Esame įmonė UAB "SEITCOR", kuri užsiima informacinių sistemų, programinės įrangos diegimu bei priežiūra. Diegiame globalioje rinkoje aukščiausiai reitinguojamus inovatyvius IT sprendimus https://www.seitcor.com/#about, https://seit-solutions.com/.
Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti aktyvų (-ią), veiklų (-ią) Projektų pardavimo vadybininką (-ę)!
- Bonusus už sėkmingai įgyvendintus projektus.
- Nedidelį, bet bendradarbiaujantį kolektyvą (4 kolegos).
- Hibridinio darbo galimybę (2 dienas iš namų), likusį laiką klientų lankymas, darbas ofise.
- Pagarbų požiūrį į darbuotoją, nes mes didžiuojamės puikiais santykiais kolektyve.
- Verslumu grįstą kultūrą, dinamišką darbą ir savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką.
- IT sprendimų pristatymą klientams (produktas skirtas viešajam sektoriui).
- Bendravimą su esamais klientais bei partneriais, produktų (sprendimų) plėtros poreikių analizę bei pardavimą.
- Naujų klientų paiešką bei pasiūlymų rengimą.
- Dalyvavimą projektų įgyvendinime.
- Rinkos poreikių analizę.
- Turite patirties pardavimų srityje su B2B / B2G klientais.
- Turite išsilavinimą informacinių technologijų srityje.
- Puikiai susikalbate anglų kalba.
- Gebate išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir, atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą.
- Esate pozityvus, lengvai ir laisvai bendraujate, logiškai ir nuosekliai išreiškiate savo mintis bei gebate daryti įtaką kitam.
- Siekiate dirbti ir užsidirbti pagal aiškią ir sąžiningą, proporcingai augančią nuo pardavimų skaičiaus, motyvacinę sistemą.
- Pasižymite puikiu analitiniu mąstymu.
Esame įmonė, kuri siūlo savo klientams išskirtinius prekinius ženklus ir produktus. Novatoriško dizaino gaminiai: langai, grindys, Millboards terasos - kokybiški sprendimai namams ir komerciniams projektams. Judame į priekį vedami noro sukurti prasmingas erdves, kurios pagerintų klientų gyvenimo kokybę, sužadintų emocijas ir išpildytų norus. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungtų patyrusį ir ambicingą PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).
Mūsų klientė – įmonių grupei priklausanti gamybinė įmonė, turinti platų klientų ir partnerių ratą Norvegijoje, Švedijoje, Islandijoje ir Baltijos šalyse. Šiuo metu prie savo draugiško ir profesionalaus kolektyvo kviečia prisijungti ADMINISTRATORĘ (-IŲ) – APSKAITININKĘ (-Ą).
Esame statybos valdymo įmonė, sėkmingai plėtojanti įvairių erdvių projektus. Klientų ir verslo partnerių vertinama už patikimumą, sąžiningumą bei ilgametę patirtį. Šiuo metu ieškome kruopštaus ir itin greito pardavimo skyriaus asistento (-ės), kuris (-i) padės mums suktis dinamiškoje kasdienybėje!
- Profesionalią komandą, turinčią ilgametę patirtį NT srityje.
- Galimybę iš arti matyti visus NT pardavimo procesus, juose dalyvauti ir mokytis iš ekspertų.
- Atsakingą, įdomų ir kupiną iššūkių darbą.
- Darbo aplinką, kurioje vertinamas profesionalumas, komandinis darbas ir orientacija į rezultatus.
- Užklausų atsakymų formavimą ir siuntimą (pateiksite klientams atsakymus apie objektų kainas, planus ir pan.).
- Patrauklių ir profesionalių skelbimų ruošimą ir talpinimą.
- Pagalbą ruošiant sutartis.
- Savalaikį duomenų suvedimą bei informacijos sisteminimą.
- Reikiamų dokumentų surinkimą.
- Bendravimą su klientais - pagalbą nurodant kokius pasiruošti dokumentus ir pan.
- Kitas užduotis, kuriomis prisidėsite prie efektyvaus pardavimų skyriaus darbo.
- Pagalba vadovui ir komandai.
