Tarptautinės logistikos centras, UAB (TLC) – krovinių gabenimo jūra ekspertai. Pagrindinė įmonės veikla – krovinių gabenimas, krovinių krovos, sandėliavimo organizavimas Klaipėdos uoste, optimalių krovinių gabenimo maršrutų parinkimas bei krovinių pristatymas “nuo durų iki durų”. Profesionali įmonės komanda taip pat atlieka šias paslaugas: visų tipų laivų agentavimas, laivų frachtavimas, krovinių pervežimas jūriniais konteineriais. TLC priklauso Klaipėdos terminalo įmonių grupei.
Šiuo metu prie komandos kviečiamas prisijungti VERSLO VYSTYMO VADOVAS (-Ė)!
- Dinamišką darbo atmosferą bendraminčių apsuptyje.
- Karjeros galimybes įmonių grupėje.
- Artimiausiu metu naujai pastatytą ir modernų biurą.
- Galimybę dirbti su išskirtiniais ir unikaliais projektais.
- Gerą atlygį už darbą ir papildomus motyvacinius priedus.
- Progresyvią ir ambicingą darbo aplinką.
- Efektyvų teikiamų paslaugų pristatymą suinteresuotoms įmonėms.
- Dalyvavimą aukščiausio lygio derybose dėl projektų.
- Klientų poreikių analizę.
- Optimaliausių sprendimų parinkimą.
- Partneriškų santykių su klientais užtikrinimą.
- Turite sėkmingos patirties logistinėje veikloje.
- Esate susidūręs su krovinių gabenimu jūra.
- Puikiai kalbate bei rašote anglų kalba.
- Darbo procese stipriai orientuojatės į rezultatą.
- Derybose gebate išlaikyti savą poziciją bet tuo pačiu ir lengvai prisitaikyti prie pašnekovo. Turite derybinės patirties dėl didelių projektų.
- Norite turėti stiprų ir operatyviai priimantį sprendimus vadovą.
Esame įmonė, kurios pagrindinė veikla yra modulinių pastolių montavimo/ demontavimo paslaugos, technologinių vamzdynų ir įrenginių izoliavimo darbai. Savo veiklą vykdome Lietuvoje, Olandijoje, Belgijoje, Prancūzijoje ir norime plėstis į kitas eksporto rinkas, tad šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę).
- Įdomią ir atsakingą poziciją, kurioje galėsite ne tik panaudoti savo turimas žinias ir įgūdžius, bet ir augti bei tobulėti kartu su komanda.
- Savarankiškumą ir galimybę įgyvendinti savo idėjas.
- Šiuolaikinę darbo kultūrą ir pagarba grįstą požiūrį į darbuotoją.
- Dėmesį, palaikymą ir bendradarbiaujančią komandą.
- Jūsų kompetencijas ir patirtį atitinkantį fiksuotą atlyginimą bei motyvuojančius priedus už pardavimų rezultatus.
- Pardavimų strategijos formavimą ir tikslų įgyvendinimą.
- Ryšių palaikymą su esamais įmonės klientais ir pardavimų jiems vykdymą.
- Aktyvią naujų klientų paiešką Lietuvoje ir eksporto rinkose.
- Vesite derybas su užsakovais, būsite atsakingas už sandorių sudarymą ir uždarymą.
- Pardavimų proceso koordinavimą ir rezultatų analizę.
- Rinkos ir konkurentų analizę.
- Atstovausite įmonę parodose, renginiuose, konferencijose.
- Turite sėkmingos B2B pardavimų patirties pramonės, statybos, techninių paslaugų srityje.
- Turite patirties ieškant klientų užsienio rinkose.
- Esate puikus derybininkas ir galite komunikuoti verslo anglų kalba.
- Esate orientuotas į rezultatą, savarankiškas ir kūrybiškas žmogus.
- Turite strateginį mąstymą, galite didžiuotis analitiniais gebėjimais.
- Gavęs veikimo laisvę – atsakingai ir sąžiningai atliekate pavestas užduotis.
- Turite galimybę vykti į trumpas komandiruotes Europoje.
Mūsų klientė - įmonė jau daugiau nei 20 metų teikianti lanksčius personalo valdymo sprendimus Lietuvoje ir Vakarų Europoje. Šiuo metu įmonė plečia savo komandą ir kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADOVĄ (-Ę) Vokietijos rinkai.
- Savarankišką ir atsakingą poziciją, kurioje galėsite išnaudoti savo sukauptą patirtį ir kompetencijas.
- Laisvę generuoti ir įgyvendinti savo idėjas, augti ir tobulėti profesinėje srityje.
- Ambicingą ir į rezultatą orientuotą komandą.
- Realias karjeros galimybes.
- Galimybę plėsti savo kompetencijas išoriniuose mokymuose ir vidinėse kompetencijų ugdymo programose.
- Galimybę papildyti savo patirties bagažą LEAN kultūros išmanymu.
- Hibridinį darbo modelį.
- Savo darbuotojams siūlome papildomą sveikatos draudimą, skiriame dėmesį ir emocinei sveikatai.
- Aktyvią naujų klientų paiešką Vokietijos regione.
- Pardavimų strategijos įgyvendinimą ir savarankišką vykdymą.
- Pardavimų rezultatų stebėjimą, analizę ir korekcinių veiksmų numatymą pagal poreikį.
- Klientų aptarnavimą ir santykių palaikymą.
- Glaudų bendradarbiavimą su rinkodaros padaliniu.
- Turite sėkmingos B2B pardavimų patirties Vokietijos rinkoje.
- Galite laisvai komunikuoti vokiečių kalba.
- Esate gerai įvaldęs reprezentavimo ir derybinius įgūdžius.
- Mėgstate struktūrą, planavimą ir pasižymite orientacija į rezultatą.
- Esate kūrybingas, veržlus, drąsiai siūlote savo idėjas.
- Esate savarankiškas ir mokate prisiimti atsakomybę.
- Turite galimybę vykti į trumpas komandiruotes.
„Espersen“ yra pirmaujanti pasaulyje užšaldytų žuvies blokų, šaldytų filė, specialaus supjaustymo, paniruotų bei žuvies produktų prabangioje sluoksniuotoje tešloje gamintoja. Įmonės gamyklos ir negamybiniai padaliniai yra Danijoje, Lietuvoje, Lenkijoje, Anglijoje ir Vietname. UAB „Espersen Lietuva“ - viena moderniausių žuvies perdirbimo gamyklų Europoje. Įmonė yra įsikurusi Klaipėdos LEZ teritorijoje ir joje dirba 330 darbuotojai.
