UAB Kretingos šilumos tinklai – tai bendrovė, kuri specializuojasi šilumos energijos gamybos ir centralizuotos šilumos tiekimo srityje, užtikrindama Kretingos rajono gyventojams patikimą šilumos energijos tiekimą. Daugiau informacijos apie bendrovę rasite: www.kresiti.lt
Kandidatų į savivaldybės valdomos bendrovės direktoriaus pareigas atranka vykdoma vadovaujantis Uždarosios akcinės bendrovės Kretingos šilumos tinklų valdybos 2025 m. sausio 10 d. protokolu Nr.R8-1 patvirtintu KONKURSO Į UAB KRETINGOS ŠILUMOS TINKLAI DIREKTORIAUS PAREIGAS ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO TVARKOS APRAŠU (nuoroda į aprašą: https://www.kresiti.lt/uploads/norminiai_dokumentai/Konkurso%20į%20direktoriaus%20pareigas%20organizavimo%20ir%20vykdymo%20tvarkos%20aprašas%20(2024%2010%2022%20Nr.R8-15).pdf ).
- Bendrovės veiklos strategijos vystymas ir įgyvendinimas.
- Bendrovės kasdienės veiklos planavimas ir organizavimas.
- Sklandaus pavaldžių padalinių darbuotojų darbo užtikrinimas, veiklos koordinavimas bei jų įsitraukimo didinimas.
- Įsakymų leidimas ir vykdymo organizavimas.
- Bendrovės metinių finansinių ataskaitų sudarymas, turto įsigijimo ir skolinimosi planų, metinių pajamų ir išlaidų sąmatų sudarymas ir pateikimas.
- Bendrovės veiklos ataskaitų rengimas.
- Bendrovės viešų pranešimų skelbimas.
- Aukštasis universitetinis ar jam prilygintas išsilavinimas.
- Turėti ne mažesnę kaip 5 metų vadovaujamo darbo patirtį ne mažesniam nei 25 darbuotojų kolektyvui. Vadovaujamo darbo patirtimi laikoma darbo juridinio asmens vadovo, vadovo pavaduotojo ar padalinio vadovo patirtis.
- Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų, susijusių su bendrovės veikla, išmanymas.
- Gerosios valdysenos ir viešojo intereso atstovavimo principų išmanymas.
- Komunikaciniai įgūdžiai ir gebėjimas aiškiai pristatyti informaciją kolegoms ir suinteresuotoms šalims.
- Lyderystės ir komandinio darbo gebėjimai, efektyvus bendradarbiavimas.
- Gebėjimas analizuoti situacijas, rengti analitines išvadas ir priimti sprendimus.
- Pareigingumas, darbštumas, iniciatyvumas bei strateginis mąstymas.
- Puikūs darbo kompiuteriu ir technologijų naudojimo įgūdžiai.
- Geri valstybinės kalbos ir anglų kalbos įgūdžiai (ne mažesnis nei B2 lygis).
- Socialinių mokslų studijų srities vadybos ir verslo administravimo arba ekonomikos krypties arba technologijos mokslų studijų srities krypties išsilavinimas.
Tai laikysime privalumu:
- Strateginio planavimo ir įmonės vertės didinimo patirtis.
- Vadovavimo patirtis šilumos gamybos ar energetikos ūkio sektoriuje.
- Finansų srautų valdymo žinios, analizės ir prognozės gebėjimai.
- Patirtis inicijuojant veiklos pokyčius bei valdant rizikas.
- Vadybos praktikos išmanymas ir patirtis viešųjų pirkimų srityje.
Dokumentai, kuriuos būtina pateikti kandidatuojant:
Žemiau nurodyti dokumentai, kuriuos reikia pateikti per Valstybės tarnybos valdymo informacinę sistemą (toliau – VATIS).
- Prašymą dėl įtraukimo į pretendentų rezervą. Prašymą leisti dalyvauti konkurse ir sąžiningumo deklaraciją užpildyti pagal formą Priedas Nr.1. Formą atsisiųsti galite paspaudę nuorodą: https://www.kresiti.lt/bendroves-norminiai-dokumentai/
- Asmens tapatybę patvirtinantį dokumento kopija.
- Išsilavinimą patvirtinančius dokumentus, kitus dokumentus, patvirtinančius pretendento atitiktį bendriesiems ir specialiesiems kvalifikaciniams reikalavimams (kopijas);
- Gyvenimo aprašymą (CV).
- Motyvacinį laišką.
- Pretendento sutikimą. Užpildytą pretendento anketą pagal formą Priedas Nr.2. Formą atsisiųsti galite paspaudę nuorodą: https://www.kresiti.lt/bendroves-norminiai-dokumentai/
Kandidatų dokumentų priėmimo terminas.
Dokumentai teikiami Agentūrai 14 kalendorinių dienų (t. y. iki 2025-02-03 imtinai) po konkurso paskelbimo.
Atrankos procesas:
1 etapas: Pokalbis su personalo atrankų specialiste.
2 etapas: Žodinis pokalbis su Bendrovės valdyba. Kandidatai bus kviečiami dalyvauti Bendrovės valdybos posėdyje. Pakviesti kandidatai turės pateikti parengtą vadovo veiklos programą kuri apimtų ne daugiau 2 (du) A4 (doc/pdf) formato puslapių arba iki 5 (penkių) (ppt) formato skaidrių. Valdybos posėdyje kandidatams bus suteikta galimybė pristatyti Bendrovės veiklos viziją ir penkerių metų veiklos planą.
Darbo užmokestis:
UAB Kretingos šilumos tinklų direktoriaus darbo užmokestis:
Darbo užmokestis nustatomas vadovaujantis Kretingos rajono savivaldybės mero 2023 m. gruodžio 21 d. potvarkiu Nr. V3-578 „Dėl Kretingos rajono savivaldybės mero 2023 m. balandžio 25 d. potvarkio Nr. V3-39 „Dėl savivaldybės įmonių ir savivaldybės kontroliuojamų uždarųjų akcinių bendrovių vadovų darbo užmokesčio nustatymo tvarkos aprašo“ pakeitimo“ bei Kretingos rajono savivaldybės mero 2024 m. balandžio 30 d. potvarkiu Nr. V3-267 „Dėl Kretingos rajono savivaldybės mero 2023 m. balandžio 25 d. potvarkio Nr. V3-39 „Dėl Savivaldybės įmonių ir savivaldybės kontroliuojamų uždarųjų akcinių bendrovių vadovų darbo užmokesčio nustatymo tvarkos aprašo“ pakeitimo“.
Darbo sutarties trukmė:
Direktorius priimamas į darbą 5 metų kadencijai. Tas pats asmuo direktoriumi gali būti renkamas ne daugiau kaip dvi kadencijas iš eilės.
Esame UAB Vejusta (www.ubsolar.lt) - saulės elektrinių projektavimo, montavimo ir priežiūros paslaugas teikianti įmonė. Dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Airijoje ir kitose Europos šalyse. Saulės parkus instaliuojame ant industrinių pastatų stogų ir žemės sklypų.
Augame ir galime pasiūlyti Jums prisijungti prie mūsų komandos! Ieškome SAULĖS ELEKTRINIŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)!
- Būsite augančios, finansiškai stabilios įmonės dalimi.
- Prisidėsite prie ekologiškos ir saugios energijos ekosistemos kūrimo.
- Turėsite galimybę dirbti su įdomiais ir dideliais projektais Lietuvoje ir užsienyje.
- Turėsite puikią komandą – esame susibendravęs, draugiškas, jaunatviškas, su stipriomis profesinėmis žiniomis, geru humoro jausmu, ryžtingas ir ambicingas kolektyvas.
- Gausite visapusišką pagalbą iš vadovo ir kolegų, įsitraukiant į darbo procesą, įmonės veiklą ir siekiant iškeltų tikslų.
- Turėsite gerą santykį su įmonės vadovais, galimybę tiesiogiai spręsti bet kokius klausimus (nėra hierarchinės sistemos).
- Būsite aplinkoje, kurioje skatinamas tobulėjimas ir skiriamas biudžetas mokymams.
- Pajausite žmogišką ir lankstų požiūrį į darbo ir asmeninių reikalų derinimą, galimybę kartais dirbti iš namų.
- Dirbsite moderniame biure ir turėsite visas komfortiškam ir sėkmingam darbui reikalingas priemones.
- Jums bus suteiktas darbo automobilis asmeniniam naudojimui, kompensuojama kelionė iš/į darbą.
- Būsite išgirstas, pastebėtas ir įvertintas – vertiname kiekvieno idėjas ir visada pastebime ir paskatiname už gerus rezultatus ir prisiimtas atsakomybes.
- Geriau pažinsite komandos draugus ir smagiai leisite laiką tiek biure prie stalo futbolo, teniso, užkandžių, tiek dalyvaujant išvykose, šventėse ir kitose smagiose iniciatyvose.
- Darbas su Lietuvos bei užsienio klientais.
- Saulės elektrinių projektų valdymas ir įgyvendinimas.
- Projektų kokybės ir įgyvendinimo terminų užtikrinimas, projektų išlaidų bei biudžeto sekimas.
- Rangovų, projektuotojų bei kitų darbuotojų ir partnerių koordinavimas norint užtikrinti projektų specifikacijų, terminų ir biudžetų laikymąsi.
- Techninės pagalbos pardavimų komandai ir rangovams teikimas, pagalba sprendžiant iškilusias problemas.