- Mėgstate savo užduotis atlikti greitai, neatidėti vėlesniam laikui.
- Mokate organizuoti savo darbą bei laiką.
- Savo darbo vietoje palaikote tvarką ir visada žinote kur ieškoti reikiamų dokumentų.
- Esate atsakingas, kruopštus, patikimas žmogus, mokate dirbti su duomenimis.
- Esate paslaugus - nuoširdžiai padėsite tiek klientams, tiek savo kolegoms.
Esame UAB "Inžinerija LT", savo veiklą pradėjome 2011 m. Klaipėdos mieste. Sėkmingo darbo rezultatas - šiandien įmonė turi dar tris padalinius, įkurtus Vilniuje, Kaune ir Šiauliuose. Dirbdami visoje Lietuvoje, specializuojamės geodezinių (kadastrinių) matavimų srityje, 3D planų rengime, lazeriniame skenavime, objektų skenavime bei apdorojime, žemėlapių kūrime. Atliekame ir daugelį kitų, su tiksliais matavimais susijusių, paslaugų - iki statybų ir po jų.
Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti GEODEZININKĄ (Ę) - MATININKĄ (Ę).
UAB „Trakis“ - įmonė užsiimanti didmenine ir mažmenine prekyba medžiagomis, skirtomis dujotiekio ir vandentiekio tinklų statybai, remontui ir eksploatacijai.
Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKĄ (-Ę)!
- Džiaugtis darbu profesionaliame, draugiškame, palaikančiame ir bendro tikslo siekiančiame kolektyve.
- Gerą, jaukų, ramų psichologinį klimatą.
- Atvirą, betarpišką komunikaciją, greitai priimamus sprendimus.
- Nuolatinį bendravimą su klientais, įeinančių/išeinančių skambučių valdymą (konsultavimas teikiamų paslaugų klausimais).
- Klientų poreikių išsiaiškinimą ir efektyvų kilusių klausimų sprendimą.
- Duomenų apdorojimą ir tikrinimą.
- Administracinius darbus (atsakymai į el. užklausas, korespondencijos surinkimas, išsiuntimas ir kt.).
- Pagalbą kasdieniniuose darbuose ir naujų projektų vystyme.
- Kitų vadovo paskirtų užduočių vykdymą.
- Sugebate veikti greitai ir spręsti suinteresuotų asmenų paklausimus.
- Komunikabilumas ir organizuotumas - Jūsų savybės.
- Esate dirbęs (-usi) klientų aptarnavimo/operacijų vadybininko (-ės) pozicijoje.
- Pažįstate žmones, juos jaučiate ir, atsižvelgiant į tai, pateikiate jiems priimtiniausią pasiūlymą.
- Visada užsibrėžiate ir siekiate pačių geriausių rezultatų, užkrečiate tuo ir kitus.
- Mokate anglų k. (lenkų k. - privalumas).
SPA VILNIUS – tai sveikatos gerinimo centras su mineralinio vandens procedūromis, gydomosiomis programomis, 4+ žvaigždučių viešbučiu, SPA baru su specialiu SPA meniu, restoranu, laisvalaikio centru, žiemos sodu bei dideliu konferencijų centru. Ir visa tai – po vienu stogu.
Savo PROFESIONALUMU, ištobulintomis procedūromis bei NEPRIEKAIŠTINGU atidumu klientų poreikiams pelnėme pripažinimą ne tik Lietuvos, bet ir tarptautiniu mastu. Esame gavę dešimtis įvairiausių apdovanojimų, kuriais labai didžiuojamės ir toliau siekiame būti vis geresniais savo srityje.
Mūsų organizacijos sėkmė priklauso nuo profesionalių, savo darbą mylinčių ir atsidavusių darbuotojų. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti SVEIKATOS CENTRO REGISTRATŪROS VADOVĄ (-Ę).
Esame tarptautinė užsienio kapitalo transporto prekybos ir remonto įmonė, pirmaujanti pagal tvaraus transporto sprendimus ir premium segmente. Mūsų veikla apima naujų ir naudotų sunkvežimių bei autobusų prekybą, jų finansavimą ir draudimą, atliekame techninės priežiūros ir remonto darbus autorizuotuose įmonės servisuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, teikiame techninės priežiūros sutartis, ekonominio vairavimo, transporto parko valdymo sistemos, tachografo ir kitas susijusias paslaugas.
