Mūsų klientas – viena stipriausių gamybos įmonių Vakarų Lietuvoje, pelniusi rinkos pasitikėjimą dėl aukštos kokybės produktų, technologinių sprendimų ir patikimumo. Įmonė specializuojasi individualizuotų sprendimų kūrime ir gamyboje, orientuodamasi į įvairius gyvenamosios ir komercinės paskirties projektus. Šiuo metu klientas stiprina savo komandą ir ieško gamybos vadovo (-ės), pasiruošusio (-ios) prisidėti prie tolesnės plėtros ir procesų tobulinimo.
- Motyvacinius priedus už pasiektus tikslus.
- Automobilį (darbo ir savo poreikiams).
- Profesionalius mokymus ir kvalifikacijos kėlimo galimybes.
- Galimybę prisidėti prie inovatyvių projektų vystymo.
- Gamybos procesų planavimas, organizavimas ir kontrolė.
- Gamybos efektyvumo gerinimas, siekiant užtikrinti kokybišką ir savalaikę produkciją.
- Komandos formavimas, motyvavimas ir veiklos rezultatų stebėjimas.
- Gamybos planų suderinimas su kitais skyriais (logistika, pardavimai, tiekimas).
- Technologinių procesų optimizavimas ir inovacijų diegimas gamyboje.
- Gamybos resursų planavimas, išteklių kontrolė ir sąnaudų analizė.
- Kokybės standartų laikymosi užtikrinimas.
- Ataskaitų rengimas įmonės vadovybei.
- Aukštasis išsilavinimas (inžinerijos, statybos, gamybos vadybos ar pan. srityje – privalumas).
- Bent 5 metų patirtis gamybos valdymo srityje.
- Gebėjimas planuoti ir koordinuoti darbus gamyboje.
- Analitinis mąstymas, stiprūs problemų sprendimo įgūdžiai.
- Puikūs vadovavimo ir komunikacijos įgūdžiai.
- Kompiuterinis raštingumas (MS Office, ERP sistemos).
Mes – laivų krovos akcinė bendrovė „Klaipėdos Smeltė“ – šiuolaikiška ir veržli jūrų krovinių kompanija Klaipėdos uoste, priklausanti tarptautinei konteinerių terminalų tinklą valdančiai kompanijai.
Šiuo metu į savo profesionalią ir draugišką komandą kviečiame prisijungti PLANUOTOJĄ, turintį (-čią) kompetencijų, potencialo ir motyvacijos augti iki vadovaujančios pozicijos.
- Prisijungtumėte prie tarptautinės įmonės, pasižyminčios demokratiška ir pozityvia aplinka.
- Ši pozicija galėtų būti Jums puikus startas, siekiant karjeros uosto įmonėje. Turime lūkestį ir numatytą galimybę Jums kilti pareigose.
- Įsigilintumėte ir perprastumėte uosto veiklos specifiką.
- Turėtumėte visas galimybes mokytis, tobulėti ir gauti palaikymą iš kolegų ir vadovo.
- Dirbtumėte aplinkoje, kurioje vyrauja tolerantiškumas, atvirumas naujoms idėjoms, nuolat siekiama išmanymo ir profesionalumo, vertinama atsakomybė ir laikomasi nuostatos: viskas įmanoma.
- Sklandus ir efektyvus gamybos procesų planavimas.
- Konteinerių judėjimo aikštelėse koordinavimas, bendradarbiaujant su krovos technikos operatoriais.
- Procesų analizė ir sprendimų siūlymas tobulinimui.
- Kasdienė komunikacija su įvairiomis komandomis.
- Prisidėjimas prie komandinių susitikimų, tikslų kėlimo ir veiklos rodiklių sekimo, gerinimo.
- Mokymasis, pagalba, pavadavimas komandos koordinavimo, darbų planavimo darbuose.
- Gebate planuoti ir organizuoti gamybos procesą.
- Mąstote analitiškai ir konstruktyviai, matote ne tik detales, bet ir bendrą vaizdą.
- Greitai susiorientuojate, mokate priimti sprendimus ir nebijote prisiimti atsakomybės.
- Mokate dirbti komandoje, efektyviai bendrauti, įsiklausyti ir koordinuoti kitų veiksmus.
- Esate įgijęs aukštąjį techninį ar vadybinį išsilavinimą.
- Gerai bendraujate (raštu ir žodžiu) lietuvių, anglų, rusų kalbomis.
- Turite tvirtus darbo MS Office įgūdžius.
- Pozityvus požiūris, iniciatyvumas, noras tobulėti ir prisidėti prie procesų tobulinimo bei komandos augimo labai svarbūs šioje pozicijoje.
Esame UAB Vejusta (www.ubsolar.lt) - saulės elektrinių projektavimo, montavimo ir priežiūros paslaugas teikianti įmonė. Dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Airijoje ir kitose Europos šalyse.
Augame ir galime pasiūlyti Jums prisijungti prie mūsų komandos! Ieškome ANTŽEMINIŲ SAULĖS ELEKTRINIŲ PROJEKTŲ VADOVO (-ĖS)!
- Būsite augančios, finansiškai stabilios įmonės dalimi.
- Prisidėsite prie ekologiškos ir saugios energijos ekosistemos kūrimo.
- Turėsite ilgalaikį darbą su įdomiais ir dideliais projektais Lietuvoje ir užsienyje.
- Turėsite puikią komandą – esame susibendravęs, draugiškas, jaunatviškas, su stipriomis profesinėmis žiniomis, geru humoro jausmu, ryžtingas ir ambicingas kolektyvas.
- Gausite visapusišką pagalbą iš vadovo ir kolegų, įsitraukiant į darbo procesą, įmonės veiklą ir siekiant iškeltų tikslų.
- Turėsite gerą santykį su įmonės vadovais, galimybę tiesiogiai spręsti bet kokius klausimus (nėra hierarchinės sistemos).
- Būsite aplinkoje, kurioje skatinamas tobulėjimas ir skiriamas biudžetas mokymams.
- Pajausite žmogišką ir lankstų požiūrį į darbo ir asmeninių reikalų derinimą.
- Turėsite visas komfortiškam ir sėkmingam darbui reikalingas priemones.
- Jums bus suteiktas darbo automobilis asmeniniam naudojimui, kompensuojama kelionė iš/į darbą, pasirūpinama apgyvendinimu, esant poreikiui.
- Būsite išgirstas, pastebėtas ir įvertintas – vertiname kiekvieno idėjas ir visada pastebime ir paskatiname už gerus rezultatus ir prisiimtas atsakomybes.
- Darbas su Lietuvos bei užsienio klientais.
- Saulės elektrinių projektų valdymas ir įgyvendinimas.
- Projektų kokybės ir įgyvendinimo terminų užtikrinimas, projektų išlaidų bei biudžeto sekimas.
- Rangovų, projektuotojų bei kitų darbuotojų ir partnerių koordinavimas norint užtikrinti projektų specifikacijų, terminų ir biudžetų laikymąsi.
- Techninės pagalbos pardavimų komandai ir rangovams teikimas, pagalba sprendžiant iškilusias problemas.
- Informacijos apie projektų įgyvendinimo eigą teikimas projektų užsakovams, rengėjams ir partneriams.
- Garantinių problemų sprendimų koordinavimas su tiekėjais, rangovais ir partneriais.
- Dalyvavimas susitikimuose su užsakovo rangovų ir subrangovų atstovais.
- Naujų partnerių susijusių su rangos ir projektavimo darbais paieška.
- Esate įgijęs elektrotechninį išsilavinimą.
- Turite patirties vystant projektus energetikos srityje.
- Išmanote saulės energijos ir/ar elektros sistemas.
- Turite darbo su rangovais bei bendradarbiavimo su partneriais patirties.
- Sklandžiai bendraujate anglų kalba žodžiu ir raštu (rusų kalba – privalumas).
- Gerai dirbate MS Office.
- Pasižymite puikiais planavimo, laiko valdymo, organizaciniais bei bendradarbiavimo įgūdžiais.
- Esate imlus (-i), noriai mokotės ir tobulėjate.
- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
Our client is a rapidly growing USA construction industry company with 25 employees (Lithuanian owner). We are currently looking for an ESTIMATOR!
- Remote work hours: 12 pm - 8 pm (daytime).
- Self-employment.
- Competitive salary and motivational package.
- Flexibility and freedom.
