Azukeria mums – tai ne tik pavadinimas. Tai vieta, kur telpa meilė maistui, Klientams ir komandiniam ryšiui. Turime viziją, kuria norime dalintis su naujai buriama komanda – ir pačioje miesto širdyje (Turgaus g.) kartu sukurti vietą, kuria galėtume didžiuotis bei pasakyti: „Mes tai padarėme!“
Kuriame vietą, kur brunch kultūra tampa patirtimi – ne tik klientams, bet ir kūrybiškai, iniciatyviai komandai.
Norisi kurti nuo nulio ir palikti savo pėdsaką, kuriant brunch kultūrą Klaipėdoje? Pasikalbėkime!
- Erdvę eksperimentuoti ir realizuoti kulinarines idėjas, ypatingai brunch koncepcijoje.
- Modernią ir naują virtuvės įrangą, patogią darbui ir kūrybai.
- Išskirtinius mokymus šefams, brainstorming’us ir bendrus.
- Konkurencingą atlyginimą šioje industrijoje (Pasiruošę “pirkti” Tavo patirtį).
- Kurti ir įgyvendinti brunch meniu, dėl kurio svečiai norės sugrįžti.
- Organizuoti ir optimizuoti virtuvės darbą – nuo komandos iki procesų.
- Rengti ir prižiūrėti technologines korteles.
- Užtikrinti aukštus kokybės, higienos ir vizualinės estetikos standartus.
- Bendradarbiauti su tiekėjais, užtikrinti savalaikį žaliavų tiekimą.
- Inicijuoti ir įgyvendinti idėjas – nuo patiekalų iki virtuvės tobulinimo.
- Patyrusio šefo, gebančio suburti ir įkvėpti komandą.
- Profesionalo, kuris moka (ar nori) kurti brunch meniu – skanų, estetišką, sveiką.
- Virtuvės proceso vadybininko – nuo grafiko iki sandėlio.
- Žmogaus, kuriam švara, kokybė ir preciziškumas – ne formalumas, o standartas.
- Lyderio, kuris ne tik vadovauja, bet palaiko, ugdo ir įtraukia.
Esame patyrusi ir patikima statybos bendrovė „VA Statyba“, daugiau nei dešimtmetį įgyvendinanti ambicingus bendrastatybinių darbų projektus visoje Lietuvoje. Mūsų komandos stiprybė – atsakingas požiūris, aiški komunikacija ir gebėjimas įgyvendinti sudėtingus projektus kokybiškai bei laiku. Šiuo metu ieškome komandos papildymo – Statybos vadovo (-ės), kuris (-i) prisidėtų prie profesionalaus projektų įgyvendinimo ir vadovautų didelės apimties statybų projektams. Statybos projektai daugiausia vidurio Lietuvoje.
- Mūsų projektai įdomūs, įvairūs, daugiausia – naujos statybos objektai.
- Darbuotojus vertiname kaip partnerius – suteikiame savarankiškumą, o už rezultatus atsilyginame motyvuojančiai.
- Kasdienėje veikloje pasirūpinsime visomis priemonėmis: automobiliu, telefonu, kompiuteriu.
- Padėsime greitai įsivažiuoti – esame įpratę dirbti struktūriškai, bet be perteklinės biurokratijos.
- Didelės apimties projektų statybos valdymą nuo pradžios iki pabaigos.
- Darbų planavimą, vykdymo kontrolę, dokumentacijos ruošimą ir terminų laikymosi užtikrinimą.
- Brėžinių skaitymą, darbo su projektuotojais koordinavimą, sprendimų paiešką.
- Subrangovų bei statybos komandos darbo koordinavimą.
- Bendravimą su užsakovais ir technine priežiūra.
- Darbo saugos, kokybės ir efektyvumo užtikrinimą viso proceso metu.
- Turite 3-5 metų patirtį statybos vadovo pozicijoje.
- Esate įgyvendinę projektų, kurių vertė viršijo 3 mln. Eur.
- Turite reikalingus atestatus eiti ypatingojo statinio statybos vadovo pareigas.
- Puikiai skaitote ir analizuojate brėžinius bei techninę dokumentaciją.
- Gebate savarankiškai spręsti iškilusius klausimus, komunikuoti su užsakovais bei komanda.
- Esate aktyvus, atsakingas, mokate išgirsti, o vadovavimą suprantate kaip pagalbą komandai siekti rezultato.
Esame „Mars Lietuva“ - didžiausia Baltijos šalyse gyvūnų augintinių maisto gamykla, įsikūrusi Gargžduose.
Šiandien, išleidžiant kolegę į vaiko priežiūros atostogas, ieškome R&D komandai atsakingo, smalsaus bei rezultatų siekiančio PROCESO TECHNOLOGO (-ĖS).
Labai tikimės, kad domiesi kokybe, technologiniais sprendimais ir nori prisijungti prie inovatyvios aplinkos, kurioje galėsi gilinti žinias, tobulinti procesus ir realiai prisidėti prie produktų, kuriuos myli milijonai gyvūnų augintojų visame pasaulyje.
- Prisidėsi prie pasaulinių prekės ženklų sėkmės.
- Įgysi patirties dirbant su globaliais inovacijų ir tvarios plėtros projektais.
- Tobulėsi profesionaliame kolektyve ir, jei norėsi, sieksi tarptautinės karjeros.
- Dirbsi lanksčiu grafiku.
- Gausi konkurencingą atlygį ir premijas, priklausančias nuo rezultatų.
- Turėsi platų papildomų naudų paketą: sveikatos, gyvybės ir traumų bei kritinių ligų draudimus, III pensijų pakopos programą.
Kas labiausiai patinka mūsų darbuotojams dirbant „Mars Lietuva”:
- „Įmonės skiriamas dėmesys tobulėjimui, galimybėms augti kaip asmenybei ir profesionalui."
- „Suteikta galimybė kiekvienam kiek įmanoma labiau atskleisti savo potencialą.“
- „Palaikantys kolegos ir sėkmingas komandinis darbas, o jame tenka bendradarbiauti su ekspertais iš viso pasaulio – Europos, Šiaurės Amerikos, Azijos, Australijos.“
- „Įkvepia kultūra, paprastas atviras bendravimas, galimybė įvairius klausimus spręsti kartu su kolegomis.“
- „Nuoširdūs ir palaikantys kolegos, turintys puikų humoro jausmą! MARS Penki Principai, pasitarnaujantys lyg vertybinis kompasas priimant sprendimus. Nuolatinė įmonės pažanga. Galimybė susipažinti su kitų MARS grupės įmonių veiklos specifika.“
- Rengsi žaliavų, produktų, gamybos procesų specifikacijas, teiksi tobulinimo pasiūlymus.
- Koordinuosi gamybos procesų atitikimą specifikacijoms bei produktų kokybės/saugos reikalavimams.
- Spręsi iškilusias kokybės problemas bei koordinuosi veiksmų įgyvendinimą.
- Dalyvausi naujų įrenginių, sistemų/programų diegime, eksploatacinių bandymų, rizikos vertinime bei užtikrinsi sėkmingą jų įdiegimą.
- Rengsi darbo instrukcijas darbuotojams.
- Aukštojo išsilavinimo maisto technologijų, chemijos inžinerijos ar taikomosios chemijos (gali būti paskutinio kurso studentas (-ė)).
- Puikių lietuvių ir anglų kalbos žinių.
- Stiprios orientacijos į rezultatus.
- Gebėjimų greitai mokytis ir rasti naują informaciją.
- Komandinių bei organizacinių gebėjimų.
Mūsų klientė - įmonė, kuri specializuojasi žemės ūkio, gyvulininkystės ir miško technikos prekyboje bei technologinių sprendimų diegime. Siūlo platų kokybiškos technikos asortimentą ir profesionalias konsultacijas visoje Lietuvoje.
Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti Žemės ūkio technikos meistrą (ę) - mechaniką (-ę)!
- Tavęs lauktų ramus, pozityvus ir kalbantis tik apie esmę įmonės vadovas.
- Turėtum mentorių, kuris nuosekliai Tave įvestų į darbo specifiką.
- Darbo pobūdis – nenuobodus, nes keičiasi darbo lokacija, priklausomai, kur būsi iškviestas.
- Žemės ūkio technikos surinkimą, sureguliavimą, paruošimą darbui.
- Garantinį ir pogarantinį aptarnavimą, priežiūrą bei remontą.
- Klientų (žemės ūko bendrovių, ūkininkų) konsultavimą.
- Kol būsi pasiruošęs savarankiškam darbui, kartu su kolegom mokinsiesi dirbtuvėse bei važiuosi atlikti techninį aptarnavimą ir šalinti gedimus klientų technikai.