Šiuo metu prie savo komandos Klaipėdoje kviečiame prisijungti ambicingą ir patyrusį (-ią) PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę).
UAB „Medžio bitės” - užsiima statybinės ir apdailinės medienos produkcijos prekyba, teikia klientams impregnavimo, vidaus medienos dažymo, specialaus apdirbimo ir paketavimo paslaugas. Šiuo metu Jonavoje kviečia prisijungti SANDĖLIO VADOVĄ (-Ę)!
- Galimybę siekti rezultatų, už kuriuos sąžiningai mokami priedai.
- Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje.
- Draugišką ir darnų kolektyvą, kuriame vertinamas bendradarbiavimo ir palaikymo valdymo stilius.
- Žaliavų ir prekių priėmimą į sandėlį ir jų išdavimą gamybai.
- Komandos koordinavimą, ugdymą ir įsitraukimo skatinimą.
- Gaunamų prekių apskaitos tvarkymą apskaitos sistemoje.
- Sandėlyje laikomų atsargų kontrolę ir monitoringą.
- Mažmeninei prekybai skirtų prekių paruošimą išsiuntimui.
- Pastebi smulkmenas ir sugebi užduotis deleguoti kolegoms.
- Girdi savo komandą ir moki bendrauti taip, kad kiti asmenys girdėtų Tave.
- Supranti, kad ne krovinių kiekis planuoja komandos darbo laiką, o darbų pasiskirstymas komandoje.
- Pastebi senus likučius bei mėgsti analizuoti procesus.
- Turi anglų kalbos pagrindus. Gebi perskaityti specifikacijas, krovinio važtaraščius, prekių sutikrinimui.
- Rusų kalba nebūtina, jei manai, kad tolimųjų reisų vairuotojai supras Tave.
- Turi gerus įgūdžius kompiuteriu (Excel).
„AmberCell Solutions“ – į pacientą orientuotą sveikatos priežiūros veiklą vykdanti organizacija medicinos sektoriaus darbuotojams teikia kompleksinius sprendimus, grįstus holistiniu požiūriu ir precizine medicina. Kompanija Baltijos šalių gydymo įstaigoms siūlo inovatyvius tiekimo grandinės valdymo sistemos sprendimus, aukštos kokybės medicinos priemones ir įrangą.
Gyvybinga ir dinamiška „AmberCell“ bendruomenė – profesionalų komanda, kuriuos vienija bendras požiūris, ambicingumas ir ryžtas siekti užsibrėžtų tikslų. Auginame bendruomenę, kuri laiminga darbe kasdien, nuolat tobulėja, džiaugiasi ne tik savo, bet ir komandos pasiekimais. Esame profesionalai, kurie dirbdami savo darbą jaučia prasmę.
Prie savo komandos kviečiame prisijungti kūrybišką Rinkodaros specialistą (-ę)!
- Suteiksime galimybę tobulėti, dirbant tarptautinėje, profesionalioje bendrovėje su aukštais veiklos standartais.
- Mes kuriame dalykišką ir darbingą verslo aplinką.
- Vertiname atvirą bendravimą ir bendradarbiavimą su tikslu kurti pasitikėjimą, komunikuojant visoms susijusioms šalims.
- Suteiksime dideles mokymosi, tobulėjimo ir profesinių siekių įgyvendinimo galimybes.
- Turėsite galimybę siekti rezultatų, už kuriuos sąžiningai mokame priedus.
- Pasidalinsime savo tarptautine patirtimi ir sėkminga verslo istorija.
- Apmokėsime pasirinkto sporto klubo abonementą.
- Suteiksime privatų sveikatos draudimą.
- Būsite atsakingas už įmonės grupės skaitmeninės rinkodaros priemones – socialinius tinklus, e. prekybą.
- Administruosite įmonės svetaines.
- Prisidėsite prie jau įgyvendinamų rinkodaros iniciatyvų, šias planuosite, padėsite įgyvendinti, analizuosite.