- Professional development opportunities.
- Prepare detailed cost estimate reports (construction industry).
- Present complex and detailed reports to management.
- Explore documentation in order to gain a deep understanding of the project requirements.
- Review and assess cost estimates.
- 3 years of relevant work experience.
- Analytical, evaluative and objective critical thinking skills.
- Excellent organizational and time management skills.
- Excellent computer skills, versed in MS Office products and other applicable software.
Esame viena MODERNIAUSIŲ gamybinių įmonių. Produkciją ir žaliavas transportuojame laivais, automobiliais ir geležinkelio transportu. Krovinius importuojame ir eksportuojame į Vakarų ir Rytų Europos šalis bei vietines rinkas.
Šiuo metu statome naują fabriką ir ieškome pastiprinimo. Į savo komandą Ieškome kruopščių ir atsakingų gamybos operatorių (4), kurie pasirūpins aliejaus spaudimo ir rafinavimo cecho procesais!
- Slenkantis grafikas: 2 dieninės, 2 naktinės, 4 laisvos – daugiau laiko sau.
- Tobulėjimo galimybes – nes geriausi visada mokosi.
- Metines premijas – papildoma motyvacija!
- Sveikatos draudimą – nes rūpinamės Tavimi.
- Pagarbų požiūrį į darbuotoją – nes mes didžiuojamės puikiais santykiais kolektyve!
- Stebėsi ir valdysi gamybos procesą – būsi tikrasis aliejaus meistras!
- Užtikrinsi įrenginių veikimą ir priežiūrą – be Tavęs niekas nesisuks.
- Rūpinsiesi švara ir tvarka – nes kokybė prasideda nuo detalių.
- Techninio išsilavinimo – jei išmanai įrenginius, jau esi žingsniu priekyje.
- Patirties gamyboje – nebūtina, bet didelis privalumas.
- Darbo kompiuteriu įgūdžių – juk šiais laikais viskas valdoma mygtukais.
- Atsakingumo, kruopštumo ir noro tobulėti – nes mes vertiname kokybę.
Esame viena MODERNIAUSIŲ gamybinių įmonių. Produkciją ir žaliavas transportuojame laivais, automobiliais ir geležinkelio transportu. Krovinius importuojame ir eksportuojame į Vakarų ir Rytų Europos šalis bei vietines rinkas.
Šiuo metu statome naują fabriką ir ieškome pastiprinimo. Ieškome atsakingų ir kruopščių metilo esterio gamybos operatorių (4 darbuotojai), kurie prisidėtų prie gamybos proceso valdymo ir įrenginių priežiūros!
- Slenkantis grafikas: 2 dieninės, 2 naktinės, 4 laisvos – laiko asmeniniam gyvenimui tikrai liks!
- Profesinio tobulėjimo galimybes – nes mes investuojame į darbuotojus.
- Metines premijas – papildomas įvertinimas už Tavo indėlį.
- Sveikatos draudimą – nes Tavo gerovė mums svarbi.
- Pagarbų požiūrį į darbuotoją – didžiuojamės puikiais santykiais kolektyve!
- Valdysi ir kontroliuosi metilo esterio gamybos procesą – tikslumas ir kokybė tavo rankose!
- Prižiūrėsi įrenginius bei infrastruktūrą – užtikrinsi, kad viskas veiktų nepriekaištingai.
- Šalinsi smulkius gedimus – greiti sprendimai padeda išlaikyti efektyvumą.
- Rūpinsiesi švara ir tvarka – nes švari gamyba = kokybiška gamyba.
- Techninio aukštesniojo ar aukštojo išsilavinimo – suprasti technologinius procesus būtina.
- Darbo patirties gamybinėje įmonėje – jei turi, tai didelis privalumas.
- Gerų darbo kompiuteriu įgūdžių – technologijos gamyboje yra tavo kasdienybė.
- Atsakingumo, kruopštumo ir komunikabilumo – gera komanda = puikūs rezultatai.
Esame UAB Vejusta (www.ubsolar.lt) - saulės elektrinių projektavimo, montavimo ir priežiūros paslaugas teikianti įmonė. Dirbame Lietuvoje, Latvijoje, Lenkijoje, Suomijoje, Airijoje ir kitose Europos šalyse.
Augame ir galime pasiūlyti Jums prisijungti prie mūsų komandos! Ieškome ANTŽEMINIŲ SAULĖS ELEKTRINIŲ DARBŲ VADOVO (-ĖS)!
- Būsite augančios, finansiškai stabilios įmonės dalimi.
- Prisidėsite prie ekologiškos ir saugios energijos ekosistemos kūrimo.
- Turėsite ilgalaikį darbą su įdomiais ir dideliais projektais Lietuvoje ir užsienyje.
- Turėsite puikią komandą – esame susibendravęs, draugiškas, jaunatviškas, su stipriomis profesinėmis žiniomis, geru humoro jausmu, ryžtingas ir ambicingas kolektyvas.
- Gausite visapusišką pagalbą iš vadovo ir kolegų, įsitraukiant į darbo procesą, įmonės veiklą ir siekiant iškeltų tikslų.
- Turėsite gerą santykį su įmonės vadovais, galimybę tiesiogiai spręsti bet kokius klausimus (nėra hierarchinės sistemos).
- Būsite aplinkoje, kurioje skatinamas tobulėjimas ir skiriamas biudžetas mokymams.
- Pajausite žmogišką ir lankstų požiūrį į darbo ir asmeninių reikalų derinimą.
- Turėsite visas komfortiškam ir sėkmingam darbui reikalingas priemones.
- Jums bus suteiktas darbo automobilis asmeniniam naudojimui, kompensuojama kelionė iš/į darbą, pasirūpinama apgyvendinimu, esant poreikiui.
- Būsite išgirstas, pastebėtas ir įvertintas – vertiname kiekvieno idėjas ir visada pastebime ir paskatiname už gerus rezultatus ir prisiimtas atsakomybes.
- Antžeminių saulės elektrinių projektų valdymas ir įgyvendinimas, jų kokybės ir įgyvendinimo terminų užtikrinimas.
- Vadovavimas elektrikų ir montuotojų komandai, jų darbo planavimas ir organizavimas, užduočių paskirstymas, pagalba sprendžiant problema.
- Mokymų organizavimas, siekiant užtikrinti aukštą darbų kokybės standartą.
- Informacijos apie projektų įgyvendinimo eigą teikimas, išlaidų sekimas.
- Techninė pagalba projektų vadovams.
- Techninių vizitų koordinavimas ir valdymas.
- Esate įgijęs elektrotechninį išsilavinimą.
- Turite patirties vystant projektus energetikos srityje.
- Išmanote saulės energijos ir/ar elektros sistemas bei statybos įrankius.
- Gerai dirbate MS Office.
- Pasižymite puikiais planavimo, laiko valdymo, organizaciniais bei bendradarbiavimo įgūdžiais.
- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
- Didelis privalumas, jei turite energetikos VK, AK atestatą.
Mūsų klientas - sparčiai auganti transporto nuomos įmonė, turinti nuosavą transporto parką. Mūsų tikslas – užtikrinti aukščiausios kokybės paslaugas klientams, siūlyti modernius ir patikimus automobilius bei nuolat tobulėti rinkoje. Siekiame plėsti savo veiklą ir ieškome ambicingo, strateginio požiūrio turinčio vadovo, kuris padėtų mums siekti dar didesnių aukštumų.
- Konkurencingą atlyginimą ir motyvuojančią priedų sistemą, priklausančią nuo pasiektų rezultatų.
- Atsakingą, dinamišką ir įdomią vadovo poziciją augančioje įmonėje.
- Galimybę įgyvendinti savo idėjas ir prisidėti prie įmonės strateginio augimo.
- Tarnybinį automobilį ir kitas darbui reikalingas priemones.
- Įmonės veiklos strategijos kūrimas ir įgyvendinimas.
- Verslo procesų optimizavimas ir veiklos efektyvumo didinimas.
- Naujų verslo galimybių paieška ir plėtra.
- Finansinių rodiklių analizė, biudžeto sudarymas ir kontrolė.
- Komandos formavimas, motyvavimas ir vadovavimas.
- Derybos su partneriais ir tiekėjais, sutarčių sudarymas.
- Rinkos analizė, konkurencinės aplinkos vertinimas bei įmonės pozicionavimas.