- Turėtum techninės pakraipos išsilavinimą, ar būtumei paskutinio kurso studentas.
- Mylėtum techniką taip, kad net Tavo antroji pusė pavydėtų.
- Būtum tvarkingas ir kruopštus ne tik dirbant prie technikos, bet ir pildant reikalingą dokumentaciją.
- Skaitytum techninę dokumentaciją anglų kalba.
- Tau patiktų dirbti ramioje, o tuo pačiu ir ambicingoje komandoje.
„Vakarų portalas“ – tai daugiau nei naujienos.
„Vakarų ekspresas“ - jau 35 metus augantis dienraštis, kuris siekia tikslumo, pagarbos skaitytojui ir drąsos kalbėti apie tai, kas svarbu.
Esame ne tik informacijos šaltinis – esame platforma sprendimams, pokyčiams ir prasmingam dialogui.
Šiuo metu kviečiame prisijungti media sprendimų pardavimų vadovą (-ę) – žmogų, kuris ne tik efektyviai vystytų pardavimus, bet ir aktyviai prisidėtų prie verslo augimo, siūlytų idėjas, kurtų vertę klientams ir matytų platesnį žiniasklaidos vaidmenį visuomenėje.
- Konkurencingą atlyginimą: 2500–3300 € bruto + bonusai iki 20 % nuo pardavimų.
- Apmokymus ir įvedimą į rinką – padėsime startuoti tvirtai ir užtikrintai.
- Hibridinio darbo galimybę – lankstumą ir pasitikėjimą tavo savarankiškumu.
- Dalyvavimą strateginiuose sprendimuose – tavo idėjos bus svarbios.
- Draugišką, profesionalų kolektyvą – nuo darbo iki sporto aikštelės.
- Bendras veiklas – dviračių žygiai, padelio turnyrai, įmonės šventės.
- Įsitraukimą į socialinius ir kultūrinius projektus – remiame bendruomenės iniciatyvas, ligonines ir kitus kultūrinius renginius.
- Aktyvus startas: energingai įsitrauksi į darbus, generuosi naujas idėjas, megzsi kontaktus ir ieškosi naujų kanalų. Tavo energija papildys mūsų drąsią ir ambicingą komandą.
- Klientų vystymas: konsultuosi esamus ir naujus klientus, siūlysi individualizuotus media sprendimus: nuo spausdintos ir skaitmeninės žiniasklaidos iki kūrybiškų integracijų. Kartu įgyvendinsime jų idėjas dienraštyje „Vakarų ekspresas“, portale ve.lt ir naujame aukštos kokybės žurnale „Vakarai“.
- Sprendimų kūrimas: dirbsi išvien su kūrybos, rinkodaros ir redakcijos komandomis, kad visos klientų žinutės būtų ne tik matomos, bet ir išgirstos bei pasiektų savo auditoriją mūsų kanaluose.
- Prezentacijų rengimas ir pristatymai: greitai ir kokybiškai kursi vizualiai patrauklius sprendimus klientams, pasakosi apie gražiausias ir prasmingiausias mūsų regiono idėjas, ieškosi joms partnerių ir kartu sieksi jų įgyvendinimo.
- Pardavimų strategija: tavo įžvalgos ir sprendimai formuos mūsų pardavimų kryptį. KPI čia – ne tik skaičiai, bet ir tavo, mūsų komandos bei visos žiniasklaidos platformos augimo įrodymas.
- Patirties pardavimuose (media srityje – privalumas).
- Gebėjimo savarankiškai planuoti laiką ir dirbti rezultatyviai.
- Drąsos ir aiškumo viešam kalbėjimui, prezentacijoms.
- Technologinio raštingumo (Canva, ChatGPT ar pan.).
- Kūrybiškumo, gebėjimo pasiūlyti sprendimą, o ne tik produktą.
- Vertybinio požiūrio – noro kurti naudą klientui ir bendruomenei.
Mūsų klientė - įmonė, kuri specializuojasi žemės ūkio, gyvulininkystės ir miško technikos prekyboje bei technologinių sprendimų diegime. Siūlo platų kokybiškos technikos asortimentą ir profesionalias konsultacijas visoje Lietuvoje.
Šiuo metu į savo komandą kviečia prisijungti žemės ūkio technikos detalių vadybininką (-ę) - sandėlininką (-ę)!
- Darbą stiprioje, pelningoje ir augančioje įmonėje – mūsų vardas kalba pats už save.
- Greitą įvedimą į darbą – padės patyrę kolegos ir vadovai.
- Darbo aplinką, kur geros idėjos nėra tik toleruojamos – jos įgyvendinamos.
- Savalaikis užtikrinimas atsarginių dalių tiekime servisui ir klientams.
- Prekių priėmimas, rūšiavimas, patikrinimas, išdavimas.
- Mažmeniniai žemės ūkio technikos atsarginių dalių pardavimai.
- Efektyvi sandėlio apskaita, atsargų likučių kontrolė, tvarka ir aiškumas.
- Operatyvus bendravimas su kolegomis ir klientais.
- Turi žemės ūkio technikos ir įrangos supratimą – žinai, kas yra PTO, filtrai, guoliai ir jų svarba.
- Esi tvarkingas (-a), atsakingas (-a) ir sistemingas (-a) – sandėlis Tau ne chaosas, o struktūra.
- Gebi planuoti, komunikuoti, susitvarkyti su kasdieniais iššūkiais.
- Turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
- Gebi dirbti kompiuteriu – nuo užsakymų suvedimo iki sąskaitų tikrinimo.
- Moki anglų kalbą (privalumas, bet nebūtina).
Esame šeimos ir konsultacinė klinika, kurioje profesionalumas ir rūpestis žmogumi – svarbiausia vertybė. Mūsų komandą sudaro aukštos kvalifikacijos gydytojai įvairiose srityse, kurie dirba su modernia įranga ir nuolat tobulėja. Klinikos „Medicinos Namai“ ir „Unomeda“ – tai vieta, kur rūpestis pacientu prasideda nuo pirmo skambučio, o vidinė kultūra grįsta pasitikėjimu, pagarba ir tikslumu.
Šiuo metu ieškome žmogaus, kuris prisidėtų prie mūsų administracijos ir padėtų mums užtikrinti sklandų darbo užmokesčio ir personalo dokumentacijos valdymą.
- Darbą profesionalioje ir draugiškoje komandoje.
- Palaikymą ir galimybę mokytis, jei dar ne viską žinai.
- Aiškią struktūrą ir tvarką – žinosi, ką ir kodėl darai.
- Visas darbui reikalingas priemones ir jaukią darbo aplinką.
- Lankstų požiūrį į darbo organizavimą ir supratingą vadovą.
Klinikos Unomeda komanda - tai mūsų sėkmės paslaptis. Esame supratingi, skatinantys tobulėti, stengiamės, kad komandoje darbuotojai jaustųsi suprasti ir vertinami.
- Darbo sutarčių, priėmimų, atleidimų, pakeitimų administravimas.
- Darbo užmokesčio, atostoginių, ligos pašalpų ir kitų išmokų skaičiavimas.
- Ataskaitų ruošimas Sodrai, VMI ir kitoms institucijoms.
- Duomenų suvedimas į BSS (buhalterinės apskaitos sistema).
- Pagalba vyr. buhalteriui ir komandai kasdienėse užduotyse.
- Patirties dirbant su darbo užmokesčio skaičiavimu ir personalo dokumentais (1–2 metai).
- Žinių apie Darbo kodeksą ir su juo susijusius procesus.
- Kruopštumo, atsakomybės, gebėjimo susikoncentruoti ir laikytis terminų.
- BSS programos išmanymo (privalumas) arba noro greitai ją perprasti.
- Gerų bendravimo įgūdžių ir komandiškumo.
Esame Digital Property Market – startuolis, kuriantis pasaulyje analogų neturinčią NT duomenų platformą. Mūsų tikslas – suteikti žmonėms galimybę greitai ir paprastai gauti išsamią informaciją apie bet kurį nekilnojamojo turto objektą.
Augame ir matome, kad metas plėstis – tiek komandoje, tiek klientų rate. Todėl ieškome žmogaus, kuris padės mums tą augimą įgyvendinti protingai, sistemingai ir ambicingai.
Ką reiškia būti mūsų Plėtros vadovu (-e)?
Tai ne tik apie verslo augimą, bet ir apie žmones, kurie tą augimą įgalina. Tikime, kad stipri komanda + aiškūs tikslai = stabilus augimas. Tavęs laukia strateginis vaidmuo su realiu poveikiu.
- Būsi verslo branduolio dalimi, kur tavo sprendimai formuos kryptį.
