Esame Įrankis.lt – statybos ir sodo įrankių nuomos veiklą vykdome visoje Lietuvoje jau beveik 10 metų. Mūsų nuomojama įranga skirta tiek paprastiems, tiek profesionaliems statybos darbams, todėl dirbame tiek su privačiais asmenimis, tiek su verslo įmonėmis.
Atstovaujame tokius prekinius ženklus kaip Hilti, Festool, DeWalt, Makita, Bosch, Stihl, Mikasa, Weber ir savo klientams siūlome labai platų asortimentą ne tik statyboms ar remontui, bet ir darbui sode ar darže.
Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) Kaune.
- Plačias savirealizacijos ir savarankiškų sprendimų priėmimo galimybes.
- Darbą su rinkoje gerai žinomais prekės ženklais.
- Galimybę pačiam laisvai planuoti savo darbo laiką.
- Konkurencingą fiksuotą atlyginimą ir motyvuojančius priedus prie pagrindinio atlygio, kurie neturi „lubų".
- Įmonės automobilį.
- Aktyvią naujų verslo klientų paiešką ir įmonės užimamos rinkos dalies didinimą.
- Aktyviai komunikuosite tiek su naujais, tiek su esamais klientais ir reprezentuosite kompanijos paslaugas.
- Statybos objektų vizitavimą su tikslu išsiaiškinti statybos įmonių poreikius įrankiams, įrangai ir galimybes bendradarbiavimui.
- Vesite derybas, organizuosite susitikimus, rengsite komercinius pasiūlymus.
- Galėsite siūlyti ir realizuoti savo idėjas darbo efektyvumui gerinti.
- Turite bent vienerių metų sėkmingos darbo patirties aktyvių pardavimų ar verslo plėtros srityje.
- Esate aktyvus, lengvai bendraujantis žmogus ir turite stiprią orientaciją į rezultatą.
- Pažįstate statybos įrangą (privalumas).
- Turite vairuotojo pažymėjimą ir vairavimo patirties.
Mūsų patikimas klientas - Tyrens Lietuva - Švedijos įmonių grupei priklausanti viena didžiausių infrastruktūros inžinerijos įmonių Lietuvoje, įvykdžiusi daugiau nei 10 000 įvairaus dydžio ir sudėtingumo projektų, suprojektavusi dešimtis tūkstančių kilometrų kelių, tiltų, geležinkelių.
„Užduok klausimus. Susirask draugų ir dalinkis žiniomis. Būk atviras. Įkvėpk. Sulaužyk barjerus. Bendrauk. Būk drąsus. Mesk sau iššūkį, kolegoms ir klientams. Rask naujų perspektyvų. Pateik naujų idėjų. Būk smalsus. Būk kūrybingas ir žaismingas. Mėgaukis verslu. Padaryk neįmanomą įmanoma. Imkis inovacijų. Nustebink. Sukurk pasaulį, apie kurį svajojame.“ – kviečia jie, šiomis vertybėmis vadovaujasi ir tokią aplinką kuria kasdien.
Nori kartu? Yra puiki proga prisijungti, nes šiuo metu ieškome TECHNIKO (-ės) – PROJEKTUOTOJO (-os) Klaipėdos kelių skyriui!
Mūsų patikimas klientas - Tyrens Lietuva - Švedijos įmonių grupei priklausanti viena didžiausių infrastruktūros inžinerijos įmonių Lietuvoje, įvykdžiusi daugiau nei 10 000 įvairaus dydžio ir sudėtingumo projektų, suprojektavusi dešimtis tūkstančių kilometrų kelių, tiltų, geležinkelių.
„Užduok klausimus. Susirask draugų ir dalinkis žiniomis. Būk atviras. Įkvėpk. Sulaužyk barjerus. Bendrauk. Būk drąsus. Mesk sau iššūkį, kolegoms ir klientams. Rask naujų perspektyvų. Pateik naujų idėjų. Būk smalsus. Būk kūrybingas ir žaismingas. Mėgaukis verslu. Padaryk neįmanomą įmanoma. Imkis inovacijų. Nustebink. Sukurk pasaulį, apie kurį svajojame“ – kviečia jie, šiomis vertybėmis vadovaujasi ir tokią aplinką kuria kasdien.
Nori kartu? Yra puiki proga prisijungti, nes šiuo metu ieškome KELIŲ INŽINIERIAUS (-ės) Klaipėdos kelių skyriui!
