Seminarų metu akademinę asmenybės teorijų kalbą versime į pritaikomą, teikiančią praktinę naudą - gilesniam savęs ir kitų pažinimui. Gvildensime svarbius būties klausimus, sudėliosime visaverčio žmogaus gyvenimo aspektus. Mokymai labiausiai tiktų nerimaujantiems, siekiantiems tobulumo ar stokojantiems motyvacijos, ieškantiems savo egzistencijos šaknies ir norintiems suvokti savo vidinę esmę. Seminarų metu ir per praktines namų užduotis turėsite galimybę tapti labiau visapusiškesniais, gyvybingesniais, lankstesniais, išplėsite savo įžvalgų lauką.
Užsiėmimo metu dalyviai geriau pažins savo jausmų pasaulį ir supras, kodėl jiems ar aplinkiniams kyla panikos atakos ar pykčio, isterijos priepuoliai. Išmoks panaudoti Asmenybės savybių kvadrantą ne tik tam, kad geriau pažintų savo stiprybes ir silpnybes, bet ir kad sugebėtų užmegti ryšį su įvairiais žmonėmis bei atras būdus, kurie stiprintų jų pasitikėjimą savimi, lengvintų sprendimų priėmimą ir harmonijos kūrimą savo gyvenime. Rekomenduojama dalyvauti visiems, kurie nori suprasti, kaip savo silpnybes paversti privalumais ir įgyti didesnį pasitikėjimą savimi.
Alfredo Adlerio teorija pasižymi prastumu ir praktiškumu, praplečia supratimą apie žmones ir jų santykius. Individualiosios psichologijos idėjos ir metodai universaliai taikomi įvairioms problemoms spręsti įvairiose gyvenimo srityse. Klausydami pagrindinių teorijos aspektų ir atlikdami praktines užduotis mokymų dalyviai turės galimybę geriau pažinti save, pajusti savo išskirtinumą ir vertę, suprasti savo poreikius ir norus, pagerinti tarpasmeninius santykius. Mokymai skirti Jums, norintiems drąsiau ir atviriau reikšti savo mintis ir jausmus, trokštantiems suprasti ir pasitikėti savimi, gerinti savo gyvenimo kokybę, bandantiems keisti įprastinį elgesį efektyvesniu ir pritaikyti jį realiame gyvenime – Čia ir Dabar.
"Pažink save ir kitą per pasaką". Kiekvienoje pasakoje herojus ne tik susiduria su iššūkiu, bet ir jį nugali. Pasakų analizė leidžia pabūti vieno ar kito herojaus kailyje, ,,pasimatuoti” jo gyvenimo scenarijų, surengti ,,pasakišką” pasitarimą, rasti pagalbos būdus. Tyrinėdami pasakas, pasižiūrėsime iš šono į savo ar klientų gyvenimo scenarijus. Ieškosime kaip juos pakeisti, jei jie tapo nebeefektyvūs ar destruktyvūs.
Alfredo Adlerio teorija pasižymi paprastumu ir praktiškumu, praplečia supratimą apie žmones ir jų santykius. Individualiosios psichologijos idėjos ir metodai universaliai taikomi įvairioms problemoms spręsti įvairiose gyvenimo srityse. Klausydami pagrindinių teorijos aspektų ir atlikdami praktines užduotis mokymų dalyviai turės galimybę geriau pažinti save, pajusti savo išskirtinumą ir vertę, suprasti savo poreikius ir norus, pagerinti tarpasmeninius santykius. Mokymai skirti Jums, norintiems drąsiau ir atviriau reikšti savo mintis ir jausmus, trokštantiems suprasti ir pasitikėti savimi, gerinti savo gyvenimo kokybę, bandantiems keisti įprastinį elgesį efektyvesniu ir pritaikyti jį realiame gyvenime – Čia ir Dabar.
Teoriją pateikiame lengvai ir žaismingai, remiantis praktiniais pavyzdžiais, nedidelėmis užduotimis ir diskusijomis. Pažadame smagią savęs ir kitų pažinimo kelionę. Prieš mokymus kiekvienam dalyviui dovanojame galimybę atlikti online testą (2 žmonėms). Mokymų metu susipažįstate su savo ir dar vieno Jums artimo žmogaus asmenybės tipu. Turite progą sužinoti ir atsakyti į klausimus, kodėl jis (ji) elgiasi būtent taip? Kokia veikla jam (jai) labiausiai tinka? Ką reikia žinoti, kad turėti puikius santykius su juo (ja)?
MBTI yra lengvai suprantamas ir praktikoje pritaikomas įrankis, nereikalaujantis jokio išankstinio pasiruošimo. Laukiame kiekvieno, norinčio labiau pažinti save ir kitus.
Seminarų metu akademinę asmenybės teorijų kalbą versime į pritaikomą, teikiančią praktinę naudą - gilesniam savęs ir kitų pažinimui. Gvildensime svarbius būties klausimus, sudėliosime visaverčio žmogaus gyvenimo aspektus. Mokymai labiausiai tiktų nerimaujantiems, siekiantiems tobulumo ar stokojantiems motyvacijos, ieškantiems savo egzistencijos šaknies ir norintiems suvokti savo vidinę esmę. Seminarų metu ir per praktines namų užduotis turėsite galimybę tapti labiau visapusiškesniais, gyvybingesniais, lankstesniais, išplėsite savo įžvalgų lauką.
"Pažink save ir kitą per pasaką". Kiekvienoje pasakoje herojus ne tik susiduria su iššūkiu, bet ir jį nugali. Pasakų analizė leidžia pabūti vieno ar kito herojaus kailyje, "pasimatuoti" jo gyvenimo scenarijų, surengti "pasakišką" pasitarimą, rasti pagalbos būdus. Tyrinėdami pasakas, pasižiūrėsime iš šono į savo ar klientų gyvenimo scenarijus. Ieškosime, kaip juos pakeisti, jei jie tapo nebeefektyvūs ar destruktyvūs.
Seminarų metu akademinę asmenybės teorijų kalbą versime į pritaikomą, teikiančią praktinę naudą - gilesniam savęs ir kitų pažinimui. Gvildensime svarbius būties klausimus, sudėliosime visaverčio žmogaus gyvenimo aspektus. Mokymai labiausiai tiktų nerimaujantiems, siekiantiems tobulumo ar stokojantiems motyvacijos, ieškantiems savo egzistencijos šaknies ir norintiems suvokti savo vidinę esmę. Seminarų metu ir per praktines namų užduotis turėsite galimybę tapti labiau visapusiškesniais, gyvybingesniais, lankstesniais, išplėsite savo įžvalgų lauką.
Paskaitų dalyviai susipažins su psichologinio įvertinimo moksliniais principais, terminologija, sužinos, kokiomis prielaidomis yra paremtas testų kūrimas, kokios yra testų rūšys, kokie testai yra “geri”, kokias ir kaip turėtume daryti išvadas iš testo rezultatų. Bus apžvelgti ir išbandyti projekciniai testai, sužinota, ko turėtume vengti interpretuodami projekcinius testus.
Seminarų metu akademinę asmenybės teorijų kalbą versime į pritaikomą, teikiančią praktinę naudą - gilesniam savęs ir kitų pažinimui. Gvildensime svarbius būties klausimus, sudėliosime visaverčio žmogaus gyvenimo aspektus. Mokymai labiausiai tiktų nerimaujantiems, siekiantiems tobulumo ar stokojantiems motyvacijos, ieškantiems savo egzistencijos šaknies ir norintiems suvokti savo vidinę esmę. Seminarų metu ir per praktines namų užduotis turėsite galimybę tapti labiau visapusiškesniais, gyvybingesniais, lankstesniais, išplėsite savo įžvalgų lauką.
|
"Pažink save ir kitą per pasaką". Kiekvienoje pasakoje herojus ne tik susiduria su iššūkiu, bet ir jį nugali. Pasakų analizė leidžia pabūti vieno ar kito herojaus kailyje, ,,pasimatuoti” jo gyvenimo scenarijų, surengti ,,pasakišką” pasitarimą, rasti pagalbos būdus. Tyrinėdami pasakas, pasižiūrėsime iš šono į savo ar klientų gyvenimo scenarijus. Ieškosime kaip juos pakeisti, jei jie tapo nebeefektyvūs ar destruktyvūs.