- Mūsų komandoje – laisvė veikti ir drąsa bandyti, čia tavo idėjos bus ne tik išgirstos, bet ir įgyvendintos.
- Skiriame dėmesį ne tik rezultatui, bet ir žmonėms, kurie prie jo prisideda.
- Turėsi visas sąlygas tobulėti: kursai, knygos, konferencijos, mentorystė – pagal tavo poreikį.
- Mūsų vertybės – pasitikėjimas, lankstumas ir sveikas tempas. Mes čia ne dėl valandų, o dėl rezultato.
- Kurti ir įgyvendinti verslo plėtros strategiją – tiek B2B, tiek B2C srityse.
- Formuoti ir įgyvendinti komandos plėtros planą – padėti augti mums kaip organizacijai.
- Užmegzti ryšius su potencialiais partneriais, NT bendrovėmis, sprendimų priėmėjais.
- Stebėti rinkos tendencijas ir atrasti naujų galimybių mūsų paslaugoms.
- Kurti pasiūlymus, partnerystes, išbandyti skirtingus modelius, matuoti grąžą.
- Dirbti išvien su IT, marketingo, klientų aptarnavimo ir vadovų komanda – tavo darbas susijęs su visais.
- Turi patirties verslo plėtroje, pardavimuose arba strateginėje vadyboje.
- Esi komunikacijos profesionalas – moki klausytis, įtikinti ir įkvėpti.
- Turi analitinį mąstymą – vertini skaičius, bet jauti ir žmones.
- Supranti, kaip veikia startuolis, ir tai tave įkvepia, ne gąsdina.
- Turi patirties su personalo ar komandų plėtra – didelis privalumas.
- Kalbi anglų kalba, domiesi naujovėmis, turi stiprią vidinę motyvaciją.
Mūsų klientė – Evopipes SIA – tai tarptautinė gamybos įmonė. UAB Evopipes Radius yra atstovybė Lietuvai. Mūsų gamykla, įsikūrusi Latvijoje, yra modernių inžinerinių sprendimų kūrimo centras. Specializuojamės aukštos kokybės vamzdynų sistemų gamyboje, kurios užtikrina efektyvumą ir ilgaamžiškumą įvairiose srityse – nuo pramonės iki infrastruktūros.
Evopipes priklauso Radius Systems Group – pasaulinei inžinerinių sprendimų lyderei. Ši grupė vienija inovatyviausias įmones, kurių pagrindinis tikslas yra kurti tvarius, pažangius ir patikimus gaminius. Šiuo metu kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!
- Įdomų, įvairiapusį ir ne monotonišką darbą tarptautinėje gamybos įmonėje.
- Draugišką komandą ir puikų mikroklimatą, kuriame gera dirbti.
- Galimybę tobulėti per profesinius mokymus ir jausti visapusišką paramą.
- Solidų atlyginimą, kuris atspindi Jūsų kompetencijas.
- Įmonės automobilį Jūsų darbo patogumui.
- Komandiruotes į užsienį – nes mes dirbame ne tik Lietuvoje.
Šioje pozicijoje būsite atsakingas už sklandų techninių sprendimų įgyvendinimą, bendradarbiavimą su kolegomis ir klientais.
Jūsų užduotys:
- Darbas su projektuotojais ir montuotojais - užtikrinsite, kad techniniai sprendimai ne tik išvystų dienos šviesą, bet ir būtų įgyvendinti kokybiškai ir laiku.
- Bendradarbiavimas su gamybos komanda - mėgstate komandinius iššūkius ir galite sklandžiai spręsti techninius klausimus su mūsų gamyklos kolegomis Latvijoje.
- Projektų sąmatų sudarymas ir paskaičiavimas.
- Užsakymų ir komercinių pasiūlymų valdymas - būsite organizacijos variklis, kuris užtikrina, kad užsakymai ir pasiūlymai būtų tvarkomi tiksliai ir efektyviai.
- Mikroklimato kūrimas - Jūsų pozityvumas ir sąmoningumas padės ne tik spręsti kasdienius iššūkius, bet ir prisidėti prie draugiškos bei palaikančios darbo aplinkos.
- Turite bent 1 m. patirtį aktyviuose pardavimuose.
- Gebate naudotis MS Office – juk efektyvi vadyba reikalauja organizuotumo!
- Bendraujate anglų kalba.
- Turite komandinių įgūdžių ir gebėjimo paskirstyti prioritetus – Jūsų racionalus mąstymas, atsakingumas ir pozityvumas mus įkvėps.
- Turite inžinerinį mąstymą ir pardaviko širdį. Tai reiškia, kad techninės žinios Jums – įgimtas talentas, tačiau klientų poreikiai ir gebėjimas pasiūlyti tinkamiausius sprendimus Jus taip pat „veža“.
Tapti neatsiejama kokybės užtikrinimo komandos dalimi ir:
- Kasdien prižiūrėti gamyklos savikontrolės sistemą, įskaitant švaros patikrinimus ir gamyklos apžiūras.
- Stebėti produktų kokybę bei įgyvendinti korekcinius veiksmus.
- Imti mikrobiologinius, cheminius mėginius.
- Bendradarbiauti su gamyba ir išoriniais partneriais (laboratorijomis, veterinarijos tarnyba, kontrolės institucijomis, sertifikavimo įmonėmis).
- Koordinuoti klientų skundų tyrimą.
- Vertinti neatitinkančias produktų partijas bei prireikus stabdyti gamybą dėl maisto saugos rizikų.
- Dalyvauti vidiniuose ir išoriniuose audituose, prisidėti prie sertifikavimo procesų (BRC, HALAL).
- Sudaryti laboratorinių tyrimų planus, vertinti tyrimų protokolus.
- Organizuoti mokymus įmonės darbuotojams.
- Išsilavinimo maisto pramonės srityje (paukštienos pramonėje būtų privalumas).
- Supratimo apie RVASVT, maisto saugą, kokybės sistemas.
- Gebėjimo dirbti savarankiškai ir priimti sprendimus.
- Puikių lietuvių kalbos įgūdžių, anglų kalbos žinių (B1), rusų pagrindai.
- MS Office žinių.
- Darbą tarptautinėje organizacijoje.
- Konkurencingą atlyginimą.
- Stabilumą –ilgalaikį užimtumą ir tvarią plėtrą.
- Darbą su pažangiomis technologijomis ir inovacijomis.
- Profesinį tobulėjimą – mokymus, kvalifikacijos kėlimą.
- Tvarumą – galimybę prisidėti prie ekologiškų tiekimo grandinės sprendimų.
- Sveikatą ir gerovę – saugią darbo aplinką, socialines garantijas.
- Draugišką įmonės kultūrą – palaikančią komandą, vadovų dėmesį ir į darbuotojų gerovę orientuotą aplinką.
Atsiųsk savo CV ir prisijunk prie mūsų profesionalų komandos, kur kokybė – ne tik standartas, bet ir vertybė.
Esame šeimos ir konsultacinė klinika, kurios aukščiausia vertybė yra profesionalumas, laiku ir atsakingai pasirūpinti sergančiais ir saugančiais sveikatą. Klinikoje “Medicinos Namai” ir „Unomeda” konsultuoja ir gydo aukštos kvalifikacijos įvairių medicininių sričių, turintys didelę patirtį gydytojai specialistai, kurie nuolat kelia kvalifikaciją dalyvaudami įvairiuose seminaruose Lietuvoje ir užsienyje. Gydytojai dirba su nauja bei modernia medicinine įranga.
Į savo komandą kviečiame naują narį, kuriam patikėsime atsakomybę už keletą klinikų.
Klinikos Unomeda komanda - tai mūsų sėkmės paslaptis. Esame supratingi, skatinantys tobulėti, stengiamės, kad komandoje darbuotojai jaustųsi suprasti ir vertinami.
Mūsų misija: tapti mėgstamiausia ir profesionaliausia klinika visiems gyventojams, kur mes įsikūrę.
Mūsų vizija: teikti profesionalias medicinos paslaugas ir padėti visiems sergantiems ir saugantiems sveikatą.
Mūsų vertybės: mes dirbame profesionaliai. Mums svarbus kiekvienas pacientas. Mes laiku ir atsakingai pasirūpiname sergančiais ir saugančiais sveikatą.
- Priskirto regiono klinikų darbo organizavimą ir problemų sprendimą.
- Personalo planavimą, atranką ir bendravimą, gero klimato palaikymą.
- Šeimos klinikų partnerių lankymą ir produktų pristatymą.
- Naujų paslaugų įvedimą ir organizavimą.
- Darbą su informacine programa, draudimais ir pan.