- Informacijos apie projektų įgyvendinimo eigą teikimas projektų užsakovams, rengėjams ir partneriams.
- Garantinių problemų sprendimų koordinavimas su tiekėjais, rangovais ir partneriais.
- Dalyvavimas susitikimuose su užsakovo rangovų ir subrangovų atstovais.
- Naujų partnerių susijusių su rangos ir projektavimo darbais paieška.
- Esate įgijęs elektrotechninį išsilavinimą.
- Turite patirties vystant projektus energetikos srityje.
- Išmanote saulės energijos ir/ar elektros sistemas.
- Turite darbo su rangovais bei bendradarbiavimo su partneriais patirties.
- Sklandžiai bendraujate anglų kalba žodžiu ir raštu (rusų kalba – privalumas).
- Gerai dirbate MS Office.
- Pasižymite puikiais planavimo, laiko valdymo, organizaciniais bei bendradarbiavimo įgūdžiais.
- Esate imlus (-i), noriai mokotės ir tobulėjate.
- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
Esame įmonė, kuri siūlo savo klientams išskirtinius prekinius ženklus ir produktus. Novatoriško dizaino gaminiai: langai, grindys, Millboards terasos - kokybiški sprendimai namams ir komerciniams projektams. Judame į priekį vedami noro sukurti prasmingas erdves, kurios pagerintų klientų gyvenimo kokybę, sužadintų emocijas ir išpildytų norus.
Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungtų kruopštų ir atsakinga PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę).
- Puikias darbo sąlygas draugiškame kolektyve.
- Galimybę tobulėti mokantis iš kolegų ir išoriniuose kursuose.
- Karjeros perspektyvas.
- Jūsų kompetencijas atitinkantį atlygį ir priedus už darbo rezultatus.
- Darbą biure, strategiškai patogioje miesto vietoje.
- Vykdomų projektų proceso valdymą (nuo užsakymo patvirtinimo iki projekto uždarymo).
- Komplektuojančių medžiagų ir aksesuarų užsakymai.
- Bendravimas su tiekėjais.
- Projektų terminų valdymą.
- Kokybės priežiūrą gamybos procese.
- Sąmatų skaičiavimą ir pateikimą.
- Logistikos organizavimą.
- Prekių ar paslaugų paiešką esant poreikiui.
- Kitų tiesioginio vadovo paskirtų užduočių vykdymą, pagalbą kolegoms.
- Turite panašios patirties gamybos projektų valdyme, darbą statybos, rangos srityse laikysime dideliu privalumu.
- Laisvai kalbate ir rašote anglų bei rusų kalbomis.
- Esate savarankiška ir atsakinga asmenybė, gebate dirbti nuosekliai ir atsakingai.
- Jums svarbu kokybė ir tikslaus planuoto rezultato siekimas.
- Esate pozityvus ir atkaklus žmogus, laisvai komunikuojate, galite lengvai užmegzti ryšį su žmonėmis.
- Esate įgudęs MS Office programų paketo vartotojas.
Ar turi aistrą gastronomijai ir verslo strategijoms?
Ar tiki, kad gera komanda yra sėkmingo restorano širdis?
Jei taip – kviečiame tapti mūsų lyderiu Palangoje!
Mes valdome keletą išskirtinių restoranų Palangoje, kurių tikslas – ne tik pasotinti, bet ir suteikti nepamirštamą patirtį mūsų svečiams. Tikime, kad puiki virtuvė ir nepriekaištingas aptarnavimas prasideda nuo stiprios vadovų komandos, kuri įkvepia visus, nuo virtuvės iki salės.
- Darbą išskirtinėje vietoje – populiariausiuose Palangos restoranuose.
- Galimybę prisidėti prie verslo plėtros ir kurti naujus projektus.
- Laisvą ir kūrybišką komandą, kurioje kiekvienas narys yra svarbus.
- Konkurencingą atlyginimą ir papildomus privalumus.
- Nuolatinį profesinį tobulėjimą per mokymus ir dalyvavimą gastronominiuose renginiuose.
- Būsi tas žmogus, kuris ne tik atrenka geriausius darbuotojus, bet ir užtikrina, kad jie greitai pritaptų bei augtų kartu su įmone. Ir taip, pavaldume turėsi 6 žmones – Tavo komandos vynys!
- Tavo misija – užtikrinti, kad visi kalbėtų viena kalba (arba bent jau sutartų dėl išskirtinės klientų patirties). Sklandus bendradarbiavimas yra Tavo tikslas.
- Tavęs laukia ne tik vidinės kultūros puoselėjimas, bet ir motyvacinių sprendimų kūrimas – nuo šaunių iniciatyvų iki mažų kasdienių pokyčių, kurie džiugina komandą.
- Naršysi rinką, ieškosi naujų galimybių, stebėsi konkurentus ir ruošiesi strateginiams veiksmams. Didieji pokyčiai prasideda nuo Tavęs!
- Dirbsi su savo komanda, kad sukurtum ir įgyvendintum pardavimo planus, kurie ne tik veikia, bet ir priverčia konkurentus pavydėti.
- Būsi planavimo meistras – nuo idėjos iki įgyvendinimo, viskas Tavo rankose. Tikslas – ne tik planuoti, bet ir užtikrinti, kad planai virstų realybe.
Esi tas žmogus, kuris:
- Strategiškai vysto verslą - gebi analizuoti rinką, numatyti tendencijas ir plėtoti restoranų tinklo augimą.
- Moki burti ir įkvėpti komandą - nuo darbuotojų atrankos iki jų ugdymo – tiki, kad stipri komanda yra raktas į sėkmę.
- Efektyviai organizuoji darbus - rūpiniesi, kad viskas veiktų sklandžiai, nuo atmosferos kūrimo iki kasdienių procesų optimizavimo.
- Vertini kokybę - nuolat sieki, kad restoranų standartai ir procesai būtų aukščiausio lygio.
- Turi įgūdžių motyvuoti - žinai, kaip įkvėpti savo komandą, kad kiekviena diena taptų galimybe augti.
- Turi patirtį verslo vystymo ir/ar personalo valdymo srityje, ypač maitinimo sektoriuje – didžiulis privalumas.
- Turi puikius komunikacinius įgūdžius ir gebėjimą spręsti sudėtingas situacijas.
- Aistra maisto kultūrai ir siekis nuolat tobulėti - Tavo arkliukas!
Esame įmonė, kuri siūlo savo klientams išskirtinius prekinius ženklus ir produktus. Novatoriško dizaino gaminiai: langai, grindys, Millboards terasos - kokybiški sprendimai namams ir komerciniams projektams. Judame į priekį vedami noro sukurti prasmingas erdves, kurios pagerintų klientų gyvenimo kokybę, sužadintų emocijas ir išpildytų norus.
Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungtų patyrusį ir ambicingą PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).
- Dinamišką darbą su išskirtiniais, didelį potencialą turinčiais produktais Baltijos šalių rinkoje.
- Galimybę savarankiškai planuotis savo darbą, siekiant rezultato.
- Puikias darbo sąlygas ir draugišką komandą.
- Motyvuojantį darbo užmokestį ir finansinius priedus, priklausančius nuo rezultatų.
- Bendradarbiavimą ir santykių palaikymą su esamais įmonės klientais (architektais, dizaineriais ir kt.)
- Aktyvią naujų klientų paiešką, santykių užmezgimą ir vystymą.
- Išskirtinių prekinių ženklų ir produktų atstovavimą (stumdomos durys bei langų sistemos, rankų darbo kilimai, Millboards terasos)
- Rinkos ir klientų poreikių analizę.
- Komercinių pasiūlymų ir prezentacijų rengimą, derybas, dalyvavimą parodose.
- Pardavimų strategijos ir tikslų įgyvendinimą.
- Turite sėkmingos patirties pardavimų srityje.
- Esate pozityvi ir atkakli asmenybė, aktyviai siekiate užsibrėžtų tikslų.
- Esate puikus derybininkas, lengvai komunikuojate bei galite greitai užmegzti ir palaikyti ryšį su esamais ir naujais klientais.
- Turite gerus prezentacijų ruošimo ir pristatymo įgūdžius.
- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
Klaipėdos miesto savivaldybės administracija ieško vizionieriaus – žmogaus, kuris vadovaudamasis šiuolaikiniais tvarumo principais, padėtų formuoti unikalų miesto architektūrinį veidą. Ši pozicija – tai galimybė tiesiogiai prisidėti prie miesto vystymo, derinti bendruomenės poreikius ir įgyvendinti ilgalaikę strateginę viziją.
Oficiali konkurso paskelbimo data numatoma 2025 m. vasario mėnesį svetainėse: www.vva.lt , www.klaipeda.lt
- Galimybę prisidėti prie Klaipėdos miesto vystymo ir architektūrinės vizijos kūrimo.
- Dinamišką ir atsakingą darbo aplinką.
- Koordinuoti administracinius sprendimus: teritorijų planavimo, architektūros ir statybų srityse.
- Užtikrinti teritorijų planavimo ir architektūros sprendimų atitikimą teisiniams reikalavimams.
- Konsultuoti suinteresuotąsias šalis architektūros ir teritorijų planavimo klausimais.
- Vadovauti Lietuvos Respublikos architektūros įstatyme numatytų savivaldybės vyriausiojo architekto funkcijų vykdymui.
- Organizuoti ir prižiūrėti teritorijų planavimo procesus, teikti pasiūlymus dėl jų tobulinimo.
