą kviečia prisijungti analitišką ir iniciatyvų PIRKIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).
Atradimų lyderyste:
- Mūsų pirkimų padalinio kolegos nuoširdžiai pasidalins savo darbine patirtimi, atskleis ir leis augti Tavo prigimtiniam potencialui.
- Jauti, jog viduje turi daugiau, nei šiuo metu atskleidi? Mes ieškome tokio komandos nario, kuriam galėtume suteikti laisvę iniciatyvai, ir padrąsinimą kurti. Patikėki, Tavo idėjos ir pasiūlymai bus įvertinti ir pastebėti.
Aistra laimėti:
- Atėjęs į mūsų komandą pajusi sėkmės skonį, kiekvienu darbu stengiamės padaryti geriau, nueiti vienu žingsniu toliau. Tad, jei savo gyvenime vadovaujiesi šiuo principu – mums pakeliui!
- Mūsų darbuotojai turi karjeros augimo perspektyvas visoje įmonių grupėje. Tad jei Tau puikiai seksis įgyvendinti užduotis, bet viduje jausi, kad visgi nori kažko kito, bus galimybė rotuoti į kitas kompanijoje esančias pozicijas.
Šeimininkiškumo jausmu:
- Tai sukuria mąstyseną, jog visi veikiame taip, lyg būtume šeimininkais, kurie atsakingai ir racionaliai rūpinasi bei kuria pridėtinę vertę.
- Turime motyvuojančią atlygio sistemą, mokamą metinę premiją už gerus darbo rezultatus bei papildomą sveikatos draudimą.
Priimančia, besidalinančia ir pozityvia komanda:
- Atėjęs pas mus, lengvai įsiliesi, nes nuo pirmos dienos jausi kolektyvą, kuris pasiruošęs Tau padėti. Turime puikių tradicijų, tačiau išbandome vis naujas bendras veiklas. Lauksime Tavo įdėjų!
Komfortiškomis darbo sąlygomis:
- Tavęs laukia šiuolaikiškas biuras miesto centre su atsiveriančiais vaizdais į upę, labai patogu iki mūsų atvykti paspirtukais, dviračiais.
- Turėtum galimybę padirbėti Klaipėdos ir Kauno biuruose bei susipažinti su šių miestų komandomis.
- Poreikiui esant, dalį darbo laiko dirbti per nuotolį.
- Derybų vedimas su naujais ir esamais tiekėjais bei sutartinių įsipareigojimų kontrolė.
- Konkursų ir apklausų organizavimas bei analizavimas (Technikos prekių, įrankių, remonto pagalbinių medžiagų prekės ir paslaugos).
- Konkursų dokumentų rengimas, techninių specifikacijų suderinimas su atsakingais padaliniais.
- Sutarčių sudarymas, ataskaitų rengimas, analizių bei išvadų teikimas.
- Naujų tiekėjų paieška, tiekėjų rinkos stebėjimas ir analizavimas.
- Pirkimų ir tiekimo procesų analizė ir tobulinimas.
- Nuolatinė komunikacija su kolegomis, kuriems ir yra vykdomi pirkimai.
- Esi baigęs (-usi) ekonomikos, matematikos, teisės, komercijos mokslus. Ir Tau patinka tokios sąvokos, kaip tikslumas, racionalumas, žingeidumas.
- Gali pasigirti panašaus darbo patirtimi ir tikrai žinai, kad nori tobulėti pirkimų srityje, čia bus puiki vieta augti, kaip profesionalui.
- Turi bendrųjų pirkimo metodų, teorijų principų ir standartų žinių. Jeigu turi - greitai įsivažiuosi, jeigu ne, bet akys dega – komanda ateis į pagalbą.
- Turi puikias MS Excel programos žinias ir patirties jas naudojant.
- Derybininko gyslelė leidžia išgirsti pašnekovą ir argumentuotai pateikti bei atstovėti savo nuomonę.
- Analitiškas protas, geras planavimas leidžia padaryti darbus iki galo ir „nepamesti“ jų ilgojoje perspektyvoje.
- Esi iniciatyvus (-i), jeigu matai, ką galima padaryti geriau, tokios progos nepraleidi.
- Gali susikalbėti anglų kalba.
UAB "Parsekas" – tai greitai auganti įmonė, kuri pasižymi inovatyviu požiūriu į logistikos sektorių. Siekiame ne tik atitikti, bet ir viršyti rinkos lūkesčius, teikdami nestandartinius sprendimus ir užsiimdami įvairių sudėtingumų projektų vystymu. Įmonės vadovas yra orientuotas į palaikymą ir profesionalumą, suteikiant darbuotojams laisvę veikti ir įgyvendinti savo idėjas. Taip pat didelis dėmesys skiriamas darbuotojų tobulėjimui: mokymai, motyvacinės stovyklos, skatinamas dalyvavimas sportiniuose ir socialiniuose projektuose.
- Dinamišką darbo aplinką bei plačias profesinio augimo galimybes.
- Įdomius ir nestandartinių sprendimų kupinus projektus tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
- Motyvacinę sistemą, apimančią priedus už pasiektus darbo rezultatus.
- Palaikantį vadovavimo stilių ir atvirą bendravimą, skatinantį naujoves ir kūrybiškumą.
- Visas darbui reikalingas priemones (automobilis, kompiuteris, telefonas ir pan.)
- Aktyvi klientų paieška ir kontaktų užmezgimas Lietuvoje bei Europoje – užmegzite ir palaikysite ryšius su klientais vizituodami, bendraudami telefonu, rašydami laiškus ir naudodami kitus komunikacijos kanalus, kas tiesiogiai įtakoja įmonės plėtrą ir pelningumą.
- Darbas su krovinių biržomis ir spot krovinių paieška – seksite rinkos pokyčius ir efektyviai valdysite krovinių srautus, užtikrindami greitą ir tikslų klientų aptarnavimą.
- Rinkos analizė ir pokyčių stebėjimas – nuolatos seksite rinkos tendencijas, analizuosite duomenis ir prognozuosite pokyčius, siekiant priimti sprendimus, kurie skatintų įmonės augimą.
- Glaudus bendradarbiavimas su transporto vadybininkais ir problemų sprendimas – dirbsite kartu su transporto komanda, siekdami rasti efektyvius logistikos sprendimus ir greitai spręsti kilusias problemas.
-Efektyvi komunikacija su klientais ir partneriais, ryšių palaikymas bei duomenų bazės atnaujinimas – užtikrinsite sklandų informacijos srautą tarp įmonės ir jos partnerių, nuolat atnaujindami ir tvarkydami reikiamus duomenis, kad užtikrintumėte aukščiausią paslaugų kokybę.
- Derybų vedimas, pasiūlymų rengimas, sutarčių sudarymas ir dokumentų tvarkymas – atstovausite įmonę derybose, ruošite komercinius pasiūlymus, sudarysite sutartis ir tvarkysite reikalingus dokumentus, siekiant garantuoti sklandžią ir efektyvią veiklą.
- Ne mažesnė kaip 2 metų patirtis logistikos pardavimų sektoriuje – patirtis suteikia reikiamus įgūdžius ir žinias, kurios yra būtinos veiksmingam klientų valdymui ir pardavimų didinimui.
- Krovinių gabenimo ypatumų išmanymas – specifinis sektoriaus išmanymas yra būtinas norint veiksmingai valdyti logistikos procesus.