- Kitų vadybinių su klinika susijusių darbų atlikimą.
- Turite panašios darbo patirties sveikatos priežiūros įstaigoje.
- Jūsų išsilavinimas medicininis arba vadybinis.
- Gebate valdyti didelį informacijos srautą bei greitai randate atsakymus į visus klausimus.
- Turite gerą kompiuterinį raštingumą.
- Jums lengva susikalbėti anglų ir rusų kalbomis.
- Apie save galite pasakyti: esu organizuotas ir lankstus, pagarbus klientui ir kolegai, vertinu darbo estetiką ir preciziškumą bei siekiu vis kokybiškesnio savo ir komandos darbo rezultato!
- Turite vairuotojo teises ir automobilį (kompensuosime visas su tuo susijusias išlaidas).
Ieškome žmogaus, kuris turi tvirtą gamybos išmanymą, nori vadovauti, kurti efektyvius procesus ir matyti realų savo sprendimų poveikį.
Mūsų klientė – stabiliai auganti gamybos įmonė (medienos sritis) dirbanti tiek Lietuvos tiek užsienio rinkose, įmonė įsikūrusi Panevėžio apskrityje. Tai vieta, kurioje vertinamas profesionalumas, paprastumas, aiškus bendravimas ir noras dirbti išvien. Ieškome Gamybos direktoriaus (-ės) – žmogaus, kuris ne tik vadovautų gamybos padaliniui, bet ir aktyviai dalyvautų įmonės augimo strategijoje.
- Realų poveikį – Jūsų sprendimai matysis, veiks ir bus vertinami.
- Visą palaikymą persikeliant iš kito miesto: padėsime su būsto nuoma ir aprūpinsime automobiliu.
- Galimybę dirbti su stabilia, bet augančia komanda ir kurti veikiančius sprendimus.
- Erdvę savarankiškam darbui, naujų idėjų įgyvendinimui ir tobulinimui.
- Dalyvavimą strateginiuose įmonės sprendimuose.
- Geras darbo sąlygas, visas reikalingas darbo priemones.
1. Gamybos valdymas:
- Vadovausite kasdieniams gamybos procesams, užtikrinsite užsakymų vykdymą, kokybę ir efektyvumą.
- Planuosite ir įgyvendinsite gamybos plėtros bei tobulinimo iniciatyvas.
2. Procesų kokybė ir tobulinimas:
- Analizuosite gamybos našumą, ieškosite efektyvių sprendimų.
- Užtikrinsite, kad laikomasi kokybės reikalavimų, standartų, ISO procedūrų.
3. Komandos ugdymas:
- Vadovausite gamybos komandai, motyvuosite ir ugdysite žmones.
- Puoselėsite atsakomybės, bendradarbiavimo ir tobulėjimo kultūrą.
4. Strategija ir finansai:
- Dalyvausite strateginiame planavime.
- Rengsite ir valdysite gamybos biudžetą, ieškosite sąnaudų optimizavimo galimybių.
- Turite stiprią patirtį gamyboje – ypač vertinsime, jei pradėjote nuo žemesnių grandžių ir kilote aukštyn.
- Esate dirbęs gamybos vadovu, gamyklos direktoriumi ar panašiose pareigose.
- Turite tvirtus organizacinius gebėjimus, žinote, kaip efektyviai vesti komandą.
- Suprantate gamybos procesus, įrangą, technologijas – teoriškai ir praktiškai.
- Mokate priimti sprendimus, planuoti gamybą ir valdyti biudžetą.
- Turite aukštąjį išsilavinimą (inžinerinė, technologinė, vadybinė kryptis – privalumas).
- Susikalbate anglų kalba (dokumentai, bendravimas su tiekėjais, klientais).
Mūsų klientė UAB "Bureau Veritas Lit" - tai daugiau nei 190 metų patirtį turinti tarptautinė sertifikavimo, inspektavimo ir bandymų paslaugų lyderė, veikianti daugiau nei 140 šalių. Įmonė padeda užtikrinti klientų atitiktį kokybės, sveikatos, saugos, aplinkosaugos ir socialinės atsakomybės standartams. Lietuvoje "Bureau Veritas" teikia sprendimus įvairioms pramonės šakoms – nuo sertifikavimo iki techninių auditų ir konsultacijų.
Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti - išskirtinai gebantį (-čią) komunikuoti bei palaikyti santykius su klientais - sertifikavimo paslaugų klientų aptarnavimo vadovą (-ę)!
- Darbą 27 žmonių kolektyve.
- Hibridinį darbo modelį – derink ofisą ir nuotolinį darbą.
- Darbą su skirtingais sektoriais ir aukščiausio lygio klientais.
- Tarptautinę aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas.
- Sveikatos draudimą ir profesinio augimo galimybes.
- Aktyvų sertifikavimo paslaugų pristatymą ir pardavimą B2B klientams.
- Pardavimo projektų valdymą nuo pirmo kontakto iki sutarties pasirašymo.
- Bendradarbiavimą su techniniais skyriais Lietuvoje ir užsienyje.
- Komercinių pasiūlymų, sutarčių ruošimą, CRM/ERP duomenų suvedimą.
- Klientų poreikių analizę, ryšių palaikymą, naujų partnerių pritraukimą.
- Rinkos analizę: naujos tendencijos, konkurencija, plėtros galimybės.
- Turite bent 2 metų patirties parduodant paslaugas verslui (B2B).
- Esate asmenybė, kuri pasižymite savarankiškumu, iniciatyvumu, analitiniu mąstymu.
- Pasižymite puikiais derybiniais bei bendravimo įgūdžiais.
- Puikiai susikalbate bei rašote anglų kalba.
„Unomeda “ – tai jauki, šiuolaikiška klinika Kaune, kurioje svarbiausia – žmogus. Mūsų komanda kasdien stengiasi, kad kiekvienas pacientas jaustųsi išgirstas, suprastas ir priimtas. Šiuo metu ieškome naujo komandos nario.
Daugiau apie mus: www.unomeda.lt
- Apmokame kursus licencijai (Būtinuosius, pvz.: pirma pagalba, skiepijimo pagrindai.).
- Suteikiame papildomą metinį sveikatos draudimą.
- Tapsi dalimi palaikančios, profesionalios komandos.
- Ir dar – mes mokame džiaugtis bendrais rezultatais, todėl Tavęs lauks ir komandiniai renginiai, ir motyvaciniai priedai.
- Rūpintis pacientais procedūriniame kabinete (injekcijos, tvarsčiai ir pan.).
- Padėti šeimos gydytojui konsultacijų metu.
- Konsultuoti pacientus ir jų šeimos narius, atsakyti į klausimus.
- Dirbti su prevencinėmis programomis.
- Tvarkyti medicininius įrašus bei dokumentaciją.
- Galiojančios bendrosios praktikos slaugytojo licencijos.
- Nuoširdumo, empatijos ir gebėjimo bendrauti su įvairiais žmonėmis.
- Kruopštumo ir atsakomybės – nes smulkmenos sveikatos priežiūroje svarbios.
- Noro mokytis, tobulėti – mes padėsime.
- Patirties dirbant šeimos gydytojo komandoje.
Scania Lietuva – tarptautinė transporto prekybos ir remonto įmonė, priklausanti pasaulinei Scania grupei. Esame tvarių ir premium segmento transporto sprendimų lyderiai Lietuvoje – prekiaujame sunkvežimiais, autobusais, siūlome finansavimo, draudimo, serviso, techninės priežiūros ir išmaniąsias transporto valdymo paslaugas.
- Atstovausi stiprų tarptautinį prekės ženklą.
- Turėsi galimybę mokytis ir augti – tarptautiniai mokymai, pardavimų, techniniai ir lyderystės kursai.
- Lankstų darbo modelį – galėsi derinti biurą ir nuotolinį darbą.
- Visas darbui reikalingas priemones: automobilį, telefoną ir kitą.
- Papildomas naudas: išskirtinis sveikatos draudimas, renginiai, partnerių nuolaidos.
- Konkurencingą atlyginimą 3500–6000€/mėn. (neatskaičius mokesčių) priklausantį nuo rezultatų.
- Palaikysi ir plėsi santykius su esamais įmonės klientais (gausi paruoštą klientų krepšelį).
- Aktyviai ieškosi naujų klientų ir galimybių Klaipėdos, Telšių, Tauragės regionuose.
- Vizituosi klientus, dalyvausi renginiuose, parodose, verslo susitikimuose.
- Įsigilinsi į klientų poreikius ir pasiūlysi jiems tinkamiausius kompleksinius sprendimus.
- Stebėsi rinką, analizuosi konkurencinę aplinką ir identifikuosi naujas galimybes.