Būtų privalumas:
STJÖRNUGRÍS - kiaulių fabrikas esantis netoli Reikjaviko. Turime moderniausią sukomplektuotą skerdyklą pačiame fabrike ir šiuo metu kviečiame prisijungti mėsininkus! Šiuo metu kviečia prisijungti MĖSININKĄ!
- Nemokamą apgyvendinimą (fabrikas yra pasiekiamas pėsčiomis).
- Darbo vietą, kurioje bus daug tautiečių (bus lengviau susikalbėti).
- Nemokamus pusryčius ir pietus.
- Patrauklų darbo užmokestį.
- Lokaciją šalia Reikjaviko.
(Darbo laikas nuo 07:00 h -15:30 h su 2 pertraukomis)
- Mėsos išpjaustymą.
- Tvarkingos darbo vietos palaikymą.
- Kitus pagalbinius darbus.
- Turite mėsininko darbo patirties (būtų privalumas).
- Esate atsakingas, sąžiningas, norite siekti rezultato.
- Turite puikius bendravimo įgūdžius.
Esame UAB "Technikos uostas", oficialus, pasaulyje žinomų vardų - BOBCAT, TRILO, BRIELMAIER, SOOSAN, atstovas Lietuvoje. Teikiame technikos pardavimų bei ilgalaikės nuomos sprendimus, pritaikytus statybos, žemės ūkio, pramonės ir viešajame sektoriuje veikiančioms įmonėms bei privatiems klientams. Auginame savo komandą (laukiame prisijungiant net 5 žmonių skirtinguose miestuose bei pozicijose). Gal vienas iš jų būsi TU?
Pradedi savo karjerą mechanikos srityje? Nebus geresnių sąlygų nei pas mus!
- Tavęs lauktų ramus, pozityvus ir kalbantis tik apie esmę įmonės vadovas.
- Turėtum mentorių, kuris nuosekliai Tave įvestų į darbo specifiką.
- Kadangi esame oficialūs atstovai, turėtumei ir kelionių į užsienį pas gamintojus, jog galėtum įgyti sertifikatus.
- Įmonė dosniai dalinasi, net ir besimokantiems specialistams yra išmokamos ketvirtinės premijos.
- Mėnesinio atlygio bonusai taip pat yra aiškiai skaičiuojami.
- Darbo pobūdis – nenuobodus, nes keičiasi darbo lokacija, priklausomai, kur būsi iškviestas.
- Mūsų komandoje labai maža kaita, matyt todėl jog, dirbantys mato privalumų.
- Kol būsi pasiruošęs savarankiškam darbui, kartu su kolega važiuosi į dirbtuves ir klientų objektus atlikti techninį aptarnavimą ir šalinti gedimų.
- Technikos periodinėms techninėms apžiūroms paruošimas ir atlikimas.
- Technikos registracija atitinkamuose valstybės institucijose.
- Naujos technikos paruošimas eksploatavimui.
- Turėtum techninės pakraipos išsilavinimą, ar būtumei paskutinio kurso studentas.
- Mylėtum techniką taip, kad net Tavo antroji pusė pavydėtų.
- Būtum tvarkingas ir kruopštus ne tik dirbant prie technikos, bet ir pildant reikalingą dokumentaciją.
- Skaitytum techninę dokumentaciją anglų kalba.
- Tau patiktų dirbti ramioje, o tuo pačiu ir ambicingoje komandoje.
Esame skaitmeninės spaudos spaustuvė, gebanti pasiūlyti kokybiškas paslaugas ir produkciją. Mūsų pagrindinis prioritetas – individualus požiūris į klientą, jo poreikių supratimas ir išpildymas. Klientams galime pasiūlyti kompleksiškus reklamos sprendimus – nuo gaminio projektavimo, dizaino iki galutinio produkto atidavimo klientui. Šiuo metu augame ir prie savo jaunatviškos ir ambicingos komandos kviečiame prisijungti kruopštų (-čią) ir atsakingą SPAUDOS UŽBAIGIMO ĮRENGINIŲ OPERATORIŲ (-Ę).