- Geri rusų ir anglų kalbos įgūdžiai, žodžiu bei raštu – būtini tarptautiniam bendravimui ir deryboms.
- Geri derybų vedimo įgūdžiai – svarbu norint pasiekti palankias sutartis ir sąlygas įmonei.
- Kompiuterinis raštingumas (MS Office) – reikalingas duomenų analizei, ataskaitų ruošimui ir kasdieniniam darbui.
Privalumas:
- Patirtis dirbant su CRM programa.
Mūsų klientė – statybos valdytoja, subūrusi profesionalią, ambicingą komandą, siekdama efektyvaus ir sklandaus statybos projektų valdymo proceso kviečia prisijungti ambicingą ir orientuotą į rezultatą STATYBOS PROJEKTŲ VALDYMO KOMANDOS VADOVĄ (-Ę).
- Patikimą, profesionalią ir demokratišką darbo aplinką;
- Įdomų, savarankišką ir atsakingą darbą komandoje;
- Plačias mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes;
- Jūsų kompetencijas atitinkantį atlygį;
- Papildomą sveikatos draudimą;
- Tarnybinį automobilį.
- Statybos projektų vadovų darbo koordinavimą ir kontrolę;
- Įmonei strategiškai svarbiausių objektų valdymą;
- Užsakovo interesų atstovavimą rangos sutarčių įgyvendinimo procese;
- Bendradarbiavimą su kitais statybos dalyviais – siekiant pasiekti užsibrėžtus tikslus;
- Rangos darbų biudžeto ir grafiko kontrolę;
- Atliekamų darbų kokybės ir atitikties sutarčiai kontrolę.
- Statybos inžinerinės krypties išsilavinimą;
- Sėkminga 5 metų patirtį valdant didelės vertės statybos projektus;
- Statybos ir/ar techninės priežiūros vadovo kvalifikacijos atestatą;
- Įgūdžius statybos projektų valdyme, projekto dokumentacijos rengime ir tvarkyme;
- Anglų kalbos žinias ir gebate suprasti statybos dokumentaciją;
- Strateginį mąstymą ir esate orientuotas į rezultatą.
Mūsų klientė – statybos valdytoja, subūrusi profesionalią, ambicingą komandą, siekdama efektyvaus ir sklandaus statybos techninės priežiūros vykdymo proceso, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti savarankišką ir atsakingą TECHNINĖS PRIEŽIŪROS KOMANDOS VADOVĄ (-Ę), kuris bus atsakingas už techninės priežiūros komandos sklandų darbą.
- Patikimą, profesionalią ir demokratišką darbo aplinką;
- Įdomų, savarankišką ir atsakingą darbą komandoje;
- Plačias mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes;
- Jūsų kompetencijas atitinkantį atlygį;
- Papildomą sveikatos draudimą;
- Tarnybinį automobilį.
- Techninės priežiūros vadovų darbo koordinavimą ir kontrolę;
- Techninės priežiūros vykdymą įmonei strategiškai svarbiausiems objektams;
- Užsakovo interesų atstovavimą rangos sutarčių įgyvendinimo procese;
- Bendradarbiavimą su kitais statybos dalyviais – siekiant pasiekti užsibrėžtus tikslus;
- Rangos darbų biudžeto ir grafiko kontrolę;
- Atliekamų darbų kokybės ir atitikties sutarčiai kontrolę.
- Statybos inžinerinės krypties išsilavinimą;
- Sėkminga 5 metų statybos techninės priežiūros vykdymo patirtį;
- Techninės priežiūros vadovo kvalifikacijos atestatą;
- Vadovavimo patirtį;
- Įgūdžius statybos darbų dokumentacijos rengime ir tvarkyme;
- Anglų kalbos žinias ir gebate suprasti statybos dokumentaciją;
- Strateginį mąstymą ir esate orientuotas į rezultatą.
UAB "Parsekas" – tai greitai auganti įmonė, kuri pasižymi inovatyviu požiūriu į logistikos sektorių. Siekiame ne tik atitikti, bet ir viršyti rinkos lūkesčius, teikdami nestandartinius sprendimus ir užsiimdami įvairių sudėtingumų projektų vystymu. Įmonės vadovas yra orientuotas į palaikymą ir profesionalumą, suteikiant darbuotojams laisvę veikti ir įgyvendinti savo idėjas. Taip pat didelis dėmesys skiriamas darbuotojų tobulėjimui: mokymai, motyvacinės stovyklos, skatinamas dalyvavimas sportiniuose ir socialiniuose projektuose.
- Dinamiška darbo aplinka, kurioje vertiname inovatyvius sprendimus.
- Palaikantis vadovavimo stilius ir atviras bendravimas, skatinantis naujoves ir kūrybiškumą.
- Laisvė įgyvendinti savo idėjas.
- Profesinio ir asmeninio augimo galimybės.
- Lanksti darbo aplinka, motyvuota komanda ir modernūs darbo metodai.
- Tvarkysite atliekų apskaitą ir administruosite duomenis GPAIS ir i.VAZ sistemose.
- Stebėsite sandėliuojamų atliekų kiekius ir organizuosite jų išvežimą.
- Rengsite ir derinsite aplinkosauginius dokumentus pagal įmonės poreikius.
- Optimizuosite atliekų tvarkymo procesus, užtikrinsite jų atitiktį teisės aktams.
- Bendradarbiausite su kontrolės institucijomis ir galutiniais atliekų tvarkytojais.
- Rengsite ataskaitas ir deklaracijas atsakingoms institucijoms.
- Instruktuosite ir kontroliuosite darbuotojus aplinkosaugos klausimais.
- Pavojingų atliekų tvarkymo specialisto ir vadovo kvalifikacijos pažymėjimų.
- Patirties dirbant su GPAIS ir i.VAZ sistemomis.
- Bent 3 metų patirties aplinkosaugos srityje.
- Gerų darbo kompiuteriu įgūdžių.
- LR ir ES aplinkosaugos teisės aktų išmanymo.
- Rusų ir anglų kalbas mokėjimo.
Esame stabili ir sparčiai auganti gamybinė įmonė. Gaminame metalo gaminius iš nerūdijančio plieno. Šiuo metu į savo komandą kviečiame užsienio rinkose patirties turintį EKSPORTO PARDAVIMŲ VADOVĄ (-Ę) (metalo gaminiai)!
- Konkurencingą atlygį bei priedus už pardavimus.
- Komandiruotes pas klientus ir vizitus į parodas bei renginius.
- Vidinius ir išorinius mokymus.
- Komandinį darbą ir puikią atmosferą darbe.
-Sveikatos draudimą.
- Pardavimų strategijos kūrimą ir įgyvendinimą.
- Naujų klientų, pardavimų kanalų, rinkų paiešką.
- Vykdysite rinkos pokyčių analizę ir teiksite siūlomų sprendimų iniciatyvą.
- Daug keliausite į komandiruotes ES ir už ES šalių ribų klientų vizitavimui ir dalyvavimui parodose bei reprezentaciniuose renginiuose.
- Domėsitės ir analizuosite savo klientus ir jų vykdomus projektus, rinkas, segmentus ir tendencijas, rinkų naujoves bei naujas technologijas ir teiksite savo rekomendacijas R&D projektams bei įmonės verslo (pardavimų) plėtrai.
- Gilinsitės į komercines užklausas, teiksite sprendimus ir komercinius pasiūlymus užsakovams, dalyvausite derybose.
- Administruosite sutartis ir derinsite sutarčių sąlygas su klientais.