- Klientų aptarnavimo standartų užtikrinimas ir gerinimas.
- Ne mažiau kaip 3 metų vadovaujamo darbo patirtis (patirtis transporto nuomos ar automobilių industrijoje būtų privalumas).
- Puikūs strateginio planavimo, lyderystės ir derybų įgūdžiai.
- Orientacija į rezultatus, gebėjimas dirbti dinamiškoje aplinkoje.
- Stiprios organizacinės bei problemų sprendimo kompetencijos.
- Puikūs analitiniai įgūdžiai, gebėjimas įkvėpti ir motyvuoti komandą.
- Geros anglų kalbos žinios (kitos užsienio kalbos – privalumas).
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija šiuo metu prie savo komandos kviečia prisijungti IT PROJEKTŲ VADOVĄ (Ę), kur kuriami sprendimai, veikiantys nacionaliniu mastu. Tapk pokyčių dalimi ir vadovauk pažangiems IT projektams, kurie formuoja modernią viešojo sektoriaus ateitį.
- Darbą su reikšmingais nacionalinio lygmens projektais.
- Mokymus, kvalifikacijos kėlimą ir profesinį augimą.
- Lankstų darbo grafiką ir galimybę dirbti nuotoliniu būdu.
- Nemokamą parkavimą prie Seimo rūmų.
- Sveikatos ir poilsio erdves, skanų maistą valgykloje.
- Vaikų priežiūros kambarys šeimai draugiškoje aplinkoje.
- Vienkartines išmokas nelaimės atveju.
- Tradicijas puoselėjančią ir aktyvią bendruomenę.
- Vadovausite svarbiems informacinių sistemų vystymo ir modernizavimo projektams (pvz., TAIS, TAR https://www.lrs.lt/sip/portal.show?p_r=40319&p_k=1).
- Planuosite, organizuosite ir kontroliuosite projektų eigą: biudžetą, grafiką, užduotis, rizikas.
- Koordinuosite bendradarbiavimą su institucijomis, ekspertais, tiekėjais ir naudotojais.
- Rengsite su projektu susijusius dokumentus: teisės aktų, viešųjų pirkimų, techninius aprašus.
- Užtikrinsite kokybišką komunikaciją bei projekto viešinimą.
- Rengsite ataskaitas, analizes ir teiksite siūlymus efektyvesniam įgyvendinimui.
- Turite aukštąjį universitetinį arba koleginį išsilavinimą.
- Turite ne mažiau 3 metų patirties IT projektų valdyme, sistemų vystymo ar modernizavimo srityje.
- Turite patirties projektų valdymo ar vadovavimo projektų komandoms informacinių technologijų ar informacinių sistemų vystymo ar modernizavimo srityje.
- Puikiai išmanote projektų valdymo metodikas (Agile, Waterfall ir kt.).
- Gebate rengti dokumentus (taip pat teisės aktų projektus), valdyti rizikas, spręsti problemas.
- Aiškiai komunikuojate bei bendraujate, perteikiant IT sprendimus ne techninei auditorijai.
- Mokate anglų kalbą (B1 lygmuo) bei gebate naudotis duomenų bazėmis, IS bei skaitmeniniais įrankiais.
- Pasižymite išskirtiniais Iniciatyvumo, atsakomybės ir darbo komandoje įgūdžiais.
Mūsų klientas – gamybinė įmonė, veikianti B2B sektoriuje ir gaminanti kokybiškus plastikinius komponentus įvairioms pramonės šakoms. Įmonė orientuota į aukštą gamybos kokybę, inovacijas bei tvarius sprendimus. Šiuo metu, siekdami plėtros tarptautinėse rinkose, ieško aktyvaus, savarankiško ir rezultato siekiančio pardavimų vadybininko (-ės).
- Atlygis 1600 - 1800 Eur. į rankas + bonusai.
- Galimybę dalyvauti verslo komandiruotėse į Skandinavijos šalis, stiprinant ryšius su esamais ir naujais klientais.
- Laisvę veikti – galimybę savarankiškai planuoti veiksmus ir realizuoti idėjas.
- Profesionalią ir palaikančią komandą.
- Aktyviai ieškosite naujų B2B klientų užsienio rinkose.
- Inicijuosite pirmąjį kontaktą ir užmegsite ilgalaikius santykius su potencialiais klientais.
- Pristatysite įmonės produktus ir sprendimus, aiškiai išgryninant klientų poreikius.
- Proaktyviai palaikysite ryšius su esamais klientais ir ieškosite papildomų pardavimo galimybių.
- Analizuosite rinką ir konkurencinę aplinką, pateiksite pasiūlymus dėl plėtros galimybių.
- Turite sėkmingos patirties B2B pardavimuose (tarptautinė rinka, gamybos sektorius, būtų didelis privalumas).
- Turite puikias anglų kalbos žinias (žodžiu ir raštu), kitos kalbos privalumas.
- Esate aktyvus (-i), iniciatyvus (-i), gebate dirbti savarankiškai ir nebijote naujų iššūkių.
- Esate aiškios orientacijos į rezultatą – gebėjimo siekti tikslų ir nuolat gerinti rezultatus.
- Gebate prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos.
UAB „Medicinos namai šeimai“ – inovatyvi sveikatos priežiūros įstaiga, kurioje ypatingas dėmesys skiriamas profesionalumui, kokybei ir rūpinimuisi pacientais. Esame auganti organizacija, kviečianti prie komandos prisijungti naują narį, kuris nori augti kartu su mumis ir prisidėti prie odontologijos skyriaus veiklos palaikymo ir plėtros.
Daugiau apie mus: www.medicinosnamai.lt ir www.unomeda.lt
- Galimybę tobulėti ir augti profesinėje srityje dirbant su patyrusia komanda.
- Dinamišką ir palaikančią darbo aplinką.
- Patikėtą svarbų vaidmenį užtikrinant odontologijos skyriaus sklandų veikimą.
- Mokymosi galimybes bei įsitraukimą į realius odontologijos administracinius procesus.
- Užsakymų priežiūra – prekių ir medžiagų kontrolė, užsakymų derinimas.
- Kainynų atnaujinimas – duomenų tikslinimas, kainų sistemų priežiūra.
- Tinklelių peržiūra – odontologijos paslaugų struktūros ir paketų priežiūra.
- Dokumentacijos tvarkymas – vidaus procedūrų, ataskaitų, kitų su odontologijos veikla susijusių dokumentų administravimas.
- Kasdienis bendradarbiavimas su odontologijos vadovu ir komandų koordinavimas pagal poreikį.
- Turite bent minimalią patirtį odontologijos ar sveikatos priežiūros srityje.
- Esate kruopštus, atsakingas, mokate dirbti su duomenimis ir dokumentais.
- Esate organizuotas, gebate dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje.
- Vertinate tvarką, sistemingą darbą ir norite prisidėti prie profesionalios sveikatos priežiūros paslaugų kūrimo.
Esame pirmaujanti rapsų aliejaus, baltyminių pašarų priedų ir biodyzelino gamintojų Lietuvoje. Kompanijos produkcija naudojama tiek vietos rinkoje, tiek eksportuojama į Vakarų Europą ir Skandinavijos šalis, o žaliavos perkamos iš Lietuvos ūkininkų ir kitų partnerių.
Šiuo metu statome naują gamyklą ir ieškome pastiprinimo.
Prie profesionalios komandos kviečiame prisijungti KROVIMO OPERATORIŲ (-Ę) ir tapti svarbia gamybos grandimi! Jei esi atsakingas, mėgsti techniką ir nori stabilaus darbo – ši pozicija kaip tik Tau!
- Slenkantis grafikas: 2 dieninės, 2 naktinės, 4 laisvos – daugiau laiko sau.
- Tobulėjimo galimybes – nes geriausi visada mokosi.
- Metines premijas – papildoma motyvacija!
- Sveikatos draudimą – nes rūpinamės Tavimi.
- Pagarbų požiūrį į darbuotoją – nes mes didžiuojamės puikiais santykiais kolektyve!
- Žaliavų iškrovimas ir produkcijos pakrovimas.
- Krovimo įrengimų priežiūra ir valymas.
-Tvarkos palaikymas krovimo postuose ir teritorijoje.
- Techninio profesinio išsilavinimo.
- Vairuotojo pažymėjimo.
- Atsakingumo, darbštumo ir noro dirbti.