- Kurti viziją ir siekti skirtingų bendruomenės grupių sutarimo dėl miesto vystymo sprendimų.
- Universitetinis architektūros krypties magistro kvalifikacinis laipsnis (arba lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija).
- Atitikimas Lietuvos Respublikos architektūros įstatymo 10 straipsnio reikalavimams.
- Kūrybiškas mąstymas, gebėjimas priimti drąsius sprendimus ir išspręsti sudėtingus iššūkius.
- Ambicingumas, atsakingumas ir profesionalumas.
Ieškome lyderio, kuris turėtų drąsią ir įkvepiančią viziją, gebėtų suburti bendruomenę ir suderinti skirtingų interesų grupių poreikius. Tikimės, kad kandidatas įkvėps pokyčiams ir padės kurti tvarią miesto ateitį.
Talentator – tai modernių e. mokymų sprendimų lyderiai Lietuvoje, kurie padeda įmonėms keisti požiūrį į darbuotojų ugdymą ir įtraukti pažangiausias technologijas į jų kasdienę veiklą. Mūsų klientai – tiek vietinės, tiek tarptautinės organizacijos, ieškančios unikalaus požiūrio į ugdymą bei efektyvumo sprendimų.
Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti – PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!
- Įdomų darbą su pažangiausiomis ugdymo technologijomis ir sprendimais.
- Draugišką, kūrybišką bei ambicingą komandą, kuri padės Tau tobulėti ir augti.
- Papildomus mokymus bei dalyvavimą konferencijose, skatinančius asmeninį tobulėjimą.
- Lankstų darbo grafiką ir galimybę dirbti remote ar hibridiniu būdu.
- Atstovausi Talentator kuriamus produktus ir paslaugas Lietuvos rinkoje.
- Kursi ir stiprinsi santykius su naujais bei esamais verslo klientais (B2B).
- Aktyviai ieškosi naujų pardavimų galimybių ir kanalų.
- Analizuosi klientų poreikius ir kursi jiems individualiai pritaikytus sprendimus.
- Konsultuosi klientus įvairiais kanalais: susitikimuose, telefonu ir el. paštu.
- Sieksi asmeninių ir komandos pardavimų tikslų, rengsi komercinius pasiūlymus bei valdysi pardavimo procesą.
- Dalyvausi Talentator produktų ir sprendimų pristatymuose konferencijose bei renginiuose.
- Pardavimų patirties – bent 2 metų - jei jau spėjai prisijaukinti pardavimų pasaulį ir, dar geriau, turi patirties su mokymais, IT sprendimais ar konsultavimu – tai didelis privalumas.
- Charizmos santykių kūrime - moki lengvai rasti bendrą kalbą ir ne tik užmegzti, bet ir išlaikyti ilgalaikę draugystę su klientais. Tau svarbu ne tik uždaryti sandorį, bet ir kurti vertę verslo partneriams.
- Tikslų siekimo aistros - Tave motyvuoja rezultatai, Tu nuolat ieškai būdų, kaip pasiekti dar daugiau, ir mėgaujiesi jausmu, kai Tavo pastangos atsiperka.
- Meilės IT produktams ir naujovėms - Tave „veža“ technologijų pasaulis, mėgsti išbandyti naujus sprendimus ir juos pritaikyti klientų poreikiams.
- Komandinio žaidėjo talento - mes vertiname žmones, kurie moka dirbti kartu, palaikyti kitus ir kartu pasiekti aukščiausius rezultatus.
- Lankstaus adaptabilumo - greitai randi sprendimus net netikėčiausiose situacijose ir dinamiškoje aplinkoje jautiesi kaip žuvis vandenyje.
- Jei kalbi anglų kalba – tai taps puikiu papildomu įrankiu tavo sėkmei.
Mūsų klientė - Evopipes – tai tarptautinė gamybos įmonė, kurios gamykla, įsikūrusi Latvijoje ir yra modernių inžinerinių sprendimų kūrimo centras. Specializuojamės aukštos kokybės vamzdynų sistemų gamyboje, kurios užtikrina efektyvumą ir ilgaamžiškumą įvairiose srityse – nuo pramonės iki infrastruktūros.
Evopipes priklauso „Radius Systems Group” – pasaulinei inžinerinių sprendimų lyderei. Ši grupė vienija inovatyviausias įmones, kurių pagrindinis tikslas yra kurti tvarius, pažangius ir patikimus gaminius. Šiuo metu kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!
- Įdomų, įvairiapusį ir ne monotonišką darbą tarptautinėje gamybos įmonėje.
- Draugišką komandą ir puikų mikroklimatą, kuriame gera dirbti.
- Galimybę tobulėti per profesinius mokymus ir jausti visapusišką paramą.
- Solidų atlyginimą, kuris atspindi Jūsų kompetencijas.
- Įmonės automobilį Jūsų darbo patogumui.
- Komandiruotes į užsienį – nes mes dirbame ne tik Lietuvoje.
Šioje pozicijoje būsite atsakingas už sklandų techninių sprendimų įgyvendinimą, bendradarbiavimą su kolegomis ir klientais.
Jūsų užduotys:
- Darbas su projektuotojais ir montuotojais - užtikrinsite, kad techniniai sprendimai ne tik išvystų dienos šviesą, bet ir būtų įgyvendinti kokybiškai ir laiku.
- Bendradarbiavimas su gamybos komanda - mėgstate komandinius iššūkius ir galite sklandžiai spręsti techninius klausimus su mūsų gamyklos kolegomis Latvijoje.
- Projektų sąmatų sudarymas ir paskaičiavimas.
- Užsakymų ir komercinių pasiūlymų valdymas - būsite organizacijos variklis, kuris užtikrina, kad užsakymai ir pasiūlymai būtų tvarkomi tiksliai ir efektyviai.
- Mikroklimato kūrimas - jūsų pozityvumas ir sąmoningumas padės ne tik spręsti kasdienius iššūkius, bet ir prisidėti prie draugiškos bei palaikančios darbo aplinkos.
- Inžinerinio išsilavinimo – tai Jūsų bazinis instrumentas šiam darbui.
- Gebėjimo naudotis MS Office – juk efektyvi vadyba reikalauja organizuotumo!
- Sklandžios lietuvių ir anglų kalbos – mes bendraujame plačiai ir daug.
- Komandinių įgūdžių ir gebėjimo paskirstyti prioritetus – Jūsų racionalus mąstymas, atsakingumas ir pozityvumas mus įkvėps.
- Inžinieriaus galvos ir pardaviko širdies. Tai reiškia, kad techninės žinios Jums – įgimtas talentas, tačiau klientų poreikiai ir gebėjimas pasiūlyti tinkamiausius sprendimus Jus taip pat „veža“.
- Vairuotojo pažymėjimo – nes darbas apima mobilumą visoje Lietuvoje.
Kviečiame Tave prisijungti prie mūsų profesionalios, draugiškos, jaunatviškos komandos ir unikalaus, tarptautinio pripažinimo sulaukusio virtualios realybės projekto „Angelų takais“. Tai pirmoji virtualios realybės patirtis, sulaukusi tokios stebėtinos sėkmės. Ir mūsų projekto dėka – ji keliauja pas žiūrovus tiesiai į jų miestelius, mokyklas ir pasiekė jau daugiau nei 350.000 žiūrovų.
Pirmoji virtualios realybės patirtis „Angelų takais“ ir netrukus bepasirodantis antrasis kūrinys „Pasaulių sutvėrimas“ pristato nepaprastą kelionę į menininko M. K. Čiurlionio kūrybinį pasaulį. Tai žvilgsnis pro VR akinius į įspūdingus menininko kūrinius. Ši kelionė leidžia pasinerti į meno ir technologijų pasaulį. Tai įvykis, kuris keičia pasaulėžiūrą ir kviečia patirti meną nauju, inovatyviu būdu.
Tai, ką mes darome – mūsų aistra! Augame, turime ambicingų tikslų, o ypač šiems 2025 - M. K. Čiurlionio 150-ųjų gimimo metinių – metams. Kviečiame naują komandos narį – MERCH PROJEKTŲ KOORDINATORIŲ (-Ę) - užsikrėsti ta aistra ir kartu vystyti šį unikalų projektą!
- Prisijungti prie unikalaus, tarptautinio pripažinimo sulaukusio projekto ir kurti istoriją kartu su mumis.
- Susipažinti ir dirbti su inovatyvia ir pasaulį keičiančia VR technologija.
- Draugišką komandą. Mes vertiname sąžiningumą, pasitikėjimą, paprastumą ir nuoširdumą.
- Neformalų bendravimo stilių ir jo palaikymą.
- Mokytis, augti ir džiaugtis kartu. Esame tyrinėjanti ir sparčiai auganti įmonė. Mielai dalinamės žiniomis ir patirtimi.
- Idėjų ir profesinių siekių įgyvendinimo erdvę.
- Jaukų biurą, visas sėkmingam darbui reikalingas priemones ir smagią aplinką. Eiti į darbą turi būti gera :)
- Pasirūpinimas mūsų prekių prekyba fizinėse erdvėse (Vilnius, Kaunas ir Klaipėda) ir el. parduotuvėje: https://shop.angelutakais.lt/
- Nuolatinis bendravimas su esamais partneriais ir naujų paieška.
- Prekių poreikio analizė, likučių stebėjimas, inventorizavimas ir savalaikis užsakymas.
- Rinkos, kainų analizė, pasiūlymų teikimas dėl kainodaros.