- Sieksite KPI rezultatų vykdymo ir ruošite vizitų, derybų, veiklos progreso ataskaitas ir pristatymus.
- Būsite lyderiu savo komandos nariams.
- Turite sėkmingos B2B ir 5+ metų EKSPORTO pardavimų patirties.
- Puikiai bendraujate žodžiu ir raštu anglų kalba, susikalbate rusų kalba.
- Esate sistemingas (-a) ir suprantate pardavimų administravimo procesą (CRM, dokumentų/sutarčių ruošimą/projekto perdavimą vykdymui).
- Įsigilinate į įmonės technologinius procesus ir technines galimybes.
- Turite ambicijos, smalsumo, veržlumo ir noro tobulėti.
- DIDŽIULIU PRIVALUMU LAIKYTUME, patirtį metalo konstrukcijų technologinės įrangos gamybos – pardavimų srityje.
UAB "Parsekas" – sparčiai auganti įmonė, išsiskirianti inovatyviu požiūriu į logistikos sektorių. Siekiame ne tik atitikti, bet ir viršyti rinkos lūkesčius, teikdami nestandartinius sprendimus ir plėtodami įvairių sudėtingumų projektus. Įmonės vadovas orientuotas į darbuotojų palaikymą ir profesionalumą, suteikiant laisvę veikti ir įgyvendinti idėjas. Skiriame didelį dėmesį darbuotojų tobulėjimui: mokymai, motyvacinės stovyklos, dalyvavimas sportiniuose ir socialiniuose projektuose.
- Dinamišką darbo aplinką, vertinančią inovatyvius sprendimus.
- Palaikantį vadovavimo stilių ir atvirą bendravimą, skatinantį kūrybiškumą.
- Galimybę įgyvendinti savo idėjas.
- Profesinio ir asmeninio augimo galimybes.
- Lanksčią darbo aplinką, motyvuotą komandą ir modernius darbo metodus.
Ieškome energingo ir organizuoto personalo vadybininko (-ės), atsakingo už visapusišką darbuotojų valdymą: nuo atrankų iki atleidimų, nuo darbo grafikų sudarymo iki vidinių renginių organizavimo. Svarbu gebėti efektyviai spręsti kasdienes problemas ir kurti motyvuojančią aplinką, prisidedant prie komandos tobulėjimo.
Jūsų diena:
- Darbuotojų planavimas ir atranka.
- BDAR valdymo užtikrinimas.
- Procesų optimizavimas.
- Vidinių renginių organizavimas.
- Bendravimas su darbuotojais ir vadovybe.
Jei esate atsakingas (-a), gebate spręsti konfliktus, laisvai bendraujate lietuvių ir rusų kalbomis (prireiks bendraujant su rusakalbiais darbuotojais) bei anglų kalbos žinojimas būtų didelis privalumas, jei turite patirties dirbant su trečiųjų šalių darbuotojais, esate tas (-a), kurio (-ios) ieškome!
Mūsų klientas – viešbutis su išskirtiniu restoranu, įsikūręs Palangoje visai netoli jūros. Restoranas išsiskiria subtiliu interjeru, ypatingu dėmesiu detalėms ir aukšto lygio aptarnavimu. Tai vieta, kurioje svečiai gali mėgautis ne tik naujais skoniais, bet ir akimirkos žavesiu. Šiuo metu ieškome patyrusio ir ambicingo vadovo (-ės), kuris (-i) galėtų savarankiškai valdyti visą restorano veiklą. Tai puiki karjeros galimybė tiems, kurie siekia augti viešbučių ir restoranų versle, bei jau kuris laikas svajojo apie gyvenimą pajūryje.
- Suteiksime visas sąlygas savarankiškumui ir Jūsų vadovavimo stiliui.
- Karjeros augimo galimybes - galbūt norėsite prisidėti ir prie kitos viešbučio veiklos.
- Pasirūpinsime, kad turėtumėte įmonės automobilį savo patogumui.
- Esant poreikiui, pasirūpinsime gyvenamąja vieta.
- Motyvuojantį ir Jūsų kompetencijas atitinkantį atlyginimą su galimybe užsidirbti papildomus priedus už pasiektus rezultatus.
- Užtikrinsite, kad komanda veiktų sklandžiai, savarankiškai ir motyvuotai.
- Užtikrinsite nepriekaištingą restorano veiklą, išlaikydama (-as) aukščiausius aptarnavimo standartus.
- Kursite stiprią ir įsitraukusią komandą, siekiančią nuolat tobulėti.
- Organizuosite ir tvarkysite restorano dokumentaciją, užtikrindama (-as) tvarką ir sistemingumą.
- Atsakingai ir greitai vykdysite pavestas užduotis, užtikrindama (-as) tikslų ir efektyvų darbą.
- Turite patirties vadovaujant restoranų verslui.
- Turite stiprų norą savarankiškai valdyti visą restorano veiklą, drąsiai prisiimant atsakomybę.
- Pasižymite puikiais organizaciniais ir laiko valdymo įgūdžiais.
- Esate orientuotas į tikslus, gebate greitai prisitaikyti ir priimti sprendimus dinamiškoje aplinkoje.
SPA VILNIUS Dienos SPA yra įsikūręs Vilniaus širdyje - Gedimino prospekte. Čia atliekama daug skirtingų veido ir kūno priežiūros procedūrų: malonūs masažai, kūno puoselėjimo ir vandens ritualai, veido procedūros bei grožio paslaugos. Esame tikri, kad organizacijos sėkmė priklauso nuo profesionalių, savo darbą mylinčių bei atsidavusių darbuotojų, ir šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti CENTRO VADOVĄ (-Ę), kuris užtikrins sklandų kasdienį darbą ir komandos gerovę.
- Kultūrą, kurioje vyrauja pagarbus požiūris į kolegas, pagalba, palaikymas ir konstruktyvus grįžtamasis ryšys.
- Aukštus vertybinius ir kokybinius darbo standartus, kurie taikomi tiek vidiniam, tiek išoriniam klientui.
- Atsakingą ir savarankišką poziciją, kurioje turėsite platų veikimo diapazoną ir galimybę pritaikyti savo patirtį ir žinias.
- Nuolaidas bei SPA Vilnius darbuotojų taškų sistemą, leidžiančią už juos įsigyti paslaugas ar prekes.
- Vadovų komandos mokymus.
- Jūsų patirtį atitinkantį atlyginimą ir priedus, atitinkančius Jūsų veiklos rezultatus.
- Sklandžią, kokybišką ir efektyvią SPA centro veiklą.
- Komandos darbo organizavimą, ugdymą, motyvavimą ir įsitraukimo skatinimą.
- Darbuotojų paiešką ir komandos išlaikymą.
- Darbuotojų darbo grafikų sudarymą ir darbo užmokesčio skaičiavimą.
- Teikiamų paslaugų kokybės ir standartų laikymosi užtikrinimą.
- Pajamų ir sąnaudų biudžetavimą bei ataskaitų rengimą.
- Inventorizacijas, produktų ir kitų reikalingų priemonių užsakymą bei paiešką.
- Prisidėsite prie naujų paslaugų kūrimo ir esamų tobulinimo, kainodaros.
- Užtikrinsite darbų ir gaisrinę saugą bei higienos reikalavimus.
- Turite vadovavimo komandai patirties (grožio/ sveikatingumo/ medicinos srityje būtų privalumas).