UAB Nurminen Maritime – tarptautinė kompanija, Lietuvoje įkurta 2004 metais. UAB Nurminen Maritime priklauso Suomijos kapitalo įmonių grupei Nurminen Logistics Plc (www.nurminenlogistics.com). Pagrindinė kompanijos veikla – tai konteinerinės linijos Cosco Shipping atstovavimas Lietuvoje. Taip pat mes sėkmingai vykdome multimodalinius pervežimus, teikiame laivų agentavimo bei logistikos paslaugas, užsiimame projektinių bei negabaritinių krovinių gabenimu, muitinės formalumų tvarkymu.
Šiuo metu prie savo komandos Klaipėdoje kviečiame prisijungti JŪRŲ TRANSPORTO SKYRIAUS EKSPORTO PARDAVIMŲ VADYBININKĄ (-Ę)!
- Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje.
- Darbą jaunatviškoje ir energingoje komandoje.
- Startinį klientų paketą.
- Tiesioginį bendravimą su klientais iš viso pasaulio (elektroniniu paštu, telefonu).
- Kontaktų užmezgimą su naujais klientais.
- Savalaikį užsakymų vykdymo koordinavimą.
- Iškylančių komplikuotų situacijų su klientais valdymą.
- Įmonės atstovavimą susitikimuose su klientais.
- Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su klientais užtikrinimą ir palaikymą.
- Puikiai bendraujate anglų kalba.
- Esate orientuotas į rezultatą.
- Esate aukštos vidinės kultūros žmogus, o tai atsispindi kasdieninėje veikloje.
- Nardote analitiniuose duomenyse ir mėgstate Excelį ;)
- Efektyviai priimate sprendimus, kai trūksta laiko ar yra kitos nepalankios sąlygos.
Esame viena didžiausių statybos įmonių Latvijoje. Specializuojamės tiltų, viadukų, tunelių statybose ir rekonstrukcijose, taip pat kitų inžinerinių statinių, kelių ir geležinkelių statybose. Įmonė įgyvendina projektus ir Lietuvoje, tad šiuo metu kviečia prisijungti STATYBOS DARBŲ VYKDYTOJO PADĖJĖJĄ prie savo komandos valstybinės reikšmės objekte šalia Marijampolės.
- Darbą puikią reputaciją turinčioje ir patikimoje kompanijoje.
- Savarankiškumą ir palaikančią bei padedančią komandą.
- Jūsų patirtį ir kompetencijas atitinkantį atlyginimą.
- Visas reikalingas darbui priemones. Esant poreikiui ir apgyvendinimą Marijampolėje.
- Darbo sutartį 1 metams.
- Techninės dokumentacijos rengimą ir tvarkymą.
- Bendravimą su Lietuvos valstybės ir savivaldybių institucijomis.
- Bendravimą su subrangovais ir medžiagų tiekėjais.
- Prisidėsite prie darbo planų sudarymo ir kontroliuosite terminų laikymąsi.
- Ataskaitų rengimą.
- Turite patirties panašioje pozicijoje, rengiant techninę dokumentaciją statybos objektuose.
- Galite susikalbėti rusų kalba.
- Esate įgudęs MS Office, AutoCad vartotojas.
- Esate savarankiškas, atsakingas žmogus.
- Darbo kokybė ir terminų laikymasis Jums yra prioritetai.
Esame viena didžiausių baldų sektoriaus įmonių Lietuvoje. Jau daugiau nei 25 metus vykdome didmeninę ir mažmeninę prekybą medžiagomis, skirtomis baldų gamybai, bei atstovaujame žinomus baldinių medžiagų - plokščių, stalviršių, baldinės furnitūros – gamintojus iš visos Europos. Teikiame visas paslaugas, susijusias su baldinių ruošinių gamyba nuo projektavimo, plokščių pjaustymo, gręžimo, briaunų laminavimo, frezavimo iki pristatymo klientams.
Šiuo metu į savo komandą kviečiame jungtis PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę)!
- Galimybę panaudoti savo ekspertines žinias ir patirtį.
- Patrauklią darbo aplinką.
- Palaikantį ir įsitraukimą skatinantį mikroklimatą, lanksčią valdymo struktūrą.
- Puikias darbo sąlygas ir vertybiškai stiprius kolegas.
- Projektų valdymą visuose projekto etapuose (kietųjų korpusinių baldų sektorius).
- Projektų sąmatos skaičiavimą.
- Santykių su klientais užmezgimą ir ryšių palaikymą.
- Klientų krepšelio kūrimą ir struktūrizavimą.