Šiuo metu kviečiame prisijungti DARBUOTOJŲ SAUGOS IR APLINKOSAUGOS KOMANDOS LYDERĮ (-Ę).
- Tinkamą požiūrį, palaikymą ir bendradarbiavimą, siekiant užtikrinti darbuotojams saugias darbo vietas ir sąlygas.
- Visapusišką kolegų pagalbą įsisavinant naujas žinias.
- Atvirą diskusiją ieškant būdų pasiekti gerus rezultatus.
- Galimybę prisidėti prie strategijų įgyvendinimo, pokyčių ir verslo augimo.
- Papildomą sveikatos draudimo paketą bei begales kitų motyvacijos priemonių.
- Kasmetinę darbo užmokesčio peržiūrą bei atlyginimo augimo galimybes.
- Atsakingą ir įdomų darbą augančioje bei perspektyvioje tarptautinėje kompanijoje.
- Įmonės darbuotojų ugdymą saugos ir gaisrinės saugos klausimais, lyderystę šioje srityje ir sveikatos priežiūros bei aplinkosaugos komandos kuravimą.
- Bendradarbiavimą su LR institucijomis ir dalijimąsi gerąja praktika su Espersen grupės dukterinėmis įmonėmis.
- Rūpinimąsi organizacinių, techninių ir higienos priemonių priežiūrą bei įgyvendinimu - siekiant išvengti darbuotojų traumų ir profesinių ligų.
- Profesinės rizikos vertinimų organizavimą.
- Incidentų, nelaimingų atsitikimų darbe bei profesinių susirgimų aplinkybių, priežasčių analizavimą, numatytant ir kuruojant diegiamas prevencines priemones.
- Vidinius darbų saugos auditų iniciajimą ir jų kuravimą.
- Darbuotojų saugos dokumentacijos rengimą, įskaitant mokymų medžiagą.
- Gebate dirbti bendradarbiaujančioje kultūroje demonstruojant asmeninį atsakingumą, lyderystę, puikius bendravimo įgūdžius visuose organizacijos lygmenyse ir analitinį mąstymą.
- Turite darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto patirties (gamybinėje įmonėje – privalumas).
- Turite galiojantį darbuotojų saugos ir sveikatos žinių pažymėjimą.
- Turite galiojantį ūkio subjektų ir įstaigų vadovų arba jų įgaliotų asmenų civilinės saugos mokymo pažymėjimą.
- Turite galiojantį priešgaisrinės saugos mokymo pažymėjimą.
- Gebate bendrauti anglų ir rusų kalba (žodžiu bei raštu).
- Gebate rengti, analizuoti dokumentus ir vizualizuoti pasitelkiant į pagalbą Microsoft Office įrankius.
- Puiku, jei turite radiacinės saugos pažymėjimą.
- Privalumas, jei turite patirties su ISO 45001 profesinės sveikatos ir darbuotojų saugos vadybos sistema ir LEAN praktinio įrankių taikymu.
Esame įmonė teikianti transporto iki 3,5 t nuomos ir transporto valdymo paslaugas. Mes savo klientams siūlome efektyvius ir patikimus transportavimo sprendimus, tenkinančius skirtingus jų poreikius. Šiuo metu ieškome pardavimų vadybininko (-ės), kuris prisidės prie mūsų komandos augimo ir sėkmės.
Jei Jūs esate AKTYVUS, mylintis PARDAVIMUS žmogus ir turite VIDINĘ MOTYVACIJĄ bei ugnelę dirbti – nekantriai lauksime Jūsų gyvenimo aprašymo!
- Patrauklią motyvacinę sistemą.
- Galimybę plėtoti savo vadovavimo įgūdžius bei kurti pardavimų skyrių.
- Profesinį augimą ir karjeros galimybes.
- Draugišką darbo aplinką.
- Modernų ofisą su lauko terasomis.
- Klientų poreikių analizavimą.
- Klientų norų ir galimybių atitinkantį pasiūlymų pateikimą.
- Dalyvavimą formuojant įmonės strategiją ir planus pardavimų užtikrinimui.
- Gerų santykių palaikymą su klientais ir partneriais.
- Susitikimų su klientais vykdymą pristatant paslaugas B2B segmentui.
- Efektyvų pardavimų plėtojimą bei klientų lojalumo užtikrinimą.
- Derybų vedimą pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu.
- Pardavimų ataskaitų pateikimą ir analizavimą.
- Aukšto klientų aptarnavimo lygio užtikrinimą.
- Turite alkį užsidirbimui.
- Turite sėkmingą darbo patirtį dirbant su B2B segmento klientais.
- Puikiai dirbate Excel programa.
- Susikalbate anglų kalba.
- Esate išprususi bei suvokianti verslo aplinką asmenybė.
- Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu.
- Pasižymite strateginiu mąstymu.
- Gebate klientui pasiūlyti daugiau, nei jis tikėjosi.
- Pasižymite organizuotumu bei gebėjimu valdyti ir planuoti savo laiką.
- Esate pozityvus, lengvai ir laisvai bendraujate, logiškai ir nuosekliai išreiškiatei savo mintis, bei gebate daryti įtaką kitam.
UAB "Parsekas" – tai greitai auganti įmonė, kuri pasižymi inovatyviu požiūriu į logistikos sektorių. Siekiame ne tik atitikti, bet ir viršyti rinkos lūkesčius, teikdami nestandartinius sprendimus ir užsiimdami įvairių sudėtingumų projektų vystymu. Įmonės vadovas yra orientuotas į palaikymą ir profesionalumą, suteikiant darbuotojams laisvę veikti ir įgyvendinti savo idėjas. Taip pat didelis dėmesys skiriamas darbuotojų tobulėjimui: mokymai, motyvacinės stovyklos, skatinamas dalyvavimas sportiniuose ir socialiniuose projektuose.
- Dinamišką darbo aplinką bei plačias profesinio augimo galimybes.
- Įdomius ir nestandartinių sprendimų kupinus projektus tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
- Motyvacinę sistemą, apimančią priedus už pasiektus darbo rezultatus.
- Palaikantį vadovavimo stilių ir atvirą bendravimą, skatinantį naujoves ir kūrybiškumą.
- Visas darbui reikalingas priemones (automobilis, kompiuteris, telefonas ir pan.)
- Aktyvi klientų paieška ir kontaktų užmezgimas Lietuvoje bei Europoje – užmegzite ir palaikysite ryšius su klientais vizituodami, bendraudami telefonu, rašydami laiškus ir naudodami kitus komunikacijos kanalus, kas tiesiogiai įtakoja įmonės plėtrą ir pelningumą.