- Dirbote paslaugų sferoje, tad aukščiausio lygio klientų aptarnavimas – Jūsų kasdienybė.
- Savyje turite proaktyvumo, bet tuo pačiu ir konstruktyvios ramybės.
- Kalbate anglų kalba.
- Savo stipriu vertybiniu pagrindu, asmeninėmis savybėmis bei turimomis kompetencijomis sėkmingai realizuotumėte visas aukščiau išvardytas darbines funkcijas.
UAB „VA STATYBA“ – ilgametę patirtį sukaupusi statybos ir technikos priežiūros įmonė, siūlanti aukštos kokybės paslaugas Lietuvos rinkoje. Įmonė specializuojasi statybinės technikos eksploatacijoje ir priežiūroje, užtikrindama profesionalius sprendimus ir efektyvų darbą. Mūsų komanda – tai savo srities profesionalai, kurie nuolat siekia tobulėti ir kurti vertę mūsų klientams. Mes vertiname kompetenciją, atsakomybę ir inovatyvų požiūrį į darbą.
- Darbo su tikra komanda, kuri vertina profesionalumą.
- Augimo galimybių tiek profesinėje, tiek asmeninėje srityje.
- Konkurencingo atlygio už Jūsų pastangas ir pasiektus rezultatus.
- Papildomų naudų: pasirūpinsime automobiliu, sveikatos draudimu.
- Vadovausite transporto priemonių ir statybinės technikos priežiūrai.
- Diagnozuosite gedimus ir užtikrinsi jų savalaikį šalinimą.
- Tvarkysite techninę dokumentaciją pagal LEAN standartus.
- Planuosite ir organizuosite technines apžiūras bei remonto darbus.
- Palaikysite tvarką pagal 5S standartus darbo vietoje.
- Išmanote techniką, teisės aktus ir ekonomikos pagrindus.
- Gebate vadovauti komandai ir spręsti konfliktines situacijas.
- Esate atsakingas, proaktyvus ir mandagus.
Monist - naujos koncepcijos boutique stiliaus restoranas, viešbutis ir spa ritualai, priklausantis “SPA Vilnius” tinklui. Svečiai čia atras tobulą poilsį, gamtą, unikalią ir harmoningą aplinką.
Monist restorano skoniai banguoja kartu su metų laikais ir gamtos virsmu. Vietos gėrybių ir kasdienio maisto įkvėptas meniu patiekiamas moderniai, o jo tikrumą lemia lietuviškos tradicijos ir noras sugrąžinti emociją patiekalams.
Į savo draugišką ir komandišką kolektyvą kviečiame prisijungti PADAVĖJĄ.
- Prisijungti prie darnaus ir komandiško kolektyvo.
- Nuosekliai įvesti Tave į sėkmingo darbo pradžią - jaustis gerai būnant savimi.
- Konkurencingą fiksuotą atlygį ir priedus, priklausančius nuo Tavo darbo rezultatų.
- Maitinimą, taikant specialias darbuotojo nuolaidas.
- Abipusę pagarbą, palaikymą ir pasitikėjimu grįstus darbo santykius.
- Jaukią aplinką, kurioje visų idėjos yra išgirstos ir atidžiai svarstomos.
- Galimybę gilinti žinias ir kilti karjeros laiptais.
- Apmokymus aptarnavimo kokybės užtikrinimui.
- Malonus svečių aptarnavimas restorane bei viešbučio lobby bare.
- Kavos ir gėrimų gaminimas viešbučio lobby bare.
- Švaros ir tvarkos užtikrinimas restorane ir lobby bare.
- Darbas su kasos aparatu (R-Keeper).
- Užsakymų priėmimas, rezervacijų administravimas.
- Baro prekių užsakymų ir likučių skaičiavimas.
- Pamainos atidarymo/ uždarymo procedūros.
- Pasižymi svetingumu ir gebi sukurti restorano atmosferą, kurioje svečiai gali jaustis laukiami bei norėtų sugrįžtų.
- Esi šilto būdo, o šypsena – lyg tavo aksesuaras.
- Turi padavėjo (-ės)/barmeno (-ės) darbo patirties.
- Gali negalvojant pasakyti, kurioje lėkštės pusėje dedama vyno taurė ar duonos lėkštutė.
- Moki dirbti R-Keeper programa.
- Gali dirbti slenkančiu grafiku (savaitgaliais, švenčių dienomis).
- Lengvai supranti ir priimi užsakymus ne tik Lietuvių kalba (anglų kalbos mokėjimas – būtų privalumas).
- Į darbą atvyksti laiku, nepamiršęs (-usi) pasinaudoti lygintuvu.
- Turi puikias aptarnavimo etikos žinias.
Kyla daugiau klausimų?
Restorano administracija mielai detaliau papasakos apie šią poziciją.
Lauksime Tavo laiško ar skambučio: restoranas@monist.lt / 8 669 71 720
Japonijos ambasada Lietuvoje (įsteigta 1997 m.). Darbuotojų skaičius: 20 asmenų. Adresas: M.K. Čiurlionio g. 82B, Vilnius LT-03100.
- 5 darbo dienos per savaitę (nuo pirmadienio iki penktadienio).
- Savaitgaliai ir valstybinės šventės – nedarbo dienos (išskyrus atvejus, kai ambasada dirbs).
- Gali prireikti dirbti viršvalandžius prieš/po darbo valandų ir savaitgaliais (už viršvalandžius bus mokamas papildomas atlygis).
- Darbo vieta: M.K. Čiurlionio g. 82B, Vilnius.
- Ambasados automobilio vairavimą į paskirtas vietas pagal ambasados pareigūnų nurodymus (daugiausia Lietuvoje).
- Ambasados automobilių priežiūrą (kuro papildymą, automobilių plovimą, padangų keitimą, gedimų ir defektų ankstyvą nustatymą, bendravimą su pardavėjais ir autoservisais).
- Krovinių gabenimą (įskaitant ne tik krovinių pakrovimą ir iškrovimą į/iš ambasados automobilių, bet ir krovinių nešiojimą ambasadoje, rezidencijoje ir verslo centruose).
- Kitas ambasadoriaus arba ambasados pareigūnų paskirtas užduotis.
- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą (vairavimo patirtis – ne mažiau kaip 3 metai).
- Mokate bendrauti anglų kalba (B2 lygis).
- Japonų kalbos žinios būtų privalumas.
- Nusimanote automobilio elektros sistemų srityje.
- Gebate gerai orientuotis Vilniaus ir kituose Lietuvos miestų regionuose.
- Turite puikius bendravimo įgūdžius.
- Esate rami, išlaikyta ir diskretiška asmenybė.
Esame koncernui „ACHEMOS GRUPĖ" priklausanti bendrovė UADBB "Draudimo brokerių aljansas", teikianti draudimo sprendimus visoje Lietuvoje. Mūsų ilgametė patirtis aptarnaujant įmonių grupes (koncernus) leidžia mums efektyviai prisitaikyti prie klientų poreikių, o pagalba administruojant žalas sukuria papildomą vertę klientams. Platus regioninių pardavimo skyrių tinklas užtikrina paslaugų prieinamumą visoje šalyje, o aukšta rizikos vertinimo kompetencija leidžia rasti individualius sprendimus kiekvienam klientui. Šiuo metu plečiame savo veiklą Lietuvoje ir darbui Vilniuje ieškome SVEIKATOS DRAUDIMO PARDAVIMO PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)!