Esame įmonė UAB „Sileta“ – tai techninių sprendimų įmonė, veikianti nuo 2012 m. ir aptarnaujanti pramoninių įrenginių bei komponentų rinką.
Turime tvirtą patirties pagrindą ir jaunatvišką požiūrį į greitą, kokybišką aptarnavimą. Mūsų stiprybė – lankstumas, operatyvus tiekimas ir modernūs techniniai sprendimai.
Dirbame tam, kad klientams padėtume ne tik įsigyti, bet ir prižiūrėti mūsų tiekiamą įrangą. Siekiame ilgalaikių, patikimų ir abipusiai naudingų santykių su kiekvienu partneriu.
Ieškome PARDAVIMŲ VADYBININKO (ĖS) - žmogaus, kuriam patinka važiuoti, bendrauti ir padėti klientams rasti geriausią sprendimą. Jei turite mechanikos žinių, esate smalsus (-i), komunikabilus (-i) ir Jums patinka technika – prisijunkite prie mūsų komandos!
- Darbą su aukštos kokybės produktais – klientai vertina kokybę.
- Mokymus techninėje ir pardavimų srityje – išmokome ir įvedame į sistemą.
- Automobilį darbui su klientais.
- Motyvuojantį atlyginimą, priklausantis nuo rezultatų.
- Jauną, draugišką 18 žmonių komandą – pasitikime vieni kitais ir padedame augti.
- Darbo vietą: Klaipėda, Dubysos g. | Darbo laikas: I–V, 7:30–16:30 val.
- Pramoninių žarnų, pneumatikos ir kitų komponentų pardavimus.
- Klientų lankymą 2 kartus per savaitę – aktyvius vizitus ir santykių palaikymą.
- Klientų konsultavimą biure ir telefonu – padėsite spręsti techninius klausimus.
- Produktų parinkimą pagal klientų poreikius.
- Pasiūlymų ruošimą, sąskaitų išrašymą, bendravimą su tiekėjais.
- Išmanote mechanikos ar technologinių procesus.
- Gebate kurti ir palaikyti šiltus, ilgalaikius santykius su klientais.
- Esate komunikabilus, atsakingas ir žingeidus.
- Turite B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
- Turite patirtį techninių produktų pardavimuose – laikytume didžiuliu privalumu.
UAB „Medicinos namai šeimai“ – inovatyvi sveikatos priežiūros įstaiga, kurioje ypatingas dėmesys skiriamas profesionalumui, kokybei ir rūpinimuisi pacientais. Esame auganti organizacija, kviečianti prie komandos prisijungti naują narį.
Daugiau apie mus: www.medicinosnamai.lt ir www.unomeda.lt
- Apmokame kursus licencijai (Būtinuosius, pvz.: pirma pagalba, skiepijimo pagrindai.).
- Suteikiame papildomą metinį sveikatos draudimą.
- Turėsi galimybę dirbti lanksčiu grafiku - visą ar dalį etato.
- Tapsi dalimi palaikančios, profesionalios komandos.
- Ir dar - mes mokame džiaugtis bendrais rezultatais, todėl tavęs lauks ir komandiniai renginiai bei motyvacinė sistema.
- Rūpintis pacientais procedūriniame kabinete (injekcijos, tvarsčiai ir pan.).
- Padėti šeimos gydytojui konsultacijų metu.
- Konsultuoti pacientus ir jų šeimos narius, atsakyti į klausimus.
- Dirbti su prevencinėmis programomis.
- Tvarkyti medicininius įrašus bei dokumentaciją.
- Galiojančios bendrosios praktikos slaugytojo licencijos.
- Nuoširdumo, empatijos ir gebėjimo bendrauti su įvairiais žmonėmis.
- Kruopštumo ir atsakomybės - nes smulkmenos sveikatos priežiūroje svarbios.
- Noro mokytis, tobulėti - mes padėsime.
- Patirties dirbant su šeimos gydytojo ar ASPN komanda - privalumas.
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas - taip pat privalumas.
„Medicinos namai šeimai“ – tai jauki, šiuolaikiška klinika Kaune, kurioje svarbiausia – žmogus. Mūsų komanda kasdien stengiasi, kad kiekvienas pacientas jaustųsi išgirstas, suprastas ir priimtas. Šiuo metu ieškome administratoriaus (-ės), kuris (-i) būtų vienas (-a) pirmųjų, su kuo susitinka mūsų pacientai – todėl šioje pozicijoje svarbiausia – rūpestis, dėmesys ir aiškumas.
Daugiau apie mus: www.medicinosnamai.lt ir www.unomeda.lt
- Apmokame būtinus kursus, jei jų reikia.
- Papildomą metinį sveikatos draudimą (traumos, infekcinės ligos).
- Palaikanti, draugiška komanda, kurioje tikrai nebūsi palikta(-as) viena(s).
- Dalyvavimą komandiniuose renginiuose, motyvacinius momentus.
- Galimybę derinti studijas su darbu ir dirbti tik daliniu etatu.
- Registruosi pacientus gyvai, telefonu ar internetu.
- Derinsi vizitų laikus pagal gydytojų grafiką.
- Atsakysi į klausimus apie paslaugas, gydytojus, dokumentus, kainas, siuntimus ir t.t.
- Tvarkysi medicininius dokumentus: korteles, išrašus, pažymas.
- Naudosi klinikos informacines sistemas registracijai, kortelių pildymui, eilių tvarkymui.
- Priimsi mokėjimus, išrašysi sąskaitas, tvarkysi kasos dokumentus.
- Bendrausi su gydytojais, perduosi jiems svarbią informaciją apie pacientų srautus.
- Rūpinsiesi, kad laukiamasis būtų tvarkingas, o pacientai – informuoti ir ramūs.
- Užtikrinsi pacientų duomenų apsaugą ir konfidencialumą.
- Empatijos, atsakingumo ir noro padėti žmonėms.
- Tvarkingumo, kruopštumo ir dėmesio detalėms.
- Gebėjimo dirbti komandoje ir greitai reaguoti į situacijas.
- Mokymosi motyvacijos - jei neturi patirties sveikatos sektoriuje, bet esi dirbęs administracinį darbą ar su klientais – apmokysime!
Privalumai:
- Patirtis registratorės/administratorės darbe.
- Išsilavinimas medicinos ar socialinėje srityje (pvz. visuomenės sveikata, slaugytojo padėjėjas, socialinis darbas).
UAB „Medicinos namai šeimai“ – inovatyvi sveikatos priežiūros įstaiga, kurioje ypatingas dėmesys skiriamas profesionalumui, kokybei ir rūpinimuisi pacientais. Esame auganti organizacija, kviečianti prie komandos prisijungti naują narį.
Daugiau apie mus: www.medicinosnamai.lt ir www.unomeda.lt
- Apmokame kursus licencijai (Būtinuosius, pvz.: pirma pagalba, skiepijimo pagrindai.).
- Suteikiame papildomą metinį sveikatos draudimą.
- Turėsi galimybę dirbti lanksčiu grafiku - visą ar dalį etato.
- Tapsi dalimi palaikančios, profesionalios komandos.
- Ir dar - mes mokame džiaugtis bendrais rezultatais, todėl tavęs lauks ir komandiniai renginiai bei motyvacinė sistema.
- Rūpintis pacientais procedūriniame kabinete (injekcijos, tvarsčiai ir pan.).
- Padėti šeimos gydytojui konsultacijų metu.
- Konsultuoti pacientus ir jų šeimos narius, atsakyti į klausimus.
- Dirbti su prevencinėmis programomis.
- Tvarkyti medicininius įrašus bei dokumentaciją.
- Galiojančios bendrosios praktikos slaugytojo licencijos.
- Nuoširdumo, empatijos ir gebėjimo bendrauti su įvairiais žmonėmis.
- Kruopštumo ir atsakomybės - nes smulkmenos sveikatos priežiūroje svarbios.
- Noro mokytis, tobulėti - mes padėsime.
- Patirties dirbant su šeimos gydytojo ar ASPN komanda - privalumas.
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimas - taip pat privalumas.