- Turi sėkmingos B2B pardavimų patirties transporto ar techninių sprendimų srityse.
- Esi orientuotas į tikslą, puikiai deriesi, moki parduoti vertę, o ne tik produktą.
- Gebi savarankiškai planuoti savo laiką ir efektyviai organizuoti darbą.
- Laisvai bendrauji anglų kalba – tiek žodžiu, tiek raštu.
- Gerai moki dirbti kompiuteriu, naudojiesi CRM ar kitomis sistemomis.
- Turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą ir nori keliauti pas klientus.
Tech4s – tai inovatyvi agro technikos sprendimų įmonė, tiekianti kokybišką techniką bei užtikrinanti aukščiausio lygio techninį aptarnavimą visoje Lietuvoje. Augame ir plečiamės, todėl šiuo metu kviečiame prisijungti serviso vadovą (-ę), kuris (-i) padės mums užtikrinti nepriekaištingą klientų aptarnavimą, efektyvią techninės priežiūros veiklą ir įkvėps komandą siekti bendrų tikslų.
- Galimybę užimti vadovaujančią poziciją, kurioje Tavo sprendimai turės realų poveikį.
- Erdvę inicijuoti pokyčius, tobulinti procesus ir kurti efektyvią servisų sistemą.
- Atlyginimą 2400 – 2700 Eur/mėn. į rankas, priklausomai nuo patirties ir rezultatų.
- Profesionalią komandą, kuri vertina aiškų tikslą, atsakomybę ir bendradarbiavimą.
- Mentorių, kuris padės sklandžiai įsivažiuoti į darbus ir atsakys į visus rūpimus klausimus.
- Visas reikalingas darbo priemones, palaikymą bei galimybę augti kartu su įmone.
- Darbo vietą – Padvariai, Kretingos r.
- Vadovausi serviso komandai: planuosi darbus, paskirstysi užduotis, rūpinsiesi kokybe ir našumu.
- Užtikrinsi sklandžią serviso veiklą – nuo techninės priežiūros planavimo iki rezultatų analizės.
- Palaikysi ryšį su klientais, tiekimo ir pardavimų komandomis – būsi esminė jungtis kasdienėje veikloje.
- Stebėsi procesų efektyvumą, siūlysi patobulinimus ir kursi sprendimus, kurie generuoja vertę.
- Rūpinsiesi, kad visi darbai būtų atlikti laiku, kokybiškai ir atitiktų kliento lūkesčius.
- Turi vadovavimo patirties arba stipriai motyvuotas(-a) žengti į lyderio vaidmenį – gebi koordinuoti komandą, organizuoti darbus ir siekti rezultatų.
- Supranti variklių tvarkymo, techninės priežiūros ar serviso procesus ir gebi operatyviai spręsti problemas bei iššūkius.
- Turi žinių arba patirties sunkiosios technikos ar agro sektoriuje – tai būtų didelis privalumas.
- Esi iniciatyvus, komunikabilus ir atsakingas – gebi priimti sprendimus ir už juos prisiimti atsakomybę.
- Turi gerus kompiuterinio raštingumo įgūdžius – dirbi su pagrindinėmis programomis ir greitai perpranti naujas sistemas.
Mes – „Veika“, lietuviška įmonė, kuri jau 30 metų daro įspūdį pasauliui. Kuriame pažangius, aplinkai draugiškus sprendimus, kuriais pasitiki verslai nuo Europos iki Azijos. Mūsų klientai – pasauliniai žaidėjai, mūsų komanda – inovacijų variklis.
Ieškome ne šiaip projektų vadovo (-ės), o tikro komandos žaidėjo, kuriam rūpi rezultatas, santykiai ir prasmė tame, ką daro.
- Konkurencingą atlyginimą ir priedus – Tavo rezultatai bus įvertinti ir atitinkamai apdovanoti.
- Darbo patirtį tarptautinėje aplinkoje – mūsų partneriai ir klientai yra visame pasaulyje, todėl čia įgysi globalios rinkos patirties.
- Profesinio augimo ir tobulėjimo galimybes – organizuojame mokymus, skatiname dalyvauti konferencijose ir investuojame į darbuotojų žinias.
- Modernią ir inovatyvią darbo aplinką – dirbsi su aukščiausios kokybės produktais ir pažangiausiomis technologijomis.
- Vesti pardavimų projektus nuo idėjos iki rezultato, su aiškia strategija, be „šaltų skambučių“ chaoso.
- Kurti ir auginti santykius su tarptautiniais klientais, tavo derybų įgūdžiai čia aukso vertės.
- Atrasti naujas rinkas ir galimybes, laukiame tavo įžvalgų, smalsumo ir noro ieškoti daugiau.
- Bendradarbiauti su R&D komanda, čia laimime kartu, o klientui visada atnešame geriausią sprendimą.
- Turi patirties pardavimuose ar projektų valdyme – ir žinai, ką reiškia „nuo A iki Z“.
- Moki anglų kalbą laisvai (rusų/lenkų – privalumas).
- Esi proaktyvus, smalsus, komunikabilus ir atsakingas.
- Tave domina ne tik „parduoti“, bet suprasti produktą ir kurti vertę.
- Nebijai naujų idėjų ir iniciatyvos.
Mūsų klientė - UAB „Medžio bitės“ - šiuolaikiška ir auganti įmonė, kuri specializuojasi medienos žaliavų tiekime bei kuria inovatyvius sprendimus verslui. Bendradarbiaujame su partneriais Europoje ir Azijoje, o mūsų darbo pagrindas - pasitikėjimas, kokybė ir ilgalaikiai ryšiai. Šiuo metu prie komandos kviečia prisijungti PRODUKTO VADOVĄ (-Ę)!
- Motyvuojančius priedus už pasiektus rezultatus.
- Stabilų darbą patikimoje, augančioje įmonėje, veikiančioje tarptautinėse rinkose.
- Įtraukiantį darbą, kuriame Tavo idėjos bus ne tik išgirstos, bet ir įgyvendintos.
- Draugišką mikroklimatą - pasitikėjimu grįstą komandą, atvirą komunikaciją ir žmogišką požiūrį.
- Šiuolaikišką, tvarkingą darbo aplinką su viskuo, ko reikia produktyviam darbui.
- Lankstų požiūrį į darbo laiką ir savarankiškumo skatinimą.
Ieškome žmogaus, kuris padėtų mūsų komandai atrasti, testuoti ir į rinką įvesti naujus produktus. Jei domiesi medžiagomis, patinka ieškoti naujų galimybių ir organizuoti procesus - kviečiame prisijungti!
Pagrindinės atsakomybės:
- Analizuoti rinkos tendencijas ir klientų poreikius.
- Padėti atrasti naujus tiekėjus, derėtis dėl sąlygų.
- Prisidėti prie produktų testavimo, kokybės vertinimo.
- Koordinuoti naujų produktų įvedimą į rinką.
- Bendradarbiauti su rinkodaros ir pardavimų komandomis.
- Sekti rezultatus, teikti įžvalgas dėl tobulinimų.
- Inžinerinis išsilavinimas.
- Turi patirties su produktų vystymu, projektų koordinavimu ar tiekimo valdymu (1-2 metų patirtis - pakankama).
- Esi komunikabilus ir atsakingas žmogus, gebantis savarankiškai organizuoti darbus.
- Puikiai valdai anglų kalbą (kitų kalbų žinios būtų privalumas).
- Gebi susidėlioti prioritetus, laikytis terminų ir dirbti su keliomis užduotimis vienu metu.
- Esi žingeidus ir norintis mokytis bei tobulėti.
„Medicinos namai šeimai“ – tai jauki, šiuolaikiška klinika Jonavoje, kurioje svarbiausia – žmogus. Mūsų komanda kasdien stengiasi, kad kiekvienas pacientas jaustųsi išgirstas, suprastas ir priimtas. Šiuo metu ieškome administratoriaus (-ės), kuris būtų vienas pirmųjų, su kuo susitinka mūsų pacientai – todėl šioje pozicijoje svarbiausia – rūpestis, dėmesys ir aiškumas.
- Apmokame būtinus kursus, jei jų reikia.
- Papildomą metinį sveikatos draudimą (traumos, infekcinės ligos).
- Palaikanti, draugiška komanda, kurioje tikrai nebūsi palikta(-as) viena(s).
- Dalyvavimą komandiniuose renginiuose, motyvacinius momentus.
- Registruosi pacientus gyvai, telefonu ar internetu.
- Derinsi vizitų laikus pagal gydytojų grafiką.
- Atsakysi į klausimus apie paslaugas, gydytojus, dokumentus, kainas, siuntimus ir t.t.