- Naujų prekių pozicijų įvedimas į asortimentą.
- Prekių išdėstymo prekybos taškuose organizavimas, siekiant maksimaliai patraukti pirkėjų dėmesį.
- El. parduotuvės administravimas: prekių informacijos įkėlimas, atnaujinimas, likučių koregavimas, informacijos kokybės užtikrinimas.
- Užsakytų prekių išsiuntimo organizavimas, bendravimas su klientais.
- El. parduotuvės funkcionalumo užtikrinimas.
- Duomenų analizė ir pasiūlymų teikimas pardavimų augimui skatinti ir klientų patirčiai gerinti.
- Turi kažkiek patirties pardavimų, e-komercijos, tiekimo ar panašiose srityse.
- Tavo puikūs komunikaciniai įgūdžiai, gebėjimas bendradarbiauti su komanda ir partneriais.
- Pasižymi gerais organizaciniais gebėjimais, atidumu detalėms ir mokėjimu valdyti kelis užduočių srautus.
- Turi analitinių gebėjimų (pardavimų, likučių ir kainų analizė).
- Pasižymi iniciatyvumu, savarankiškumu ir greitu sprendimų priėmimu dinamiškoje aplinkoje.
- Gebi dirbti su el. parduotuvių platformomis, gerai valdai MS Excel ir kitas programas.
- Nepriekaištingai bendrauji lietuvių kalba ir puikiai supranti anglų kalbą.
Esame UAB „Parsekas“ – savo klientams teikianti atliekų tvarkymo, skystųjų krovinių transportavimo paslaugas.
Mūsų komanda ieško patyrusios (-io) ir organizuotos (-o) Administratorės (-iaus), kuri (-s) prisidėtų prie sklandaus organizacijos veiklos palaikymo ir taptų svarbia dalimi mūsų sėkmės istorijoje!
- Draugiška darbo aplinka: Vadovai orientuoti į darbuotojų palaikymą ir profesionalumą, suteikiant laisvę veikti ir kurti.
- Tobulėjimo galimybės: Mokymai, motyvacinės stovyklos ir dalyvavimas sportiniuose bei socialiniuose projektuose.
- Buvimas išgirstam: Dinamiška darbo aplinka, vertinanti inovatyvius sprendimus, bei galimybė įgyvendinti savo idėjas.
- Dokumentų valdyme: Įmonės dokumentų administravimas, biuro administravimo ataskaitų rengimas ir dokumentų archyvavimas.
- Sutarčių rengime: Profesionalus sutarčių ruošimas, peržiūra, tikslinimas ir administravimas – tai viena iš pagrindinių šios pozicijos atsakomybių.
- Biuro priežiūroje: Kasdienio biuro darbo organizavimas: biuro reikmenų užsakymai, įėjimo kortelių valdymas ir kitų reikalingų išteklių užtikrinimas.
- Komandinėse iniciatyvose: Pagalba organizuojant renginius, mokymus, komandos formavimo veiklas ir kitas iniciatyvas.
- Organizacijos pagalboje: Palaikymas vadovams ir kolegoms, administracinės užduotys, įskaitant raštų rengimą ir lentelių kūrimą.
- Partnerystės palaikyme: Ryšių su partneriais ir paslaugų teikėjais koordinavimas.
- Organizacijos procesuose: Sklandus procesų koordinavimas, siekiant užtikrinti pozityvią atmosferą ir efektyvius sprendimu.
- Puikių anglų ir rusų kalbų žinių (raštu ir žodžiu).
- Patirties rengiant ir administruojant sutartis.
- Patirties dirbant su ISO ar kitų standartų diegimu.
- Atsakingumo, organizuotumo ir gebėjimo efektyviai dirbti komandoje.
- Komunikabilumo ir gebėjimo palaikyti pozityvią atmosferą.
- Gebėjimo tvarkyti dokumentus ir efektyviai atlikti administracinius darbus.
Esame UAB „Greenas“ - inovatyvi ir pažangi valymo bei aplinkos priežiūros paslaugų įmonė, kurios veikla paremta tvarumo principais. Pasitelkdami modernias technologijas ir ekologiškus sprendimus, dirbame taip, kad rezultatai džiugintų klientus, o poveikis aplinkai būtų minimalus. Nesvarbu, ar tai būtų didelių įmonių biurai, prekybos centrai ar kitos komercinės erdvės – mūsų tikslas yra išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir atsakingumo.
Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!
- Prisidėsi prie inovatyvių, aplinkai draugiškų sprendimų, kurie kuria ilgalaikę vertę.
- Mūsų komanda yra atvira idėjoms, o Tavo įgūdžiai ir patirtis padės formuoti naujas verslo kryptis.
- Čia rasi kolegas, kurie dirba su šypsena ir mėgsta kartu pasiekti ambicingus tikslus.
- Mes ne tik kalbame apie tvarumą – mes jį įgyvendiname kiekvieną dieną!
- Tavo misija – suprasti klientų poreikius ir pasiūlyti sprendimus, kurie viršytų jų lūkesčius. Mūsų klientai esantys visoje Lietuvoje - ofisai, gamyklos, prekybos centrai, sandėliai, namai, teritorijos, daugiabučiai, valymas po remonto / statybos darbų.
- Mūsų klientai yra partneriai, kuriems svarbu tvarumas ir kokybė. Tu būsi tas žmogus, kuris stiprins šiuos santykius.
- Identifikuosi naujus pardavimų kanalus, verslo partnerius ir projektus, kurie gali prisidėti prie mūsų augimo.
- Nuo idėjos iki įgyvendinimo – Tu valdysi pardavimo procesą ir užtikrinsi, kad klientai gautų aukščiausio lygio paslaugas.
- Bent 2 metų darbo B2B sektoriuje, ypač privalumas – patirtis paslaugų srityje.
- Lengvai užmezgi ir palaikai ryšius, o Tavo įtikinimo gebėjimai yra tavo slaptas ginklas.
- Jei tvarios idėjos Tau artimos – šis darbas bus tikras malonumas.
- Supranti, kad pardavimas – tai procesas, o Tu esi tas, kuris gali jį valdyti nuo pradžios iki pabaigos.
- Dinamiška aplinka ir nauji iššūkiai tau yra motyvacija, o ne kliūtis.
„Klaipėdos dramos teatras” – vienas didžiausių teatrų Lietuvoje! Turime tris skirtingas pasirodymų sales bei didžiuojamės integruotomis naujausiomis technologijomis, kurios leidžia plėsti scenografijos galimybes. Kiekvieną sezoną paruošiame po 3 premjeras, o per sezoną parodome apie 180 spektaklių. Mūsų spektakliai ne kartą laimėjo profesionalius apdovanojimus nacionaliniuose teatro konkursuose! Kaip organizacija dar formuojamės, kuriame save patys, tačiau esame ambicingi ir mūsų tikslai maksimalūs: tarptautinis pripažinimas!
Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti viešųjų pirkimų specialistą (-ę).
- Darbo poziciją mylinčiam teatrą ir kultūrą.
- Jaunatvišką savo dvasia, laisvą, atvirą idėjoms, aktyviai kuriantį ir generuojantį naujus projektus, kolektyvą.
- Būti pirmam (-ai), kuris (-i) pamatys visas premjeras!
- Darbo vietą Klaipėdos kultūros lopšyje.
1. Viešųjų pirkimų plano sudarymą pagal numatomas pirkimo vertes ir jų įgyvendinimą:
- Per metus vidutiniškai įgyvendinsite apie 500-600 mažos vertės pirkimų ir 2-3 supaprastintus pirkimus.
2. Teatro vardu sudaromų prekių, paslaugų ir darbų pirkimo sutarčių rengimą ir vizavimą:
- Meninių paslaugų, spektaklių pastatymui reikalingų prekių ir paslaugų pirkimai, pastato priežiūros paslaugų pirkimai ir kt.
3. Informacijos kaupimą apie įvykdytus ir vykdomus viešuosius pirkimus, pirkimo sutarčių sudarymą ir įvykdymo terminus, sąskaitas – faktūras.
- Teisės aktų nustatyta tvarka sutarčių skelbimą CVPIS.
4. Viešųjų pirkimų procedūrų atlikimą Centrinės viešųjų pirkimų informacinės sistemos priemonėmis, bei Centriniame perkančiosios organizacijos parengtame kataloge.
5. Teatro darbuotojų konsultavimą viešųjų pirkimų klausimais:
- Geroji pirkimų praktika, pirkimo būdų pasirinkimas, teisingai užpildytos paraiškos, sutarties vykdymo optimalus terminų numatymas, pasiūlymų vertinimo kriterijų nusistatymas, inicijuoto pirkimo plano pakeitimas, CPO katalogo naudojimas ir kt.
- Turite socialinių mokslų studijų krypties bakalauro išsilavinimą.
- Išmanote teisės aktus, viešuosius pirkimus, dokumentų tvarkymą ir apskaitą, dokumentų rengimą ir įforminimą.
- Turite viešųjų pirkimų specialisto pažymėjimą ar patirties viešųjų pirkimų srityje perkančiojoje organizacijoje (būtų didelis privalumas).
- Mokate naudotis viešojo administravimo institucijų duomenų bazėmis ir informacinėmis sistemomis (būtų didelis privalumas).