Talentator – e. mokymų sprendimų lyderiai Lietuvoje, keičiantys požiūrį į darbuotojų ugdymą. Mes ne tik kuriame inovatyvius e. mokymus ir diegiame pažangias LMS sistemas, bet ir padedame organizacijoms sukurti įtraukiančią mokymosi kultūrą. Mūsų klientai – tiek vietinės, tiek tarptautinės įmonės, ieškančios unikalaus požiūrio į ugdymą ir efektyvumo sprendimų. Talentator komanda – tai profesionalai, kurie tiki tuo, ką daro, nuolat ieško naujų galimybių ir siekia kurti realią vertę. Jei nori būti dalis šios misijos kviečiame prisijungti pradavimų projektų vadovą (-ę)! Vėl pildome savo komandą.
- Mėgsti intelektualius produktus ir technologijas? Dirbsi su inovatyviais e. mokymais, LMS sistemomis ir AI sprendimais.
- Vertini komandą ir bendradarbiavimą? Būsi profesionalų apsuptyje, kur visi palaiko vieni kitus.
- Nori kurti realią vertę? Tavo sprendimai tiesiogiai prisidės prie klientų augimo ir mokymosi efektyvumo.
- Mėgsti laisvę ir atsakomybę? Galėsi siūlyti idėjas, inicijuoti pokyčius ir veikti savarankiškai.
- Sieki tobulėjimo? Dalyvausi mokymuose, konferencijose ir gilinsi pardavimų bei technologijų žinias.
- Vertini lankstumą? Galėsi dirbti nuotoliniu ar hibridiniu būdu, planuoti savo laiką ir naudotis aiškia pardavimo strategija.
- Mėgsti aiškią struktūrą ir įrankius? Turėsi CRM duomenų bazę su klientų kontaktais.
- Svarbus vadovės palaikymas? Dirbsi su komandos vadove Ieva – draugiška ir palaikančia, kuri padės tau augti.
- Vystysi B2B pardavimus – dirbsi su esamais ir naujais klientais, stiprindamas Talentator pozicijas rinkoje.
- Aktyviai ieškosi pardavimo galimybių – naudodamasis CRM, LinkedIn, Apollo ir verslo renginiais užmegsi vertingus kontaktus.
- Kursi vertę klientams – suprasi jų poreikius ir pasiūlysi sprendimus, kurie iš tiesų jiems padės.
- Vesi pardavimo procesą – nuo pirmojo pokalbio iki pasirašyto sandorio, užtikrindamas sklandų bendradarbiavimą.
- Dalyvausi renginiuose – pristatysi Talentator sprendimus konferencijose, seminaruose ir susitikimuose su verslo lyderiais.
- Patirties B2B pardavimuose – supranti, kaip užmegzti ir palaikyti ilgalaikius santykius su klientais.
- Verslo procesų suvokimo – gebėjimo įsigilinti į klientų iššūkius ir pasiūlyti jiems tinkamiausius sprendimus.
- Puikių komunikacijos įgūdžių – gebėjimo įtikinti, derėtis ir kurti pasitikėjimą.
- Rezultatų siekimo – tikslo sieki ne tik entuziazmu, bet ir strategija bei disciplina.
- Technologinio smalsumo – domiesi naujausiomis mokymosi technologijomis ir matai jų vertę verslui.
- Anglų kalbos žinių – privalumas dirbant su tarptautiniais klientais.
Esame įmonė "Lintera – baldų technologijos“ – aukštos kokybės baldų gamybos staklių kūrėja ir gamintoja, jau daugiau nei 25 metus dirbanti pramonės inovacijų srityje.
Šiuo metu plečiame komandą ir kviečiame prisijungti technikos direktoriaus pavaduotoją, kuris (-i) turėtų gilias technines žinias, strateginį mąstymą ir norą prisidėti prie mūsų augimo bei tobulėjimo.
- Įtaką strateginiams techniniams sprendimams ir įmonės plėtrai.
- Galimybę dirbti su naujausia įranga ir įgyvendinti inovatyvius sprendimus.
- Stiprią komandą ir kultūrą, kurioje svarbu ne tik rezultatai, bet ir žmonės.
- Techninės tarnybos veiklos organizavimą, darbuotojų darbo planavimą ir kontrolę.
- Pramoninės įrangos techninio aptarnavimo, remonto ir techninių sprendimų valdymą.
- Tiesioginį darbą su „HOMAG“ prekinio ženklo įranga – jų eksploatacija, priežiūra, optimizavimas.
- Dalyvavimą techninės plėtros, inovacijų ir gamybos efektyvumo projektuose.
- Biudžeto valdymą, techninių sąmatų sudarymą, kaštų analizę ir resursų planavimą.
- Komandos formavimą, motyvavimą, vertybių puoselėjimą.
- Atstovavimą įmonei techniniuose klausimuose, derybose su partneriais ir klientais.
- Kelionės pas klientus Lietuvoje – techninis palaikymą ir bendradarbiavimą.
- Turite aukštąjį techninį išsilavinimą (inžinerija, mechatronika, baldų technologijos).
- Turite ne mažiau 8 metų patirties baldų gamybos ar medienos pramonėje arba ne mažiau 5 metų – techninės tarnybos valdyme, remonte, techniniame aptarnavime.
- Turite bent 3 metų vadovavimo komandai patirties.
- Esate dirbęs su HOMAG įranga (eksploatacija, priežiūra).
- Gebate dirbti savarankiškai, priimti atsakingus sprendimus ir valdyti stresines situacijas.
- Pasižymite puikiais finansinio raštingumo įgūdžiais – biudžeto valdymo, sąmatų sudarymo, kaštų analizės ir pan.
- Turite techninės anglų arba vokiečių kalbos supratimą (raštu ir žodžiu).
- Pasižymite puikiais derybų įgūdžiais ir gebėjimu bendrauti su aukšto lygio klientais/partneriais.
Prisijunk prie „Gitana“ komandos!
Jei nori dirbti ten, kur įrankiai kalba apie kokybę, o komanda – apie tikrą jėgą, skaityk toliau.
UAB „Gitana“ – jau 33 metus sėkmingai veikianti įmonė, kurios vardas Lietuvoje siejamas su profesionalumu, inovacijomis ir patikimumu. Esame viena didžiausių profesionalios technikos, įrankių, darbo rūbų ir avalynės tiekėjų šalyje. Mūsų komandą sudaro daugiau nei 200 profesionalų 9-iuose didžiausiuose Lietuvos miestuose. Šiuo metu stipriname savo komandą parduotuvėje adresu M. Lietuvio g. 6.
Ši vieta – Tau, jei:
Baltijos Tentas, priklausanti Serge Ferrari Group – tarptautinė įmonė, užsiimanti tentinių medžiagų prekyba. Šiuo metu į savo komandą Vilniuje kviečiame atsakingą ir kruopštų sandėlininką (-ę), kuris (-i) prisidės prie sklandaus sandėlio darbo.
- Atlyginimas 1200- 1400 Eur. neto.
- Pilną darbo dieną (nuo 8:00 iki 17:00 val. darbo dienomis).
- Visas reikalingas darbo priemones.
- Tobulėjimo galimybes.
- Palaikančią ir atvirą tarptautinę įmonės kultūrą.
- Darbo vietą Vilniuje.
- Prekių priėmimą, patikrinimą ir dokumentų suvedimą pagal sąskaitas ar važtaraščius.
- Grąžinimų, perpakavimo ir ženklinimo procesų vykdymą.
- Užsakymų surinkimą ir paruošimą išsiuntimui pagal klientų nurodymus.
- Tvarkingą ir atsakingą tentinės medžiagos bei palečių tvarkymą, jų saugų pakavimą.
- Sandėlio priežiūrą, švaros palaikymą ir įrangos saugojimą.
- Darbo saugos, higienos ir įmonės nustatytų vidinių tvarkos taisyklių laikymąsi.
- Turite patirties dirbant su autokrautuvu (min. 2 metai) ir turite galiojančias teises.
- Esate atsakingas, tvarkingas ir kruopštus.
- Gebate savarankiškai organizuoti darbą ir bendradarbiauti su komanda.
- Turite kompiuterinio raštingumą (Word, Excel).
Ieškome Virtuvės Šefo (-ės) į Oranžerijos restoraną Raudondvaryje!
Ar tiki, kad maistas gali pasakoti istoriją? Prisijunk prie išskirtinės vietos, kur klasika susitinka su šiuolaikiniu skoniu – Oranžerijos restorano, Raudondvario dvaro ansamblyje.