- Konkurencinės aplinkos stebėjimą ir analizę.
- Bendradarbiavimą su projektavimo ir gamybos skyriais.
- Turite sėkmingą, ne mažesnę nei 3 metų, patirtį projektų valdyme (privalumas - nestandartinių baldų sektoriuje).
- Turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Office paketas).
- Esate orientuotas (-a) į rezultatą, turite puikius bendravimo, analitinius, organizacinius ir derybinius įgūdžius.
- Gebiate greitai priimti sprendimus, nustatyti prioritetus, esate savarankiškas (-a) ir jaučiate asmeninę atsakomybę už projekto sėkmingą įgyvendinimą.
- Gebiate dirbti tiek individualiai, tiek komandoje.
- Turite puikias anglų kalbos žinias.
Esame kompanija „Industrinės sistemos ir inžinerija“, teikiame vamzdynų montavimo ir suvirinimo, metalo konstrukcijų surinkimo, izoliacijos ir vėdinimo sistemų, laivų interjero įrengimo paslaugas laivų statybos ir industrinių pastatų statybos projektuose užsienyje.
Viena iš pagrindinių mūsų vertybių – kokybė. Tam, kad užtikrintume efektyvų, kokybišką ir sklandų projektų vykdymą, Klaipėdoje esame įkūrę profesionalų kompetencijų ugdymo ir mokymo centrą savo bei partnerių darbuotojams.
Esame atvira, patikima, stabili bei gerą atmosferą kurianti įmonė. Visada pastebime ir finansiškai paskatiname kiekvieną už atliktus darbus ar parodytą iniciatyvą. Kviečiame prisijungti kolegą, atsakingą už tiekimo procesus!
- Mūsų kolektyve pajusi partnerystę. Tokiu principu dirbame ir su savo klientais ir komandos viduje.
- Vadovą, kuris praktikuoja aiškų, dalykišką ir konstruktyvų bendravimą.
- Jei iškils poreikis darbui iš namų, tarsimės, nes mums svarbu – darbo rezultatas.
- Papildomus bonusus nuo pasiektų asmeninių tikslų ir bendrų įmonės rezultatų.
- Įmonės vadovo pagalbą, perprantant pozicijos specifiką.
- Aprūpinti įmonės darbuotojus darbo rūbais, įrankiais, transportu/kelionėmis ir apgyvendinimu.
- Kruopšti tiekėjų paieška ir atranka.
- Derybų vedimas dėl palankių pirkimo sąlygų (kainos ir terminai).
- Pirkimų dokumentų administravimas ir savalaikis sąskaitų perdavimas buhalterijai.
- Mėgsti administracinę ir organizacinę veiklą.
- Savo darbus atlieki kruopščiai, iki sėkmingo rezultato.
- Patinka aiškios ir konkrečios atsakomybės.
- Patinka derėtis ir įgyvendinti pirkimo sandorį su palankiausiomis sąlygomis.
- Susikalbi anglų ir rusų kalbomis.
- Turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
Klinika „Unomeda" atverė duris ir Vilniaus gyventojams, mes įsikūrėme Žirmūnuose (Žirmūnų g.2, Vilnius). Esame šeimos ir konsultacinė klinika, kurios aukščiausia vertybė yra profesionalumas, laiku ir atsakingai pasirūpinti sergančiais ir saugančiais sveikatą. Klinikoje „Unomeda” konsultuoja ir gydo aukštos kvalifikacijos įvairių medicininių sričių, turintys didelę patirtį gydytojai specialistai, kurie nuolat kelia kvalifikaciją, dalyvaudami įvairiuose seminaruose Lietuvoje ir užsienyje. Gydytojai dirba su nauja bei modernia medicinine įranga.
Kviečiame jungtis į savo komandą naują narį!
Klinikos Unomeda komanda - tai mūsų sėkmės paslaptis. Esame supratingi, skatinantys tobulėti, stengiamės, kad komandoje darbuotojai jaustųsi suprasti ir vertinami.
Mūsų misija:
Tapti mėgstamiausia ir profesionaliausia klinika visiems gyventojams, kur mes įsikūrę.
Mūsų vizija:
Teikti profesionalias medicinos paslaugas ir padėti visiems sergantiems ir saugantiems sveikatą.