Nuo Antikos laikų žmogiškosios prigimties tyrėjai ir mąstytojai bando suklasifikuoti žmones pagal vyraujančius ir panašius būdo bruožus. Paskaitų metu pateiksiu šių laikų, mokslo tyrimais pagrįstą asmenybių tipų ir sutrikimų klasifikaciją. Ši informacija galėtų būti įdomi tiems, kas bendrauja ar dirba su skirtingais žmonėmis. Žinios apie asmenybės tipus ir sutrikimus padės suprasti skirtingų žmonių (gal ir savo paties) savijautą, poreikius ir mezgamų santykių ypatumus.
"Pažink save ir kitą per pasaką". Kiekvienoje pasakoje herojus ne tik susiduria su iššūkiu, bet ir jį nugali. Pasakų analizė leidžia pabūti vieno ar kito herojaus kailyje, ,,pasimatuoti” jo gyvenimo scenarijų, surengti ,,pasakišką” pasitarimą, rasti pagalbos būdus. Tyrinėdami pasakas, pasižiūrėsime iš šono į savo ar klientų gyvenimo scenarijus. Ieškosime kaip juos pakeisti, jei jie tapo nebeefektyvūs ar destruktyvūs.
Šie mokymai pirmiausiai padės geriau susipažinti su savimi. Geštalto technikos padedės labiau susivokti, kodėl modeliuojame savo gyvenimą tam tikru būdu, paskatins kūrybiškai prisitaikyti, o ne pasyviai gyvenime adaptuotis. Šiuos mokymus rekomenduočiau kiekvienam, kuris myli save ir nori prasmingesnio, įdomesnio, pilnesnio gyvenimo.
Nuo Antikos laikų žmogiškosios prigimties tyrėjai ir mąstytojai bando suklasifikuoti žmones pagal vyraujančius ir panašius būdo bruožus. Paskaitų metu pateiksiu šių laikų, mokslo tyrimais pagrįstą, asmenybių tipų ir sutrikimų klasifikaciją. Ši informacija galėtų būti įdomi tiems, kas bendrauja ar dirba su skirtingais žmonėmis. Žinios apie asmenybės tipus ir sutrikimus padės suprasti skirtingų žmonių (gal ir savo paties) savijautą, poreikius ir mezgamų santykių ypatumus.
"Pažink save ir kitą per pasaką". Kiekvienoje pasakoje herojus ne tik susiduria su iššūkiu, bet ir jį nugali. Pasakų analizė leidžia pabūti vieno ar kito herojaus kailyje, ,,pasimatuoti” jo gyvenimo scenarijų, surengti ,,pasakišką” pasitarimą, rasti pagalbos būdus. Tyrinėdami pasakas, pasižiūrėsime iš šono į savo ar klientų gyvenimo scenarijus. Ieškosime kaip juos pakeisti, jei jie tapo nebeefektyvūs ar destruktyvūs.
"Pažink save ir kitą per pasaką". Kiekvienoje pasakoje herojus ne tik susiduria su iššūkiu, bet ir jį nugali. Pasakų analizė leidžia pabūti vieno ar kito herojaus kailyje, ,"pasimatuoti" jo gyvenimo scenarijų, surengti ,"pasakišką" pasitarimą, rasti pagalbos būdus. Tyrinėdami pasakas, pasižiūrėsime iš šono į savo ar klientų gyvenimo scenarijus. Ieškosime kaip juos pakeisti, jei jie tapo nebeefektyvūs ar destruktyvūs.
Z. Froidas teigė, kad psichinis gyvenimas yra nuostabiai sudėtingo žmogaus organizmo viršūnė. Ir nieko nėra nereikšmingo - vardų ir frazių užmiršimas, “nusišnekėjimai”, tikėjimas atsitiktinumais ir prietarais - viskas yra reikšminga ir turime dėkoti "išsiblaškymui", kuris išduoda slaptus mūsų siekius. Paskaitos ir praktinių užsiėmimų metu susipažinsime su Z. Froido teorija, kurioje daug vietos skiriama nesąmoningai žmogaus psichinio gyvenimo daliai:
Bus kalbama apie topografinį ir patobulintą struktūrinį psichikos modelį (Id, Ego, Superego), elgesio motyvaciją, psichoseksualinį asmenybės vystymąsi (oralinė, analinė ir falinė stadijos), Edipo ir Elektros kompleksus, nerimo ir gynybos formas, įvadą į sapnų analizę.
Tokius, kokie esame šiandieną, mus suformuoja praeities patirtys ir įvykiai. Yra negatyvių patirčių paliekančių labai gilius įspaudus mūsų asmenybėje, prie kurių grįžtame vėl ir vėl, tai – psichologinės traumos. Sąmoningai neperdirbtos ir saugiai nepadėtos užmarštin, jos veikia mūsų jausmus, mintis, kūną, santykius, elgseną.
Mokymų metu mes:
Mokymai skirti visiems, siekiantiems gilesnių psichologijos žinių, norintiems suprasti psichoemocinius mechanizmus, psichologines vaikystės traumas. Taip pat žinantiems savo neigiamą praeitį bei ieškantiems būdų padėti sau ir gyventi emociškai kokybiškesnį gyvenimą.
Tokius, kokie esame šiandien, mus suformuoja praeities patirtys ir įvykiai. Yra negatyvių patirčių paliekančių labai gilius įspaudus mūsų asmenybėje, prie kurių grįžtame vėl ir vėl, tai – psichologinės traumos. Sąmoningai neperdirbtos ir saugiai nepadėtos užmarštin, jos veikia mūsų jausmus, mintis, kūną, santykius, elgseną.
Šie mokymai padės suprasti kaip atsiranda psichologinė vaikystės trauma, kaip ji veikia ir kaip iš jos išgyti. Susipažinsite su esminiais vaiko psichikos raidą įtakojančiais veiksniais, trauminių įvykių bei lėtinės psichologinės traumos atsiradimu ir poveikiu suaugusiam.
Tyrinėsime būdus, kaip iš patirtų psichiką žalojančių patirčių išsigydyti taikant psichoterapiją, saviterapiją ar jų derinį. Skirsime dėmesio santykių su tėvais ir artimaisiais aptarimui, stiprinančių resursų radimui bei tolimesniam savęs ugdymui.
Mokymų metu sužinosite ne vien teorinių žinių, bet ir gausite praktinių, moksliniais tyrimais pagrįstų patarimų kaip atpažinti neigiamų savo vaikystės patirčių padarinius ir kaip juos įveikti savarankiškai ar padedant psichikos sveikatos specialistui.
Mokymai skirti visiems, siekiantiems gilesnių psichologijos žinių, norintiems suprasti psichoemocinius mechanizmus, psichologines vaikystės traumas. Taip pat žinantiems savo neigiamą praeitį bei ieškantiems būdų padėti sau ir gyventi emociškai kokybiškesnį gyvenimą.
„Ką reiškia būti moterimi?“ – moterys diskutuoja tiek susitikusios su draugėmis, tiek dalyvaudamos įvairiose seminaruose, tiek analizuodamos įvairius mokslinius straipsnius. Vieni mano, kad moteris turi būti nepriklausoma, ryžtinga ir kovojanti tiek už savo, tiek už kitų teises. Kiti teigia, jog moteris turi būti nuolankios, supratingos, visus mylintis ramybės įsikūnijimas. Tačiau taip ir neaišku, ar moteris turi atsižvelgti ir vadovautis šiais reikalavimais. Todėl užsiėmimo metu aptarsime:
Pozityvioji psichologija - mokslas ar pasaka? Kas tai? Ir kam ji reikalinga. Ar gali žmogus nuo gimimo būti laimingu ar nelaimingu? Ar galima išmokti būti laimingu? Atsakymus į visus šiuos klausimus išgirsite šioje paskaitoje. Ši paskaita ne tik suteiks mokslinių žinių apie laimę, bet motyvuos prisiimti didesnę atsakomybę už ją ir jos siekti. Suteiks žinių, kaip gerinti visas savo gyvenimo sritis, tapti sėkmingesniu ir daryti teigiamą įtaką kitiems.
Mokymų tikslas supažindinti su psichodramos, kaip psichoterapijos metodo kilme ir istorija, poveikio būdu ir vertingumu atkuriant ir perkuriant nepatogius, „pamirštus“, paslėptus vidinio gyvenimo epizodus ir integruojant juos į vientisą gyvenimo paveikslą.