- Glaudžiai bendrausite su pardavimų skyriumi.
- Ieškosite būdų ir priemonių pardavimų skatinimui.
- Stebėsite rinkos tendencijas.
- Jūsų aukštasis išsilavinimas marketingo ar vadybos srityje (privalumas).
- Profesionaliai bendraujate tiek komandos viduje, tiek su išoriniais partneriais.
- Turite patirtį skaitmeninės rinkodaros srityje (bent 2 metai).
- Turite patirtį ir žinias dirbant su reklama socialiniuose tinkluose ir google (privalumas).
- Dirbote elektroninės komercijos srityje (privalumas).
- Puikiai gebate kalbėti ir rašyti anglų kalba, didelis privalumas latvių/estų/rusų kalbų žinojimas.
- Esate atsakingas ir atidus detalėms.
- Norite tobulėti ir siekti rezultatų.
Esame įmonė, kuri siūlo savo klientams išskirtinius prekinius ženklus ir produktus. Novatoriško dizaino gaminiai: langai, grindys, Millboards terasos - kokybiški sprendimai namams ir komerciniams projektams. Judame į priekį vedami noro sukurti prasmingas erdves, kurios pagerintų klientų gyvenimo kokybę, sužadintų emocijas ir išpildytų norus. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungtų kruopštų ir atsakinga PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę).
Stabilumas ir tradicijos – esame Lindstrom, Suomijos kapitalo kompanija, jau 175 metų.
Patikimumas – veikiame net 23 pasaulio šalyse.
Inovatyvumas – nuolat ieškome naujų technologinių ir vadybinių sprendimų.
Užtikrintumas – mūsų paslaugos yra paklausios ir aktualios, profesionaliai padedančios Klientams rūpintis savo švara ir įvaizdžiu.
* Gaus priedus už pasiektus asmeninius rezultatus pagal aiškią ir sąžiningą priedų mokėjimo politiką.
* Turės didesnį fiksuotą atlygį bandomuoju laikotarpiu. Suprantame „įsivažiavimo“ laikotarpį.
* Turės laiko patikrintus mokymus, kurie atsakys į klausimą, kaip pardavinėti, kad tikrai parduotum.
* Dirbs su vadovu, kuri tikras pardavimų profesionalas, vidinėje įmonės atrankoje laimėjęs pardavimų vadovo poziciją.
* Tad mentorius bus ne teoretikas, o praktikas, kuris padeda ir įkvepia komandą rodydamas asmeninį pavyzdį.
* Tarp važinėjimų pas Klientus galės pajusti gerą Vilniaus biure esantį vaibą (biuras – Savanorių pr. 183).
* Patirs tarptautinės kompanijos gerąją vadybinę ir kultūrinę patirtį (sveikatos draudimas, mokymams skirtas biudžetas, neformaliam bendravimui skirti renginiai ir išvykos, darbo automobilis ir kitos darbui reikalingos priemonės). Turi turėti galiojantį vairuotojo pažymėjimą.
* Matys kompanijos vadovus, kurie įkvepia nesuvaidinta lyderyste.
* Pajus nuo pirmų dienų paprastą, lengvą ir atvirą bendravimą.
* Mėgsti konkrečius produktus ir paslaugas, kurie rinkoje turi paklausą (apie mūsų produktus ir paslaugas https://lindstromgroup.com/lt/).
* Dinamika ir judesys užims didžiąją Tavo dienos dalį. Šioje pozicijoje ~ 80/90% darbo laiko būsi ne biure. Likusias darbo valandas galėsi darbuotis tiek namie, tiek biure.
* Patinka megzti santykius su verslo Klientais ir parduoti tai, ko jiems labiausiai reikia.
* Tiki, jog bendravimas yra puiki priemonė tikslui pasiekti, todėl visur matai galimybes.
* Patinka savarankiškas darbų planavimas ir atsakomybė už jų rezultatus.
* Tikiesi dirbti su brandžiu ir dalykišku pardavimų komandos vadovu.
Roshen Nord is hiring! Roshen Nord is the Trading House of Roshen Confectionary Corporation, an FMCG company that produces and sells a wide portfolio of confectionary products. Roshen is in the TOP-30 best confectionery manufacturers in the world taking 23th place on 2023 Global Top 100 Candy Companies rating. We have been operating in the Baltics since 2015 and are known to the demanding local customer both with traditional and unique Roshen tastes.