- Tvarkysi medicininius dokumentus: korteles, išrašus, pažymas.
- Naudosi klinikos informacines sistemas registracijai, kortelių pildymui, eilių tvarkymui.
- Priimsi mokėjimus, išrašysi sąskaitas, tvarkysi kasos dokumentus.
- Bendrausi su gydytojais, perduosi jiems svarbią informaciją apie pacientų srautus.
- Rūpinsiesi, kad laukiamasis būtų tvarkingas, o pacientai – informuoti ir ramūs.
- Užtikrinsi pacientų duomenų apsaugą ir konfidencialumą.
- Empatijos, atsakingumo ir noro padėti žmonėms.
- Tvarkingumo, kruopštumo ir dėmesio detalėms.
- Gebėjimo dirbti komandoje ir greitai reaguoti į situacijas.
- Mokymosi motyvacijos – jei neturi patirties sveikatos sektoriuje, bet esi dirbęs administracinį darbą ar su klientais – apmokysime!
Privalumai:
- Patirtis registratorės/administratorės darbe.
- Išsilavinimas medicinos ar socialinėje srityje (pvz. visuomenės sveikata, slaugytojo padėjėjas, socialinis darbas).
Tapk Idavang dalimi – įmone, kuri keičia žemės ūkio standartus Lietuvoje!
Idavang – tai moderni, tvari ir inovatyvi gyvulininkystės įmonė, kuri vysto ambicingus statybos bei rekonstrukcijų projektus visoje Lietuvoje. Mūsų komanda kviečia prisijungti Statybos rekonstrukcijų projektų vadovą (-ę), kuris užtikrintų efektyvų ir kokybišką darbų įgyvendinimą.
- Dalyvauti svarbiuose žemės ūkio rekonstrukcijos ir plėtros projektuose visoje Lietuvoje.
- Tvirtą organizacijos palaikymą ir profesionalią komandą.
- Konkurencingą atlyginimą ir priedus pagal pasiektus rezultatus.
- Visas darbui reikalingas priemones, įskaitant įmonės automobilį.
- Biurą Vilniuje ir galimybę derinti darbą nuotoliniu būdu, kai tai leidžia darbo pobūdis.
- Vadovauti statybos ir rekonstrukcijų projektams (fermų, inžinerinių sistemų, infrastruktūros objektų).
- Užtikrinti projektų įgyvendinimą laiku, pagal biudžetą ir kokybės reikalavimus.
- Planuoti ir koordinuoti statybos darbų eigą bei resursus.
- Organizuoti subrangovų atranką, derėtis dėl sutarčių ir koordinuoti jų vykdymą.
- Vertinti projektus, rengti sąmatas (sąmatų sudarymo patirtis – privalumas).
- Dirbti su projektine dokumentacija, technine priežiūra, kontroliuoti statybos dokumentų atitikimą teisės aktams.
- Bendrauti su projektuotojais, rangovais, užsakovais, valstybės institucijomis.
- Bendradarbiauti su Nacionaline mokėjimo agentūra (NMA) projektų įgyvendinimo ir dokumentavimo klausimais.
- Turi aukštąjį inžinerinį/statybinį išsilavinimą.
- Turi ne mažesnę kaip 3 metų patirtį statybos ar rekonstrukcijos projektų valdyme.
- Turi patirties sąmatų sudaryme – didelis privalumas.
- Gebi dirbti su AutoCAD, SolidWorks – privalumas.
- Turi patirties įgyvendinant projektus su Nacionaline mokėjimo agentūra (NMA) – privalumas.
- Turi statybos vadovo/projekto vadovo atestatą – privalumas.
- Turi puikius organizacinius, bendravimo bei sprendimų priėmimo įgūdžius.
- Turi vairuotojo pažymėjimą (B kat.) – būtinas, kadangi darbo pobūdis susijęs su nuolatinėmis kelionėmis po fermas visoje Lietuvoje.
Lietuvos notarų rūmai – notarų profesinė organizacija, jungianti visus šalies notarus, kviečia prisijungti prie profesionalios komandos ir savo atsakingu darbu prisidėti prie svarbios archyvinės veiklos vykdymo ir dokumentų tvarkymo.
- Prisidėti prie Lietuvos notarų rūmų archyvo tvarkymo ir organizavimo.
- Tikrinti ir derinti iš notarų gautus dokumentus bei jų apyrašus.
- Konsultuoti notarus dokumentų apskaitos, saugojimo ir panaudojimo klausimais.
- Užtikrinti sklandų dokumentų perdavimą archyvui bei jų saugumą.
- Vertinti dokumentų būklę, prižiūrėti archyvo patalpų atitikimą reikalavimams.
- Rengti atsakymų projektus į gyventojų paklausimus archyviniais klausimais.
- Rengti archyvinius nuorašus, duomenis ataskaitoms, dalyvauti posėdžiuose bei kituose renginiuose.
- Vykdyti kitus pavedimus pagal kompetenciją.
- Ne žemesnis nei aukštesnysis išsilavinimas.
- Bent 2 metų darbo patirtis archyvinių dokumentų tvarkymo srityje.
- Geros žinios apie dokumentų rengimo, tvarkymo, saugojimo ir archyvavimo reikalavimus.
- Gebėjimas sisteminti informaciją, savarankiškai planuoti darbą.
- Susipažinimas su asmens duomenų apsaugos reikalavimais.
- Atsakingumas, pareigingumas, darbštumas, dalykiškumas ir geri bendravimo įgūdžiai.
- Nepriekaištinga reputacija.
- Stabilų darbo užmokestį.
- Atsakingą ir svarbų darbą notarų profesinėje organizacijoje.
- Galimybę kelti kvalifikaciją, dalyvauti konferencijose bei profesiniuose mokymuose.
- Draugišką kolektyvą ir palaikančią darbo aplinką.
Mūsų klientas – Solorina, UAB oficialus Toyota atstovas Lietuvoje. Esame daugiau nei tik automobilių prekyba – kuriame patikimumu grįstus santykius, rūpinamės klientų patirtimi ir siekiame, kad kiekvienas mūsų automobilis išvažiuotų ne tik blizgantis, bet ir su pasitikėjimu.
Šiuo metu ieškome žmogaus, kuris jaučia rinką, supranta, kas slepiasi po variklio dangčiu, moka įvertinti automobilio potencialą ir pasirūpinti, kad jis būtų paruoštas naujam gyvenimui.
- Įdomų ir dinamišką darbą, kuriame kiekviena diena skirtinga.
- Profesionalią, draugišką komandą, kurioje palaikymas ne tik žodžiais.
- Aiškias galimybes tobulėti tiek profesiškai, tiek asmeniškai.
- Erdvę augti – Tavo idėjos ir iniciatyva bus girdimos ir vertinamos.
- Mokymų ir žinių, kurios pravers ne tik darbe.
- Ateityje galėsi įsitraukti į naudotų automobilių pardavimų procesus, jei turėsi tam motyvacijos.
- Vertinsi naudotus automobilius: techninę būklę, rinkos vertę, jų „užkulisius“.
- Spręsi, ką reikia padaryti, kad automobilis atrodytų ir važiuotų nepriekaištingai.
- Organizuosi jo „atgaivinimą“ – nuo serviso darbų iki išorės blizgesio.
- Bendrausi su kitais skyriais, kad viskas vyktų sklandžiai ir laiku.
- Fotografuosi automobilius ir kursi pardavimo skelbimus, kuriems sunku atsispirti.
- Tvarkysi informaciją CRM sistemoje – kad niekas nepraslystų pro akis.
- Tavo tikros aistros automobiliams – nori žinoti, kaip jie veikia, ir seki rinkos pulsą.
- Gebėjimo įvertinti automobilį objektyviai – ne tik „gražu – negražu“, bet ir „verta – neverta“.
- Atsakomybės, nuoseklumo ir savarankiškumo – dirbsi su daug informacijos ir sprendimų.
- Noro mokytis, augti, domėtis ir tobulėti – čia žinios padeda kasdien.
- Anglų ir rusų kalbų žinios – būtų didelis privalumas.
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimo – be jo, sunkiai nuvažiuosi :)
„Lemora“ – viena didžiausių statybinių medžiagų prekybos įmonių Lietuvoje, vertinama dėl kokybės, atsakomybės ir profesionalaus aptarnavimo. Mūsų tikslas – užtikrinti sklandų prekių tiekimą ir kurti ilgalaikę vertę klientams.
- Stabilumas ir patikimumas – esame viena didžiausių statybinių medžiagų prekybos įmonių Lietuvoje.
- Platus padalinių tinklas – turime 7 padalinius visoje šalyje, didelius sandėlius ir greitą logistiką.