Mokymų metu, lygiagrečiai teorinei medžiagai, psichodramos pratimų ir technikų pagalba prisiliesime ir patirsime metodo poveikį, kuriame daug spontaniškumo, žaidimo, kūrybiškumo.
Kodėl kartais piktinamės, kad kiti netiki mūsų žodžiais, nors mes aiškiai žinome, jog sakome tiesą? Kodėl kartais netikime tuo, ką sako kiti, nors jie nuoširdžiai teigia, jog nemeluoja? Taip atsitinka, kai žmogus apgaudinėja save, pats to nė neįtardamas. Seminaro dalyviai susipažins su įvairiais savęs apgaudinėjimo būdais (arba asmenybės gynybiniais mechanizmais) ir jų veikimo principais. Gauta informacija leis geriau pažinti save, naujai pažvelgti į savo ir kitų žmonių elgesį, giliau suvokti jo prasmę, suprasti slaptuosius elgesio motyvus.
Mokymų dalyviai susipažins su įvairiais moksliniais požiūriais į intelektą ir jo matavimą, gebės atskirti kasdienį supratimą apie intelektą nuo profesionalaus ir mokslinio, sužinos apie kitose kultūrose vyraujantį intelekto supratimą, supras ar aukštas IQ yra gabumų, kūrybiškumo ar išminties požymis.
Pasak A. Adlerio, asmuo visuomet yra laisvas apsispręsti ir panaudoti savo kūrybinę galią visų savo miegančių galimybių išvystymui. A. Adlerio individualioji psichologija yra bene mažiausiai Lietuvoje žinoma iš visų giluminės psichologijos teorijų. Šis seminaras bus vertingas žmonėms, trokštantiems gilesnio sąmoningumo savo gyvenime, norintiems labiau suprasti kitus, gebėti kurti visavertį santykį su savimi ir su kitais.
Mokymų metu:
Sakoma, kad rašytojas gyvena du kartus. Panašiai galima pasakyti ir apie sapną, tik dar daugiu: sapnuodami perrašome savo gyvenimą ir jį išgyvename antrą kartą. O pasidalindami savo sapnu su kitais, gauname trečią šansą - kuriame sapną iš naujo, nežodiniam patyrimui ieškodami žodžių, matydami, kaip jį išgyvena klausytojai ir slepiant nuo savęs kas baugina. Sapnas gydo, sugrąžinant mums tuos išgyvenimus, kurių bijome ir vengiame būdravimo metu, jis moko išminties, priimant visų mūsų užslėptą prieštaringą prigimtį. Jis primena mums apie mūsų pačių paslaptingą, kūrybingą, keistą ir gražią sielą. Ir padrąsina - tokie esame visi.
Mokymų metu ieškosime “tiltų”, jungiančių sapno pasaulį su mūsų kasdiena. Praktinėje dalyje - darbas su konkrečiu, dalyvio pasidalintu sapnu. Pažvelgsime į atneštą sapną taip, “tarsi šitas sapnas būtų mano sapnas”.
A. Adleris sykį palygino psichoterapiją su spjūviu į sriubą – valgyti galima, bet nebeskanu. Šį jo pasakymą suprantu kaip sunkumą ir svarbą turėti netikėtą įžvalgą apie save, savo gyvenimą. Šių mokymų metu, jungiant teoriją ir praktiką, kviesiu kiekvieną ieškoti naujo savęs matymo, kviečiančio į pokytį.
Mokslininkai sako, kad būti laimingiems galima ir reikia mokytis. Laimė kuriama tik vienu būdu: mintimis. Po daugybės metų tyrimų mokslininkas M. Čiksentmihalis - laimės fenomeno tyrėjas, priėjo išvadą, kad pilnatvės raktas yra gebėjimas valdyti savo psichinę energiją. Kaip tai daroma?
Tai sužinosite ir išmoksite mokymų metu:
Šie mokymai padės suprasti, kas jus augina, o kas sekina ir neleidžia jausti gyvenimo pilnatvės ir įteiks raktą į geresnį ir kokybiškesnį gyvenimą.
Sakoma, kad rašytojas gyvena du kartus. Panašiai galima pasakyti ir apie sapną, tik dar daugiu: sapnuodami perrašome savo gyvenimą ir jį išgyvename antrą kartą. O pasidalindami savo sapnu su kitais, gauname trečią šansą - atkuriame sapną iš naujo, nežodiniam patyrimui ieškodami žodžių, matydami kaip jį išgyvena klausytojai. Sapnas gydo, sugrąžinant mums tuos išgyvenimus, kurių bijome ir vengiame būdravimo metu, jis moko išminties, priimant visų mūsų užslėptą prieštaringą prigimtį. Jis primena mums apie mūsų pačių paslaptingą, kūrybingą, keistą ir gražią sielą. Ir padrąsina - tokie esame visi.
Seminaro metu ieškosime “tiltų”, jungiančių sapno pasaulį su mūsų kasdiena. Praktinėje dalyje - darbas su konkrečiu, dalyvio pasidalintu sapnu. Pažvelgsime į atneštą sapną taip, tarsi šitas sapnas būtų mano sapnas.
Šie mokymai pirmiausiai padės geriau susipažinti su savimi. Geštalto technikos padedės labiau susivokti, kodėl modeliuojame savo gyvenimą tam tikru būdu, paskatins kūrybiškai prisitaikyti, o ne pasyviai gyvenime adaptuotis. Šiuos mokymus rekomenduočiau kiekvienam, kuris myli save ir nori prasmingesnio, įdomesnio, pilnesnio gyvenimo.
Mokymų metu dalyviai sužinos kaip atsiranda skirtingi žmonių tipai ir kiek gyvenimo eigoje jie keičiasi. Susipažins su 6 „sudėtingų“ žmonių tipais ir jiems būdingais socialinės elgsenos aspektais. Sužinos gaires, kaip elgtis su tokiais asmenimis norint išvengti konfliktinių situacijų ir kurti produktyvų bendradarbiavimu paremtą santykį. Gaus 6 kortelių metodinį įrankį, kuriuo galės naudotis kiekvieną dieną ir kuris padės lengviau identifikuoti tipus savo aplinkoje.
Esminiai STRUCTOGRAM® mokymų sistemos pranašumai – sistemą lengva atsiminti ir nedelsiant pritaikyti praktikoje. Struktograma leidžia per savęs ir kito pažinimą pasiekti kokybiškesnį bendravimą. Kiekvienam dalyviui padeda atskleisti autentišką bendravimo stilių ir pritakyti jam geriausiai tinkančius elgesio modelius. Taip pat atskleidžia, kokias savybes asmuo gali keisti lengvai, o kokių - negali arba gali, bet sunkiai, ir nukreipia, kaip atsižvelgiant į prigimtį save tobulinti.
Mokymai padės ugdyti savo prigimtines stiprybes, savo autentiškumą, nesėkmių priežastys taps aiškesnės, atsiras gebėjimas jų išvengti. Taip pat padės suprasi tikruosius kitų norus ir ketinimus. Mokymų metu sužinosite, kaip galima lengviau daryti įtaką kitiems, išmoksite išvengti konfliktų ir nesusipratimų, sužinosite, kaip gauti palaikymą savo idėjoms.
Mokymai geriausiai tiks visiems, siekiantiems asmeninio tobulėjimo, vadovams, kurie kasdien bendrauja su pavaldiniais, pardavimų, klientų aptarnavimo profesionalams.
RETOTERAPIJA – tai menas kalbant pažinti save. Kalbant atrasti save TIKRĄJĮ. Kalbant suteikti savo gyvenimui daugiau spalvų ir kokybės... Šiuose mokymuose gilinsimės ir praktikuosim penkis pagrindinius RETORIKOS / RETOTERAPIJOS elementus:
I dalyje bus nagrinėjami šie klausimai:
Manipuliaciniai santykiai ilgalaikėje perspektyvoje veda prie pralaimėjimo ir bendravimo nutraukimo, dėl to yra svarbu išmokti identifikuoti manipuliacijas, jų netaikyti, o bendravimą grįsti tinkamomis įtakos priemonėmis, taikant partnerystės principus. Mokymų metu sužinosite, kodėl vieni žmonės yra įtakingi, o kiti ne. Suprasite įtakos ir charizmos sąsajas tranzakcijos analizės požiūriu (E. Berne).