Mūsų vertybės:
Mes dirbame profesionaliai. Mums svarbus kiekvienas pacientas. Mes laiku ir atsakingai pasirūpiname sergančiais ir saugančiais sveikatą.
- Klinikų (kelios klinikos Vilniaus mieste) darbo organizavimą ir problemų sprendimą.
- Personalo planavimą, atranką ir bendravimą, gero klimato palaikymą. Personalo paieškai didžiausias dėmesys.
- Šeimos klinikos partnerių lankymą ir produktų pristatymą.
- Naujų paslaugų įvedimą ir organizavimą.
- Socialinių tinklų ir informacijos sklaidos priežiūrą.
- Darbą su informacine programa, draudimais ir panašiai.
- Kitų vadybinių su klinika susijusių darbų atlikimas.
- Turite panašios darbo patirties sveikatos priežiūros įstaigoje.
- Jūsų išsilavinimas medicininis arba vadybinis.
- Mėgstate dinamišką darbo aplinką, nes 30 - 40% savo darbo laiko praleisite lankydamas partnerius bei naujų komandos narių paieškai.
- Gebate valdyti didelį informacijos srautą bei greitai randate atsakymus į visus klausimus.
- Turite gerą kompiuterinį raštingumą.
- Jums lengva susikalbėti anglų ir rusų kalbomis.
- Apie save galite pasakyti: esu organizuotas ir lankstus, pagarbus klientui ir kolegai, vertinu darbo estetiką ir preciziškumą bei siekiu vis kokybiškesnio savo ir komandos darbo atlikimo!
- Turite vairuotojo teises ir automobilį (kompensuosime visas su tuo susijusias išlaidas).
UAB „700LT“ - žemų kainų kelionių organizatorius, jau antrą dešimtmetį siūlantis platų kelionių Lietuvoje ir užsienyje asortimentą.
Kiekviena 700.lt kelionė – tai neužmirštamų įspūdžių, žavingų akimirkų, naujų atradimų ir teigiamų emocijų rinkinys. Neturite ką veikti savaitgalį? Atėjo laikas pailsėti? Norite su draugais praleisti laiką KITAIP? Ieškote pigios pažintinės kelionės autobusu ar savaitgalio kelionės Lietuvoje? O gal norite su darbo kolektyvu sustiprinti pažintį, atšvęsti savo ar įmonės gimtadienį, moksleivių išleistuves, kelti kvalifikaciją? Kviečiame keliauti kartu su 700LT!
Sparčiai auganti statybos sektoriaus įmonė Europoje ir 27-ta sparčiausiai auganti įmonė – bendrame vertinime pagal INC 5000. Įmonė užsiima plieno gaminių gamyba ir tiekimo veikla daugiau nei penkiolikoje Europos šalių, o didžiausią rinkos dalį užima Norvegija, Švedija ir Suomija.
Šiuo metu, plečiant veiklą, įmonė kviečia prisijungti Inžinierių (-ę) – Konstruktorių (-ę) prie komandos, kuris (-i) bus atsakingas (-a) už armatūros gaminių projektavimą.
- Darbą sparčiai augančioje plieno gamybos įmonėje.
- Nuolatinį tobulėjimą projektavimo ir gamybos srityje.
- Darbą su BIM technologijomis ir pažangiausiais programiniais paketais.
- Galimybę dirbti su dideliais projektais Europos lygmeniu.
- Galimybę mokytis iš rinkoje lyderiaujančios komandos.
- Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis.
- Verslumu grįstą kultūrą, dinamišką darbą ir savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką.
- Armatūros gaminių projektavimą ir suvedimą į gamybos paruošimo programą.
- Armatūros gaminių detalizavimą pagal užsakovo pateiktus brėžinius.
- Bendravimą su klientais ir konstrukcinių sprendinių derinimą.
- Turite aukštąjį išsilavinimą (statybos inžinerijos srityje) arba esate paskutinio kurso studentas (-ė).
- Išmanote inžinerines programas (AutoCad).
- Puikiai susikalbate anglų kalba.
- Esate iniciatyvus, kruopštus ir motyvuotas mokytis.
- Gebate organizuoti savo darbą, prioritetizuoti užduotis ir jas atlikti laiku.
- Turite patirties dirbant komandoje.
- Turite panašios patirties, jeigu ne - įmonė pasiruošusi Jus išmokyti.