Adventus Solutions – profesionalų komanda, turinti daugiau nei 20 metų patirtį IT ir komunikacinių technologijų srityje. Mes teikiame paslaugas, kurios orientuotos į integraciją, saugumą ir lankstumą, siekiant patenkinti tiek valstybinių, tiek privačių įmonių poreikius. Mūsų siūlomi sprendimai apima balso, duomenų ir vieningos komunikacijos sistemas, kontaktų centrus, laisvų rankų įrangą, duomenų apsaugą, taip pat teikiame diegimo, palaikymo paslaugas ir konsultacijas. Veikiame tarptautiniu mastu Baltijos šalyse ir Ukrainoje nuo 1994 m. ir bendradarbiaujame su pasauliniais IT partneriais, tokiais kaip Alcatel-Lucent, Genesys, WatchGuard ir Jabra. Šiuo metu prie mūsų komandos kviečiame prisijungti IT ir komunikacinių technologijų ekspertą (-ę), kuris (-i) būtų atsidavęs komandiniam darbui ir orientuotas į klientų poreikius.
- Įdomų darbą su tarptautiniais projektais ir iššūkius, kurie leis augti kaip profesionalui.
- Galimybę nuolat tobulėti ir dalyvauti mokymuose.
- Patrauklų atlyginimą ir motyvacinius priedus, susijusius su pasiekimais.
- Draugišką ir profesionalią komandą, kurioje kiekvieno nuomonė yra svarbi.
- Darbo vietą, kurioje vertinamas indėlis ir idėjos.
- Klientų poreikių analizę ir techninių sprendimų pritaikymą įmonėms.
- Naujų verslo ryšių kūrimą ir susitikimų organizavimą.
- Išsamių techninių sprendimų pristatymą bei derinimą su klientų poreikiais.
- Derybų vedimą ir IT sprendimų pardavimą įmonėms, teikiant pridėtinę vertę.
- Pardavimų pasiūlymų rengimą, sutarčių sudarymą.
- Po-pardaviminį projektų valdymą ir techninį palaikymą, padedant klientams maksimaliai išnaudoti IT produktus.
- Bendravimą su esamais klientais, siekiant palaikyti ilgalaikius ryšius ir pasiūlyti papildomus produktus bei atnaujinimus.
- Rinkos ir konkurentų analizę, siekiant išlaikyti konkurencinį pranašumą.
- Turite išsilavinimą IT srityje.
- Turite 3–5 metų patirtį IT pardavimų srityje, dirbant su verslo klientais.
- Patirtį IT tinklų ir Wi-Fi sprendimų pardavimuose laikytume privalumu.
- Puikiai kalbate anglų kalba (rusų kalbos mokėjimą laikytume privalumu).
- Pasižymite savarankiškumu, iniciatyvumu bei gebėjimu priimti sprendimus.
- Pasižymite išskirtiniais analitiniais gebėjimais bei orientacija į rezultatą.
MOSKRO studija – tai vieta, kur gimsta unikalūs, biografiniai interjero dizainai, atspindintys klientų asmenybes ir gyvenimo istorijas. Vadovaujama prestižinės dizainerės Monikos Skrodenės, studija daugiau nei dešimtmetį kuria įspūdingus interjerus Lietuvoje ir visoje Europoje. Kiekvienas projektas – tai ne tik erdvė, bet ir kūrybinė kelionė, skirta atskleisti klientų unikalumą per eksperimentą, autentiką ir aukščiausius dizaino standartus.
Šiuo metu ieškome PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS), kuris (-i) pasiruošęs (-usi) kurti tvarką kūrybinėje chaoso oazėje. Kuris (-i) tiki, kad net sudėtingiausi projektai gali vykti sklandžiai, kai jų valdymas yra Jūsų rankose? Jeigu jaučiate, kad galite ne tik vadovauti procesams, bet ir kurti naujas sistemas, atrasti galimybes ir išlaisvinti kūrėjus nuo kasdienybės rūpesčių, ši vieta gali būti Jūsų!
Kodėl verta prisijungti prie mūsų?
- Siūlome konkurencingą atlyginimą bei priedus už rezultatus.
- Suteikiame galimybę realizuoti savo idėjas ir formuoti procesus savo nuožiūra.
- Užtikriname stabilumą ir galimybes tobulėti – seminarai, konferencijos ir mokymai Jūsų laukia.
- Kviečiame dirbti draugiškoje ir kūrybingoje komandoje pačiame Klaipėdos senamiesčio centre – ten, kur įkvėpimas ateina savaime!
Mūsų studijoje būsite atsakingi už:
- Projektų valdymo sistemos kūrimą ir įdiegimą (su Odoo programa).
- Strateginį sprendimų priėmimą ir visų procesų tobulinimą.
- Vadovės rankų išlaisvinimą nuo operatyvinių rūpesčių, kad ji galėtų pilnai atsiduoti dizaino kūrybai ir įmonės plėtrai.
- Komunikaciją su klientais, tiekėjais, dizaineriais ir partneriais.
Darbo kasdienybė – Jūsų pačių meistriškai organizuota:
- Vadovaujate projektams nuo idėjos iki įgyvendinimo.
- Užtikrinate, kad visi darbai vyktu laiku, kokybiškai ir efektyviai.
- Diegiate naujoves, kuriate tvarką ir prižiūrite, kad ji būtų palaikoma.
- Sklandžiai sprendžiate iššūkius ir ugdote komandos bei klientų pasitikėjimą.
- Patirties projektų valdyme, ypač statybos ar dinamiškų projektų srityje.
- Skaitote ir suprantate statybinius brėžinius.
- Strateginio mąstymo ir gebėjimo organizuoti procesus.
- Puikių anglų bei rusų kalbų įgūdžių.
-Vairuotojo pažymėjimo.
Esame „Biofarmacija“ – įmonė, kuri nuo 2012 metų rūpinasi savo klientų sveikata ir gyvenimo kokybe. Mūsų unikalūs maisto papildai suteikia galimybę kiekvienam praturtinti savo kasdienį mitybos racioną ir lengviau pasirūpinti savimi.
Šiuo metu ieškome šiltos, organizuotos ir dinamiškos asmenybės, kuri papildytų mūsų komandą!
- Įkvepianti darbo aplinka: dirbsi profesionalioje ir kūrybiškoje komandoje.
- Įvairovė ir dinamika: kiekviena diena bus kupina įdomių ir svarbių užduočių.
- Tobulėjimo galimybės: įmonėje vertiname idėjas ir iniciatyvą, tad turėsi galimybę augti kartu su mumis.
- Prasmė: Biofarmacijoje didžiuojamės, kad mūsų veikla prisideda prie žmonių gyvenimo kokybės gerinimo.
- Internetinių užsakymų valdymas: užsakymų priėmimas, administravimas ir operatyvus bendravimas su klientais dėl e-shop užsakymų.
- Administraciniai darbai: užsakymų ir ofiso priežiūra, personalo darbo kultūros palaikymas, dokumentų tvarkymas.
- Pagalba kolegoms: bilietų užsakymai, viešbučių rezervacijos, renginių organizavimas ir kiti palaikomieji darbai.
- Komunikacija: profesionalus bendravimas su klientais ir komandos nariais, sprendžiant kasdienes užduotis.
- Gerų anglų ir rusų kalbos įgūdžių.
- Kad vairuoji automobilį – mūsų ofisas įsikūręs miesto pakraštyje.
- Organizuotumo, lankstumo ir šypsenos – ieškome žmogaus, kuris moka dirbti su energija ir nuoširdumu.
- Gebėjimo atstovėti savo poziciją ir spręsti sudėtingas situacijas savarankiškai.
Apie poziciją papildomai:
- Terminuota 2 metų darbo sutartis, tačiau tikimės, kad pas mus norėsi pasilikti ilgam – įmonė tikrai turės ką pasiūlyti!
Esame aukštos kvalifikacijos specialistų komanda, teikianti paslaugas komerciniame, pramoniniame, civiliniame, jūriniame bei geležinkelių sektoriuose. Jau daugiau nei dešimtmetį sėkmingai vykdome aukščiausios kokybės elektros ir mechanikos montavimo darbus, įgyvendiname automatikos sprendimus, dirbame su šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo sistemomis. Įmonė sėkmingai vykdo savo projektus ne tik Lietuvoje, bet ir visoje Europoje.
Šiuo metu į savo profesionalią ir ambicingą komandą kviečiame buhalterę (-į)!
- Mokymus, reikalingus atlikti kasdienes užduotis, bei nuolatinį tobulėjimo procesą.
- Galimybes įgyti naujų įgūdžių ir galimybę augti profesinėje srityje.
- Daug veiksmo ir dinamikos, esame aktyvus ir įsitraukęs kolektyvas.
- Atvirą ir paprastą bendravimą komandoje.
- Konkurencingą atlyginimą.
- Darbo užmokesčio ir su juo susijusių išmokų bei mokesčių skaičiavimas, deklaracijų rengimas, pateikimas atitinkamoms institucijoms.
- Mokestinių, finansinių, statistinių, muitinės ataskaitų bei deklaracijų rengimas ir teikimas valstybinėms institucijoms ir vadovui.
- Skolų įmonei apskaitos kontrolė.
- Tarpinės finansinės atskaitomybės sudarymas.
- Apskaitos procesų peržiūra, jų optimizavimas ir nuolatinis tobulinimas.
- Sklandus buhalterinės apskaitos tvarkymas pagal verslo apskaitos standartus bei teisinius aktus.
- Kiti su buhalterine apskaita ir įmonės finansais susiję klausimai ir užduotys.