Mokysimės identifikuoti ir suprasti pagrindinius manipuliavimo, įtakos darymo metodus, strategijas bei technikas, tinkamai suvaldyti manipuliavimu paremtas situacijas. Taip pat kaip tapti kompetentingu, stipriu, manipuliacijoms ir neigiamai aplinkinių įtakai atspariu žmogumi.
RETOTERAPIJA – tai menas kalbant pažinti save. Kalbant atrasti save TIKRĄJĮ. Kalbant suteikti savo gyvenimui daugiau spalvų ir kokybės... Šiuose mokymuose gilinsimės ir praktikuosim penkis pagrindinius RETORIKOS / RETOTERAPIJOS elementus:
II dalyje bus nagrinėjami šie klausimai:
Manipuliaciniai santykiai ilgalaikėje perspektyvoje veda prie pralaimėjimo ir bendravimo nutraukimo, dėl to yra svarbu išmokti identifikuoti manipuliacijas, jų netaikyti, o bendravimą grįsti tinkamomis įtakos priemonėmis, taikant partnerystės principus. Mokymų metu sužinosite, kodėl vieni žmonės yra įtakingi, o kiti ne. Suprasite įtakos ir charizmos sąsajas tranzakcijos analizės požiūriu (E. Berne).
Dalyviai mokysis identifikuoti ir suprasti pagrindinius manipuliavimo, įtakos darymo metodus, strategijas bei technikas, kaip tinkamai suvaldyti manipuliavimu paremtas situacijas, įsisavins informaciją ir žinias, padėsiančias tapti kompetentingu, stipriu, manipuliacijoms ir neigiamai aplinkinių įtakai atspariu žmogumi.
RETOTERAPIJA – tai menas kalbant pažinti save. Kalbant atrasti save TIKRĄJĮ. Kalbant suteikti savo gyvenimui daugiau spalvų ir kokybės... Šiuose mokymuose gilinsimės ir praktikuosim penkis pagrindinius RETORIKOS / RETOTERAPIJOS elementus:
III dalyje bus nagrinėjami šie klausimai:
RETOTERAPIJA – tai menas kalbant pažinti save. Kalbant atrasti save TIKRĄJĮ. Kalbant suteikti savo gyvenimui daugiau spalvų ir kokybės... Šiuose mokymuose gilinsimės ir praktikuosim penkis pagrindinius RETORIKOS / RETOTERAPIJOS elementus:
IV dalyje bus nagrinėjami šie klausimai:
Programa rekomenduojama visiems, kieno veikla yra susijusi su žmogiškųjų santykių sritimi ir kurie siekia profesionaliai įsisąvinti koučingo bei retorikos technikas ir metodologiją. Ypač ši programa rekomenduojama vadovams, verslo ir vadybos konsultantams, mokymų vadovams, personalo specialistams. Visiems, kurių darbas ar kita veikla susijusi su poreikiu kalbėti viešai ir efektyviai: vadovams, vedantiems susirinkimus, pristatantiems novatoriškas idėjas ar turintiems sakyti motyvuojančias kalbas savo darbuotojams; vadybininkams, kuriantiems ir pristatantiems verslo prezentacijas klientams; politikams, siekiantiems laimėti rinkimus ar pristatyti naują įstatymo projektą; kiekvienam, norinčiam mokėti įtaigiai pateikti savo mintis ir būti išgirstam.
Kodėl darbuotojai konfliktuoja, nekonstruktyviai dirba ir ką tokiais atvejais daryti vadovui?
Programa rekomenduojama visiems, kieno veikla yra susijusi su žmogiškųjų santykių sritimi ir kurie siekia profesionaliai įsisavinti koučingo bei retorikos technikas ir metodologiją. Ypač ši programa rekomenduojama vadovams, verslo ir vadybos konsultantams, mokymų vadovams, personalo specialistams. Visiems, kurių darbas ar kita veikla susijusi su poreikiu kalbėti viešai ir efektyviai: tai yra vadovams, vedantiems susirinkimus, pristatantiems novatoriškas idėjas ar turintiems sakyti motyvuojančias kalbas savo darbuotojams; vadybininkams, kuriantiems ir pristatantiems verslo prezentacijas klientams; politikams, siekiantiems laimėti rinkimus ar pristatyti naują įstatymo projektą; kiekvienam, norinčiam mokėti įtaigiai pateikti savo mintis ir būti išgirstam.
Šie mokymai labiausiai tinka tiems (labiausiai - įmonių, padalinių vadovams, personalo vadovams), kam bent kartą kilo toks ar panašus klausimas: „Mes tiek daug investuojame į komandos formavimo renginius, perkame bilietus į teatrą, abonentus į sporto klubus, organizuojame vasaros šventes, drauge sutinkame Kalėdas, vykstame į keliones, net karštas bandeles/ šviežius vaisius penktadieniais užsakome... Ką dar padaryti, kad darbuotojai būtų motyvuoti?“
Ir netinka tiems, kas ieško „piliulės“, vienu „prarijimu“ galinčios išspręsti darbuotojų motyvacijos ir įsitraukimo problemas
Programa rekomenduojama visiems, kieno veikla yra susijusi su žmogiškųjų santykių sritimi ir kurie siekia profesionaliai įsisavinti koučingo bei retorikos technikas ir metodologiją. Ypač ši programa rekomenduojama vadovams, verslo ir vadybos konsultantams, mokymų vadovams, personalo specialistams. Visiems, kurių darbas ar kita veikla susijusi su poreikiu kalbėti viešai ir efektyviai: tai yra vadovams vedantiems susirinkimus, pristatantiems novatoriškas idėjas ar turintiems sakyti motyvuojančias kalbas savo darbuotojams; vadybininkams, kuriantiems ir pristatantiems verslo prezentacijas klientams; politikams, siekiantiems laimėti rinkimus ar pristatyti naują įstatymo projektą; kiekvienam, norinčiam mokėti įtaigiai pateikti savo mintis ir būti išgirstam.
Šių mokymų metu kviečiu dalyvius įsigilinti į komandų sudarymo ir formavimo principus organizacijose. Pristatysiu šiuolaikinį požiūrį, paremtą populiariausiomis teorijos bei psichoterapijos ir koučingo principais. Mokymų metu sužinosite, kaip kurti efektyvias komandas ir su kokiais iššūkiais susiduria šiuolaikinės komandos.
Šių mokymų metu kviečiu dalyvius įsigilinti į komandų sudarymo ir formavimo principus organizacijose. Pristatysiu šiuolaikinį požiūrį, paremtą populiariausiomis teorijos bei psichoterapijos ir koučingo principais. Mokymų metu sužinosite, kaip kurti efektyvias komandas ir su kokiais iššūkiais susiduria šiuolaikinės komandos.
Programa rekomenduojama visiems, kieno veikla yra susijusi su žmogiškųjų santykių sritimi ir kurie siekia profesionaliai įsisavinti koučingo bei retorikos technikas ir metodologiją. Ypač ši programa rekomenduojama vadovams, verslo ir vadybos konsultantams, mokymų vadovams, personalo specialistams. Visiems, kurių darbas ar kita veikla susijusi su poreikiu kalbėti viešai ir efektyviai: tai yra vadovams vedantiems susirinkimus, pristatantiems novatoriškas idėjas ar turintiems sakyti motyvuojančias kalbas savo darbuotojams; vadybininkams, kuriantiems ir pristatantiems verslo prezentacijas klientams; politikams, siekiantiems laimėti rinkimus ar pristatyti naują įstatymo projektą; kiekvienam, norinčiam mokėti įtaigiai pateikti savo mintis ir būti išgirstam.
Šių mokymų metu kviečiu dalyvius įsigilinti į vadovavimo ir lyderystės temą organizacijose, kurių metu pristatysiu šiuolaikinį požiūrį, paremtą psichoterapijos ir koučingo principais. Juose kviečiu dalyvauti ir jau turinčius panašios patirties, ir dar jos neturinčius. Mokymų metu susipažinsite su pavyzdžiais, kaip kurti efektyvius santykius, būnant vadovu. Kokios dažniausiai daromos vadovų klaidos ir kaip jų išvengti.
Šių mokymų metu kviečiu dalyvius įsigilinti į vadovavimo ir lyderystės temą organizacijose, kurių metu pristatysiu šiuolaikinį požiūrį, paremtą psichoterapijos ir koučingo principais. Juose kviečiu dalyvauti ir jau turinčius panašios patirties, ir dar jos neturinčius. Mokymų metu susipažinsite su pavyzdžiais, kaip kurti efektyvius santykius, būnant vadovu. Kokios dažniausiai daromos vadovų klaidos ir kaip jų išvengti.