Currently we are looking for a Trade marketing manager. If you have experience in marketing and/or sales and seek challenging perspectives, we are happy to invite you to join our Baltic team based in Vilnius to make your contribution to the development of the sweetest brands!
- A collaborative environment with engaged and supportive colleagues.
- Opportunity to grow in an informal style of communication and management environment that is constantly looking for great team players and leaders to take.
- Salary meeting your experience and skills within the currently established work environment.
Esame UAB "Technikos uostas", oficialus, pasaulyje žinomų vardų - BOBCAT, TRILO, BRIELMAIER, SOOSAN, atstovas Lietuvoje. Teikiame technikos pardavimų bei ilgalaikės nuomos sprendimus, pritaikytus statybos, žemės ūkio, pramonės ir viešajame sektoriuje veikiančioms įmonėms bei privatiems klientams. Auginame savo komandą (laukiame prisijungiant net 5 žmonių skirtinguose miestuose bei pozicijose). Gal vienas iš jų būsi TU?
Pradedi savo karjerą mechanikos srityje? Nebus geresnių sąlygų nei pas mus!
- Tavęs lauktų ramus, pozityvus ir kalbantis tik apie esmę įmonės vadovas.
- Turėtum mentorių, kuris nuosekliai Tave įvestų į darbo specifiką.
- Kadangi esame oficialūs atstovai, turėtumei ir kelionių į užsienį pas gamintojus, jog galėtum įgyti sertifikatus.
- Įmonė dosniai dalinasi, net ir besimokantiems specialistams yra išmokamos ketvirtinės premijos.
- Mėnesinio atlygio bonusai taip pat yra aiškiai skaičiuojami.
- Darbo pobūdis – nenuobodus, nes keičiasi darbo lokacija, priklausomai, kur būsi iškviestas.
- Mūsų komandoje labai maža kaita, matyt todėl jog, dirbantys mato privalumų.
- Kol būsi pasiruošęs savarankiškam darbui, kartu su kolega važiuosi į dirbtuves ir klientų objektus atlikti techninį aptarnavimą ir šalinti gedimų.
- Technikos periodinėms techninėms apžiūroms paruošimas ir atlikimas.
- Technikos registracija atitinkamuose valstybės institucijose.
- Naujos technikos paruošimas eksploatavimui.
- Turėtum techninės pakraipos išsilavinimą, ar būtumei paskutinio kurso studentas.
- Mylėtum techniką taip, kad net Tavo antroji pusė pavydėtų.
- Būtum tvarkingas ir kruopštus ne tik dirbant prie technikos, bet ir pildant reikalingą dokumentaciją.
- Skaitytum techninę dokumentaciją anglų kalba.
- Tau patiktų dirbti ramioje, o tuo pačiu ir ambicingoje komandoje.
Atranka360 rinkoje sėkmingai veikia jau 10 metų. Patirties, vykdant personalo pritraukimo, atrankos bei vertinimo projektus, turime daugiau nei 20 metų. Pritraukiame ir surandame geriausius specialistus ir vadovus visoje Lietuvoje bei rūpinamės personalo sėkme visais įmonės augimo etapais. O savo kandidatams garantuojame įkvepiančius darbo pokalbius bei naudingas įžvalgas.
Įmonėms siūlome HR įrankius išsamiam darbuotojų, komandų bei kandidatų vertinimui. Taip pat reprezentatyvia imtimi atliekame darbo rinkai aktualius tyrimus.
Mūsų veikla auga, tad ieškome naujo komandos nario - PARTNERYSČIŲ VADOVO (-ĖS).
Jauti, kad tai Tu? Susipažinkime!
https://www.facebook.com/atranka360
https://www.linkedin.com/company/10077685/admin/feed/posts/
https://www.instagram.com/atranka360/
* Esi dirbęs (-usi) pardavimų, verslo vystymo, plėtros, klientų aptarnavimo pozicijose.
* Organiškai prie savęs trauki žmones, Tau sekasi kurti ryšius ir juos auginti.