- Galimybę tobulėti profesinėje srityje, dirbant su patyrusiais savo srities specialistais.
- Darbą 35 draugiškų kolegų įmonėje (skyriuje - 12 darbuotojų).
- Motyvacines programas: sveikatos draudimą; išskirtines sąlygas asmeniniams ne gyvybės draudimams; dvi papildomas laisvas apmokamas dienas per metus (dėl asmeninių priežasčių); lankstų darbo grafiką, įmonės renginius bei kitų naudų.
- Išskirtines sąlygas koncerno „ACHEMOS GRUPĖ“ valdomų įmonių teikiamoms prekėms ir paslaugoms.
- 80 proc. darbo laiko biure, 20 proc. pas klientus.
- Darbo reikmėms - automobilį.
- Jaukų biurą Žvėryno mikrorajone (parkavimo vieta pasirūpinsime).
- Aktyvią naujų B2B klientų paiešką, klientų tikslinės grupės nustatymą, susitikimų organizavimą įvairiuose šalies regionuose.
- Klientų poreikių identifikavimą ir juos atitinkančių sprendimų, pasiūlymų rengimą ir sutarčių sudarymą.
- Tolimesnį bendradarbiavimą bei santykių vystymą, palaikymą.
- Įmonės iškeltų pardavimų tikslų įgyvendinimą, efektyvų pardavimo proceso valdymą.
- Konsultavimą darbuotojų motyvacinės sistemos diegimo klausimais, pritaikant savanoriškąjį sveikatos draudimą.
- Turite pardavimų patirties su B2B klientais (privalumas - draudimo sritis, finansinių paslaugų sektorius).
- Pasižymite puikiais derybiniais bei klientų poreikių nustatymo įgūdžiais.
- Lanksčiai reaguojate į neplanuotas situacijas, nes įžvelgiate galimybes, o ne kliūtis, ir siekiate užsibrėžtų tikslų.
- Gebate dirbti savarankiškai ir esate iniciatyvus žmogus.
- Esate išskirtinai proaktyvus bei motyvuotas dirbti su dideliais ir strateginiais verslo klientais.
- Turite aukštąjį išsilavinimą (verslo vadybos, verslo administravimo ar panašioje srityje).
- Turite gerus kompiuterinius įgūdžius.
- Turite vairuotojo pažymėjimą ir vairavimo įgūdžius.
- Draudimo brokerio pažymėjimą laikytume didžiuliu privalumu.
UAB „Dipwork" – personalo atrankos ir laikinojo įdarbinimo įmonė, teikianti inovatyvius personalo sprendimus statybų sektoriuje Skandinavijos rinkoje. Esame auganti ir prie rinkos poreikių prisitaikanti įmonė. Šiuo metu ieškome Atrankų projektų vadybininko (-ės), kuris (-i) prisidėtų prie plėtros Lenkijos rinkoje.
- Galimybę realizuoti savo idėjas ir prisidėti prie įmonės plėtros Lenkijos rinkoje.
- Darbo aplinką be biurokratijos, kur sprendimai priimami greitai ir efektyviai.
- Bendradarbiavimą su kūrybiška ir palaikančia komanda, siekiančia bendrų tikslų.
- Laisvę organizuoti ir valdyti projektus Lenkijoje nuo strategijos iki įgyvendinimo.
- Atsakomybę už filialo steigimą ir atrankų procesų organizavimą.
- Lenkijos darbo rinkos analizė ir strateginių sprendimų paieška.
- Duomenų bazės kūrimas bei filialo atidarymo koordinavimas.
- Personalo paieškos ir atrankos procesų organizavimas bei priežiūra.
- Bendradarbiavimas su projektų vadovais, operatyvus problemų sprendimas.
- Komandiruotės į Lenkiją, siekiant užtikrinti sklandžią veiklą ir santykių kūrimą.
- Patirties darbuotojų paieškos ir atrankos srityje arba kitoje vadybinėje srityje.
- Gebėjimo savarankiškai vykdyti projektus ir valdyti veiklą Lenkijos rinkoje.
- Strateginio mąstymo ir kūrybiškumo sprendžiant iškilusias problemas.
- Puikios lenkų kalbos, taip pat gebėjimo susikalbėti anglų ar rusų kalbomis.
- Gebėjimo dirbti dinamiškoje aplinkoje ir motyvuoti komandą.
Jau netrukus Druskininkuose duris atvers nauji svečių namai, skirti tiems, kurie ieško prasmingo poilsio gamtos apsuptyje. Mūsų svečiai galės mėgautis jaukiu interjeru ir turiningai praleisti laiką. Jei jaučiatės įkvėptas (-a) svetingumo ir norite prisidėti prie šios unikalios vietos sėkmės, kviečiame prisijungti prie mūsų.
- Darbą unikaliuose svečių namuose Druskininkuose.
- Draugišką ir palaikančią komandą, pasirengusią dalintis svetingumo filosofija.
- Kūrybišką darbo aplinką, kurioje Jūsų idėjos bus vertinamos.
- Galimybę tobulėti profesinėje srityje dalyvaujant mokymuose ir tobulėjimo programose.
- Stabilų darbo ir poilsio balansą bei sąlygas, kurios leis jaustis vertinamu komandos nariu.
- Užtikrinti nepriekaištingą svečių pasitikimą ir aptarnavimą.
- Administruoti svečių rezervacijas, tvarkyti dokumentus ir prižiūrėti viešbučio tvarką.
- Vadovauti komandai, skatinti jų profesinį augimą ir tobulėjimą.
- Kurti ir diegti aukštus aptarnavimo standartus, siekiant viršyti svečių lūkesčius.
- Planuoti ir organizuoti personalo mokymus, bendradarbiauti su kitais viešbučio padaliniais.
- Gyvenate svetingumu ir pozityvumu.
- Turite patirties klientų aptarnavime (patirtis viešbutyje būtų didelis privalumas).
- Gebate efektyviai organizuoti laiką ir išlaikyti aukštą darbo kokybės standartą.
- Gerai kalbate anglų kalba (rusų kalba būtų privalumas).
- Gebate suderinti skirtingus klientų interesus, išlaikydami profesionalumą ir ramybę.
SPA VILNIUS Druskininkai – tai sveikatos gerinimo centras su mineralinio vandens procedūromis, gydomosiomis programomis, 4+ žvaigždučių SPA viešbutis, restoranas ir SPA baras su lauko terasa, boulingas, žiemos sodas bei modernus konferencijų centras su ofiSPA nuotolinio darbo erdvėmis, vaikų žaidimų kambarys su profesionalia aukle. Ir visa tai – po vienu stogu.
Savo profesionalumu, ištobulintomis procedūromis bei nepriekaištingu atidumu klientų poreikiams pelnėme pripažinimą ne tik Lietuvos, bet ir tarptautiniu mastu.
Mūsų organizacijos sėkmė priklauso nuo profesionalių, savo darbą mylinčių ir atsidavusių darbuotojų. Kad galėtume ir toliau sėkmingai bei efektyviai dirbti, į savo komandą kviečiame PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) Druskininkuose, kuris prisidės prie projektų, vykstančių įmonės viduje koordinavimo.
- Įdomią, dinamišką ir atsakingą poziciją profesionalų komandoje.
- Galimybę panaudoti savo sukauptą patirtį, kompetencijas ir kūrybiškumą.
- Karjeros augimo perspektyvas ir galimybę tobulinti savo kompetencijas papildomuose mokymuose.