- Darbas su krovinių biržomis ir spot krovinių paieška – seksite rinkos pokyčius ir efektyviai valdysite krovinių srautus, užtikrindami greitą ir tikslų klientų aptarnavimą.
- Rinkos analizė ir pokyčių stebėjimas – nuolatos seksite rinkos tendencijas, analizuosite duomenis ir prognozuosite pokyčius, siekiant priimti sprendimus, kurie skatintų įmonės augimą.
- Glaudus bendradarbiavimas su transporto vadybininkais ir problemų sprendimas – dirbsite kartu su transporto komanda, siekdami rasti efektyvius logistikos sprendimus ir greitai spręsti kilusias problemas.
-Efektyvi komunikacija su klientais ir partneriais, ryšių palaikymas bei duomenų bazės atnaujinimas – užtikrinsite sklandų informacijos srautą tarp įmonės ir jos partnerių, nuolat atnaujindami ir tvarkydami reikiamus duomenis, kad užtikrintumėte aukščiausią paslaugų kokybę.
- Derybų vedimas, pasiūlymų rengimas, sutarčių sudarymas ir dokumentų tvarkymas – atstovausite įmonę derybose, ruošite komercinius pasiūlymus, sudarysite sutartis ir tvarkysite reikalingus dokumentus, siekiant garantuoti sklandžią ir efektyvią veiklą.
- Ne mažesnė kaip 2 metų patirtis logistikos pardavimų sektoriuje – patirtis suteikia reikiamus įgūdžius ir žinias, kurios yra būtinos veiksmingam klientų valdymui ir pardavimų didinimui.
- Krovinių gabenimo ypatumų išmanymas – specifinis sektoriaus išmanymas yra būtinas norint veiksmingai valdyti logistikos procesus.
- Geri rusų ir anglų kalbos įgūdžiai, žodžiu bei raštu – būtini tarptautiniam bendravimui ir deryboms.
- Geri derybų vedimo įgūdžiai – svarbu norint pasiekti palankias sutartis ir sąlygas įmonei.
- Kompiuterinis raštingumas (MS Office) – reikalingas duomenų analizei, ataskaitų ruošimui ir kasdieniniam darbui.
Privalumas:
- Patirtis dirbant su CRM programa.
Mūsų klientas - viešbutis, įsikūręs Klaipėdoje, siūlantis kelis stilingus „a la carte“ restoranus ir barus su prabanga ir išskirtiniu vaizdu. Čia organizuojami oficialūs ir privatūs renginiai, banketai, konferencijos ir susitikimai. Valstybinės institucijos renkasi šį viešbutį oficialiems pietums ir vakarienėms. Siekiant išlaikyti aukščiausius kokybės standartus, restoranui ieškome komandos lyderio – Virtuvės šefo (-ės)!
UAB "ESEMDA" - esame inovatyvi aukštųjų technologijų įmonė - elektronikos gamybos bei projektavimo paslaugų teikėjai. Dirbame ir su „start –up“ ir „blue chip“ kompanijomis visame pasaulyje. Nuo pat 2001 m. su klientais iš įvairių sričių, tokių kaip pramonės automatika, automobilių pramonė, medicina, aviacija, atsinaujinanti energetika, naftos ir dujų gavyba, lazeriai, optinės sistemos, aero kosminiai aparatai ir kt., kuriame sėkmės istorijas – padedame jų rinkose pristatyti novatoriškus produktus.
Mūsų tikslas – būti aukščiausią kokybę užtikrinančiu, patikimu ir itin lanksčiu partneriu. Siekiant šio tikslo, ieškome APSKAITOS SPECIALISTO (-ĖS)!
- Prisijungti prie inovatyvios aukštųjų technologijų įmonės.
- Dinamišką darbą, leidžiantį tobulėti, kaupti unikalią patirtį bei augti kaip profesionalui ir kaip asmenybei.
- Dirbti tokioje komandoje, kur kolegos ne tik puikūs specialistai, bet ir draugiški bei malonūs žmonės, o dėl gerų tarpusavio santykių, puikius rezultatus pasiekti tampa daug lengviau.
- Darbo aplinką, kurioje visuomet pagelbėti pasiruošę kolegos sukuria saugumo jausmą.
- Atitinkantį kompetenciją atlyginimą, skatinimą už gerus darbo rezultatus.
- Šiuolaikiškai įrengtą darbo vietą, poilsio patalpas, nemokamą automobilio stovėjimą ir kt.
- Įmonės renginius, įvairias iniciatyvas, dėmesį ir dovanėles švenčių bei asmeninėmis progomis.
- Darbo vietą - Mokyklos g. 36, Bukiškio k., LT-14182 Vilniaus r.
- Pirminių apskaitos dokumentų administravimas.
- Sąskaitų išrašymas ir siuntimas klientams.
- Atsiskaitymų su debitoriais ir kreditoriais kontrolė, suderinimo aktų ruošimas.
- Ataskaitų ir deklaracijų ruošimas bei teikimas vadovybei, institucijoms (i.SAF, Intrastat, ES pardavimai, B klasės pajamų apskaita ir kt.)
- Pakuotės apskaita, duomenų suvedimas į GPAIS.
- Aktyvus dalyvavimas programų diegime ir vidinių procesų tobulinime.
- Negalite pakęsti “rankinio darbo” ir ieškote trumpiausio kelio.
- Domitės apskaitos naujovėmis ir ieškote sprendimų kaip greičiau ir paprasčiau atlikti kasdienines užduotis.
- Klaidas vertinate kaip galimybę tobulėti ir ieškote sprendimų kaip jų nebekartoti.
- Esate įgijusi (-ęs) išsilavinimą apskaitos ir/ar finansų srityje.
- Esate orientuota (-as) į rezultatą ir gebate savarankiškai priimti sprendimus ir atsakomybę.
- Turite atsakingą, iniciatyvų požiūrį į darbą.
- Gebate dirbti ir savarankiškai, ir komandoje.
- Patirtį gamybinėje įmonės apskaitos srityje laikytume didžiuliu privalumu.
Esame – CSUB LT – Norvegiškos CSUB grupės dalis. Nuo pat 2003 m. mūsų grupė specializuojasi sudėtingų apkrovas laikančių kompozitinių konstrukcijų projektavime, gamyboje ir yra pirmaujanti kompozitinių produktų ir sprendimų naftos, dujų, civilinės, atsinaujinančiosios energijos pramonei tiekėja.
Klaipėdoje veikiame jau daugiau nei 10 metų. Šiuo metu į savo profesionalią ir draugišką komandą kviečiame BUHALTERĮ (-ę)
- Prisijungti prie sėkmingos, patikimos, veiklą vykdančios pasauliniu mastu gamybos įmonės.