* Esi intelektuali asmenybė, tad norisi, kad ir darbo objektas būtų intelektuali paslauga ar produktas.
* Iš prigimties esi ambicinga, veržli asmenybė, turi draivo ir sieki dalintis pozityvia energija.
* Nori dirbti visiškai laisvai planuojant savo laiką.
* Gali laisvai bendrauti su anglakalbiais.
* Tiki, jog didžiausius tikslus galima pasiekti ne lipant per galvas, o randant bendradarbiaujančią sinergiją.
* Na ir “vyšnia ant torto” - turime perspektyvoje Tau pasiūlymą karjerai tiek į viršų tiek į plotį!
* Įmonėms, ieškančioms darbuotojų, pasiūlyti Jų poreikius atitinkančius kandidatus.
* Dirbti su esamais mūsų partneriais, kaskart naujai identifikuojant jų poreikį ir pasiūlant geriausią personalo atrankos sprendimą.
* Tapti išskirtinai naudingo HR įrankio ambasadoriumi (-e). Esame Licencijuoti partneriai Lietuvoje.
* Atstovauti įmonę tiksliniuose renginiuose, lankant klientus ir užmezgant naujas partnerystes.
Mūsų klientė - įmonė, kuri savo klientams siūlo inovatyvius ir kokybiškus medicininius produktus. Gerą savijautą sunku pasiekti pavieniais veiksmais – tai darnus priemonių, paslaugų ir pačio žmogaus nusiteikimo kompleksas, įmonė bendradarbiauja tik su patikima ir laiko patikrinta partnerių grupe. Bendros žinios padeda atrasti geriausius sprendimus, kurie atitiktų tiesioginius kliento poreikius ir lūkesčius, užtikrintų kokybiškus ir ilgaamžius produktus. Drauge su partneriais siekianti lengvesnio darbo gydytojams ir geresnės savijautos pacientams.
- Galimybę dirbti su žinomu, pasaulyje pripažintu, prekės ženklu (Implantuojami akių lęšiai).
- Plačias savirealizacijos bei profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybes.
- Prestižinių pasaulinių parodų lankymą, kuriose turėsite progą susipažinti su Lietuvos rinkai aktualiomis naujovėmis ir inovatyviais produktais.
- Verslumu grįstą kultūrą, bendradarbiaujančią komandą ir palaikantį vadovą.
- Konkurencingą, stabilų darbo užmokestį bei motyvuojančius priedus, priklausančius nuo rezultatų.
- Visas sklandžiam darbui reikalingas priemones, įskaitant tarnybinį automobilį.
- Turite patirties dirbant su medicinos/farmacijos prekių kategorija, patirtį oftalmologijos srityje laikytume dideliu privalumu.
- Turite gerus bendravimo ir derybinius įgūdžius, orientaciją į tikslą.
- Savarankiškumas, organizuotumas, atsakingumas, analitinis mąstymas – Jūsų savybės.
- Turite pardavimo kompetencijų ir įgūdžių (darbo patirtis sveikatos sektoriuje - privalumas).
- Laisvai kalbate anglų kalba.
- Mėgstate skirtingo tempo ir krūvio dienas, galite lengvai prisitaikyti prie klientų poreikio ritmo.
- Esate mobilus ir mėgstate pasikeitimus bei komandiruotes tiek Lietuvoje, tiek užsienyje.
Atranka360 rinkoje sėkmingai veikia jau 10 metų. Patirties, vykdant personalo pritraukimo, atrankos bei vertinimo projektus, turime daugiau nei 20 metų. Pritraukiame ir surandame geriausius specialistus ir vadovus visoje Lietuvoje bei rūpinamės personalo sėkme visais įmonės augimo etapais. O savo kandidatams garantuojame įkvepiančius darbo pokalbius bei naudingas įžvalgas.
Įmonėms siūlome HR įrankius išsamiam darbuotojų, komandų bei kandidatų vertinimui. Taip pat reprezentatyvia imtimi atliekame darbo rinkai aktualius tyrimus.
Mūsų veikla auga, tad ieškome naujo komandos nario - PARTNERYSČIŲ VADOVO (-ĖS).