Šie mokymai labiausiai tiktų tiems (įmonių, padalinių vadovams, personalo vadovams), kurie nori pagerinti komandos komunikaciją, sustiprinti bendradarbiavimą, padidinti komandos efektyvumą ir orientaciją į rezultatą. Mokymai netinka tiems, kas ieško „piliulės“, vienu „prarijimu“ galinčios išspręsti efektyvaus komandos bendradarbiavimo ir komunikacijos problemas.
Ką mokymų dalyviai galės pritaikyti savo gyvenime? Darbas yra gyvenimo dalis. Tačiau šiuose mokymuose įgytos žinios apie emocijų ir neįsisąmonintų jausmų įtaką tarpusavio santykiams ir komunikacijai bus naudingi ne tik darbe, bet ir asmeniniuose santykiuose su draugais, vaikais, paaugliais, sutuoktiniais, tėvais ir kitais artimais žmonėmis
Psichodinamika organizacijoje: emocijos ir efektyvumas:
Pastaba! Šie mokymai vyksta šeštadienį. Nuo 11.00 iki 17.00 val.
Šių mokymų metu kviečiu dalyvius įsigilinti į vadovavimo ir lyderystės temą organizacijose, kurių metu pristatysiu šiuolaikinį požiūrį, paremtą psichoterapijos ir koučingo principais. Juose kviečiu dalyvauti ir jau turinčius panašios patirties, ir dar jos neturinčius. Mokymų metu susipažinsite su pavyzdžiais, kaip kurti efektyvius santykius, būnant vadovu. Taip pat kokios dažniausiai daromos vadovų klaidos ir kaip jų išvengti.
Pastaba! Šie mokymai vyksta šeštadienį. Nuo 11.00 iki 17.00 val.
Šių mokymų metu kviečiu dalyvius įsigilinti į komandų sudarymo ir formavimo principus organizacijose. Pristatysiu šiuolaikinį požiūrį, paremtą populiariausiomis teorijos bei psichoterapijos ir koučingo principais. Mokymų metu sužinosite, kaip kurti efektyvias komandas ir su kokiais iššūkiais susiduria šiuolaikinės komandos.
Mokymų tikslas – tobulinti dalyvių kompetenciją ugdyti kritinio mąstymo gebėjimus, ugdyti savarankišką sprendimų priėmimą ir įgyti bendradarbiavimu paremto bendravimo įgūdžių.
Mokymų metu kalbėsime apie mikroskopinius dydžius ir apie labai didelius skaičius, apie žaibiškus greičius ir apie labai mažus plyšius. Apie tai, kas akivaizdu, bet neįtikėtina, apie tai, kas lyg ir savaime aišku, bet nepaprastai sudėtinga. Mokymai bus įdomūs smalsiems, kuriems kyla klausimai “kaip tai veikia?”, “iš ko tai padaryta?”, “kaip čia pasidaro?”. Mokymų medžiagoje nemažai teorinių žinių, tačiau visos jos aiškinamos “pavyzdžiais iš gyvenimo”, kai kurias dalyviai galės patirti “čia ir dabar”, taip pat aiškinsimės, kodėl kartais nepadeda nuoširdūs draugų patarimai ir ką daryti. Juk sakoma, kad taisykles galima keisti, kai gerai įvaldai žaidimą. Mokymai bus apie žaidimą ir taisykles, o ar ir kaip jas keisti, dalyviai galės nuspręsti po mokymų.
Mokymų metu kalbėsime apie mikroskopinius dydžius ir apie labai didelius skaičius, apie žaibiškus greičius ir apie labai mažus plyšius. Apie tai, kas akivaizdu, bet neįtikėtina, apie tai, kas lyg ir savaime aišku, bet nepaprastai sudėtinga. Mokymai bus įdomūs smalsiems, kuriems kyla klausimai “kaip tai veikia?”, “iš ko tai padaryta?”, “kaip čia pasidaro?”. Mokymų medžiagoje nemažai teorinių žinių, tačiau visos jos aiškinamos “pavyzdžiais iš gyvenimo”, kai kurias dalyviai galės patirti “čia ir dabar”, taip pat aiškinsimės, kodėl kartais nepadeda nuoširdūs draugų patarimai ir ką daryti. Juk sakoma, kad taisykles galima keisti, kai gerai įvaldai žaidimą. Mokymai bus apie žaidimą ir taisykles, o ar ir kaip jas keisti, dalyviai galės nuspręsti po mokymų.
Mokymų metu kalbėsime apie mikroskopinius dydžius ir apie labai didelius skaičius, apie žaibiškus greičius ir apie labai mažus plyšius. Apie tai, kas akivaizdu, bet neįtikėtina, apie tai, kas lyg ir savaime aišku, bet nepaprastai sudėtinga. Mokymai bus įdomūs smalsiems, kuriems kyla klausimai “kaip tai veikia?”, “iš ko tai padaryta?”, “kaip čia pasidaro?”. Mokymų medžiagoje nemažai teorinių žinių, tačiau visos jos aiškinamos “pavyzdžiais iš gyvenimo”, kai kurias dalyviai galės patirti “čia ir dabar”, taip pat aiškinsimės, kodėl kartais nepadeda nuoširdūs draugų patarimai ir ką daryti. Juk sakoma, kad taisykles galima keisti, kai gerai įvaldai žaidimą. Mokymai bus apie žaidimą ir taisykles, o ar ir kaip jas keisti, dalyviai galės nuspręsti po mokymų.
Kognityvinės terapijos modelis (pradininkas - Aaron T. Beck) teigia, kad visiems psichologiniams sutrikimams būdingas iškreiptas arba disfunkcinis mąstymas, kuris veikia žmogaus nuotaiką ir elgesį. Realistiškas tikrovės vertinimas ir mąstymo pakeitimas gerina emocinę būseną, elgesį ir gyvenimo kokybę, ilgalaikį pagerėjimą lemia disfunkcinių įsitikinimų pokyčiai.
Mokymai gali būti naudingi visiems, norintiems geriau suprasti psichikos veiklos ypatumus, siekiantiems susipažinti su metodais, galinčiais pagerinti kasdienį funkcionavimą, nuotaiką, gyvenimo kokybę.
Mokymų metu kalbėsime apie mikroskopinius dydžius ir apie labai didelius skaičius, apie žaibiškus greičius ir apie labai mažus plyšius. Apie tai, kas akivaizdu, bet neįtikėtina, apie tai, kas lyg ir savaime aišku, bet nepaprastai sudėtinga. Mokymai bus įdomūs smalsiems, kuriems kyla klausimai “kaip tai veikia?”, “iš ko tai padaryta?”, “kaip čia pasidaro?”. Mokymų medžiagoje nemažai teorinių žinių, tačiau visos jos aiškinamos “pavyzdžiais iš gyvenimo”, kai kurias dalyviai galės patirti “čia ir dabar”, taip pat aiškinsimės, kodėl kartais nepadeda nuoširdūs draugų patarimai ir ką daryti. Juk sakoma, kad taisykles galima keisti, kai gerai įvaldai žaidimą. Mokymai bus apie žaidimą ir taisykles, o ar ir kaip jas keisti, dalyviai galės nuspręsti po mokymų.
Ši paskaita skirta tiems, kurie siekia suprasti pačius giliausius ir esminius kiekvieno žmogaus poreikius, išmokti atpažinti universalias emocijas ir suprasti, kaip jos atsiranda bei, kokius signalus mums perduoda. Šiandien gyvenimas žmogui gali pasiūlyti be galo daug daiktų ir pramogų, bet kas yra TAI, kas teikia mums TIKRĄ pasitenkinimą, džiaugsmą ir pilnatvę? Kas yra TAI, ko žmonės ieško lipdami į kalnus, leisdamiesi į neįtikėtinus kelionių nuotykius, o gal žalingai įnikdami į darbą ar psichiką veikiančias medžiagas? Kaip atpažinti tikrojo gyvenimo džiaugsmo šaltinius ir natūraliais būdais padėti sau ir aplinkiniams palaikyti gerą savijautą bei emocinę būseną kasdien sužinosite šio užsiėmimo metu.