Sparčiai auganti statybos sektoriaus įmonė Europoje ir 27-ta sparčiausiai auganti įmonė – bendrame vertinime pagal INC 5000. Įmonė užsiima plieno gaminių gamyba ir tiekimo veikla daugiau nei penkiolikoje Europos šalių, o didžiausią rinkos dalį užima Norvegija, Švedija ir Suomija.
Šiuo metu, plečiant veiklą, įmonė kviečia prisijungti opratyviai bei procedūriškai mąstantį ir veikiantį KLIENTŲ APTARNAVIMO VADYBININKĄ (-Ę)!
- Darbą sparčiai augančioje plieno gamybos įmonėje.
- Nuolatinį tobulėjimą projektavimo ir gamybos srityje.
- Darbą su BIM technologijomis ir pažangiausiais programiniais paketais.
- Galimybę dirbti su dideliais projektais Europos lygmeniu.
- Galimybę mokytis iš rinkoje lyderiaujančios komandos.
- Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis.
- Verslumu grįstą kultūrą, dinamišką darbą ir savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką.
- Komunikaciją su pardavimų komanda ir klientais visais užsakymo etapais - nuo užklausos paėmimo iki išsiuntimo ir dokumentų administravimo.
- Stebėsite visus įmonės verslo procesus ir siūlysite pakeitimus, kuriuos reikia tobulinti.
- Užsakymo dokumentų srautų sklandų valdymą, laikantis įmonės standartų.
- Komunikuosite tiek su pardavimo vadybininku, tiek su klientu dėl užsakymų statuso, išsiuntimo datų, iškylančių nesklandumų, ir Kt.
- Aktyviai stebėsite bet kokias klientų problemas (sąskaitų grąžinimą, kreditines pažymas ir kt.).
- Prižiūrėsite sandėlio inventorių, susijusį su užsakymais ir išsiuntimu.
- Užtikrinsite aukšto lygio bendravimą su pardavimų, logistikos ir apskaitos padaliniais.
- Komunikuosite su įmonės skyriais dėl reikalingos papildomos informacijos.
- Turite patirties dirbant su ERP verslo valdymo sistema.
- Puikiai kalbate ir rašote anglų kalba.
- Pasižymite puikiais projektų valdymo ir problemų sprendimo įgūdžiais.
- Mokate palaikyti ilgalaikius kokybiškus santykius su klientais bei kolegomis.
- Mėgstate planuoti savo darbinę veiklą.
- Esate verslus, struktūriškas bei procedūriškas.
NT Market yra išskirtinė nekilnojamojo turto įmonė, kuriai svarbiausia ne tik komercinis sėkmingumas, bet ir darbuotojų gerovė. Mes dirbame su Vakarų Lietuvos klientais ir garantuojame, kad kiekvienas mūsų komandos narys jaučiasi įvertintas ir turi visas priemones sėkmei.
Ar esi entuziastingas (-a) ir ieškai karjeros galimybių nekilnojamojo turto rinkoje? NT Market kviečia prisijungti prie savo augančio kolektyvo, kuriame vertinamas kiekvienas narys.
- Darbą su Vakarų Lietuvos klientais nekilnojamojo turto sektoriuje.
- Įdarbinimą pagal darbo sutartį, nereikalaujant individualios veiklos licencijos.
- Pradinį klientų ratą su galimybe jį plėsti ir auginti.
- Hibridinį darbo modelį, leidžiantį derinti asmeninį gyvenimą su profesiniais iššūkiais.
- Stabilų atlyginimą ir motyvuojančią bonusų sistemą, priklausiančią nuo pardavimo rezultatų.
- Aktyvus bendravimas su klientais telefonu ir el. paštu.
- Reguliarūs klientų lankymai objektuose, siekiant geriau suprasti jų poreikius ir pateikti jiems geriausius pasiūlymus.
- Duomenų bazės administravimas ir informacijos apie sandorius tvarkymas.
- Pasiūlymų rengimas ir derybos su klientais.
- Dalyvavimas komandos susirinkimuose ir strategijos aptarimuose.
- Noro ir vizijos augti kartu su mūsų nekilnojamojo turto komanda.
- Minimalios patirties pardavimų srityje, ypač vertinsime patirtį NT sektoriuje.
- Puikių bendravimo įgūdžių ir gebėjimo dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje.
- Anglų kalbos mokėjimo, nes daug bendrausi su užsienio klientais.