- Skandinavišką kultūrą, atvirą bendravimo stilių, profesionalumą, draugiškumą ir palaikymą.
- Įdomų darbą – galimybę įsigilinti į darbo užmokesčio skaičiavimo specifiką ir padėti vyr. finansininkui tvarkant pilną buhalterinę apskaitą.
- Patrauklią darbo vietą Klaipėdos senamiestyje.
- Papildomas naudas, kurias aptarsime pokalbio metu.
- Darbuotojų darbo užmokesčio skaičiavimas (120 darbuotojų).
- Mokesčių skaičiavimas ir deklaravimas valstybinėms institucijoms.
- Bankinių operacijų įforminimas ir atlikimas.
- Pirkimų-pardavimų vedimas bei analizė.
- Ilgalaikio turto apskaita.
- Pagalba rengiant ir teikiant vadovams ir valstybinėms institucijoms finansines, mokestines ir vadybos ataskaitas.
- Kitos vyr. finansininko patikėtos užduotys, organizuojant apskaitos procesus.
- Turite darbo užmokesčio skaičiavimo patirties (privalumas – gamybinės įmonės).
- Išmanote VAS ir LR teisės aktų reikalavimus.
- Labai gerai bendraujate anglų kalba (turime kolegų Norvegijoje).
- Puikiai dirbate MS Office, verslo valdymo sistemomis (privalumas būtų - OPTIMUM apskaitos sistema) ir turite imlumo kitų naujų programų įsisavinimui (dirbame su PIMS, Edlos, TQM, Salesforce ir kt.).
- Esate įgijęs išsilavinimą apskaitos, audito, finansų, ekonomikos srityse.
- Turite analitinį mąstymą, “meilę skaičiams”, pasižymite atidumu, imlumu ir iniciatyvumu.
- Dirbate atsakingai, sistemingai, bendradarbiaujančiai ir noriai mokotės naujų dalykų.
UAB „Enersense“ yra Suomijos kapitalo įmonė, priklausanti tarptautinei Enersense įmonių grupei, kuri yra viena didžiausių skaitmenizuotų paslaugų tiekėjų energetikos, telekomunikacijų bei statybos sektoriuose Skandinavijos ir Baltijos šalyse. Mūsų teikiamų paslaugų paketas „iki rakto“ apima projektavimo darbus, konstrukcijų tiekimą, visus statybos darbus, telekomunikacinės ryšio įrangos montavimą bei statybos pabaigimo procedūrų įforminimą, elektros perdavimo tinklo darbus.
Šiuo metu prie komandos prisijungti kviečiame Energetikos projektų vadovą (-ę)!
- Darbą su ambicingais, įdomiais, tarptautiniais ir netradiciniais projektais.
- Drauge su komanda prisidėti prie tvaresnės ir švaresnės ateities kūrimo.
- Lankstų darbo grafiką bei hibridinio darbo galimybę derinant darbą biure su nuotoliniu darbu.
- Specializuotus mokymus ir sklandų naujo darbuotojo „įvedimą“.
- Draudimą nuo nelaimingų atsitikimų.
- Įmonės suteikiama automobilį, telefoną.
- Planuosite, koordinuosite ir užtikrinsite sklandų energetikos projektų vykdymą. Veikla apimtų visą projekto ciklą: dalyvavimą projektiniuose konkursuose (su privataus ir viešojo sektoriaus užsakovais), projekto planavimo, koordinavimo bei uždarymo procesus.
- Skaičiuosite konkursams teikiamų pasiūlymų sąmatas.
- Esant poreikiui rengsite technines užduotis, rangos sutartis, bendrausite su tiekėjais bei kontroliuosite jų teikiamų paslaugų kokybę.
- Teiksite vykdomo projekto rezultatų analizę ir rekomendacijas.
- Turite analogiško darbo patirties.
- Esate įgijęs aukštąjį išsilavinimą (privalumas – energetikos, statybų inžinerijos srityje).
- Privalumu laikytume, jei turite energetikos srities kvalifikacijos atestatus.
- Turite savarankiškų projektų įgyvendinimo, projektų valdymo patirties.
- Esate išskirtinai organizuota asmenybė.
- Darbų bei projekto biudžeto planavimo įgūdžiai, Jums įprastas kasdieninis reikalas.
Mūsų klientė – statybos valdytoja, subūrusi profesionalią, ambicingą komandą, siekdama efektyvaus ir sklandaus statybos projektų valdymo proceso kviečia prisijungti ambicingą ir orientuotą į rezultatą STATYBOS PROJEKTŲ VALDYMO KOMANDOS VADOVĄ (-Ę).
- Patikimą, profesionalią ir demokratišką darbo aplinką;
- Įdomų, savarankišką ir atsakingą darbą komandoje;
- Plačias mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes;
- Jūsų kompetencijas atitinkantį atlygį;
- Papildomą sveikatos draudimą;
- Tarnybinį automobilį.
- Statybos projektų vadovų darbo koordinavimą ir kontrolę;
- Įmonei strategiškai svarbiausių objektų valdymą;
- Užsakovo interesų atstovavimą rangos sutarčių įgyvendinimo procese;
- Bendradarbiavimą su kitais statybos dalyviais – siekiant pasiekti užsibrėžtus tikslus;
- Rangos darbų biudžeto ir grafiko kontrolę;
- Atliekamų darbų kokybės ir atitikties sutarčiai kontrolę.
- Statybos inžinerinės krypties išsilavinimą;
- Sėkminga 5 metų patirtį valdant didelės vertės statybos projektus;
- Statybos ir/ar techninės priežiūros vadovo kvalifikacijos atestatą;
- Įgūdžius statybos projektų valdyme, projekto dokumentacijos rengime ir tvarkyme;
- Anglų kalbos žinias ir gebate suprasti statybos dokumentaciją;
- Strateginį mąstymą ir esate orientuotas į rezultatą.
Mūsų klientė – statybos valdytoja, subūrusi profesionalią, ambicingą komandą, siekdama efektyvaus ir sklandaus statybos techninės priežiūros vykdymo proceso, šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti savarankišką ir atsakingą TECHNINĖS PRIEŽIŪROS KOMANDOS VADOVĄ (-Ę), kuris bus atsakingas už techninės priežiūros komandos sklandų darbą.
- Patikimą, profesionalią ir demokratišką darbo aplinką;
- Įdomų, savarankišką ir atsakingą darbą komandoje;
- Plačias mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes;
- Jūsų kompetencijas atitinkantį atlygį;
- Papildomą sveikatos draudimą;
- Tarnybinį automobilį.