Mokymų metu dalyviai sužinos, kas yra emocinis atsparumas ir kuo jis skiriasi nuo streso valdymo, kada pradedame artėti prie perdegimo sindromo ir kokiu būdu galėtume jo išvengti. Taip pat kaip galime stirpinti savo emocinį atsparumą?
Užsiėmimų “Savimotyvacija: kas stabdo nuo svajonių įgyvendinimo?” metu kartu tyrinėsime, kuo skiriasi svajonės, norai ir tikslai, kokią įtaką patenkinti ir nepatenkinti poreikiai bei turimos vertybės turi tikslų siekimui, kokie vidiniai demonai ir baimės stabdo nuo svajonių įgyvendinimo. Analizuosime, kaip mūsų pasirinkimai gyvenime lemia mūsų tikslų siekimą bei išsiaiškinsime, kokie santykiai padeda, o kokie trukdo siekiant svajonės. Abiejų užsiėmimų metų gausite šešis žingsnius, kuriuos žengiant galėsite siekti savų tikslų. Į šiuos užsiėmimus kviečiu visus, kurie nori suprasti, ką dar gali savo gyvenime padaryti, kad svajonių siekti būtų lengviau ir tuos, kurie nori suprasti, kas slypi po žodžiais savimotyvacija ir motyvacija
Užsiėmimų “Savimotyvacija: kas stabdo nuo svajonių įgyvendinimo?” metu tyrinėsime, kuo skiriasi svajonės, norai ir tikslai, kokią įtaką patenkinti ir nepatenkinti poreikiai bei turimos vertybės turi tikslų siekimui, kokie vidiniai demonai ir baimės stabdo nuo svajonių įgyvendinimo. Analizuosime, kaip mūsų pasirinkimai gyvenime lemia mūsų tikslų siekimą bei išsiaiškinsime, kokie santykiai padeda, o kokie trukdo siekiant svajonės. Abiejų užsiėmimų metų gausite šešis žingsnius, kuriuos žengiant galėsite siekti savų tikslų. Į šiuos užsiėmimus kviečiu visus, kurie nori suprasti, ką dar gali savo gyvenime padaryti, kad svajonių siekti būtų lengviau ir tuos, kurie nori suprasti, kas slypi po žodžiais savimotyvacija ir motyvacija.
Abiejų susitikimų metu mokysimės dirbti su savo kūnu, pasąmone, sąmone (atpažinti, išreikšti, transformuoti, laisvinti), gebėti išnaudoti vidinius resursus, suprasti save, padėti savo artimiesiems taikant esminius meno terapijos principus. Užsiėmimų metu turėsite galimybę išbandyti skirtingas meno terapijos rūšis. Susipažinsite su meno terapija, kuri padeda išlaisvinti prigimtinius resursus ir talentus, išsivaduoti iš depresinių būsenų ar depresijos, kuomet sumažėja arba išnyksta psichosomatiniai susirgimai arba simptomai, išnyksta neaiškios kilmės skausmai, pervargimas, apatija. Galėsite pajausti saviraškos teikiamą laisvę, atrasti savo vidinį vaiką ir „susitikti“ su pačiu savimi, atsikratyti introjektų (tai, kas įteigta kitų ir skaudina iki šiol), sustiprinti pasitikėjimą savimi, pagerinti santykius su savimi ir aplinkiniais.
Šio užsiėmimo metu turėsime galimybę išbandyti judesio-šokio terapiją. Mokysimės dirbti su savo kūnu, pasąmone, sąmone (atpažinti, išreikšti, transformuoti, laisvinti), gebėti išnaudoti vidinius resursus, suprasti save, padėti savo artimiesiems taikant esminius meno terapijos principus. Susipažinsite su meno terapija, kuri padeda išlaisvinti prigimtinius resursus ir talentus, išsivaduoti iš depresinių būsenų ar depresijos, kuomet sumažėja arba išnyksta psichosomatiniai susirgimai arba simptomai, išnyksta neaiškios kilmės skausmai, pervargimas, apatija. Galėsite pajausti saviraškos teikiamą laisvę, atrasti savo vidinį vaiką ir „susitikti“ su pačiu savimi, atsikratyti introjektų (tai, kas įteigta kitų ir skaudina iki šiol), sustiprinti pasitikėjimą savimi, pagerinti santykius su savimi ir aplinkiniais.
Mokymuose siekiu pateikti praktinių metodų, padedančių bent trumpam atsitraukti nuo kasdieniu rūpesčių, atstatyti savo vidinę būseną bei susitelkti, mokau atsipalaiduoti ir ilsėtis greitai. Šie mokymai skirti žmonėms, kurie nori pagerinti savo gyvenimo kokybę.
Šiuolaikiniai žmonės gyvena didelio streso sąlygomis ir neturi kur emociškai to streso išgyventi. Kai streso metu patirtos emocijos yra slopinamos ir negali būti sąmoningai išgyventos, jos realizuojasi kitais būdais – per psichosomatinius pojūčius, įkyrumus ar panikos atakas. Ūmus nerimas, įkyrios baimės ir panikos priepuoliai yra pakankamai dažna mūsų visuomenės problema.
Panikos atakos – tai neurozinis psichikos sutrikimas, kurį lydi labai stiprus baimės ir nerimo jausmas, užvaldantis žmogų kasdienėse situacijose, kuriose nėra jokio realaus pavojaus nei jo gyvybei, nei sveikatai. Šis jausmas persipina su gausybe somatinių pojūčių ir vegetacinių reakcijų. Pats žmogus tokiu atveju negali suprasti, kas vyksta su jo organizmu, tad dažniausiai kreipiasi į medikus. Tačiau šie ne visuomet gali identifikuoti, jog žmogus patyrė panikos ataką.
Mokymai gali būti naudingi visiems, ne tik panikos priepuolius patiriantiems žmonėms ar jų artimiesiems. Mokymuose pateikiama informaciją, kuri galėtų būti įdomi ir naudinga norintiems žinoti:
Emocinis valgymas – tai mitybos įpročiai, kuriuos lemia mūsų emocijos, kylantysiš iškreipto savęs suvokimo. Dažniausiai emocinis valgytojas “užvalgo” tokias emocijas kaip pyktis, stresas, nerimas, įtampa, nusivylimas, tikėdamasis, kad tokiu būdu sukontroliuos jam kilusius nemalonius jausmus ir pajus palengvėjimą. Tačiau tokiu būdu dažnai sau sukelia dar daugiau nemalonių jausmų: kaltė, gėda, nepasitenkinimas savimi. Taip patenkamaį užburtą ratą, kuriame nesprendžiamos tikrosios problemos, tačiau jų yra nuolat vengiama.
Sakoma, kad mes valgome taip pat, kaip ir gyvename. Todėl siekiant geriau suprasti, kas yra emocinis valgymas, svarbu išsiaiškinti:
Apie visa tai ir pasikalbėsimės mokymų metu.
Pagrindinis mokymų tikslas - paskatinti suprasti pozityvaus mąstymo įtaką mūsų veiksmams, asmeninio bei darbinio gyvenimo sėkmei ir rezultatams. Mokymų metu dalyviai supras, kodėl pozityvus mąstymas yra svarbus ir kaip jis veikia, kas trukdo pozityviai mąstyti, kokia yra pozityvaus mąstymo nauda. Sužinos, kaip pozityvų mąstymą derinti su kitais veiksmais, kad galėtų pasiekti teigiamų rezultatų, išmoks atpažinti bei ugdyti savyje bei kituose pozityvaus mąstymo nuostatas ir įgūdžius, susipažins su technikomis ir gaus praktinių įrankių, kurie padės kurti ir išlaikyti pozityvų mąstymą. Šie mokymai skirti tiems, kurie pavargo nuo neigiamos aplinkos ir neigiamų emocijų, norintiems būti efektyvesniais darbe, kurti šiltesnius ir tvirtesnius santykius. Taip pat tiems, kuriems trūksta pasitikėjimo savo jėgomis
Šių mokymų dalyviams atsivers kitokio požiūrio į sprendimų priėmimą kampas, bus galimybė iš naujo įvertinti savo kasdienius pasirinkimus ir suprasti, kas jiems daro įtaką, išsiplės suvokimo apie realybę ribos. Šie mokymai labiausiai tiks tiems, kurie pasirengę susitikti su savo žmogišku netobulumu “akis į akį”, norintiems suprasti savo mąstymo klaidas, atpažinti išorinių aplinkybių įtaką bei turintiems gerą humoro jausmą.