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimo ir asmeninio automobilio, kad galėtum lankytis pas klientus (kuro išlaidas padengsime mes).
Sparčiai auganti statybos sektoriaus įmonė Europoje ir 27-ta sparčiausiai auganti įmonė – bendrame vertinime pagal INC 5000. Įmonė užsiima plieno gaminių gamyba ir tiekimo veikla daugiau nei penkiolikoje Europos šalių, o didžiausią rinkos dalį užima Norvegija, Švedija ir Suomija.
Šiuo metu ieškome PARDAVIMŲ VADOVO (-ĖS), kuris (-i) bus atsakingas už išskirtinių pardavimų ir valdymo rezultatų pasiekimą, užtikrinant rinkos dalį, pritraukiant geriausius projektus ir motyvuojant pardavimų komandą savo entuziazmu ir energija, drauge su komanda siekiančio išsikeltų pardavimo tikslų.
Tikimės, kad būdamas pardavimų skyriaus vadovu, savo aistrą pardavimams galėsite panaudoti parduodant mūsų produktus ir paverčiant potencialius klientus- nuolatiniais klientais.
- Darbą sparčiai augančioje plieno gamybos įmonėje.
- Nuolatinį tobulėjimą projektavimo ir gamybos srityje.
- Darbą su BIM technologijomis ir pažangiausiais programiniais paketais.
- Galimybę dirbti su dideliais projektais Europos lygmeniu.
- Galimybę mokytis iš rinkoje lyderiaujančios komandos.
- Jūsų kompetenciją įvertinti atitinkamu atlygiu ir puikiomis darbo sąlygomis.
- Verslumu grįstą kultūrą, dinamišką darbą ir savirealizaciją bei tobulėjimą skatinančią aplinką.
- Bendrovės produktų pardavimo ir rinkos strategijos kurimą ir įgyvendinimą.
- Efektyvų pardavimų plėtojimą bei tvirtų santykių su klientais palaikymą.
- Veiklos ir veiksmų plėtojimą didinant pardavimo maržą.
- Derybų vedimą pasibaigiantį abipusiai naudingu sandoriu.
- Įmonės paslaugų pristatymą bei reprezentavimą.
- Naujų pardavimo kanalų, partnerių paiešką.
- Tikslų nustatymą ir darbo standarto kūrimą pardavimo komandai, siekiant geriausių pardavimų rezultatų bei užtikrinant kokybišką bendradarbiavimą su klientais.
- Turite daugiau nei 4 metų darbo patirtį vystant ir vykdant pardavimus.
- Išskirtinai pasižymite stipriu analitiniu mąstymu.
- Efektyviai planuojate pardavimų komandos darbus bei pasiekiate užsibrėžtų tikslų.
- Esate lankstus, prisitaikantis, reaguojantis, atviras problemų sprendimui "čia ir dabar".
- Gebate suvaldyti greitai kintančias verslo aplinkybes.
- Esate verslus, domitės pasaulinėmis tendencijomis ir gerosiomis praktikomis, mokate įžvelgti naujas galimybes, generuoti, pagrįsti ir įgyvendinti idėjas.
„Espersen“ yra pirmaujanti pasaulyje užšaldytų žuvies blokų, šaldytų filė, specialaus supjaustymo, paniruotų bei žuvies produktų prabangioje sluoksniuotoje tešloje gamintoja. Įmonės gamyklos ir negamybiniai padaliniai yra Danijoje, Lietuvoje, Lenkijoje ir Vietname. UAB „Espersen Lietuva“ - viena moderniausių žuvies perdirbimo gamyklų Europoje. Įmonė yra įsikurusi Klaipėdos LEZ teritorijoje ir joje dirba 373 darbuotojai.
Šiuo metu į komandą kviečiame prisijungti DARBUOTOJŲ SAUGOS IR SVEIKATOS SPECIALISTĄ (-Ę).
- Visapusišką kolegų pagalbą įsisavinant naujas žinias.
- Galimybę prisidėti prie strategijų įgyvendinimo, pokyčių ir verslo augimo.
- Papildomą sveikatos draudimo paketą bei begales kitų motyvacijos priemonių.
- Kasmetinę darbo užmokesčio peržiūrą bei atlyginimo augimo galimybes.
- Atsakingą ir įdomų darbą augančioje bei perspektyvioje tarptautinėje kompanijoje.