- Techninės priežiūros vadovų darbo koordinavimą ir kontrolę;
- Techninės priežiūros vykdymą įmonei strategiškai svarbiausiems objektams;
- Užsakovo interesų atstovavimą rangos sutarčių įgyvendinimo procese;
- Bendradarbiavimą su kitais statybos dalyviais – siekiant pasiekti užsibrėžtus tikslus;
- Rangos darbų biudžeto ir grafiko kontrolę;
- Atliekamų darbų kokybės ir atitikties sutarčiai kontrolę.
- Statybos inžinerinės krypties išsilavinimą;
- Sėkminga 5 metų statybos techninės priežiūros vykdymo patirtį;
- Techninės priežiūros vadovo kvalifikacijos atestatą;
- Vadovavimo patirtį;
- Įgūdžius statybos darbų dokumentacijos rengime ir tvarkyme;
- Anglų kalbos žinias ir gebate suprasti statybos dokumentaciją;
- Strateginį mąstymą ir esate orientuotas į rezultatą.
Mūsų klientė - UAB ,,Tyla", gaminanti aukščiausios kokybės medienos gaminius. Įmonės vizija - būti lanksčia ir konkurencinga medienos gaminius gaminančia įmone Lietuvos ir užsienio rinkose. Visada siekiame geriausių rezultatų ir kasdien vadovaujamės šiomis vertybėmis: KOKYBĖ, PATIKIMUMAS, LANKSTUMAS, DĖMESINGUMAS. Nuolat ieškome naujų rinkų ir plėtros galimybių. Šiuo metu ieškome Pardavimų projektų-vadybininko (-ės), kuris (-i) padės išplėsti mūsų veiklą Skandinavijos rinkose.
- Darbą su VIP produktais ir konkurencinga kainodara.
- Artimą bendradarbiavimą su įmonės vadovu, perimant pardavimo funkcijas.
- Konstruktyvią aplinką pardaviminių tikslų formavimui ir įgyvendinimui.
- Galimybę derėtis dėl fiksuotos atlygio dalies, atsižvelgiant į Jūsų eksporto patirtį.
- Galimybę pilnai dirbti nuotoliniu būdu po įvedimo proceso. (Įmonė yra Biržuose).
- Pardavimo strategijos kūrimas ir jos įgyvendinimas Skandinavijos ir Baltijos rinkose.
- Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su svarbiausiais klientais palaikymas.
- Nuolatinė strateginė rinkos analizė ir sprendimų priėmimas.
- Naujų pardavimo kanalų paieška ir plėtra tarptautinėje rinkoje.
- Derybų vedimas susitikimuose su klientais, reprezentuojant įmonės produkciją.
- Dalyvavimas tarptautinėse specializuotose parodose.
- Parduodamos produkcijos pristatymo koordinavimas ir atsiskaitymų kontrolė.
- Turite stiprius derybinius ir pardavimų įgūdžius.
- Dėmesį pirmiausia koncentruojate ties rezultato pasiekimu.
- Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir pateikti optimaliausią sprendimą.
- Mokate palaikyti ilgalaikius ir kokybiškus santykius su klientais.
- Kalbate ir rašote anglų kalba (rusų kalba - privalumas).
- Norite dirbti įmonėje, kuri suteikia karjeros ir atlygio augimo galimybes.
Mūsų tikslas – būti aukščiausią kokybę užtikrinančiu, patikimu ir itin lanksčiu partneriu. Aukščiausios produktų kokybės užtikrinimas mūsų įmonėje yra savaime suprantama kiekvieno departamento ir darbuotojo atsakomybė. O nuolatiniam kokybės sistemos veikimo ir tobulinimo užtikrinimui šiuo metu ieškome ir kviečiame prisijungti prie mūsų komandos VERSLO PLĖTROS VADOVĄ (-Ę).
- Prisijungti prie inovatyvios aukštųjų technologijų įmonės.
- Prisiliesti prie labai įdomių projektų, kuriant ir gaminant medicinos, kosminių aparatų, energetikos pramonei, moksliniams tyrimams ir kt.
- Pardavinėti paslaugas ir produktus, kurie sertifikuoti pagal aukščiausius rinkos standartus (įmonės veikla sertifikuota ISO 9001, ISO 14001, ISO 13485, atitinka RoHS direktyvos reikalavimus, naudojamas IPC-A-610 elektronikos surinkimo kokybės standartas).
- Dinamišką darbą, pasiūlantį iššūkius, leidžiančius tobulėti, kaupti unikalią patirtį ir augti kaip profesionalui ir kaip asmenybei.
- Puikias galimybes realizuoti save, pritaikyti ir dalintis sukaupta patirtimi.
- Dirbti tokioje komandoje, kur kolegos ne tik puikūs specialistai, bet ir draugiški bei malonūs žmonės, o dėl gerų tarpusavio santykių, puikius rezultatus pasiekti tampa daug lengviau.
- Atitinkantį kompetenciją atlyginimą bei bonusus už gerus darbo rezultatus.
- Šiuolaikiškai įrengtą darbo vietą, poilsio patalpas, nemokamą automobilio stovėjimą ir kt.
- Įmonės renginius, įvairias iniciatyvas, dėmesį ir dovanėles švenčių bei asmeninėmis progomis.
- Darbo vieta -Mokyklos g. 36, Bukiškio k. Vilniaus r.
- Pardavimų plėtros strategijos kūrimas ir įgyvendinimas užsienio ir Lietuvos rinkose.
- Naujų kontraktų su potencialiais naujais klientais užmezgimas, ilgamečių, partneryste paremtų ryšių B2B segmente kūrimas.
- Naujų idėjų generavimas, pasirenkant priemones įmonės pristatymui, klientų pritraukimui ir pardavimų skatinimui.
- Rinkos tendencijų, konkurencinės aplinkos, kainodaros, naujų paslaugų poreikio analizė.
- Aktyvus bendradarbiavimas su kitais padaliniais keičiantis informacija apie naujų paslaugų poreikį ir esamų paslaugų lygį.
- Tinkamų klientams sprendimų parinkimas, pasiūlymų ir sutarčių rengimas, rizikų vertinimas, grįžtamojo ryšio užtikrinimas.
- Įmonės laimimų RFQ rezultato stebėjimas, priežasčių analizė ir pasiūlymų teikimas.
- Įmonės žinomumo didinimas, teigiamos nuomonės formavimas verslo segmente.
- Turite išsilavinimą elektronikos ar inžinerijos mokslų srityje.
- Gebate sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu lietuvių bei anglų (C1/C2 lygis) kalbomis.