- Tai nauja pozicija, tad turėsite daug laisvės siūlyti ir įgyvendinti savo idėjas.
- Draugišką kolektyvą ir palaikantį vadovą.
- Jūsų kompetencijas atitinkantį atlyginimą ir priedus, kurie priklausys nuo rezultatų.
- Įmonėje vykdomų projektų valdymą: efektyvumo, procesų tobulinimo, kokybės gerinimo ir kt. projektai.
- Numatytų projekto darbų koordinavimą.
- Projektų valdymo plano sudarymą ir resursų paskirstymą, vykdymo terminų nustatymą ir koordinavimą.
- Aktyvų darbą su vadovų komanda ir kitais kolegomis planuojant, koordinuojant ir įgyvendinant projektus.
- Savalaikį iškylančių problemų nustatymą ir sprendimą.
- Turite sėkmingos projektų valdymo patirties.
- Turite projektų valdymo metodologinių žinių ir galite jas efektyviai pritaikyti savo darbe.
- Gebate valdyti didelius informacijos srautus, juos tinkamai struktūruojant ir paskirstant.
- Turite stiprią orientaciją į rezultatą, atsakomybės jausmą ir galite dirbti savarankiškai.
- Pasižymite analitiniu ir strateginiu mąstymu, puikiais laiko planavimo įgūdžiais bei atidumu detalėms.
- Pastebite darbo procese iškylančias klaidas ir jas operatyviai išsprendžiate.
- Gebate greitai priimti sprendimus, esate savarankiškas ir atsakingas.
- Vadovaujatės taisykle, kad tik puikiai sustyguotas procesas atneša patį geriausią rezultatą.
SPA VILNIUS elektroninė parduotuvė – tai SPA ir sveikatingumo srities lyderių Lietuvoje - SPA VILNIUS - siekis suteikti savo klientams galimybę įsigyti kokybiškų gaminių. SPA VILNIUS elektroninė parduotuvė atstovauja prabangios kosmetikos prekių ženklus, siūlo aukščiausios kokybės kosmetiką, odos ir plaukų priežiūros priemones.
Mūsų organizacijos sėkmė priklauso nuo profesionalių, savo darbą mylinčių ir atsidavusių darbuotojų. Viena svarbiausių SPA VILNIUS grupės vertybių – kompetentingas ir laimingas darbuotojas. Į savo komandą šiandien kviečiame prisijungti E – KOMERCIJOS PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę).
- Savarankišką poziciją, kurioje galėsite panaudoti savo sukauptą patirtį ir žinias.
- Laisvę įdėjų generavimui ir galimybes jas įgyvendinti.
- Tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes.
- Jūsų turimos kompetencijos įvertinimą atitinkamu atlygiu.
- Esant poreikiui, profesionalių tekstų kūrėjų, marketingo specialistų (ir ne tik) pagalbą.
- Pagarbų požiūrį į darbuotoją, nes mes didžiuojamės puikiais santykiais kolektyve.
- Elektroninės parduotuvės vystymą ir plėtrą.
- Pardavimų skatinimo strategijų kūrimą bei rinkodarinių akcijų planavimą ir koordinavimą.
- Įdėjų, susijusių su elektronine prekyba, generavimą ir įgyvendinimą.
- KPI sekimą ir rodiklių gerinimą: konversija, lankytojų skaičius, apyvarta ir pan.
- Naujų sistemos funkcionalumų inicijavimą ir įgyvendinimą.
- Bendradarbiavimą su trečiosiomis šalimis (rinkodara, dizainas ir kt.).
- Turite bent dvejus metus sėkmingos patirties e-komercijos srityje, valdant procesus ir administruojant e-parduotuves.
- Esate savarankiškas ir gebate imtis lyderio vaidmens, kuriant ir įgyvendinant elektroninės parduotuvės strategiją.
- Suvokiate rinkodaros esmę ir skirtingų pardavimų kanalų subtilybes.
- Pasižymite analitiškumu, turite strateginį mąstymą ir esate orientuotas į rezultatą.
- Turite puikius laiko ir darbų planavimo įgūdžius.
- Pasižymite savidisciplina, Jums nereikia priminti kokius darbus ir iki kada turite padaryti.
Monist - naujos koncepcijos boutique stiliaus viešbutis, priklausantis „SPA Vilnius” tinklui. Jaukus ir ramus natūralių medžiagų interjeras, be nereikalingų dirgiklių, padės atsipalaiduoti ir pabūti su savo mintimis. Svečiai čia atras tobulą poilsį, gamtą, unikalią ir harmoningą aplinką.
Monist restoranas kasdien serviruoja lėtus pusryčius ir įsimintinas vakarienes, įkvėptas vietos gėrybių ir kasdienio maisto.
Kviečiame pokalbiui RESTORANO VADOVĄ (-Ę), kuris gyvena ir kvėpuoja svetingumu, vertina kokybišką maistą ir geba kūrybiškai valdyti komandą.
- „SPA Vilnius“ svetingumo filosofija ir gerosiomis valdymo praktikomis.
- Nuosekliu įvedimu į Jūsų sėkmingo darbo pradžią – jaustis gerai būnant savimi.
- Abipuse pagarba, palaikymu, dėmesinga ir draugiška komanda.
- Jaukia aplinka, kurioje visų idėjos yra išgirstos ir atidžiai svarstomos.
- Darbo ir poilsio balansu.
- Darbo vieta, veikiančia visus metus - ar saulė šviečia, ar sninga.
Jūsų pagrindinė atsakomybė – restorano finansinių tikslų užtikrinimas, išlaikant aukštą kokybės ir aptarnavimo standartą:
- Prižiūrėsite visus restorano aspektus - įskaitant aptarnavimo salę, barą, profesionaliai valdysite administracinius klausimus, formuosite ir mokysite komandą.
- Plėtosite ir palaikysite santykius su klientais ir užtikrinsite, kad būtų patenkinti jų poreikiai.
- Kursite ir diegsite sistemas, skirtas efektyviai restorano veiklai, įskaitant planavimą, atsargų valdymą ir užsakymus.
- Samdysite ir valdysite restorano darbuotojus, barmenus ir virtuvės darbuotojus, reguliariai mokysite, siekiant užtikrinti, kad visi darbuotojai žinotų apie meniu, vyno sąrašą ir bendrą restorano veiklą.
- Užtikrinsite, kad būtų laikomasi sveikatos ir saugos taisyklių bei būtų palaikoma švari ir sanitarinė restorano aplinka.
- Tvarkykite restoranų biudžetus ir finansines ataskaitas, įskaitant pardavimus, atsargas ir išlaidas.
- Glaudžiai bendradarbiausite su restorano virtuvės komanda, viešbučio vadovų komanda, siekiant užtikrinti, kad restoranas atitiktų bendrą viešbučio strategiją ir prekės ženklą.
- Palaikysite ir megsite santykius su vietiniais tiekėjais, siekiant užtikrinti aukštos kokybės ir šviežius ingredientus.
- Bendradarbiausite su viešbučio rinkodaros komanda, kuriant restorano reklamines kampanijas.
- Turite sėkmingos vadovavimo patirties restoranų versle.
- Turite stiprų norą ir manote, kad galite savarankiškai valdyti visą restorano veiklą, drąsiai prisiimant atsakomybę.
- Jums patinka džiuginti savo svečius ir nepamesti kelio net didžiausiame chaose.