- Maža darbuotojų kaita – daugelis čia dirba jau 5–15 metų.
- Tobulėjimas ir inovacijos – investuojame į procesų gerinimą, mokymus ir sistemas.
- Mikroklimatas, kuriuo didžiuojamės – komandinis darbas, pasitikėjimas ir pagarba - ne pažadai, o mūsų kultūros pagrindas.
1. Turės aiškią, sąžiningą ir motyvuojančią atlygio sistemą:
- Aiškų ir stabilų fiksuotą atlygį nuo pirmos.
- Priedus, skaičiuojamus nuo asmeninių ir komandinių rezultatų.
2. Gaus tikras, vertę kuriančias darbo aplinkos sąlygas:
- Nuoseklų įvedimo procesą ir komandą, kuri padės žingsnis po žingsnio.
- Reguliarius tiekėjų mokymus, vidinius renginius ir komandinius pasibuvimus.
- Draugišką kolektyvą, kuris dirba rimtai, bet nebijo šypsotis.
3. Turės galimybę augti ir stiprinti savo kompetencijas:
- Įgysi patirties su įvairiais produktų segmentais ir klientais.
- Būsi komandos dalis, kurioje kiekvienas sprendimas – girdimas ir svarbus.
- Tau patinka aktyvūs pardavimai – nuo pirmo kontakto iki sandorio užbaigimo.
- Moki išgirsti klientą ir siūlyti realią vertę.
- Domiesi statybų sektoriumi arba turi patirties su statybinėmis medžiagomis.
- Vertini pasitikėjimu grįstus santykius ir prisidedi prie pozityvios atmosferos.
- Esi ne tik motyvuotas pardavėjas, bet ir tikras komandos žaidėjas.
„Lemora“ – viena didžiausių statybinių medžiagų prekybos įmonių Lietuvoje, vertinama dėl kokybės, atsakomybės ir profesionalaus aptarnavimo. Mūsų tikslas – užtikrinti sklandų prekių tiekimą ir kurti ilgalaikę vertę klientams.
- Stabilumas ir patikimumas – esame viena didžiausių statybinių medžiagų prekybos įmonių Lietuvoje.
- Platus padalinių tinklas – turime 7 padalinius visoje šalyje, didelius sandėlius ir greitą logistiką.
- Maža darbuotojų kaita – daugelis čia dirba jau 5–15 metų.
- Tobulėjimas ir inovacijos – investuojame į procesų gerinimą, mokymus ir sistemas.
- Mikroklimatas, kuriuo didžiuojamės – komandinis darbas, pasitikėjimas ir pagarba - ne pažadai, o mūsų kultūros pagrindas.
- Parinksi statybines medžiagas pagal klientų poreikius.
- Ruoši ir teiksi komercinius pasiūlymus.
- Palaikysi ryšį su esamais klientais ir padėsi pritraukti naujus.
- Padėsi projektų vadovams – nuo dokumentacijos iki eigos koordinavimo.
- Derinsi užsakymus, seksi jų vykdymą, komunikuosi su tiekėjais, sandėliu ir kitais skyriais.
- Pildysi sąmatas, ruoši sutartis ir užtikrinsi, kad viskas vyktų sklandžiai.
- Esi kruopštus, atsakingas, gebi greitai reaguoti ir planuoti.
- Domiesi statybų sektoriumi arba turi žinių apie statybines medžiagas (tai – privalumas).
- Moki palaikyti kontaktą su klientais, suprasti jų poreikius ir siūlyti realią vertę.
- Tave motyvuoja rezultatai, bet vertini ir gerą atmosferą.
- Turi ne žemesnį nei aukštesnįjį išsilavinimą.
Mūsų klientas – ilgametę patirtį turinti ir tarptautinėje rinkoje veikianti maisto gamybos įmonė – plečia savo eksporto komandą ir kviečia prisijungti aktyvų, ambicingą ir patyrusį pardavimų profesionalą (-ę), kuris (-i) nebijo didelių tikslų ir mato galimybes ten, kur kiti mato ribas.
- Įmonės vardą, kuris atveria duris tarptautiniuose susitikimuose.
- Erdvę iniciatyvai – tavo sprendimai formuos rezultatą.
- Darbo vietą Kaunas, Vilnius ar Tauragė.
- Atlyginimas 2300 - 2500 Eur. į rankas (atlygis priklauso nuo rezultatų, su augimo perspektyva)
- Galimybę vykti į komandiruotes bei tarptautines parodas ir atstovauti įmonę.
- Draugišką, tikslų siekiančią ir palaikančią komandą – čia darbas ne tik darbas, bet ir erdvė idėjoms.
- Atversi naujas duris – ieškosi naujų kontaktų su B2B klientais ES ir už jos ribų, nebijosi skambinti, rašyti, važiuoti ir įtikinti.
- Palaikysi ryšius su esamais partneriais – išgirsi jų poreikius, pasiūlysi sprendimus, išlaikysi ilgalaikį bendradarbiavimą.
- Derinsi sutarčių sąlygas, planuosi sandorius ir rūpinsiesi, kad kiekvienas procesas vyktų sklandžiai.
- Analizuosi rinkas, ieškosi naujų nišų.
- Prisidėsi prie verslo plėtros – čia tavo indėlis bus matomas, vertinamas ir skatinamas.
- Turi ne mažiau kaip 3 metų patirtį eksporto pardavimuose (FMCG srityje – didelis privalumas).
- Turi patirties dirbant su B2B segmentu ( HoReCa, maisto distribucija).
- Gebi analizuoti situacijas, priimti sprendimus ir greitai reaguoti į kintančias aplinkybes.
- Gebi dirbti savarankiškai, atsakingai, orientuotai į rezultatą.
- Tavo puikios anglų kalbos žinios.
UAB „Žali projektai“ specializuojasi vėdinimo, oro kondicionavimo, šildymo ir automatizavimo sprendimuose, kurie diegiami gyvenamuosiuose, komerciniuose, pramoniniuose objektuose – nuo individualių namų iki stambių verslo centrų ar gamyklų.
Ieškome profesionalaus ŠVOK montuotojo (-os), kuris (-i) nori ne tik atlikti darbus, bet ir dalyvauti kuriant pažangias, tvarias ir kokybiškas inžinerines sistemas, skirtas reikliems klientams.
- Pilnai aprūpintą darbo automobilį, modernius įrankius ir kokybiškas priemones.
- Kvalifikacijos kėlimo galimybes, mokymus ir tobulėjimą dirbant su inovatyvia įranga.
- Darbą nenuobodžiuose projektuose, kuriuose kiekviena diena – vis kitokia.
- Darbą įmonėje, kuri kuria realią vertę – ne tik montuosi sistemas, bet ir dalyvausi diegiant tvarius, estetiškus ir techniškai pažangius sprendimus, kurie gerina žmonių gyvenimo kokybę ir taupo energiją.
- Montuosi ir prižiūrėsi modernias šildymo, vėdinimo, oro kondicionavimo (ŠVOK) sistemas statybų objektuose.
- Ortakių sistemų montavimą (skardinių, plastikinių).
- Vamzdynų montavimą: TECE, Geberit, Viega, Wavin ir kt.
- Šilumos siurblių, rekuperatorių, šaldymo sistemų instaliavimą.
- Sistemų paleidimą ir techninį aptarnavimą.
- Turite patirties ŠVOK sistemų montavime (mažiausiai 1–2 metai).
- Gebate dirbti pagal techninius brėžinius, planuoti savo laiką.
- Turite patirties dirbant su plastikinėmis ir plieninėmis vamzdynų sistemomis.
- Turite patirties montuojant vėdinimo ortakius (skardiniai, plastikiniai).
- Esate atsakinga asmenybė, kuriai patinka ši darbo sritis.
UAB „Medicinos namai šeimai“ – inovatyvi sveikatos priežiūros įstaiga, kurioje ypatingas dėmesys skiriamas profesionalumui, kokybei ir rūpinimuisi pacientais. Esame auganti organizacija, kviečianti prie komandos prisijungti naują narį, kuris nori augti kartu su mumis.
Daugiau apie mus: www.medicinosnamai.lt ir www.unomeda.lt
- Apmokame kursus licencijai (Būtinuosius, pvz.: pirma pagalba, skiepijimo pagrindai.).
- Suteikiame papildomą metinį sveikatos draudimą.
- Tapsi dalimi palaikančios, profesionalios komandos.
- Ir dar – mes mokame džiaugtis bendrais rezultatais, todėl tavęs lauks ir komandiniai renginiai bei motyvaciniai priedai.
- Rūpintis pacientais procedūriniame kabinete (injekcijos, tvarsčiai ir pan.).