Įsikūręs restauruotoje klasicizmo ir neogotikos formų oranžerijoje, mūsų restoranas nuo 2013 m. džiugina lankytojus išskirtine atmosfera ir skonių įvairove. Čia rafinuota elegancija susilieja su kultūriniu paveldu ir gamtos ramybe.
- Įkvepiančią darbo aplinką kultūros paveldo objekte.
- Erdvę kulinarinei kūrybai ir idėjų įgyvendinimui.
- Profesionalią komandą ir palaikančią vadovybę.
- Konkurencingą atlyginimą ir motyvuojančią premijų sistemą.
- Galimybę dirbti su įvairiais renginiais, šventėmis, degustacijomis.
- Virtuvės darbo organizavimą – užtikrinsite, kad procesai vyktų sklandžiai ir efektyviai.
- Meniu kūrimą – įgyvendinsite naujus kulinarinius sprendimus ir stebinsite svečius.
- Maisto kokybės, skonio ir estetikos užtikrinimą.
- Technologinių kortelių kūrimą bei kontrolę.
- Higienos normų ir aukščiausių standartų užtikrinimą.
- Bendradarbiavimą su tiekėjais, produktų užsakymą ir priėmimą.
- Inventorizaciją, resursų valdymą ir kontrolę.
- Turite gilų viešojo maitinimo gamybos proceso išmanymą.
- Turite ne mažesnę, kaip 5 metų patirtį maitinimo paslaugų sektoriuje, iš jų bent 3 metus koordinuojant virtuvės darbus.
- Esate organizuotas ir gebate įsiklausyti į svečių norus.
- Turite estetikos ir preciziškumo maisto gamyboje vertinimą.
- Nuolat siekiate gerinti savo ir komandos darbo kokybę.
Esame UAB "Veika" - tarptautiniu mastu pripažinta įmonė, kuri jau daugiau nei 30 metų kuria ir diegia pažangius sprendimus maisto hermetikos srityje. Mūsų inovatyvūs produktai ir technologijos naudojami visame pasaulyje, o mūsų partneriai yra tiek Europoje, tiek už Atlanto, Azijoje ir kitose rinkose.
Būdami viena iš lyderiaujančių įmonių savo srityje, nuolat investuojame į naujų technologijų kūrimą, plėtrą ir gamybos optimizavimą. Esame ne tik gamintojai, bet ir sprendimų kūrėjai, siūlantys rinkai inovatyvius ir aplinkai draugiškus produktus. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (Ę)!
- Konkurencingą atlyginimą ir priedus – Tavo rezultatai bus įvertinti ir atitinkamai apdovanoti.
- Darbo patirtį tarptautinėje aplinkoje – mūsų partneriai ir klientai yra visame pasaulyje, todėl čia įgysi globalios rinkos patirties.
- Profesinio augimo ir tobulėjimo galimybes – organizuojame mokymus, skatiname dalyvauti konferencijose ir investuojame į darbuotojų žinias.
- Modernią ir inovatyvią darbo aplinką – dirbsi su aukščiausios kokybės produktais ir pažangiausiomis technologijomis.
- Vadovausi pardavimų projektams – nuo pradinės idėjos iki sėkmingo įgyvendinimo, užtikrindamas strateginį požiūrį ir efektyvų procesą (labai aiškus ir išgrynintas klientų segmentas, čia nebus šaltų skambučių).
- Kursi ir stiprinsi ryšius su tarptautiniais klientais – Tavo derybų įgūdžiai padės ne tik išlaikyti esamus partnerius, bet ir pritraukti naujus.
- Analizuosi naujas rinkas ir ieškosi plėtros galimybių – mūsų komanda siekia augimo, todėl Tavo įžvalgos ir iniciatyvumas bus itin svarbūs.
- Bendradarbiausi su R&D komanda ir verslo partneriais – užtikrinsi, kad pardavimo procesai vyktų sklandžiai, o klientai gautų aukščiausios kokybės sprendimus.
- Patirties pardavimų ar projektų valdymo srityje – supranti, kaip valdyti pardavimo procesus nuo A iki Z.
- Puikių derybinių įgūdžių ir gebėjimo kurti ilgalaikius santykius su klientais – Tu ne tik parduodi, bet ir kuri vertę.
- Gerų anglų kalbos žinių (raštu ir žodžiu) – dirbame tarptautinėje rinkoje, todėl sklandi komunikacija būtina.
- Lenkų/rusų kalbos mokėjimas – privalumas – dar daugiau galimybių augti ir plėsti klientų ratą!
- Proaktyvumo ir iniciatyvumo – vertiname žmones, kurie ne tik vykdo užduotis, bet ir siūlo sprendimus.
- Susidomėjimo gamybos procesais – mūsų veikla glaudžiai susijusi su gamyba, tad svarbu suprasti, kaip viskas veikia.
- Atsakomybės jausmo ir organizuotumo – sugebi planuoti, koordinuoti ir pasiekti rezultatus.
AD REM LEZ – ilgametę patirtį turinti logistikos ir muitinės tarpininkavimo įmonė, teikianti aukščiausios kokybės paslaugas verslo klientams. Plečiame savo komandą ir ieškome muitinės tarpininko (-ės), kuris (-i) prisijungtų prie mūsų profesionalų komandos.
- Siūlome ne tik konkurencingą atlyginimą, bet ir motyvuojančius priedus už tavo pasiektus rezultatus – nes mes vertiname tavo pastangas.
- Profesinio augimo galimybės čia neribotos! Nuolat investuojame į savo darbuotojų tobulėjimą, mokymus ir vidinės karjeros perspektyvas.
- Dirbsi patikimoje, nuolat besiplečiančioje įmonėje, kurioje stabilumas derinamas su dinamiškais iššūkiais.
- Ruoši muitinės deklaracijas ir visus su muitinės procedūromis susijusius dokumentus, užtikrindamas tikslumą ir sklandų procesą.
- Konsultuosi klientus visais muitinės procedūrų klausimais, suteikdamas aiškius ir profesionalius atsakymus į jų klausimus.
- Stebėsi, kad visi muitinės procesai vyktų griežtai pagal galiojančius teisės aktus ir įmonės veikla atitiktų reikalavimus.
- Bendradarbiausi su muitinės institucijomis ir kitomis atsakingomis įstaigomis, siekdamas užtikrinti sklandų ir efektyvų darbą.
- Nuolat analizuosi muitinės teisės aktų pokyčius ir užtikrinsi, kad įmonė veiktų pagal naujausius reglamentus.
- Turi patirties muitinės tarpininkavimo srityje ir puikiai išmanai muitinės procedūras bei teisės aktus
- Muitinės tarpininko pažymėjimas yra būtinas šiai pozicijai, todėl tikimės, kad jį jau turi.
- Kasdienėje veikloje reikės užtikrintai dirbti su MS Office programomis bei muitinės sistemomis, tad geri darbo kompiuteriu įgūdžiai bus didelis privalumas.
- Svarbu, kad būtum atsakingas, kruopštus ir analitiškai mąstantis, nes šiame darbe itin reikalingas atidumas detalėms.
- Tikimės, kad gebi dirbti savarankiškai, tačiau esi ir komandiškas žmogus, nes bendradarbiavimas su kolegomis yra svarbi darbo dalis.
- Taip pat vertiname gerus bendravimo bei derybinius įgūdžius, kurie padės efektyviai bendrauti tiek su klientais, tiek su muitinės institucijomis.
Tarptautinėje rinkoje veikianti bendrovė ieško ambicingo, strategiškai mąstančio vadovo, turinčio gilias žinias juridinių vienetų: steigimo, administravimo bei apmokestinimo srityse. Šis asmuo bus atsakingas už bendrovės strateginę plėtrą, klientų konsultavimą bei bendrovių steigimo ir administravimo projektų koordinavimą užsienyje.
Ieškome profesionalo, kuris ne tik išmano teisinius bei mokestinius aspektus, bet ir moka aiškiai bei profesionaliai bendrauti su klientais, kurie perkelia savo verslus į skirtingas užsienio šalis ir jurisdikcijas.
- Konkurencingą atlyginimą ir rezultatų motyvacinius priedus.
- Galimybę dirbti su aukšto lygio tarptautiniais klientais.
- Plokščią struktūrą ir augimo perspektyvas.
- Galimybę prisidėti prie įdomių, nestandartinių projektų tarptautinėje erdvėje.
- Strateginį bendrovės valdymą ir kasdienės veiklos koordinavimą.