- Turite sėkmingos verslo vystymo, padavimų B2B sektoriaus klientams, inžinerinių/techninių produktų pardavimų patirties.
- Pasižymite išskirtinai puikiais komunikacijos, gebėjimo klausytis, prezentavimo, bendradarbiavimo bei derybų įgūdžiais.
- Pasižymite rizikų valdymo, informacijos sisteminimo ir analizavimo įgūdžiais.
UAB "Parsekas" – tai greitai auganti įmonė, kuri pasižymi inovatyviu požiūriu į logistikos sektorių. Siekiame ne tik atitikti, bet ir viršyti rinkos lūkesčius, teikdami nestandartinius sprendimus ir užsiimdami įvairių sudėtingumų projektų vystymu. Įmonės vadovas yra orientuotas į palaikymą ir profesionalumą, suteikiant darbuotojams laisvę veikti ir įgyvendinti savo idėjas. Taip pat didelis dėmesys skiriamas darbuotojų tobulėjimui: mokymai, motyvacinės stovyklos, skatinamas dalyvavimas sportiniuose ir socialiniuose projektuose.
- Dinamiška darbo aplinka, kurioje vertiname inovatyvius sprendimus.
- Palaikantis vadovavimo stilius ir atviras bendravimas, skatinantis naujoves ir kūrybiškumą.
- Laisvė įgyvendinti savo idėjas.
- Profesinio ir asmeninio augimo galimybės.
- Lanksti darbo aplinka, motyvuota komanda ir modernūs darbo metodai.
- Tvarkysite atliekų apskaitą ir administruosite duomenis GPAIS ir i.VAZ sistemose.
- Stebėsite sandėliuojamų atliekų kiekius ir organizuosite jų išvežimą.
- Rengsite ir derinsite aplinkosauginius dokumentus pagal įmonės poreikius.
- Optimizuosite atliekų tvarkymo procesus, užtikrinsite jų atitiktį teisės aktams.
- Bendradarbiausite su kontrolės institucijomis ir galutiniais atliekų tvarkytojais.
- Rengsite ataskaitas ir deklaracijas atsakingoms institucijoms.
- Instruktuosite ir kontroliuosite darbuotojus aplinkosaugos klausimais.
- Pavojingų atliekų tvarkymo specialisto ir vadovo kvalifikacijos pažymėjimų.
- Patirties dirbant su GPAIS ir i.VAZ sistemomis.
- Bent 3 metų patirties aplinkosaugos srityje.
- Gerų darbo kompiuteriu įgūdžių.
- LR ir ES aplinkosaugos teisės aktų išmanymo.
- Rusų ir anglų kalbas mokėjimo.
Tarptautinės logistikos centras, UAB (TLC) – krovinių gabenimo jūra ekspertai. Pagrindinė įmonės veikla – krovinių gabenimas, krovinių krovos, sandėliavimo organizavimas Klaipėdos uoste, optimalių krovinių gabenimo maršrutų parinkimas bei krovinių pristatymas “nuo durų iki durų”. Profesionali įmonės komanda taip pat atlieka šias paslaugas: visų tipų laivų agentavimas, laivų frachtavimas, krovinių pervežimas jūriniais konteineriais. TLC priklauso Klaipėdos terminalo įmonių grupei.
Šiuo metu prie komandos kviečiamas prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVAS (-Ė)!
- Dinamišką darbo atmosferą bendraminčių apsuptyje.
- Karjeros galimybes įmonių grupėje.
- Artimiausiu metu naujai pastatytą ir modernų biurą.
- Galimybę dirbti su išskirtiniais ir unikaliais projektais.
- Gerą atlygį už darbą ir papildomus motyvacinius priedus.
- Progresyvią ir ambicingą darbo aplinką.
- Įmonės teikiamų paslaugų pardavimą.
- Aktyvų bendravimą su esamais klientais, naujų klientų/rinkų paiešką.
- Rinkos analizę bei klientų poreikių identifikavimą.
- Derybas, jų organizavimą ir vedimą.
- Projektų koordinavimą nuo užsakymo gavimo iki galutinio įgyvendinimo.
- Bendradarbiavimą su kitais skyriais perduodant ir įgyvendinat užduotis.
- Turite aukštąjį išsilavinimą (vadyba, rinkodara ar pan.).
- Turite 1-2 metų darbo patirties pardavimų srityje.
- Turite gerus derybinius įgūdžius, strateginį mąstymą.
- Gebate kalbėti ir rašyti anglų kalba.
- Orientacija į rezultatą, gebėjimas suprasti klientą bei jo poreikius.
- Gebate dirbti tiek individualiai, tiek komandoje;
- Esate pozityvus, komunikabilus ir organizuotas.
„Amberton“ viešbučių grupė, valdoma įmonės „Hoteliers Co.“ – vienas didžiausių lietuviško kapitalo viešbučių tinklų Lietuvoje, veikiantis daugiau nei 10 metų. Viešbučių grupė siūlo platų kambarių pasirinkimą ir daugybę kitų paslaugų. Amberton viešbučių vizija yra tapti pasirinkimu Nr. 1 viešbučių rinkoje Lietuvoje: darbuotojams, svečiams, investuotojams. Mes vertiname požiūrį, o įgūdžių išmokome! Į savo komandą kviečiame PERSONALO VADOVĄ (-Ę), kuris gali bent dvi dienas per savaitę atvykti į Klaipėdą.
- Pagarbią, palaikančią darbo aplinką, kurioje kiekvienas svarbus.
- Aukštus vertybinius ir kokybinius darbo standartus.
- Draugiškus ir profesionalius kolegas bei vadovus.
- Laisvę įgyvendinti savo idėjas ir erdvę savirealizacijai.
- Galimybę naudotis viešbučio paslaugomis palankiausiomis sąlygomis.
- Organizuoti ir vykdyti personalo paiešką bei atranką.
- Rengti, administruoti ir kontroliuoti personalo bei įmonės vidaus dokumentus.
- Kūrimas, atnaujinimas, integracija ir įgyvendinimas personalo procesų.
- Personalą valdymo strategijos sukūrimas ir įgyvendinimas, formuluojant ilgalaikius įmonės tikslus.
- Įmonės motyvacinės sistemos koregavimas, kūrimas.
- Įmonės darbuotojų kompetencijų bei veiklos vertinimas, pateikiant tolimesnius veiklos planus.
- Personalo mokymų poreikio tyrimas.
- Darbuotojų iš trečiųjų šalių paieška, atranka, dokumentų rengimas ir įdarbinimo proceso valdymas.
- Darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimas ir įgyvendinimas, vidinės komunikacijos užtikrinimas.
- Bendradarbiavimas su funkciniais įmonės vadovais žmogiškųjų išteklių klausimais ir vadovų konsultavimas.
- Informacijos teikimas Sodros sistemoje.
- Turite aukštąjį išsilavinimą.
- Turite sėkmingos darbo patirties žmogiškųjų išteklių srityje.
- Turite žinias apie LR darbo kodeksą ir kitus su darbo teise susijusius teisės aktus.
- Turite patirties kūriant ir diegiant įvairius personalo valdymo įrankius.
- Gebate bendrauti anglų, rusų kalbomis.
- Esate savarankiška, iniciatyvi, kūrybiška, turinti analitinį mąstymą asmenybė.
- Turite puikius lyderystės, organizacinius bei komunikacinius įgūdžius.
Esame UAB "Technikos uostas", oficialus, pasaulyje žinomų vardų - BOBCAT, TRILO, BRIELMAIER, SOOSAN, atstovas Lietuvoje. Teikiame technikos pardavimų bei ilgalaikės nuomos sprendimus, pritaikytus statybos, žemės ūkio, pramonės ir viešajame sektoriuje veikiančioms įmonėms bei privatiems klientams. Auginame savo komandą ir kviečiame prisijungti naują narį! Gal tai būsi TU?
Pradedi savo karjerą mechanikos srityje? Nebus geresnių sąlygų nei pas mus!
-Tavęs lauktų ramus, pozityvus ir kalbantis tik apie esmę įmonės vadovas.
-Turėtumei mentorių, kuris nuosekliai Tave įvestų į darbo specifiką.
- Kadangi esame oficialūs atstovai, turėtumei ir kelionių į užsienį pas gamintojus, jog galėtum įgyti sertifikatus.
- Įmonė dosniai dalinasi, net ir besimokantiems specialistams yra išmokamos ketvirtinės premijos.
- Mėnesinio atlygio bonusai taip pat yra aiškiai skaičiuojami.
- Darbo pobūdis – nenuobodus, nes keičiasi darbo lokacija, priklausomai, kur būsi iškviestas.
- Mūsų komandoje labai maža kaita, matyt todėl jog, dirbantys mato privalumų.
- Kol būsi pasiruošęs savarankiškam darbui, kartu su kolega važiuosi į dirbtuves ir klientų objektus atlikti techninį aptarnavimą ir šalinti gedimų.
- Technikos periodinėms techninėms apžiūroms paruošimas ir atlikimas.
- Technikos registracija atitinkamuose valstybės institucijose.
- Naujos technikos paruošimas eksploatavimui.
- Turėtum techninės pakraipos išsilavinimą, ar būtumei paskutinio kurso studentas.
- Mylėtum techniką taip, kad net Tavo antroji pusė pavydėtų.
- Būtum tvarkingas ir kruopštus ne tik dirbant prie technikos, bet ir pildant reikalingą dokumentaciją.
- Skaitytum techninę dokumentaciją anglų kalba.
- Tau patiktų dirbti ramioje, o tuo pačiu ir ambicingoje komandoje.
Kas mes esame? „Scandbook“ – tai tarptautinė knygų spaustuvė, garsėjanti aukščiausios kokybės produkcija ir inovacijomis. Mūsų komanda siekia tobulumo ir orientuojasi į klientų pasitenkinimą. Ieškome naujo nario, kuris prisidėtų prie mūsų sėkmės istorijos.
- Bendrausite su klientais elektroniniu paštu ir telefonu, teiksite jiems informaciją ir pagalbą.
- Priimsite užsakymus, koordinuosite jų vykdymą su gamybos komanda.
- Atstovausite įmonei susitikimuose su klientais.
- Užtikrinsite ilgalaikių santykių su klientais palaikymą ir vystymą.
- Įtraukiantis darbas tarptautinėje įmonėje, kurioje Jūsų idėjos bus vertinamos.
- Išsamūs mokymai ir kolegų pagalba – mes norime, kad Jums sektųsi!
- Lankstus darbo grafikas su galimybe dirbti hibridiniu būdu – galėsite laisvai planuoti dirbti iš namų ar iš ofiso, tokią galimybę darbuotojui suteiksime po įvedimo proceso ir apmokymo.
- Puiki atmosfera ir supratingi vadovai – mes vertiname Jūsų darbą ir įdėtas pastangas.
- Puikių vokiečių ir anglų kalbos žinių – vokiečių kalbos žinios Jums bus ypač reikalingos, tad baigtos mokykloje šį kartą netiks, mums reikia gerų žinių ir realaus jų naudojimo.
- Aukštojo išsilavinimo ir patirties klientų aptarnavimo, pardavimų ar panašioje srityje.
- Organizuotumo, iniciatyvumo, atsakingumo, savarankiškumo.
- Kruopštumo ir dėmesio detalėms.
Our client is a rapidly growing USA construction company with 25 employees (Lithuanian owner). We are currently looking for a Branch Manager to oversee all compliance tasks, overview KPI's, hiring staff.
- Work hours (3 pm - 10 pm).
- Competitive salary and motivational package.
- Working fully remote.
- Flexibility and freedom at work.
- Professional development opportunities.
- KPI (Key Performance Indicators): Revenue, Profitability, Client satisfaction.
- Compliance management tasks/scoring. Customer contact, inspection, estimate upload times; Job completion times; Customer Satisfaction/Net Promoter Score.
- Hiring/training new staff.
- Expanding new subcontractor network.
- Periodic site visits and meetings with US staff, subcontractors.
- Ability to successfully manage multiple tasks with multiple priorities.
- Entrepreneurial spirit, take initiative and make a point of elevating their colleagues.
- Embrace leadership opportunities and learn what they can at every possible turn.
- Analytical, evaluative and objective critical thinking skills.
- Excellent organizational and time management skills.
- Excellent customer service skills.
- Perfect English language skills.
Esame UAB "Technikos uostas", oficialus, pasaulyje žinomų vardų - BOBCAT, TRILO, BRIELMAIER, SOOSAN, atstovas Lietuvoje. Teikiame technikos pardavimų bei ilgalaikės nuomos sprendimus, pritaikytus statybos, žemės ūkio, pramonės ir viešajame sektoriuje veikiančioms įmonėms bei privatiems klientams. Auginame savo komandą (laukiame prisijungiant net 5 žmonių skirtinguose miestuose bei pozicijose). Gal vienas iš jų būsi TU?
Pradedi savo karjerą mechanikos srityje? Nebus geresnių sąlygų nei pas mus!