- Greitoji ir lėtoji mąstymo sistemos.
- Klasikinis sprendimų priėmimo metodas.
- Kognityviniai šališkumai sprendimų priėmime:
Šie mokymai labiausiai tiktų tiems (labiausiai - įmonių, padalinių vadovams, personalo vadovams), kurie turi drąsos „išjungti“ logiką ir vidinį kritiką bei tiems, kas nori įkvėpti idėjų ir šiek tiek patreniruoti savo (ir savo darbuotojų) smegenų kūrybinę dalį.
Ką mokymų dalyviai galės pritaikyti savo gyvenime? Greičiausiai nieko :) juk kūrybingumas labai nepraktiškas! Išskyrus tai, kad įgis daugiau drąsos pažiūrėti į kasdieninius įprastus dalykus kitu kampu, drąsiau spręsti problemas, išgirsti ir atsižvelgti į neįprastas, nestandartines idėjas.
Mokymų metu dalyviai sužinos, kaip vyksta asmeniniai pokyčiai ir kas svarbu skirtinguose pokyčių etapuose, kūrybiškai pažvelgs į savo gyvenimą siekdami suprasti ką nori jame pakeisti, sužinos, kaip save motyvuoti, kad pokyčiai vyktų nuosekliai ir įsitvirtintų gyvenime. Taip pat kūrybinių metodų pagalba atras naujų resursų, galinčių padėti inicijuoti ar vykdyti pokyčius.
“Žmogus, turintis žemą savivertę, nuvertina viską, ką jis turi bei kiekvieną gyvenimo akimirką gyvena lyginime ir nepasitenkinime. Jis nuvertina save ir viską, kas jam priklauso”. Mokymų tikslas - suteikti žinių ir įgūdžių apie pasitikėjimo ugdymą, savivertės formavimo faktorius, pagerinti komunikaciją su skirtingos savivertės žmonėmis, formuoti tarpusavio pasitikėjimo atmosferą, kad žmonės nebijotų prisiimti atsakomybę, būtu įsitraukę ir pasitikėtų vieni kitais. Mokymų metu bus ugdomos savęs ir kitų pažinimo, savivertės nustatymo ir koregavimo, pasitikėjimo savimi ir kitais formavimo, bei streso mažinimo kompetencijos.
Kognityvinės terapijos modelis (pradininkas - Aaron T. Beck) teigia, kad visiems psichologiniams sutrikimams būdingas iškreiptas arba disfunkcinis mąstymas, kuris veikia žmogaus nuotaiką ir elgesį. Realistiškas tikrovės vertinimas ir mąstymo pakeitimas gerina emocinę būseną, elgesį ir gyvenimo kokybę, ilgalaikį pagerėjimą lemia disfunkcinių įsitikinimų pokyčiai.
Mokymai gali būti naudingi visiems, norintiems geriau suprasti psichikos veiklos ypatumus, praktiškai išbandyti metodus, padedančius pagerinti kasdienį funkcionavimą, nuotaiką, gyvenimo kokybę.
Biblioterapija - tai terapija, kurios metu taikoma įvairios krypties literatūros ir žanrų tekstai, jų skaitymas, analizavimas bei kūrybinis, terapinis rašymas. Šios terapijos tikslas - padėti įveikti emocines problemas, psichikos sutrikimus, krizinius išgyvenimus arba sukelti emocinį pokytį ir skatinti asmenybės augimą, pagreitinti sveikimo procesą.
Mokymų metu mokysimės tekstinių kūrinių pagalba geriau suprasti save ir pasaulį, atrasti problemų sprendimus, perkurti svarbias gyvenimo situacijas.
Biblioterapijos funkcijos:
Mokymų metu dalyviai sužinos, kaip veikia šeima kaip sistema, galės geriau suprasti savo tėvų šeimą ir kaip ji paveikė jų dabartinį gyvenimą. Taip pat bus praktinių užsiėmimų, kur dalyviai galės sukurti savo šeimos genogramą ir išanalizuoti savo šeimą taikant sisteminės terapijos principus.
Šie mokymai labiausiai tiks tiems, kurie nori geriau suprasti savo patiritį tėvų šeimoje ir siekia būti sąmoningesni savo dabartinėje šeimoje.
Mokymai gali būti naudingi dalyviams, norintiems geriau suprasti poros santykių psichologinius procesus, įgyti konfliktų valdymo bei kitų įgūdžių, padėsiančių pagerinti santykių kokybę šeimoje.
1. Poros santykiai: XXI amžiaus iššūkiai
2. Konfliktai poroje - ginklas ar įrankis?
3. Santykių raidos etapai: kaip lengviau įveikti iššūkius?
Mokymai gali būti naudingi dalyviams, norintiems geriau suprasti poros santykių psichologinius procesus, įgyti konfliktų valdymo bei kitų įgūdžių, padėsiančių pagerinti santykių kokybę šeimoje
1. Poros santykiai: XXI amžiaus iššūkiai
2. Konfliktai poroje - ginklas ar įrankis?
3. Santykių raidos etapai: kaip lengviau įveikti iššūkius?
Poros santykiai kupini iššūkių, kuriuos lengviau įveikti, jeigu apie juos žinome. Dažnai skiriasi mūsų įsitikinimai apie tai, kokie santykiai ,,turi būti“, kaip partneriai ,,turi elgtis“, dėl to kyla nemažai konfliktų.
Mokymuose apžvelgiami santykių kokybei įtaką darantys veiksniai (F. M. Dattilio, M. Worrell):
Kodėl žmonės, neturintys nieko bendra, abu laikosi įsitvėrę skurdinančių santykių? Kaip atsiranda smurtas porose? Kada išblėsta aistra? Iš kur gimsta meilės trikampiai? Kodėl sutuoktiniai pykstasi? Ką turi visą gyvenimą laimingos poros? Kokie yra mano santykiai iš tikro? Ar galime kada nors būti laimingi poroje? Ką daryti, jei nebemyliu žmogaus? O jei myliu per stipriai? Kodėl sutuoktinis manęs nesupranta? Kaip man priversti jį / ją mylėti? Aš pavargau nuo santykių, ką daryti?
Jei nors vienas klausimas jus kamuoja jau ilgai, greičiausiai atsakymas ne toks paprastas, kokio tikitės. Šiame modulyje aptardami porų santykių dinamiką bei problemas aptarsime ir būdus, kaip jas spręsti per vertybinius principus ir racionalius metodus. Atvirai kalbėsime apie problemines sritis, jų atpažinimą ir sprendimo būdus.
Kodėl žmonės, neturintys nieko bendra, abu laikosi įsitvėrę skurdinančių santykių? Kaip atsiranda smurtas porose? Kada išblėsta aistra? Iš kur gimsta meilės trikampiai? Kodėl sutuoktiniai pykstasi? Ką turi visą gyvenimą laimingos poros? Kokie yra mano santykiai iš tikro? Ar galime kada nors būti laimingi poroje? Ką daryti, jei nebemyliu žmogaus? O jei myliu per stipriai? Kodėl sutuoktinis manęs nesupranta? Kaip man priversti jį / ją mylėti? Aš pavargau nuo santykių, ką daryti?
Jei nors vienas klausimas jus kamuoja jau ilgai, greičiausiai atsakymas ne toks paprastas, kokio tikitės. Šiame modulyje aptardami porų santykių dinamiką bei problemas aptarsime ir būdus, kaip jas spręsti per vertybinius principus ir racionalius metodus. Atvirai kalbėsime apie problemines sritis, jų atpažinimą ir sprendimo būdus.
Keisk, ką gali pakeisti. Streso valdymas, remiantis kognityvine elgesio terapija.
Mindfulness – tai mentalinė higiena. 99 procentai žmonių puikiai išmano kūno higieną ir ją atlieka kasdien, bet retai susimąsto apie mentalinę higieną, kuri glaudžiai susijusi su mūsų kasdiene būsena bei produktyvumu.
Mokymų metu dalyviai išgirs mentalinių praktikų poreikio pagrindimą (mokslinį ir ilgametės asmeninės patirties) ir sužinos apie šių praktikų pritaikymo paprastumą asmeniniame gyvenime. Informacija pateikiama žaisminga forma, teoriją pagrindžiant trumpomis praktikomis. Mokymai tinka visiems, kadangi nieko nėra nepastovesnio nei mūsų vidinės būsenos pokyčiai. Taigi, jeigu norite sužinoti, kaip jaustis harmoningu, net kai išorinės aplinkybės nepalankios - kviečiame į šiuos užsiėmimus.