- Gebate sukurti malonią ir svetingą aplinką restorano svečiams, o darbuotojai jaučia palaikymą ir šiltą, profesionalų bendravimą.
- Esate kryptinga, atsakinga ir kruopšti asmenybė, gebanti kelti sau tikslus ir nuosekliai jų siekti.
- Asmeniniu pavyzdžiu lengvai perteikiate komandai lūkesčius ir darbo standartus.
- Gebate ramiai ir dalykiškai derinti skirtingus klientų interesus.
- Turite talentą efektyviai ir praktiškai organizuoti laiką ir kitus darbui reikalingus resursus.
UAB „Teisingi sprendimai verslui" – finansinės ir personalo apskaitos, duomenų analitikos paslaugas teikianti įmonė, kurios tikslas - būti savo klientų/partnerių vystymosi dalimi.
Mūsų komandos turima patirtis ir praktinės žinios leidžia į finansinę apskaitą žvelgti plačiau nei ataskaitų pateikimas ar įmonėje vykstančių operacijų apskaita. Šiuo metu prie savo komandos prisijungti kviečiame BUHALTERĮ (-Ę)!
- Darbą patikimoje ir stabilioje kompanijoje.
- Profesinio tobulėjimo galimybes.
- Jaukią ir ramią darbo vietą Užupyje.
- Kompetencijas ir rezultatus atitinkantį darbo užmokestį.
- Įmonės apskaitos tvarkymą nuo pirminių dokumentų iki finansinių ataskaitų.
- Mokestinių pavedimų vykdymą.
- Vidinių ataskaitų rengimą.
- Kitas su buhalterine apskaita ir įmonės finansais susijusias užduotis.
- Įvairiapusę pagalbą vyr. buhalterei.
- Esate įgijęs (-usi) buhalterijos, ekonomikos ar finansų srities išsilavinimą.
- Turite bent 1 metų patirtį tvarkant buhalterinę apskaitą.
- Išmanote LR teisės aktus, reglamentuojančius visapusišką įmonės apskaitą, mokesčių politiką.
- Norite tobulinti savo ekspertines žinias buhalterinės apskaitos srityje.
- Pasižymite pareigingumu, darbštumu, kūrybiškumu, iniciatyva ir noru tobulėti.
Esame UAB Vejusta www.ubsolar.lt - saulės elektrinių projektavimo, montavimo ir priežiūros paslaugas teikianti įmonė. Dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Airijoje ir kitose Europos šalyse. Saulės parkus instaliuojame ant industrinių pastatų stogų ir žemės sklypų.
Augame ir galime pasiūlyti Jums prisijungti prie mūsų komandos! Ieškome PROJEKTUOTOJO (-OS) iki 110 kV
Privalumai:
Esame UAB Vejusta www.ubsolar.lt - saulės elektrinių projektavimo, montavimo ir priežiūros paslaugas teikianti įmonė. Dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Airijoje ir kitose Europos šalyse. Saulės parkus instaliuojame ant industrinių pastatų stogų ir žemės sklypų.
Augame ir galime pasiūlyti Jums prisijungti prie mūsų komandos! Ieškome APTARNAVIMO, PRIEŽIŪROS IR EKSPLOATACIJOS KOORDINATORIAUS (-ĖS) (O&M COORDINATOR), kuriam (-iai) patikėtume pasirūpinti saulės elektrinių aptarnavimu, priežiūra ir eksploatavimu bei užtikrinti šių sričių efektyvų valdymą.
Esame UAB Vejusta www.ubsolar.lt - saulės elektrinių projektavimo, montavimo ir priežiūros paslaugas teikianti įmonė. Dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Airijoje ir kitose Europos šalyse. Saulės parkus instaliuojame ant industrinių pastatų stogų ir žemės sklypų.
Augame ir galime pasiūlyti Jums prisijungti prie mūsų komandos! Ieškome INŽINIERIAUS (-ĖS), kuris (-i) geba ieškoti informacijos, turi bazines montažo žinias, supranta ryšius, elektrotechniką ir greitai mokosi.
Esame licencijuota elektroninių pinigų ir mokėjimo įstaiga, siūlanti Lietuvos ir užsienio rinkoms specializuotus mokėjimo produktus. Savo klientams, tiek fiziniams, tiek juridiniams asmenims, galime pasiūlyti jau turimus mokėjimų sprendimus arba adaptuoti esamus, kad atitiktų jų poreikius. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti į naujoves orientuotą IT PRODUKTO VADOVĄ (-Ę)!
- Komanda, kuri kuria ateities IT produktus Lietuvos ir tarptautinėse rinkose.
- Sveikatos draudimas, kuris užtikrins Tavo gerovę.
- Ofisas miesto centre su patogia parkavimo vieta.
- Lankstumas - nuotolinis darbas pagal Tavo poreikius.
- Skaniukai - kiekvieną penktadienį - vaišės, kurios pradžiugins Tavo savaitgalį!
- Bendradarbiausi su kolegomis ir suinteresuotomis šalimis, kad sukurtum ir įgyvendintum produktyvią ir novatorišką IT produkto strategiją.
- Teiksi vertingas įžvalgas ir nustatysi plėtros kryptį, kad projektas būtų sėkmingai įgyvendintas tarptautinėse rinkose.
- Užtikrinsi, kad komanda visada turėtų aiškiai apibrėžtas ir iš anksto paruoštas užduotis.
- Planuosi ir nustatysi prioritetus produkto funkcijų tobulinimui bei naujų IT sprendimų kūrimui.
- Vadovausi produkto išleidimo planavimui ir nustatysi naujų funkcijų prioritetus.
- Tirsi ir analizuosi rinką, įsigilinsi į vartotojų poreikius ir siūlysi produkto tobulinimo sritis.
- Būsi atsakingas už savo valdomo IT produkto sėkmę rinkose.
- Efektyviai bendradarbiausi su kitomis produktų komandomis, siekiant sinergijos ir bendrų tikslų.
- Turi 4-ių ir daugiau metų produkto vadovo patirties per visą produkto kūrimo gyvavimo ciklą (nuo idėjos iki paleidimo).
- Gebi kurti aiškias IT produktų vizijas, strategijas ir planus, kurie veda link kartu nustatyto tikslo.
- Esi žmogus, kuris nesustoja ties pirma sėkme – Tau rūpi nuolat tobulėti, siekti daugiau ir įveikti vis naujus iššūkius.
- Turi gerą supratimą apie technines sąvokas ir duomenų srautus tarp skirtingų sistemų.
- Gebi efektyviai nustatyti darbo prioritetus ir jų laikytis.
- Turi stiprius projektų valdymo įgūdžius, leidžiančius sklandžiai valdyti projektus nuo pradžios iki pabaigos.
- Esi puikus komunikatorius – moki įtraukti, paveikti ir įkvėpti partnerius bei suinteresuotąsias šalis.
Šiandien Fleet Complete yra pasaulyje pirmaujanti bendrovė, siūlanti IoT paslaugas automobilių parkui, turtui bei mobiliajai darbo jėgai valdyti. Kompanija aptarnauja virš 600 000 objektų ir virš 40 000 įmonių visame pasaulyje. Pagrindiniai partneriai: AT&T JAV, Telus Kanadoje, Telstra Australijoje ir T-Mobile Europoje. Fleet Complete jau kurį laiką laikoma viena sparčiausiai augančių kompanijų Šiaurės Amerikoje, laimėjusi ne vieną apdovanojimą inovacijų ir sparčiausiai augančių bendrovių srityse. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti UŽSAKYMŲ VYKDYMO SPECIALISTĄ (-Ę)!