- Klientų konsultavimą juridinių vienetų steigimo, tarptautinio apmokestinimo bei sutarčių teisės klausimais.
- Juridinių vienetų steigimo procesų priežiūrą ir valdymą įvairiose pasaulio šalyse bei jurisdikcijose (EU, UAE, Singapūras, Honkongas ir kt.).
- Ryšių su partneriais, valdžios institucijomis ir kitomis susijusiomis šalimis palaikymą.
- Teisinių rizikų vertinimą ir atitikties užtikrinimą.
- Komandos formavimą ir vadovavimą (esant poreikiui).
- Aukštąjį teisinį išsilavinimą (pageidautina bendrovių teisės/mokesčių teisės specializacija).
- Patirtį užsienio juridinių vienetų steigimo srityje.
- Patirtį mokesčių srityje (tarptautinis apmokestinimas – privalumas).
- Puikus strateginio planavimo ir vadovavimo įgūdžius.
- Labai gerus anglų kalbos įgūdžius (kitos užsienio kalbos – privalumas).
- Diskretiškumą, atsakomybę, aukštą profesinė etiką.
Mūsų klientas – tai viena iš lyderiaujančių statybos rangos kompanijų Lietuvoje, kuri specializuojasi daugiabučių gyvenamųjų namų statyboje ir renovacijoje. Mūsų komanda dirba su sudėtingais, aukščiausius kokybės standartus atitinkančiais projektais. Turėdami didelę patirtį rinkoje, siekiame ne tik patenkinti klientų lūkesčius, bet juos viršyti, taikydami pažangiausius sprendimus statybų sektoriuje.
- Konkurencingą atlyginimą, kurį maino į Jūsų patirtį ir profesionalumą.
- Gerą atmosferą biure ir palaikančią komandą.
- Vadovą, kuris yra dalykiškai malonus, aiškus ir nuoseklus.
- Karjeros perspektyvas su didesnės atsakomybės užduotimis ir finansiniu atlygiu.
- Sveikatos draudimą.
- Turimą patirtį dirbant su biudžetais ir skaičiuojant daugiabučių statybos bei renovacijos sąmatas.
- Jūsų projektų valdymo principus.
- Finansinius lūkesčius.
Mes vertiname profesionalumą ir tikime ilgalaikiu bendradarbiavimu, todėl užtikriname konfidencialumą viso atrankos proceso metu.
Prisijunk prie labiausiai augančio prabangos prekės ženklo Marry Me by Ribas .
Aukštosios juvelyrikos prekės ženklas su dideliu entuziazmu kurti tik aukščiausios kokybės juvelyriką ir vizualą .
Ieškome kūrybos vadovo, kuris geba įžvelgti grožį ne tik vaizde, bet ir jo prasmėje.
TAVO PAGRINDINĖ ROLĖ:
Būsi atsakingas už prekės ženklo vizualinės vizijos formavimą ir įgyvendinimą. Nuo estetikos gairių ir komunikacijos tono – iki kampanijų režisūros ir turinio kūrimo.
Tavo užduotis – vienyti visus kanalo taškus ir užtikrinti, kad kiekvienas vaizdas kalbėtų mūsų kalba.
Prekės ženklo vizija:
- Formuoti ir vystyti ilgalaikę vizualinę kryptį, paremtą prekės ženklo vertybėmis ir DNR
- Kurti, tobulinti ir užtikrinti vizualines gaires (brandbook, stilistika, komunikacijos tonas).
Kūrybinių kampanijų režisūra:
- Vystyti kampanijas nuo idėjos iki įgyvendinimo (moodboard’ai, fotosesijos, video, editorial).
- Vadovauti kūrybiniams procesams ir užtikrinti emocinį storytelling’ą vizualine forma.
Vizualinis įgyvendinimas:
- Užtikrinti prekės ženklo atpažįstamumą ir nuoseklumą visose medijose: produktų komunikacijoje, e-komercijoje, fizinėse erdvėse, social media.
- Kurti brief’us dizaineriams, fotografams, videografams, maketuotojams, vitrinų dizaineriams, muzikos kūrėjams ir kt.
Projektų ir komandos valdymas:
- Koordinuoti projektus ir kampanijas: biudžetai, terminai, komandos, ištekliai.
- Bendradarbiauti su vidinėmis (marketingas, e-komercija, pardavimai) ir išorinėmis (agentūros, kūrėjai, gamintojai) komandomis.
- Planuoti salonų vizualinių pokyčių ciklus, resursus ir turinio gamybą.
Patirtis ir estetika:
- Min. 2 metų patirtis menos vadovo (-ės), art direktoriaus (-ės) ar panašiose pozicijose – pageidautina prabangos sektoriuje (juvelyrika, mada, kosmetika, interjeras).
- Išlavintas estetinis pojūtis, supratimas, kaip tekstūros, šviesa, spalvos kuria emociją.
- Patirtis kuriant aukštos vertės vizualus, subtilų emocinį turinį.
Techniniai įgūdžiai:
- Gebėjimas dirbti su Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign, Lightroom).
- Žinios apie spaudos paruošimą, pakuočių dizainą, pre-press.
- Privalumas: bazinės žinios apie video montažą, 3D vizualizacijas, AI dizaino įrankius.
Komunikacija ir leadership‘as:
- Gebėjimas aiškiai komunikuoti, motyvuoti kūrybinę komandą ir atstovauti idėjas vadovybei.
- Organizaciniai įgūdžiai, projektų valdymo patirtis.
- Atsakomybė už galutinį rezultatą – nuo kūrybinės idėjos iki jos įgyvendinimo.
- Glaudus bendradarbiavimas su marketingo vadove.
- Menas perteikti prekės ženklo identitetą taip, kad kiekviena detalė kurtų ryšį su svarbiausiomis gyvenimo akimirkomis ir paliktų neužmirštamą emociją.
- Suvokimas, kaip detalė gali tapti vizualinio naratyvo centru.
Račkauskų sodyba – daugiau nei 20 metų puoselėjamas šeimos svetingumo kompleksas, įsikūręs vaizdingame Agluonos upelio slėnyje, Klaipėdos rajone. Pradėjusi nuo nedidelės pirtelės, šiandien sodyba išaugo į visapusišką poilsio ir renginių erdvę, kurioje svečiai kviečiami ilsėtis, švęsti, skanauti ir pažinti:
- komfortiškuose nameliuose, pritaikytuose poilsiui visais metų laikais;
- išskirtiniame pirties komplekse su SPA potyriais;
- poilsiavietėje, kurioje vyksta jaukios šeimos šventės ar įmonių renginiai;
- restorane „Agluona“, kuriame patiekiama autentiška lietuvininkų virtuvė ir vyksta edukacijos.
Čia nuolat verda gyvenimas – keičiamės kartu su metų laikais ir svečių lūkesčiais. Atnaujiname meniu, kviečiame į koncertus, gražiname aplinką, kuriame išskirtines patirtis. Siekiame būti ne tik poilsio vieta, bet ir traukos centru – tiek vasarą, tiek žiemą.
Ieškome svetingumo vadovo (-ės) – žmogaus, kuris prisidėtų prie išskirtinio šeimos verslo kūrimo. Vietos, kur poilsis, skonis ir bendrystė susilieja į vieną tikrą patirtį!
- Rūpinsies tiek esamais, tiek naujais klientais – nuo pirmos užklausos iki ilgalaikio santykio.
- Koordinuosi kasdienę veiklą – nuo apgyvendinimo iki restoranų, pirčių ar švaros klausimų. Turime 5 kambarius, kuriuose vienu metu gali apsistoti iki 20 svečių (iki 4 asm. kiekviename kambaryje).
- Kelsi idėjas – renginiams, naujoms paslaugoms, aplinkos atnaujinimui ar darbo optimizavimui. Restoranas talpina apie 120 svečių viduje ir dar apie 100 lauko terasoje, todėl turėsi daug erdvės kūrybai ir renginiams.
- Prisidėsi prie dokumentacijos – sąskaitų, darbo grafikų, darbo saugos, VMVT reikalavimų.
- Įsitrauksi į socialinių tinklų turinį – dalinsies idėjomis ir padėsi formuoti vizualinį veidą.
- Organizuosi ir telksi komandą – prisidėsi prie darbuotojų paieškos, darbo organizavimo ir motyvavimo.
- Atsakingai tvarkysi kasos likučius dienos pabaigoje.