- Turite aukštesnįjį/aukštąjį išsilavinimą – apskaitos/finansų/ekonomikos srityje.
- Galite pasigirti sėkminga bent 3 metų darbo patirtimi buhalterio/finansininko pareigose.
- Esate vykdęs daugelį iš aukščiau nurodytų darbo funkcijų.
- Išmanote LR teisės aktus, reglamentuojančius buhalterinės apskaitos vedimą, darbo kodeksą, verslo apskaitos standartus.
- Darbo patirtį su RIVILĖS apskaitos programa - laikysime privalumu.
- Turite gerus darbo MS Office įgūdžius.
- Turite analitinį mąstymą, esate savarankiškas žmogus, pasižymite atidumu, imlumu ir iniciatyvumu.
- Dirbate atsakingai, sistemingai, bendradarbiaujančiai ir noriai mokotės naujų dalykų.
Esame viena MODERNIAUSIŲ gamybinių įmonių. Produkciją ir žaliavas transportuojame laivais, automobiliais ir geležinkelio transportu. Krovinius importuojame ir eksportuojame į Vakarų ir Rytų Europos šalis bei vietines rinkas.
Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti LOGISTIKOS VADYBININKĄ (-Ę)!
- Draugiškas kolektyvas, geros darbo sąlygos, metinės premijos.
- Asmeninė vadovų pagalba darbo pradžioje.
- Pagarbus požiūris į darbuotoją, nes mes didžiuojamės puikiais santykiais kolektyve.
- Ilgalaikė perspektyva.
- Sveikatos draudimas.
- Įmonės automobilis.
- Kasdienis žaliavų ir produkcijos logistikos srautų bei krovos procesų vykdymas, valdymas bei kontrolė.
- Bendradarbiavimas su klientų logistikos padaliniais, ekspedijavimo, autotransporto, geležinkelio ir uosto krovos kompanijomis, muitinės bei kitomis institucijomis.
- Importo-eksporto procedūrų priežiūra.
- Turite patirties logistikoje ir norite koordinuoti logistikos procesus gamybinėje įmonėje.
- Puikiai išmanote muitinės procedūras.
- Kalbate anglų bei rusų kalbomis.
- Pasižymite pareigingumu, noru mokytis ir tobulėti.
- Žavite savo komunikaciniais bei organizaciniais gebėjimais aplinkinius.
Mūsų klientė - Unipark - yra inovatyvi parkavimo paslaugų įmonė Lietuvoje, siūlanti išmanius sprendimus trumpalaikiam ir ilgalaikiam parkavimui daugelyje šalies miestų, tokių kaip Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai ir Nida. Šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti IT ANALITIKĄ (-Ę)!
- Tobulėjimo ir savirealizacijos galimybes tarptautinėje įmonėje.
- Galimybę susipažinti su naujausiomis technologijomis parkavimo srityje.
- Nemokamą parkingą visoje Lietuvoje.
- Patogią, šviesią ir naujai įrengtą darbo vietą, verslo centre „K29“.
- Nemokamus pusryčius kiekvieną antradienį ir saldžias kavos pertraukėles.
- Įvairius įmonės renginius, vidinius ir išorinius mokymus.
- Papildomą sveikatos draudimą.
- Dovanas ypatingomis gyvenimo progomis (santuoka, vaiko gimimas ir kt.).
- Papildomą poilsio dieną.
- Prisidėsi prie įvairių IT sistemų projektavimo bei dokumentavimo, užtikrinsi sklandų jų veikimą, atitinkantį mūsų verslo tikslus.
- Glaudžiai dirbsi su klientais, identifikuosi ir detaliai išgryninsi jų poreikius, paversi juos į aiškius techninius reikalavimus.
- Bendradarbiausi su kūrimo ir produktų vystymo komandomis, padėsi jiems realizuoti projektų viziją.
- Parengsi detalias veikimo diagramas, sistemų vizualizacijas.
- Prisidėsi prie esamų sistemų modernizavimo ir našumo didinimo.
- 2+ metų patirtį verslo procesų analizės ir darbo eigos diagramų kūrimo srityje.
- Patirties nustatant verslo reikalavimų prioritetus.
- API ir integracijų supratimą.
- Puikius anglų kalbos įgūdžius (bent B2).
- Puikius bendravimo ir diagramų kūrimo įgūdžius (UML, BPMN ir kt.).
Mes - laivų krovos akcinė bendrovė „Klaipėdos Smeltė“ – šiuolaikiška ir veržli jūrų krovinių kompanija Klaipėdos uoste, priklausanti tarptautinei konteinerių terminalų tinklą valdančiai kompanijai.
Šiuo metu į savo profesionalią ir draugišką komandą kviečiame prisijungti ADMINISTRATORIŲ (-Ę)!
- Aplinką, kurioje vyrauja tolerantiškumas, atvirumas naujoms idėjoms, nuolat siekiama išmanymo ir profesionalumo, vertinama atsakomybė ir laikomasi nuostatos - viskas įmanoma!
- Bendradarbiaujančius ir palaikančius kolegas bei vadovus.
- Mokymosi ir tobulėjimo perspektyvas.
- Jūsų kompetencijas atitinkantį atlygį.
-Siunčiamos ir gaunamos korespondencijos (laiškai, el. paštas) bei kitos gaunamos ir siunčiamos informacijos paskirstymą.
-Biuro skambučių administravimą.
-Vertimus (iš / į anglų k.).
-Įvairių dokumentų (įsakymų, sutarčių, raštų, įgaliojimų, pažymų) administravimą (registravimas, platinimas) dokumentų valdymo sistemoje Doclogix.
-Bendrovės teisės aktų, būtinų Kanceliarijos uždavinių ir funkcijų įgyvendinimui, rengimą.
-Viešbučio, maitinimo, vizų, kelionės draudimų, bilietų ir kt. paslaugų užsakymą.
-Sklandaus darbo biure organizavimą, malonų Bendrovės svečių ir klientų priėmimą.
-Kanceliarinių prekių užsakymą, pirkimą, koordinavimą.
-Pagalbą vadovui ir kitiems darbuotojams.
-Vadovo pavestų užduočių vykdymą.
-Informacijos suteikimą interesantams.
-Turite ne mažesnę nei 3 metų administracinio darbo patirtį.
- Pasižymite gerais darbo kompiuteriu (MS Windows, MS Office), raštvedybos, biuro administravimo įgūdžiais.
- Būtų privalumas, jeigu turite patirties dirbant su dokumentų valdymo sistema.
- Paslaugiai aptarnaujate Klientus, profesionaliai komunikuojate, išmanote etiketo taisykles.
-Turite puikias lietuvių ir anglų kalbos žinias, rusų - gerai (žodžiu ir raštu).
- Efektyviai planuojate savo darbus ir sugebate įvertinti, kurios užduotys yra prioritetinės.
- Gebate greitai reaguoti ir konstruktyviai išspręsti sudėtingesnes situacijas.
- Pasižymite ypatingu kruopštumu ir atidumu detalėms.
- Pozityviai ir geranoriškai teikiate pagalbą kolegoms.
- Mėgstate tobulinti savo darbo procesą ir siekiate tobulėti.
Esame inovatyvi tarptautinė kompanija, teikianti sprendimus transporto sektoriui: nuo kuro pirkimo ir mokesčių grąžinimo iki modernių atsiskaitymo technologijų.
Sparčiai augame ir ieškome Tavęs – energingo pardavimų vadybininko (-ės), kuris (-i) prisidėtų prie mūsų komandos!
- Kurti ryšius. Užmegzti ir palaikyti ilgalaikius santykius su klientais.
- Atrasti galimybes. Aktyviai ieškoti naujų klientų ir siūlyti sprendimus, atitinkančius jų poreikius.
- Siūlyti daugiau. Skatinti papildomus pardavimus ir užtikrinti, kad klientai gautų geriausią patirtį.
- Lankyti ir įkvėpti. Organizuoti gyvus susitikimus, vizitus ir pristatyti mūsų produktus bei paslaugas.
- Derybos. Ruošti komercinius pasiūlymus, vesti derybas ir užtikrinti sėkmingus sandorius.
- Kartu siekti aukštumų. Bendradarbiauti su kolegomis ir kitais įmonės skyriais, kad rezultatai būtų dar geresni.
- Būti lyderiu. Rinkoje kurti ne tik vertę, bet ir gerą įmonės vardą.
- Esi natūralus pardavėjas. Moki užmegzti kontaktą ir randi kalbą su bet kuo.
- Patirtis. Turi patirties dirbant su kuro kortelėmis ar transporto srityje, sudarant maršrutus.
- Matai galimybes. Visur įžvelgi potencialą ir drąsiai sieki rezultatų.
- Esi veiklus ir savarankiškas. Mėgsti dinamiką, gebi planuoti savo laiką ir atsakai už pasiektus tikslus.
- Turi reikiamus įrankius. Vairuotojo pažymėjimą ir gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
- Žinai kalbų privalumus. Puikiai kalbi lietuviškai, o rusų ar anglų kalbų žinios – didelis pliusas.
- Vertini tikslą. Pardavimai Tau – ne tik darbas, bet ir galimybė nuolat augti.
Esame inovatyvi tarptautinė kompanija, teikianti sprendimus transporto sektoriui: nuo kuro pirkimo ir mokesčių grąžinimo iki modernių atsiskaitymo technologijų.
Sparčiai augame ir ieškome Tavęs – energingo pardavimų vadybininko (-ės), kuris (-i) prisidėtų prie mūsų komandos!