- Būsite apsupti talentingų, palaikančių ir nuostabių kolegų Lietuvoje ir Europoje.
- Galėsite išsirinkti privatų sveikatos draudimą arba sporto paketą.
- Mums patinka linksmintis, todėl užtikriname komandines veiklas, įmonės renginius ir reguliarius “Happy hours” ofise.
- Skatiname komandas bendradarbiauti biure, tačiau neribojame darbo iš namų.
- Turėsite galimybę pirmadienį ir penktadienį dirbti iš namų.
- Užsakymų iš klientų priėmimas telefonu, el.paštu.
- Užsakymų suvedimas į sistemą (Salesforce ir kt.), apdorojimas ir kontrolė.
- Užsakymų paskirstymas montavimo komandoms, organizavimas ir kontrolė.
- Užsakymų abonentinių mokesčių administravimas.
- Ataskaitų ruošimas.
- Geras anglų ir lietuvių kalbų žodžiu ir raštu mokėjimas.
- Dėmesys detalėms, užtikrinantis tinkamą užsakymų duomenų tvarkymą.
- Gebėjimas organizuoti savo darbą dinamiškoje aplinkoje, atlikti kelias užduotis vienu metu ir savarankiškai nustatyti jų pirmenybę pagal svarbą.
- Komunikabilumas, komandinio bendradarbiavimo įgūdžiai ir orientacija į klientą.
- Pažangios Microsoft O365 programų žinios, darbo su SalesForce programa patirtis būtų privalumas.
Deltrian International is a company with over 55 years of expertise in air filtration and clean air solutions. Headquartered in Fleurus, Belgium, it operates internationally with multiple production sites in countries like Lithuania, Spain, and Morocco. Deltrian specializes in high-performance air filtration systems used across various industries such as food processing, automotive, microelectronics, and healthcare. We are looking for an IT SPECIALIST to join our team!
- Long-term employment relationship.
- Conditions to work successfully and achieve results, training, and opportunities for skill enhancement.
- Positive, democratic, and professional leadership.
- Competitive salary.
- Professional development opportunities.
- Citrix Management: Install, configure, and maintain Citrix servers and applications.
- Network Management: Configure and maintain routers, switches, and firewalls.
- PC & Server Management: Install OS, deploy virtual servers, and provide hardware/software support.
- Office 365 Administration: Manage user accounts, licenses, and troubleshoot Office 365 applications.
- Machine Tools Integration: Connect machine tools to the network and integrate them with ERP/MES systems.
- Security & Compliance: Implement security measures and ensure regulatory compliance.
- Automation & Scripting: Use PowerShell or Bash to automate tasks.
- Bachelor’s degree in IT or related field.
- Proven experience in Citrix, Office 365, and network management.
- Strong troubleshooting and communication skills.
- Relevant certifications are a plus.
SPA VILNIUS Anykščiai – tai šiuolaikinis sveikatingumo centras su mineralinio vandens procedūromis, mineralinio vandens baseinu ir baseinu vaikams, 4+ žvaigždučių SPA viešbutis (47 kambariai), restoranas MIŠKE su lauko terasa, konferencijų salė ir ofiSPA nuotolinio darbo vietos darbostogoms, auklės paslaugos. Ir visa tai – po vienu stogu.
Savo PROFESIONALUMU, ištobulintomis procedūromis bei NEPRIEKAIŠTINGU atidumu klientų poreikiams pelnėme pripažinimą ne tik Lietuvos, bet ir tarptautiniu mastu. Esame gavę dešimtis įvairiausių apdovanojimų, kuriais labai didžiuojamės ir toliau siekiame būti vis geresniais savo srityje.
Mūsų organizacijos sėkmė priklauso nuo profesionalių, savo darbą mylinčių ir atsidavusių darbuotojų. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti VYR. ADMINISTRATORĘ (-IŲ).
- Dalintis „SPA Vilnius“ svetingumo filosofija ne tik su klientais, bet ir komandoje.
- Abipusę pagarbą ir palaikymą.
- Aplinką, kurioje kiekvienas yra vertinamas ir išgirstas.
- Motyvacinius priedus nuo pasiektų rezultatų.
- Darbą slenkančiu grafiku (40 val/savaitę).
- Darbuotojo nuolaidas poilsiui SPA Vilnius tinkle.
- Užtikrinsite nepriekaištingą svečių pasitikimą ir aptarnavimą.
- Informacijos suteikimą telefonu, el. paštu ir tiesiogiai bendraujant su svečiais.
- Klientų konsultavimą paslaugų ir produktų klausimais.
- 4 darbuotojų komandos valdymą, ugdymą, skatinimą, bendrų tikslų siekimą.
- Administratorių grafikų sudarymą ir peržiūrą esant poreikiui.
- Malonios ir estetiškos aplinkos užtikrinimą.
- Parduodamų prekių ir sandėlio inventorizaciją.
- Bendradarbiavimą su švaros, restorano administracijos, SPA komanda, esant reikalui padėtumėte vieni kitiems.
- Darbą kasos aparatu, atsiskaitymų vykdymą, kasos knygos pildymą.
- Turite sėkmingos patirties komandos valdyme.
- Turite patirties dirbant klientų aptarnavimo srityje (patirtį viešbutyje laikytume didžiuliu privalumu).
- Esate orientuotas į klientą ir Jums labai svarbu užtikrinti malonią svečio patirtį.
- Pasižymite puikiais bendravimo įgūdžiai, atidumu, paslaugumu.
- Aplink save kuriate ramią ir pozityvią aplinką, lengvai ir profesionaliai sprendžiate sudėtingas situacijas.
- Kalbate anglų kalba (rusų kalba būtų privalumas).
- Turite galimybę dirbti vakarais ir savaitgaliais.
UAB „Orlen Lietuva“ – tai didžiausia naftos perdirbimo ir transportavimo įmonė Baltijos regione. Veiklą plėtojanti nuo 2006 m., „Orlen Lietuva“ prisideda prie Lietuvos energetinio saugumo ir tiekimo stabilumo užtikrinimo. Modernios technologijos ir aukšti veiklos standartai leidžia bendrovei išlikti lyderiaujančia rinkoje. Įmonė į savo komandą kviečia Pamainos vadovą (-ę) Palangoje, Būtingės naftos terminale.
- Atlyginimą nuo 1106 iki 1611 EUR į rankas, priklausomai nuo kvalifikacijos.
- Galimybę kompensuoti kurą atvykimui į darbą.
- Papildomos naudos: sveikatos ir gyvybės draudimai, pensijų kaupimas, metinės premijos, sporto renginiai.
- Karjeros galimybes ir kvalifikacijos kėlimo mokymus.
- Dirbti pamainomis (diena/naktis, po 12 val.).
- Vadovauti operatorių komandai, koordinuoti jų darbus ir stebėti technologinius procesus.
- Prižiūrėti naftos iškrovimą ir užtikrinti, kad procesai vyktų sklandžiai bei saugiai.
- Inžinerinį išsilavinimą – būtina.
- Patirtį naftos ar chemijos pramonėje – privalumas.
- Nepriekaištingą reputaciją, gebėjimą dirbti komandoje ir atsakomybės jausmą.
- Svarbus lietuvių kalbos mokėjimas bei anglų kalbos supratimas.