- Dirbsi lanksčiu slenkančiu grafiku: 2–3 darbo dienos, 2–3 laisvos (nuo 10 iki 22 val.).
- Turėsi galimybę esant poreikiui apsistoti sodyboje.
- Būsi komandos dalimi vietoje, į kurią nori sugrįžti – tiek svečiai, tiek darbuotojai!
Esu Artūras Janutis - „Mars Lietuva“ darbuotojų saugos ir aplinkosaugos skyriaus vadovas. Mūsų gamykla Gargžduose (joje šiuo metu dirba apie 800 darbuotojų) yra pasaulinio šeimos verslo MARS Inc. dalis. Esame Baltijos ir Skandinavijos šalyse – vieni didžiausi gyvūnų augintinių maisto gamintojai.
Šiandien, išleidžiant kolegę į vaiko priežiūros atostogas, ieškau naujo komandos nario - DARBUOTOJŲ SAUGOS SPECIALISTO (-ĖS).
Labai tikiuosi, kad jau esi sukaupęs žinių ir patirties darbuotojų saugos srityje. Domiesi šia sritimi ir Tau būtų įdomu padirbti tarptautinėje, aukščiausių saugos standartų besilaikančioje įmonėje. Taip pat prisidėti prie svarbių procesų, įdomių projektų įgyvendinimo ir veikti labai pozityvioje, į tobulėjimą ir pasiekimus orientuotoje aplinkoje bei turėti draugiškus, palaikančius kolegas.
- Prisidėti prie inovacijų ir tvarumo idėjų įgyvendinimo, komandos įsitraukimo skatinimo, bendrovės vizijos puoselėjimo.
- Dirbti lanksčiu darbo grafiku.
- Konkurencingą atlygį ir vieną plačiausių papildomų naudų paketą Lietuvoje: sveikatos draudimas, gyvybės, traumų ir kritinių ligų draudimas, III pakopos pensijų kaupimo programa ir kt.
Kas labiausiai patinka mūsų darbuotojams dirbant „Mars Lietuva”:
- „Įmonės skiriamas dėmesys tobulėjimui, galimybėms augti kaip asmenybei ir profesionalui."
- „Suteikta galimybė kiekvienam kiek įmanoma labiau atskleisti savo potencialą.“
- „Palaikantys kolegos ir sėkmingas komandinis darbas, o jame tenka bendradarbiauti su ekspertais iš viso pasaulio – Europos, Šiaurės Amerikos, Azijos, Australijos.“
- „Įkvepia kultūra, paprastas atviras bendravimas, galimybė įvairius klausimus spręsti kartu su kolegomis.“
- „Nuoširdūs ir palaikantys kolegos, turintys puikų humoro jausmą! MARS Penki Principai, pasitarnaujantys lyg vertybinis kompasas priimant sprendimus. Nuolatinė įmonės pažanga. Galimybė susipažinti su kitų MARS grupės įmonių veiklos specifika.“
- Užtikrinsi vidaus taisyklių, MARS standartų bei LR įstatymų, darbuotojų saugos ir sveikatos (DSS) vadybos sistemos reikalavimų įgyvendinimą įmonėje.
- Numatysi bei įgyvendinti tobulinimo veiksmus.
- Instruktuosi bei mokysi darbuotojų saugos ir sveikatos (DSS) temomis darbuotojus bei rangovus, ruoši mokymų programas, medžiagą bei instrukcijas.
- Organizuosi profesinės rizikos veiksnių vertinimą darbo vietose, sudarysi tobulinimo planą, koordinuosi plano įgyvendinimą, atsakingai prižiūrėsi įmonės DSS rizikų registrą.
- Dalyvausi projektų komandose atstovaujant Darbuotojų saugos skyrių, įgyvendinsi saugos ir sveikatos gerinimo projektus.
- Organizuosi periodinius darbuotojų saugos ir sveikatos auditus įmonėje, užtikrinsi DSS reikalavimų laikymosi kontrolę, numatysi korekcines priemones bei nuolatinį tobulinimo procesą.
- Ruoši ataskaitas, komunikaciją, analizę bei rekomendacijas darbuotojų saugos temomis.
- Darbo patirties darbuotojų saugos ir sveikatos srityje gamybos įmonėje.
- Darbuotojų mokymo, ugdymo bei motyvavimo kompetencijos.
- Stiprių bendradarbiavimo bei komunikacijos, problemų sprendimo įgūdžių.
- Gerų anglų kalbos žinių.
- Išsilavinimo technikos/inžinerijos srityse (būtų didelis privalumas).
We’re a fast-growing U.S. construction company (25 people, Lithuanian-owned) redefining project delivery with agility, accountability, and remote-first leadership. We thrive on initiative and ownership - not red tape. We value teammates who are proactive, resourceful, and committed to delivering quality.
- Remote-first culture with clear structure and minimal micromanagement.
- Performance-based bonuses and a competitive net salary.
- Autonomy and trust - We value outcomes over hours.
- Opportunities to shape processes and grow with the company.
- Straightforward communication, quick decisions, and respect for your expertise.
We’re currently seeking a Remote Project Manager to join our team and bring structure, momentum, and clarity to our projects. While our estimators perform well, we need someone to own the execution and drive projects from approval to client satisfaction—with autonomy and grit.
This is not a babysitting role. It's for someone who is self-led, solution-oriented, and thrives in a flexible remote environment.
- Own and manage Key Performance Indicators (KPIs): Revenue, Profitability, Client Satisfaction.
- Monitor and manage Compliance: Estimate uploads, job completion times, customer follow-ups, satisfaction scores.
- Expand and manage the subcontractor network.
- Conduct virtual and occasional on-site meetings with U.S. teams and contractors.
- You plan ahead, stay ahead, and take ownership without being asked.
- You speak and write English fluently with confidence.
- You don’t need to be handheld, and you know how to find answers.
- You’re flexible with time and ready to jump in on weekends if needed.
- You keep both the client and the project team aligned and focused.
Sparčiai auganti inžinerinių sprendimų įmonė, dirbanti su aukštos pridėtinės vertės projektais statybos ir laivų sektoriuose, šiuo metu ieško naujo komandos nario – krypties vadovo (-ės) elektros projektams. Tai nėra nauja pozicija – šiuo metu komandoje dirba du projektų vadovai, o iš viso numatytos keturios kryptys.
Ieškome žmogaus, kuris ne tik gebėtų užtikrinti kokybišką projektų įgyvendinimą, bet ir norėtų turėti daugiau – didesnės įtakos, matymo lauko ir galimybės kurti vertę tiek įmonei, tiek klientams.
- Prisidėsite prie realaus įmonės augimo ir turėsite įtakos sprendimams.
- Dirbsite su įdomiais, kompleksiškais projektais, kuriuose svarbus tiek tikslumas, tiek lankstumas.
- Komandoje – strategiškai mąstantys, atviri žmonės, kurie vertina rezultatą ir palaikančią darbo atmosferą.
- Darbo laikas: 9:00–17:00 val., lankstus požiūris į darbo ritmą.
- Suteikiamos visos darbui reikalingos priemonės: kompiuteris, telefonas, moderni biuro aplinka be perteklinės biurokratijos.
- Komandiruotės vyksta pagal projektinį poreikį – derinamas biuro ir „veiksmo“ darbo režimas.
- Elektros projektų planavimą, organizavimą ir įgyvendinimą nuo pradžios iki pabaigos.
- Biudžetų skaičiavimą, resursų planavimą, terminų valdymą.
- Bendradarbiavimą su subrangovais, tiekimo, personalo ir kitais skyriais.
- Komandų darbo valandų planavimą, „workload“ kontrolę, progresų sekimą.
- Kokybės kontrolę, techninių sprendimų paiešką ir optimizavimą.
- Ataskaitų rengimą ir projekto eigos pristatymus klientams ar vadovybei.
- Patirties valdant elektros projektus statybos sektoriuje ar laivuose.
- Anglų kalbos žinių – tiek raštu, tiek žodžiu.
- Gebėjimo dirbti su brėžiniais, technine dokumentacija, vidinėmis sistemomis.
- Lankstumo, strateginio mąstymo ir stiprių bendravimo įgūdžių.
- Patirties valdant rizikas, užtikrinant kokybę ir vadovaujant komandai.
- Galimybės vykti į komandiruotes, kai to reikalauja projektas.