Jauti, kad tai Tu? Susipažinkime!
https://www.facebook.com/atranka360
https://www.linkedin.com/company/10077685/admin/feed/posts/
https://www.instagram.com/atranka360/
* Esi dirbęs (-usi) pardavimų, verslo vystymo, plėtros, klientų aptarnavimo pozicijose.
* Organiškai prie savęs trauki žmones, Tau sekasi kurti ryšius ir juos auginti.
* Esi intelektuali asmenybė, tad norisi, kad ir darbo objektas būtų intelektuali paslauga ar produktas.
* Iš prigimties esi ambicinga, veržli asmenybė, turi draivo ir sieki dalintis pozityvia energija.
* Nori dirbti visiškai laisvai planuojant savo laiką.
* Gali laisvai bendrauti su anglakalbiais.
* Tiki, jog didžiausius tikslus galima pasiekti ne lipant per galvas, o randant bendradarbiaujančią sinergiją.
* Na ir “vyšnia ant torto” - turime perspektyvoje Tau pasiūlymą karjerai tiek į viršų tiek į plotį!
* Įmonėms, ieškančioms darbuotojų, pasiūlyti Jų poreikius atitinkančius kandidatus.
* Dirbti su esamais mūsų partneriais, kaskart naujai identifikuojant jų poreikį ir pasiūlant geriausią personalo atrankos sprendimą.
* Tapti išskirtinai naudingo HR įrankio ambasadoriumi (-e). Esame Licencijuoti partneriai Lietuvoje.
* Atstovauti įmonę tiksliniuose renginiuose, lankant klientus ir užmezgant naujas partnerystes.
Užsiimame daugiabučių gyvenamųjų namų renovacijos bei naujos statybos projektų statyba, investicinių projektų vystymu.
Šiuo metu ieškome STATYBOS DARBŲ VADOVO ASISTENTO (-ĖS)!
- Įsilieti ir kartu su mumis augti kaip profesionalui.
- Darbo aplinką, kurioje yra vertinamas komandinis darbas ir orientacija į rezultatus.
- Savirealizaciją darbo aplinkoje, įsitraukiant į įmonės vystymą.
- Jaukią darbo aplinką ir laisvą bendravimą.
- Raštų ir įvairios objekto dokumentacijos rengimą bei administravimą.
- Dalyvavimą gamybiniuose susirinkimuose, bendravimą su atsakingais statybos dalyviais.
- Projektinės dokumentacijos analizę, medžiagų ir darbų kiekių skaičiavimą/tikrinimą, brėžinių skaitymą ir analizę.
- Reikalingų medžiagų, darbų, paslaugų paiešką, pirkimų organizavimą.
- Subrangovų aktų tikrinimą, ar atitinka sutartyje numatytus kiekius, įkainius.
- Statybos žurnalų pildymą.
- Aliktų darbų aktus paruošimą užsakovui.
- Papildomų darbų sąmatų pruošimą bei papildomus susitarimus prie sutarčių.
- Išmanote statybos procesus.
- Gebate skaityti, analizuoti projektus bei techninę dokumentaciją.
- Išmanote statybos techninius dokumentus ir reglamentus.
- Turite ne nažesnę nei 2 metų analogiško darbo patirtį.
- Puikiai savarankiškai sprendžiate iškilusias problemas.
Finbee yra Lietuvoje veikianti tarpusavio skolinimo ir sutelktinio finansavimo platforma, kurioje žmonės skolina žmonėms ir verslui. Esame sąžiningi, skaidrūs ir draugiški. Mus įvertino, kaip sparčiausiai augančią sutelktinio finansavimo platformą Lietuvoje!
Sparčiai augant mums, auginame ir veržlią komandą, kurios pagalba galime siekti dar didesnių tikslų! Šiuo metu prie šauniosios Finbee komandos ieškome prisijungti ambicingo Finansų vadovo (-ės) (CFO). Šis žmogus užtikrins finansinę ir verslo atskaitomybę, kurs ir įgyvendins geriausią praktiką finansinėje įmonės veikloje.
Jeigu Tave domina iššūkiai ir nori prisidėti prie spartaus ir sėkmingo augimo Fintech įmonėje - susipažinkime!