Mindfulness – tai mentalinė higiena. 99 procentai žmonių puikiai išmano kūno higieną ir ją atlieka kasdien, bet retai susimąsto apie mentalinę higieną, kuri glaudžiai susijusi su mūsų kasdiene būsena bei produktyvumu.
Mokymų metu dalyviai išgirs mentalinių praktikų poreikio pagrindimą (mokslinį ir ilgametės asmeninės patirties) ir sužinos apie šių praktikų pritaikymo paprastumą asmeniniame gyvenime. Informacija pateikiama žaisminga forma, teoriją pagrindžiant trumpomis praktikomis. Mokymai tinka visiems, kadangi nieko nėra nepastovesnio nei mūsų vidinės būsenos pokyčiai. Taigi, jeigu norite sužinoti, kaip jaustis harmoningu, net kai išorinės aplinkybės nepalankios - kviečiame į šiuos užsiėmimus.
Mindfulness – tai mentalinė higiena. 99 procentai žmonių puikiai išmano kūno higieną ir ją atlieka kasdien, bet retai susimąsto apie mentalinę higieną, kuri glaudžiai susijusi su mūsų kasdiene būsena bei produktyvumu.
Mokymų metu dalyviai išgirs mentalinių praktikų poreikio pagrindimą (mokslinį ir ilgametės asmeninės patirties) ir sužinos apie šių praktikų pritaikymo paprastumą asmeniniame gyvenime. Informacija pateikiama žaisminga forma, teoriją pagrindžiant trumpomis praktikomis. Mokymai tinka visiems, kadangi nieko nėra nepastovesnio nei mūsų vidinės būsenos pokyčiai. Taigi, jeigu norite sužinoti, kaip jaustis harmoningu, net kai išorinės aplinkybės nepalankios - kviečiame į šiuos užsiėmimus.
Šioje paskaitoje sužinosite kas vyksta kai miegame ir kaip paversti savo miegą sveikatos ir efektyvumo šaltiniu.
Šiiuose mokymuose sužinosite kas vyksta kai miegame ir kaip paversti savo miegą sveikatos ir efektyvumo šaltiniu. Kaip miego dienoraštis gali padėti pagerinti miego kokybę (praktiniai pratimai)
Psichologinio atsparumo eksperimento rezultatų ir sunkumų aptarimas.
Šie mokymai labiausiai tiktų tiems, kurie nori prasmingo, nuoširdaus, jungiančio vienas su kitu bendravimo, tiems, kurie nori gerinti savo santykius su vaikais ir suaugusiais. Paskaitos sustiprins dalyvių supratimą apie tai, kad teisinga auklėjant naudoti tą bendravimo stilių, kuris remiasi vaiko reikmių ir poreikių, jo augimo ir asmenybės vystymosi dėsningumų išmanymu.
Išskirtiniai praktiniai mokymai, tėvams, auginantiems įvairaus amžiaus vaikus, besiremiantys atvejų analize. Tėvai sužinos dėl kokių priežasčių vaikai gali elgtis netinkamai, įsisąmonins savo reagavimo būdus, sužinos, ką tėvai galėtų padaryti, kad padėtų vaikams įveikti probleminį elgesį. Mokymų metu dalyviai turės galimybę iškelti sau aktualius klausimus, papasakoti apie sudėtingas situacijas, iškylančias santykyje su vaiku. Lektorės profesionalumas leidžia situacijas pamatyti kitu kampu, pritaikyti psichologijos dėsnius, keičiančiant nemalonias situacijas į palankias.
Užsiėmimo metu dalyviai sužinos, kas turi įtakos brolių ir seserų santykiams, išsiaiškins priežastis, dėl ko kyla konfliktai tarp brolių ir seserų bei supras, kokią įtaką jų gimimo eiliškumas šeimoje turi įtakos vaikų auklėjimui. Šie mokymai labiausiai tiktų mamoms ir tėčiams, kurie geriau nori suprasti savo vaikus ir pagerinti santykius savo šeimoje bei smalsiems žmonėms, kurie nori geriau suprasti brolių ir seserų santykių paslaptis.
Vaiko emocijų ir elgesio pokyčiai, fiziniai negalavimai gali atspindėti reakciją į patiriamą stresą. Mokymai gali būti naudingi tėvams ir ugdytojams, siekiantiems geriau suprasti vaikų patiriamo streso priežastis ir pasekmes, įgyti žinių ir įgūdžių, padėsiančių stiprinti vaikų psichinę sveikatą.
Šiuolaikinio gyvenimo tempo ir bendravimo su vaikais kokybės ryšys, pasekmės. Socialinio spaudimo įtaka renkantis auklėjimo ir ugdymo strategijas. Naujausių technologijų įtaka santykiams ir sveikatai. Vaikų psichologinio atsparumo stoka ir psichikos sveikatos sutrikimų beik kitų socialinių bei psichologinių problemų rizika (alkoholio, narkotikų vartojimas, ankstyvi lytiniai santykiai ir kt.).
Būti vaiku nėra lengva, nes nuolatos tenka prisitaikyti prie suaugusiųjų keliamų reikalavimų. Nepriklausomai nuo to, ką ir kiek daro suaugusieji, vaikai vis tiek randa laiko svarbiausiems reikalams. Tiesiai prieš suaugusiųjų nosį jie susikuria savo slaptąjį vaikišką pasaulį – čia vaikai mokosi, kaip reikia gyventi, ir formuoja įgūdžius, būtinus perėjimui į suaugusiojo gyvenimą. Mokymuose bus pristatomas egzistencinis požiūris į vaikystę ir vaiko raidą, analizuojami skirtingo amžiaus vaikams būdingi pomėgiai, interesai, vaikus traukiantys užsiėmimai ir jų psichologinė prasmė:
Ribų nustatymas – vienas iš sunkiausių dalykų tėvų gyvenime. Susidūrimas su vaikų pasipriešinimu ir nenoru priimti taisykles ar reikalavimus neretai sukelia frustraciją, kartais priverčia jaustis bejėgiu, nesugebančiu, „blogu“ žmogumi.
Tai teorinis – praktinis seminaras tėvams, norintiems įgyti pasitikėjimo savimi, išmokti patiems ir padėti vaikams ugdyti savikontrolę, nuoseklumą, sugebėjimą priimti netinkamo elgesio pasekmes.
Mokymus sudaro 2 dalys:
Išskirtiniai praktiniai mokymai, tėvams, auginantiems įvairaus amžiaus vaikus, besiremiantys atvejų analize. Tėvai sužinos dėl kokių priežasčių vaikai gali elgtis netinkamai, įsisąmonins savo reagavimo būdus, sužinos, ką tėvai galėtų padaryti, kad padėtų vaikams įveikti probleminį elgesį. Mokymų metu dalyviai turės galimybę iškelti sau aktualius klausimus, papasakoti apie sudėtingas situacijas, iškylančias santykyje su vaiku. Lektorės profesionalumas leidžia situacijas pamatyti kitu kampu, pritaikyti psichologijos dėsnius, keičiant nemalonias situacijas į palankias.
Ribų nustatymas – vienas iš sunkiausių dalykų tėvų gyvenime. Susidūrimas su vaikų pasipriešinimu ir nenoru priimti taisykles ar reikalavimus neretai sukelia frustraciją, kartais priverčia jaustis bejėgiu, nesugebančiu, „blogu“ žmogumi.
Tai teoriniai – praktiniai mokymai tėvams, norintiems įgyti pasitikėjimo savimi, išmokti patiems ir padėti vaikams ugdyti savikontrolę, nuoseklumą, sugebėjimą priimti netinkamo elgesio pasekmes.
Mokymus sudaro 2 dalys:
Studijų kaina priklauso nuo to, kiek paskaitų (temų) pasirinksite. Minimalus galimų pasirinkti paskaitų (temų) skaičius - 4 paskaitos.
Daugiau informacijos - skiltyje Kainos ir registracija.
Taip, semestro eigoje yra galimybė pasirinkti papildomas paskaitas (jei turėsime laisvų vietų). Papildomos paskaitos (temos) kaina - 45 EUR.