- Padėti šeimos gydytojui konsultacijų metu.
- Konsultuoti pacientus ir jų šeimos narius, atsakyti į klausimus.
- Dirbti su prevencinėmis programomis.
- Tvarkyti medicininius įrašus bei dokumentaciją.
- Galiojančios bendrosios praktikos slaugytojo licencijos.
- Nuoširdumo, empatijos ir gebėjimo bendrauti su įvairiais žmonėmis.
- Kruopštumo ir atsakomybės – nes smulkmenos sveikatos priežiūroje svarbios.
- Noro mokytis, tobulėti – mes padėsime.
- Patirties dirbant su šeimos gydytojo komandoje.
Mūsų klientė - Gollner Spedition, UAB - tarptautinių pervežimų įmonė, sėkmingai veikianti Lietuvoje jau 33 metus ir turinti savo nuosavą autotransporto parką. Įmonėje dirba 27 darbuotojai. Šiuo metu siūlo puikią galimybę perimti pagrindinės vyr. buhalterės (-io) poziciją, prisijungiant prie profesionalios ir draugiškos komandos.
- Konkurencingą atlyginimą, atitinkantį Jūsų kompetencijas ir atsakomybę.
- Galimybę savarankiškai organizuoti buhalterinę apskaitą ir tobulinti esamus procesus.
- Pasitikėjimą, aiškias atsakomybes ir kolegišką darbo aplinką.
- Stabilų darbą įmonėje, turinčioje ilgalaikę patirtį ir stiprias pozicijas rinkoje.
- Įmonės buhalterinės apskaitos organizavimą nuo A iki Z.
- Mokesčių deklaracijų ir finansinių ataskaitų rengimą bei teikimą.
- Darbo užmokesčio (suminė darbo laiko apskaita), pirkimų, pardavimų, komandiruočių ir atsargų apskaitos priežiūrą.
- Ataskaitų teikimą SODRAI, VMI, vadovybei.
- Komandinį darbas su esama buhaltere – atsakomybių koordinavimą.
- Turite patirties tvarkant buhalteriją logistikos srityje.
- Puikiai išmanote LR buhalterinę apskaitą reglamentuojančius teisės aktus.
- Esate savarankiška, atsakinga ir kruopšti asmenybė.
- Dirbate su programa "Euroskaita" - tai laikytume privalumu.
- Susikalbate vokiečių arba anglų kalba.
Scandi Standard – viena iš pirmaujančių paukštienos gamybos įmonių Šiaurės Europoje, orientuota į aukščiausios kokybės produkciją, tvarią gamybą ir inovatyvius sprendimus.
Šiuo metu ieškome Logistikos vadovo (-ės), kuris (-i) turėtų patirties logistikos srityje, puikiai išmanytų sandėliavimo, transportavimo ir tiekimo grandinės procesus bei gebėtų užtikrinti efektyvų žaliavų ir gatavos produkcijos judėjimą.
✔️ Logistikos procesų valdymas – užtikrinti sklandų žaliavų tiekimą, produkcijos sandėliavimą ir pristatymą klientams.
✔️ Tiekimo grandinės optimizavimas – analizuoti ir tobulinti logistikos operacijas, mažinti sąnaudas ir didinti efektyvumą.
✔️ Sandėlių valdymas – užtikrinti tinkamą produkcijos sandėliavimą, atsargų kontrolę ir jų apyvartą.
✔️ Transporto organizavimas – koordinuoti vietinius ir tarptautinius pervežimus, optimizuoti transporto kaštus.
✔️ Kokybės ir saugos standartų užtikrinimas – kontroliuoti, kad logistikos procesai atitiktų BRC ir kitus kokybės bei saugos reikalavimus.
✔️ Komandos vadovavimas – organizuoti logistikos skyriaus darbą, ugdyti darbuotojus, užtikrinti jų motyvaciją ir saugą.
✔️ Bendradarbiavimas – dirbti su gamybos, tiekimo, pardavimų ir kokybės kontrolės skyriais siekiant sklandaus produkcijos judėjimo.
✔️ Ataskaitų ir dokumentacijos rengimas – užtikrinti logistikos procesų atitiktį teisės aktams ir rengti vadovybei reikalingas ataskaitas.
✔️ Darbas tarptautinėje organizacijoje.
✔️ Konkurencingas atlyginimas su priedais už rezultatus.
✔️ Stabilumas – rinkos lyderė, ilgalaikis užimtumas ir tvari plėtra.
✔️ Modernūs logistikos sprendimai – darbas su pažangiomis technologijomis ir inovacijomis.
✔️ Profesinis tobulėjimas – mokymai, kvalifikacijos kėlimas, patirties mainai su tarptautiniais ekspertais.
✔️ Tvarumas – galimybė prisidėti prie ekologiškų tiekimo grandinės sprendimų.
✔️ Sveikata ir gerovė – papildomas draudimas, saugi darbo aplinka, socialinės garantijos.
✔️ Draugiška įmonės kultūra – palaikanti komanda, vadovų dėmesys ir į darbuotojų gerovę orientuota aplinka.
Konfidencialumą garantuojame visos atrankos metu!
We’re a fast-growing U.S. construction company (25 people, Lithuanian-owned) redefining project delivery with agility, accountability, and remote-first leadership. We thrive on initiative and ownership - not red tape. We value teammates who are proactive, resourceful, and committed to delivering quality.
- Remote-first culture with clear structure and minimal micromanagement.
- Performance-based bonuses and a competitive net salary.
- Autonomy and trust - We value outcomes over hours.
- Opportunities to shape processes and grow with the company.
- Straightforward communication, quick decisions, and respect for your expertise.
We’re currently seeking a Remote Project Manager to join our team and bring structure, momentum, and clarity to our projects. While our estimators perform well, we need someone to own the execution and drive projects from approval to client satisfaction—with autonomy and grit.
This is not a babysitting role. It's for someone who is self-led, solution-oriented, and thrives in a flexible remote environment.
- Own and manage Key Performance Indicators (KPIs): Revenue, Profitability, Client Satisfaction.
- Monitor and manage Compliance: Estimate uploads, job completion times, customer follow-ups, satisfaction scores.
- Expand and manage the subcontractor network.
- Conduct virtual and occasional on-site meetings with U.S. teams and contractors.
- You plan ahead, stay ahead, and take ownership without being asked.
- You speak and write English fluently with confidence.
- You don’t need to be handheld, and you know how to find answers.
- You’re flexible with time and ready to jump in on weekends if needed.
- You keep both the client and the project team aligned and focused.
Tarptautinėje rinkoje veikianti bendrovė ieško ambicingo, strategiškai mąstančio vadovo, turinčio gilias žinias juridinių vienetų: steigimo, administravimo bei apmokestinimo srityse. Šis asmuo bus atsakingas už bendrovės strateginę plėtrą, klientų konsultavimą bei bendrovių steigimo ir administravimo projektų koordinavimą užsienyje.
Ieškome profesionalo, kuris ne tik išmano teisinius bei mokestinius aspektus, bet ir moka aiškiai bei profesionaliai bendrauti su klientais, kurie perkelia savo verslus į skirtingas užsienio šalis ir jurisdikcijas.
- Konkurencingą atlyginimą ir rezultatų motyvacinius priedus.
- Galimybę dirbti su aukšto lygio tarptautiniais klientais.
- Plokščią struktūrą ir augimo perspektyvas.
- Galimybę prisidėti prie įdomių, nestandartinių projektų tarptautinėje erdvėje.
- Strateginį bendrovės valdymą ir kasdienės veiklos koordinavimą.
- Klientų konsultavimą juridinių vienetų steigimo, tarptautinio apmokestinimo bei sutarčių teisės klausimais.
- Juridinių vienetų steigimo procesų priežiūrą ir valdymą įvairiose pasaulio šalyse bei jurisdikcijose (EU, UAE, Singapūras, Honkongas ir kt.).
- Ryšių su partneriais, valdžios institucijomis ir kitomis susijusiomis šalimis palaikymą.
- Teisinių rizikų vertinimą ir atitikties užtikrinimą.
- Komandos formavimą ir vadovavimą (esant poreikiui).
- Aukštąjį teisinį išsilavinimą (pageidautina bendrovių teisės/mokesčių teisės specializacija).
- Patirtį užsienio juridinių vienetų steigimo srityje.
- Patirtį mokesčių srityje (tarptautinis apmokestinimas – privalumas).
- Puikus strateginio planavimo ir vadovavimo įgūdžius.
- Labai gerus anglų kalbos įgūdžius (kitos užsienio kalbos – privalumas).
- Diskretiškumą, atsakomybę, aukštą profesinė etiką.