- Tavęs lauktų ramus, pozityvus ir kalbantis tik apie esmę įmonės vadovas.
- Turėtum mentorių, kuris nuosekliai Tave įvestų į darbo specifiką.
- Kadangi esame oficialūs atstovai, turėtumei ir kelionių į užsienį pas gamintojus, jog galėtum įgyti sertifikatus.
- Įmonė dosniai dalinasi, net ir besimokantiems specialistams yra išmokamos ketvirtinės premijos.
- Mėnesinio atlygio bonusai taip pat yra aiškiai skaičiuojami.
- Darbo pobūdis – nenuobodus, nes keičiasi darbo lokacija, priklausomai, kur būsi iškviestas.
- Mūsų komandoje labai maža kaita, matyt todėl jog, dirbantys mato privalumų.
- Kol būsi pasiruošęs savarankiškam darbui, kartu su kolega važiuosi į dirbtuves ir klientų objektus atlikti techninį aptarnavimą ir šalinti gedimų.
- Technikos periodinėms techninėms apžiūroms paruošimas ir atlikimas.
- Technikos registracija atitinkamuose valstybės institucijose.
- Naujos technikos paruošimas eksploatavimui.
- Turėtum techninės pakraipos išsilavinimą, ar būtumei paskutinio kurso studentas.
- Mylėtum techniką taip, kad net Tavo antroji pusė pavydėtų.
- Būtum tvarkingas ir kruopštus ne tik dirbant prie technikos, bet ir pildant reikalingą dokumentaciją.
- Skaitytum techninę dokumentaciją anglų kalba.
- Tau patiktų dirbti ramioje, o tuo pačiu ir ambicingoje komandoje.
Esame UAB „Technikos uostas", oficialus, pasaulyje žinomų vardų - BOBCAT, TRILO, BRIELMAIER, SOOSAN, atstovas Lietuvoje. Teikiame technikos pardavimų bei ilgalaikės nuomos sprendimus, pritaikytus statybos, žemės ūkio, pramonės ir viešajame sektoriuje veikiančioms įmonėms bei privatiems klientams. Auginame savo komandą ir kviečiame prisijungti naują narį! Gal tai būsi TU?
Dairaisi naujų galimybių: naujo produkto, kitokių darbo sąlygų? Laukiame skambučio iš žmogaus, kuriam patinka PARDAVINĖTI ir kuris mėgsta TECHNIKĄ!
- Nes čia Tavęs lauktų ramus, pozityvus ir kalbantis tik apie esmę įmonės vadovas.
- Dirbtum su kokybės ženklu ir žinomais pasaulyje brendais.
- Įgyvendinus konkrečias užduotis, o taip pat nuo pardavimų maržos, būtų mokamas dosnus priedas.
- Įsilietum į įmonę, kurioje kaita labai maža - mus sudaro ilgamečiai darbuotojai.
- Turėtum sveiką darbinę atmosferą.
- Mėgtum strateguoti, kurti verslo ryšius ir juos vystyti.
- Tau patiktų dirbti su konkrečiais apčiuopiamais produktais, technika.
- Norėtum suprasti pramonės, infrastruktūros, statybų, miškų ir žemės ūkio poreikius, tam kad tikslingai galėtum pasiūlyti sprendimus.
- Tikėtum, jog klientų lankymas ir dėmesys jiems yra proporcingas pardavimų skaičiui.
- Ypatingai domiesi technika bei jos panaudojimo galimybėmis.
- Skaitai bei supranti techninę informaciją anglų kalba.
- Esi ambicingas (-a) ir atkakliai sieki savo užsibrėžtų tikslų.
- Esi pozityvus, lengvai ir laisvai bendraujate, logiškai ir nuosekliai išreiški savo mintis, bei gebi daryti įtaką kitam.
- Gebi išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą.
- Gebi klientui pasiūlyti daugiau, nei jis tikėjosi.
- Tvirtai žinai, jog pardavimai, pasirašyti sandoriai Tave užveda. :)
UAB GBY – pirmaisiais savo gyvavimo metais specializavomės naudotų automobilių gabenimu iš Vakarų Europos ir jų pardavimu. Vėliau mūsų veikla išsiplėtė – pradėjome teikti automobilių pervežimo ir ekspedicijos paslaugas.
Per daugiau nei 29 metus UAB GBY augo ir plėtėsi, sėkmingai plėtodama keturias pagrindines verslo sritis:
Esame automobilių pervežimo paslaugų ekspertai, mūsų patirtis ir profesionalumas užtikrina aukštos kokybės krovinių pervežimo paslaugas. Šiuo metu prie komandos kviečiame jungtis ILGALAIKĖS AUTOMOBILIŲ NUOMOS PARDAVIMŲ VADOVĄ (-Ę)!
UAB „EKSMA TRADE“ – lietuviško kapitalo įmonė (www.eksmatrade.com) . Įmonė įkurta 2008 metais. UAB EKSMA TRADE specializuojasi tiekiant ingredientus ir priedus, skirtus naudoti gyvūnų pašaruose ir maisto pramonėje. Mes užsiimame didmeninė prekyba pašarais, grūdais ir rapsų ES, NVS, Azijos rinkose. Savo krovinius gabename autotransportu, geležinkeliais, konteineriais bei laivais.
UAB „EKSMA TRADE“ plečia profesionalią komandą ir kviečia KLAIPEDOJE prisijungti aktyvų (-ią) Logistikos vadybininką (-ę)!
- Draugišką ir darnų kolektyvą (10 kolegų komanda), kuriame vertinamas "horizontalus" skandinaviškas valdymo stilius.
- Verslumu grįstą kultūrą, dinamišką darbą ir savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką.
- Darbo specifikos apmokymus įmonėje.
- Motyvuojančius priedus.
- Įmonės krovinių ekspedijavimą geležinkeliais.
- Dokumentų administravimą organizuojant tarptautinius pervežimus.
- Krovinių judėjimo kontroliavimą, gabenant geležinkeliu bei autotransportu Lietuvoje ir kituose ES ir NVS šalyse.
- Turite ne mažiau kaip 2 metų darbo patirties geležinkelio srityje.
- Išmanote logistikos niuansus bei žinote kas yra INCOTERMS.
- Laisvai komunikuojate bei rašote rusų, lietuvių kalbomis (anglų kalbos žinios - privalumas).
- Esate kruopšti, atidi, sąžininga asmenybė.
- Puikiai bendraujate.
- Darbo procese stipriai orientuojatės ties rezultatu.
- Nesivadovaujate taisykle: "Po darbo telefono nekeliu ir problemų nesprendžiu. Rytoj tai padarysiu".