2022 metais vasarą įgyvendinome Employer Branding tyrimą, t.y. gilinomės į keletos įmonių išorinę komunikaciją ir jų kaip darbdavio įvaizdį viešojoje erdvėje. Kaip tai darėme?
Informacijos labai daug, todėl ją pateikiame atskirais įrašais. Tęsiame apibendrintas įžvalgas apie darbdavių TINKLALAPIUS ir jose esančią KARJEROS SKILTĮ. Mus labiausiai domino kokia informacija iš karto patraukė kandidatų dėmesį, o kokios informacijos pasigedo, ar buvo lengva kandidatuoti?
Kokios informacijos ieško kandidatai darbdavių internetinėse svetainėse?
1„Apie“ yra populiariausia skiltis tarp kandidatų, lankantis darbdavių svetainėse. Nemažai kandidatų tikisi rasti informaciją apie įmonės vertybes, misiją ir viziją. Taip pat domisi įmonės istorija.
2. Kandidatai taip pat ieško informacijos apie laisvas darbo pozicijas:
3. Rimtai svarstantys įsidarbinti, iš karto ieško informacijos, kuri būtų tiesiogiai susijusi su darbu:
Techninio tipažo kandidatams labai svarbu, su kokiomis technologijomis jie dirba, kokius apmokymus gauna ir pan. Tai yra viskas kas susiję su jų tobulėjimo zona. Taip pat labai svarbu, kokie profesionalai dirba kompanijoje. Tad būtina tai akcentuoti savo komunikacijoje norint pritraukti daugiau tinkamų kandidatų.
4. Išsiaiškinus kuo įmonė užsiima ir kokias pozicijas siūlo, sekanti kandidato mintis – apie tai, ką jis gaus įsidarbinęs. Tad tikrai nemažai kandidatų jau iš karto įmonės tinklapyje ieško informacijos apie darbdavio teikiamas naudas:
Atskleiskite daugiau naudų. Apie tai galite kalbėti pačioje karjeros skiltyje, kurias gauna visi darbuotojai, ir papildomai akcentuoti darbo privalumus skelbimuose.
5. Reikia nepamiršti, kad potencialūs kandidatai yra ir didžiausi kritikai. Nuomonę jie susidaro ne tik pagal tai, ką perskaito, bet įgudusi „darbo ieškotojo“ akis, lygindama darbdavių svetaines, mato ir „tarp eilučių“:
6. Karjeros skiltyje kandidatai tikisi rasti daugiau realių darbuotojų ir jų darbo užkulisių.
Ypatingai vertinga yra "užkulisių" informacija, jei parodomi darbuotojai, kažkokios bendros jų veiklos, kaip gimsta renginiai ir pan. - tai rodo atvirumą. Kandidatai norisi už visų nuveiktų darbų matyti gyvus žmones, jų nuotraukas, jų sėkmės istorijas.
Norime pasidalinti vienos kompanijos karjeros skilties struktūra ir turinio ypatumais. Jie paliko ne tik mums, bet ir kandidatams labai teigiamą įspūdį, nes vienoje vietoje galima rasti pagrindinę informaciją būsimam darbuotojui, nereikia papildomai naršyti po atskirus puslapius, kad sužinotų daugiau apie įmonę.
Keli teigiami pastebėjimai:
Patrauklūs karjeros polapiai, patogumas aplikuojant – tik viena medalio pusė. Kandidatavimo kelias vienam baigiasi įdarbinimu, o visiems likusiems jis turi turėti teigiamą patirtį.
Jei tuo metu kandidatai neatitinka pozicijos lūkesčių, didžiausia nauda, kurią galima gauti – išlydėti kandidatą su noru dar kartą aplikuoti sekantį kartą, kai pozicija galbūt bus tinkamesnė. Kandidatų lūkesčių valdymas ir sėkmingos kandidatavimo patirties sukūrimas – dar vienas labai svarbus darbdavio įvaizdžio kūrimo įrankis.
Jei sunkiai sekasi pritraukti kandidatus, nepaisant puikiai veikiančios karjeros skilties, visada galite turėti patikimus partnerius @Atranka360, mes į Jūsų poreikį pažiūrėsime ne šabloniškai, o su profesionaliu dėmesiu.
Karjeros konsultacijos metu pasigirsta klausimas: „kiek darbdaviams svarbūs sertifikatai, baigti kursai ir mokymai? Kiek jie turi reikšmės ver