- Lankstų darbo grafiką. Galimybę dirbti hibridiniu darbo modeliu, sveikatos draudimą, bei daug kitų naudų.
- Galimybę augti ir auginti. Esame laimingas, tyrinėjantis ir sparčiai augantis organizmas, su kuriuo galėtum mokytis ir augti.
- Motyvaciją. Augantis rezultatas - augantis atlygis, naujos galimybės ir naujos patirtys.
- Balansą. Vertiname balansą tarp poilsio ir darbo. Tikime, kad tik su gera nuotaika ir pailsėję galime pasiekti dar geresnių rezultatų.
- Finansinio planavimo, biudžeto sudarymo, prognozavimo, paskolų portfelių atidėjinių skaičiavimo ir audito procesams vadovavimą.
- Strateginį pinigų srautų valdymą, užtikrinant, jog verslas turėtų galimybę gauti veiklai reikalingų pinigų.
- Užtikrinimą tikslios ir savalaikės finansinės bei verslo atskaitomybės, pateikiant pagrindines įžvalgas vadovybei ir suinteresuotosioms šalims.
- Procesų kūrimą ir įgyvendinimą, taikant geriausią praktiką, kad finansinėje veikloje būtų laikomasi teisės aktų reikalavimų.
- Palengvinimą duomenimis pagrįstų sprendimų priėmimą renkant, analizuojant ir dalijantis finansiniais ir verslo duomenimis su suinteresuotosiomis šalimis.
- Prisidėjimą prie sėkmingos kapitalo pritraukimo veiklos.
- Nuolatinį sekimą, prognozavimą ir užtikrininimą, jog būtų laikomasi sutartyse su partneriais numatytų veiklos ir finansinių rodiklių (covenants).
- Turite ne mažesnę nei 3-5 metų sėkmingo vadovaujamo darbo patirties Finansų direktoriaus arba aukštesnio lygio finansų vadovo pozicijoje (darbo patirtis paskolas teikiančioje bendrovėje, banke, tarpusavio skolinimo ar sutelktinio finansavimo platformoje – privalumas).
- Gebate strategiškai mąstyti, pasižymite puikiais analitiniais ir sprendimų priėmimo įgūdžiais.
- Pasižymite puikiais verslo anglų kalbos įgūdžiais.
- Profesinę akreditaciją (CFA) laikytume didžiuliu privalumu.
Esame jau daugiau nei dešimt metų baldus kurianti ir gaminanti jmonė, orientuota j stilių, dizainą ir kokybę. Sėkmingai dirbame vidaus ir užsienio rinkoms, nuolat palaikome bendradarbiavimą su architektais ir dizaineriais.
Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti aktyvų ir motyvuotą Salono konsultantą (-ę).
Esame įmonė, kuri specializuojasi modulių ir plieno konstrukcijų gamybos srityje. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti patyrusį PROJEKTUOTOJĄ!
- Įdomų, kupiną iššūkių, nemonotonišką darbą, jaunatviškame kolektyve.
- Galimybę tobulėti augančioje ir klientų vertinamoje įmonėje.
- Asmeninio tobulėjimo ir karjeros galimybes.
- Kompetenciją ir darbo rezultatus atitinkantį atlyginimą.
- Galimybę dirbti nuotoliniu būdu.
- Detalių modulinių namelių surinkimo bei metalo konstrukcijų brėžinių ruošimą ir pateikimą technologams, gamybai.
- Bendravimą su projektų vadovais, technologais, gamybos meistrais, priimant konstrukcinius sprendimus.
- Paskirtų darbų planavimą, prioritetizavimą.
- Iškilusių problemų ir neatitikimų šalinimą.
- Inžinerinių sprendimų paiešką bei esamų procesų tobulinimą.
- Turite patirties metalo konstrukcijų projektavime, karkasinių namų projektavime, įrangos projektavime.
- Dirbate su Solidworks programa.
- Išmanote gamybos technologijas.
- Gebate savarankiškai vykdyti projektavimo procesą bei dirbti komandoje.
- Gebate skaityti brėžinius.
- Pasižymite loginiu mąstymu bei kruopštumu.