- Kurti ryšius. Užmegzti ir palaikyti ilgalaikius santykius su klientais.
- Atrasti galimybes. Aktyviai ieškoti naujų klientų ir siūlyti sprendimus, atitinkančius jų poreikius.
- Siūlyti daugiau. Skatinti papildomus pardavimus ir užtikrinti, kad klientai gautų geriausią patirtį.
- Lankyti ir įkvėpti. Organizuoti gyvus susitikimus, vizitus ir pristatyti mūsų produktus bei paslaugas.
- Derybos. Ruošti komercinius pasiūlymus, vesti derybas ir užtikrinti sėkmingus sandorius.
- Kartu siekti aukštumų. Bendradarbiauti su kolegomis ir kitais įmonės skyriais, kad rezultatai būtų dar geresni.
- Būti lyderiu. Rinkoje kurti ne tik vertę, bet ir gerą įmonės vardą.
- Esi natūralus pardavėjas. Moki užmegzti kontaktą ir randi kalbą su bet kuo.
- Patirtis. Turi patirties dirbant su kuro kortelėmis ar transporto srityje, sudarant maršrutus.
- Matai galimybes. Visur įžvelgi potencialą ir drąsiai sieki rezultatų.
- Esi veiklus ir savarankiškas. Mėgsti dinamiką, gebi planuoti savo laiką ir atsakai už pasiektus tikslus.
- Turi reikiamus įrankius. Vairuotojo pažymėjimą ir gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
- Žinai kalbų privalumus. Puikiai kalbi lietuviškai, o rusų ar anglų kalbų žinios – didelis pliusas.
- Vertini tikslą. Pardavimai Tau – ne tik darbas, bet ir galimybė nuolat augti.
Stabilumas ir tradicijos – esame Lindstrom, Suomijos kapitalo kompanija, jau 175 metų.
Patikimumas – veikiame net 23 pasaulio šalyse.
Inovatyvumas – nuolat ieškome naujų technologinių ir vadybinių sprendimų.
Užtikrintumas – mūsų paslaugos yra paklausios ir aktualios, profesionaliai padedančios Klientams rūpintis savo švara ir įvaizdžiu.
1. Turės aiškią, sąžiningą ir motyvuojančią fiksuoto atlygio bei priedų mokėjimo politiką:
- Didesnį fiksuotą atlygį bandomuoju laikotarpiu. Suprantame „įsivažiavimo“ laikotarpį, todėl turėsite finansinę „pagalvę”.
- Priedus, skaičiuojamus nuo pardavimų.
2. Kaip papildomas naudas gaus:
- Sveikatos draudimą, kuris įsigalios po bandomojo laikotarpio.
- Reguliarius mokymus.
- Neformaliam bendravimui skirtus renginius ir išvykas.
- Automobilį.
3. Turės įvadinius ir nuolatinius mokymus:
- Laiko patikrintus (3-jų savaičių) įvadinius mokymus, kurie išsamiai supažindins su produktais bei paslaugomis, ir atsakys į klausimą, kaip pardavinėti, kad tikrai parduotum.
- Dirbs su vadovu, kuris startavo nuo tokios pačios pozicijos, tad mentorius bus ne teoretikas, o praktikas.
4. Patirs tarptautinės kompanijos gerąją kultūrinę patirtį:
- Matys kompanijos vadovus, kurie įkvepia nuoširdžia lyderyste.
- Pajus nuo pirmų dienų paprastą, lengvą ir atvirą bendravimą.
- Tarp važinėjimų pas Klientus galės pajusti gerą Vilniaus biure esantį vaibą (biuras – Savanorių pr. 183).
- Dirbs su kolegomis iš pardavimo komandos, tad bendri susitikimai vyks tiek online, tiek skirtinguose miestuose.
- Mėgsti konkrečius produktus ir paslaugas, kurie rinkoje turi paklausą (apie mūsų produktus ir paslaugas https://lindstromgroup.com/lt/).
- Nori dirbti ir užsidirbti.
- Ofiso sienos Tave slegia ir mėgsti dinamiką bei judesį. Šioje pozicijoje ~ 80/90% darbo laiko būsi ne biure, o vizituosi klientus. Likusias darbo valandas galėsi darbuotis tiek namie, tiek biure.
- Tiki, jog bendravimas yra puiki priemonė tikslui pasiekti, todėl visur matai galimybes ir atveri uždarytas duris.
- Esi savarankiška asmenybė - pats planuoji savo darbus ir atsakai už jų rezultatus.
- Degi noru mokytis iš brandaus ir dalykiško pardavimų komandos vadovo.
Stabilumas ir tradicijos – esame Lindstrom, Suomijos kapitalo kompanija, jau daugiau nei 175 metus.
Patikimumas – veikiame net 23 pasaulio šalyse.
Inovatyvumas – nuolat ieškome naujų technologinių ir vadybinių sprendimų.
Užtikrintumas – mūsų paslaugos yra paklausios ir aktualios, profesionaliai padedančios Klientams rūpintis savo švara ir įvaizdžiu.
1. Turės aiškią, sąžiningą ir motyvuojančią fiksuoto atlygio bei priedų mokėjimo politiką:
- Didesnį fiksuotą atlygį bandomuoju laikotarpiu. Suprantame „įsivažiavimo“ laikotarpį, todėl turėsite finansinę „pagalvę”.
- Priedus, skaičiuojamus nuo pardavimų.
2. Kaip papildomas naudas gaus:
- Sveikatos draudimą, kuris įsigalios po bandomojo laikotarpio.
- Reguliarius mokymus.
- Neformaliam bendravimui skirtus renginius ir išvykas.
- Automobilį.
3. Turės įvadinius ir nuolatinius mokymus:
- Laiko patikrintus (3-jų savaičių) įvadinius mokymus, kurie išsamiai supažindins su produktais bei paslaugomis, ir atsakys į klausimą, kaip pardavinėti, kad tikrai parduotum.
- Dirbs su vadove, kuri startavo nuo tokios pačios pozicijos, tad mentorė bus ne teoretikė, o praktikė.
4. Patirs tarptautinės kompanijos gerąją kultūrinę patirtį:
- Matys kompanijos vadovus, kurie įkvepia nuoširdžia lyderyste.
- Pajus nuo pirmų dienų paprastą, lengvą ir atvirą bendravimą.
- Tarp važinėjimų pas Klientus galės pajusti gerą Klaipėdos biure esantį vaibą (biuras – Pramonės g. 7).
- Dirbs su kolegomis iš pardavimo komandos, tad bendri susitikimai vyks tiek online, tiek skirtinguose miestuose.
- Mėgsti konkrečius produktus ir paslaugas, kurie rinkoje turi paklausą (apie mūsų produktus ir paslaugas https://lindstromgroup.com/lt/).
- Nori dirbti ir užsidirbti.
- Ofiso sienos Tave slegia ir mėgsti dinamiką bei judesį. Šioje pozicijoje ~ 80/90% darbo laiko būsi ne biure, o vizituosi klientus. Likusias darbo valandas galėsi darbuotis tiek namie, tiek biure.
- Tiki, jog bendravimas yra puiki priemonė tikslui pasiekti, todėl visur matai galimybes ir atveri uždarytas duris.
- Esi savarankiška asmenybė - pats planuoji savo darbus ir atsakai už jų rezultatus.
- Degi noru mokytis iš pozityvios ir energingos pardavimų komandos vadovės.
Stabilumas ir tradicijos – esame Lindstrom, Suomijos kapitalo kompanija, jau daugiau nei 175 metus.
Patikimumas – veikiame net 23 pasaulio šalyse.
Inovatyvumas – nuolat ieškome naujų technologinių ir vadybinių sprendimų.
Užtikrintumas – mūsų paslaugos yra paklausios ir aktualios, profesionaliai padedančios Klientams rūpintis savo švara ir įvaizdžiu.
1. Turės aiškią, sąžiningą ir motyvuojančią fiksuoto atlygio bei priedų mokėjimo politiką:
- Didesnį fiksuotą atlygį bandomuoju laikotarpiu. Suprantame „įsivažiavimo“ laikotarpį, todėl turėsite finansinę „pagalvę”.
- Priedus, skaičiuojamus nuo pardavimų.
2. Kaip papildomas naudas gaus:
- Sveikatos draudimą, kuris įsigalios po bandomojo laikotarpio.
- Reguliarius mokymus.
- Neformaliam bendravimui skirtus renginius ir išvykas.
- Automobilį.
3. Turės įvadinius ir nuolatinius mokymus:
- Laiko patikrintus (3-jų savaičių) įvadinius mokymus, kurie išsamiai supažindins su produktais bei paslaugomis, ir atsakys į klausimą - kaip pardavinėti, kad tikrai parduotum?
- Dirbs su vadove, kuri startavo nuo tokios pačios pozicijos, tad mentorė bus ne teoretikė, o praktikė.
4. Patirs tarptautinės kompanijos gerąją kultūrinę patirtį:
- Matys kompanijos vadovus, kurie įkvepia nuoširdžia lyderyste.
- Pajus nuo pirmų dienų paprastą, lengvą ir atvirą bendravimą.
- Tarp važinėjimų pas Klientus galės pajusti gerą Kauno biure esantį vaibą (biuras -Ringuvos g. 74).
- Dirbs su kolegomis iš pardavimo komandos, tad bendri susitikimai vyks tiek online, tiek skirtinguose miestuose.
- Mėgsti konkrečius produktus ir paslaugas, kurie rinkoje turi paklausą (apie mūsų produktus ir paslaugas https://lindstromgroup.com/lt/).
- Nori dirbti ir užsidirbti.
- Ofiso sienos Tave slegia ir mėgsti dinamiką bei judesį. Šioje pozicijoje ~ 80/90% darbo laiko būsi ne biure, o vizituosi klientus. Likusias darbo valandas galėsi darbuotis tiek namie, tiek biure.
- Tiki, jog bendravimas yra puiki priemonė tikslui pasiekti, todėl visur matai galimybes ir atveri uždarytas duris.
- Esi savarankiška asmenybė - pats planuoji savo darbus ir atsakai už jų rezultatus.
- Degi noru mokytis iš pozityvios ir energingos pardavimų komandos vadovės.
Esame UAB "Hokla" oficialus Škoda atstovas Lietuvoje. Užsiimame naujų ir naudotų automobilių prekyba bei teikiame serviso ir automobilių aptarnavimo paslaugas.
Šiuo metu į savo komandą kviečiame AUTOMOBILIŲ PARDAVIMO VADYBININKĄ (-Ę)!
- Galimybė siekti rezultatų už kuriuos sąžiningai mokami priedai.
- Asmeninė vadovų pagalbą darbo pradžioje.
- Draugiškas ir darnus kolektyvas, kuriame vertinamas bendradarbiavimo ir palaikymo valdymo stilius.
- Visos reikalingos darbui priemones.
- Specializuoti mokymai ir seminarai.
- Ilgalaikių santykių su klientais kūrime ir puoselėjime.
- Aktyvioje naujų klientų paieškoje.
- Klientų aptarnavime pagal Škoda standartus.
- Kokybiškame, greitame reagavime į kliento poreikius.
- Pardavimo proceso valdyme nuo atsakymo į užklausą iki automobilio perdavimo klientui.
- Duomenų apie klientus valdyme CRM sistemoje.
- Turit sėkmingą patirtį pardavimuose ir mėgaujatės tai darydami.
- Domiesi automobiliais ir galėtum valandų valandas kalbėtis apie jų charakteristikas.
- Esi gyvo kontakto su klientu šalininkas.
- Esi komunikabilus, lengvai užmezgi kontaktą ir moki palaikyti ilgalaikius bendradarbiavimo santykius.
- Turi stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią užsibrėžti tikslus ir pasiekti rezultatus.
- Moki pristatyti informaciją ir turi gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
- Gebi klientui pasiūlyti daugiau, nei jis tikėjosi.
- Didžiuliu privalumu laikytume darbo patirtį autorizuotame automobilių centre.
Mes esame Skandinaviško kapitalo įmonė Glob-El. Įsikūrėme Klaipėdos LEZ teritorijoje ir gaminame produktus skirtus elektros pramonei.
Šiuo metu formuojame profesionalią, patikimą komandą ir kviečiame į augantį gamybos skyrių GAMYBINIŲ ĮRENGINIŲ OPERATORIŲ (-Ę).
- Prisijungti prie augančios ir patikimos įmonės.
- Įdomų darbą prie naujos automatizuotos linijos, mokymus.
- Aplinką, kurioje siekiama aukščiausių gamybos, kokybės, saugos standartų.
- Skandinavišką darbo atmosferą, neformalų bendravimo stilių, visų darbuotojų įsitraukimą, pagarbą kiekvienam ir palaikymą.
- Neterminuotą darbo sutartį.
- Pamaininį darbą be naktinių valandų su laisvais savaitgaliais.
- Gamybinės linijos paruošimą technologiniam procesui, aprūpinimą žaliavomis, įrenginių reguliavimą.
- Gamybinio plano įgyvendinimą.
- Gaminamos produkcijos kokybės, technologinio proceso standartų, saugaus darbo ir efektyvumo užtikrinimą.
- Technologinės linijos priežiūrą, smulkių gedimų šalinimą.
- Reikiamos dokumentacijos pildymą ir pagalbą gamybos vadovui.
- Turi įrenginių valdymo ir/ar priežiūros patirties gamybinėje įmonėje.
- Laikaisi kokybės standartų, sveikatos ir saugos taisyklių.
- Esi įgijęs techninį išsilavinimą ir/ar turite gerą techninį nuovokumą.
- Pasižymi savarankiškumu, imlumu, organizuotumu.
- Dirbi atsakingai, kokybiškai ir kruopščiai, turi šeimininko požiūrį.
- Esi sąžiningas, pozityvus, orientuotas į rezultatą ir bendradarbiaujantis žmogus.
- Supranti ir susikalbi anglų kalba (būtų privalumas).
- Turi el. krautuvo pažymėjimą ir darbo patirties (būtų privalumas).
Ieškai vietos, kur tavo gebėjimai ir iniciatyva būtų vertinami? MDK klinika – tai moderni, inovatyvi ir sparčiai auganti gydymo įstaiga, kurioje žmogus yra svarbiausias – tiek pacientas, tiek komandos narys.
Plačiau apie kliniką: MDK klinika
- Įkvepianti aplinka: dirbsi tarp aukščiausio lygio profesionalų – onkologų, chirurgų, genetinių tyrimų ekspertų ir daugybės kitų specialistų, kurie yra savo srities lyderiai.
- Įvairovė ir dinamika: kiekviena diena kitokia, nes prisidėsi prie sklandaus klinikos darbo organizavimo ir padėsi kurti išskirtinę patirtį mūsų pacientams.
- Tobulėjimo galimybės: MDK klinikoje vertiname iniciatyvą ir palaikome komandos narių augimą, tad Tavo idėjos ir pasiūlymai liks įvertinti.
- Prasmė: mūsų misija rūpintis žmonių sveikata ir gyvenimo kokybe. Prisijungdama (-as) prie mūsų, tapsi svarbia šios misijos dalimi.
Ši pozicija – tai svarbus vaidmuo užtikrinant sklandų klinikos veiklos organizavimą ir pacientų patirties gerinimą. Administratorė (-ius) yra pirmasis žmogus, su kuriuo susitinka mūsų pacientai, tad Tavo profesionalumas, dėmesys ir nuoširdus rūpestis bus svarbi MDK klinikos misijos dalis. Todėl labai vertinsime Tavo patirtį administravimo srityje.
- Pacientų aptarnavimas: malonus ir profesionalus pacientų sutikimas, registracija bei informacijos suteikimas.
- Darbo organizavimas: vizitų, tyrimų ir gydymo planų suderinimas bei koordinavimas su klinikos specialistais.
- Dokumentų tvarkymas: medicininių įrašų valdymas, sutarčių rengimas ir kiti administraciniai darbai.
- Komunikacija: sklandus bendravimas su pacientais, jų artimaisiais ir klinikos komanda.
- Pagalba: operatyvus reagavimas į iškilusias situacijas ir kasdienis klinikos procesų palaikymas.
- Pamaininis, slenkantis darbo grafikas:
Prisijunk prie MDK klinikos komandos ir tapk mūsų misijos dalimi!
Junkis jau dabar – Tavo rūpestis ir profesionalumas gali palengvinti kitų žmonių gyvenimus.
Esame stabiliai auganti bendrovė, dirbanti pramonės sektoriuje ir turinti ilgametę patirtį. Specializuojamės modernių sprendimų kūrime ir įgyvendinime, užtikriname aukštos kokybės paslaugas ir efektyvius rezultatus. Mūsų komanda didžiuojasi inovacijomis, tvarumu ir gebėjimu prisitaikyti prie dinamiškai kintančių rinkos poreikių. Šiuo metu prie savo profesionalaus ir ambicingo kolektyvo kviečiame prisijungti GENERALINIO DIREKTORIAUS PADĖJĖJĄ, kuri (-is) bus svarbiausia grandis užtikrinanti vadovo darbo procesų sklandumą ir efektyvumą. Gal tai Jūs?
- Galimybė panaudoti savo sukauptas kompetencijas ir žinias bei augti profesionalioje, ambicingoje ir bendradarbiaujančioje komandoje.
- Modernią, inovatyvią ir dinamišką darbo aplinką.
- Galimybę plėsti savo kompetencijas papildomuose mokymuose.
- Konkurencingą atlyginimą ir motyvacinius priedus.
- Rašysite oficialius laiškus, rengsite ataskaitas ir prezentacijas, užtikrinant aukštą profesionalumo lygį.
- Organizuosite vadovo darbotvarkę, susitikimus, keliones bei užtikrinsite efektyvų laiko valdymą.
- Administruosite susitikimų protokolavimą.
- Būsite pirmasis kontaktas atstovaujant vadovą vidinėje ir išorinėje komunikacijoje.
- Pagal poreikį, prisidėsite prie įvairių projektų ir iniciatyvų.
- Turite panašios patirties, padėjėjo arba administracinėje pozicijoje, privalumas – pramonės sektoriuje.
- Puikiai kalbate ir rašote verslo anglų kalba, taip pat galite laisvai susišnekėti rusiškai.
- Gebate efektyviai spręsti kelias užduotis vienu metu, puikiai valdote savo laiką ir mokate prioritetizuoti užduotis bei lanksčiai prisitaikote besikeičiant situacijai.
- Esate brandi, savarankiška, atsakinga ir ambicinga asmenybė.
- Mėgstate iššūkius ir ieškote dinamiškos aplinkos, kuri skatina augti ir tobulėti.
- Turite vairuotojo pažymėjimą.