- Įmonės darbuotojų ugdymą saugos ir gaisrinės saugos klausimais.
- Bendradarbiavimą su LR institucijomis ir dalijimąsi gerąja praktika su Espersen grupės dukterinėmis įmonėmis.
- Rūpinimąsi organizacinių, techninių ir higienos priemonių priežiūrą bei įgyvendinimu - siekiant išvengti darbuotojų traumų ir profesinių ligų.
- Profesinės rizikos vertinimų organizavimą.
- Incidentų, nelaimingų atsitikimų darbe bei profesinių susirgimų aplinkybių, priežasčių analizavimą, numatytant ir kuruojant diegiamas prevencines priemones.
- Vidinius darbų saugos auditų iniciajimą ir jų kuravimą.
- Darbuotojų saugos dokumentacijos rengimą, įskaitant mokymų medžiagą.
- Gebate dirbti bendradarbiaujančioje kultūroje demonstruojant asmeninį atsakingumą, komunikabilumą ir analitinį mąstymą.
- Turite darbuotojų saugos ir sveikatos specialisto patirties gamybinėje įmonėje – privalumas.
- Turite galiojantį darbuotojų saugos ir sveikatos žinių pažymėjimą.
- Turite galiojantį ūkio subjektų ir įstaigų vadovų arba jų įgaliotų asmenų civilinės saugos mokymo pažymėjimą.
- Turite galiojantį priešgaisrinės saugos mokymo pažymėjimą.
- Gebate bendrauti anglų ir rusų kalba (žodžiu bei raštu).
- Gebate rengti, analizuoti dokumentus ir vizualizaciją pasitelkiant į pagalbą Microsoft Office įrankius.
- Puiku, jei turi radiacinės saugos pažymėjimą.
- Privalumas, jei turi patirties su ISO 45001 profesinės sveikatos ir darbuotojų saugos vadybos sistema ir LEAN praktinio įrankių taikymu.
UAB „Medžio bitės” - užsiima statybinės ir apdailinės medienos produkcijos prekyba, teikia klientams impregnavimo, vidaus medienos dažymo, specialaus apdirbimo ir paketavimo paslaugas. Šiuo metu Jonavoje kviečia prisijungti SANDĖLIO VADOVĄ (-Ę)!
- Galimybę siekti rezultatų, už kuriuos sąžiningai mokami priedai.
- Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje.
- Draugišką ir darnų kolektyvą, kuriame vertinamas bendradarbiavimo ir palaikymo valdymo stilius.
- Žaliavų ir prekių priėmimą į sandėlį ir jų išdavimą gamybai.
- Komandos koordinavimą, ugdymą ir įsitraukimo skatinimą.
- Gaunamų prekių apskaitos tvarkymą apskaitos sistemoje.
- Sandėlyje laikomų atsargų kontrolę ir monitoringą.
- Mažmeninei prekybai skirtų prekių paruošimą išsiuntimui.
- Pastebi smulkmenas ir sugebi užduotis deleguoti kolegoms.
- Girdi savo komandą ir moki bendrauti taip, kad kiti asmenys girdėtų Tave.
- Supranti, kad ne krovinių kiekis planuoja komandos darbo laiką, o darbų pasiskirstymas komandoje.
- Pastebi senus likučius bei mėgsti analizuoti procesus.
- Turi anglų kalbos pagrindus. Gebi perskaityti specifikacijas, krovinio važtaraščius, prekių sutikrinimui.
- Rusų kalba nebūtina, jei manai, kad tolimųjų reisų vairuotojai supras Tave.
- Turi gerus įgūdžius kompiuteriu (Excel).
SPA VILNIUS – tai sveikatos gerinimo centras su mineralinio vandens procedūromis, gydomosiomis programomis, 4+ žvaigždučių viešbučiu, SPA baru su specialiu SPA meniu, restoranu, laisvalaikio centru, žiemos sodu bei dideliu konferencijų centru. Ir visa tai – po vienu stogu.
Savo PROFESIONALUMU, ištobulintomis procedūromis bei NEPRIEKAIŠTINGU atidumu klientų poreikiams pelnėme pripažinimą ne tik Lietuvos, bet ir tarptautiniu mastu. Esame gavę dešimtis įvairiausių apdovanojimų, kuriais labai didžiuojamės ir toliau siekiame būti vis geresniais savo srityje.
Mūsų organizacijos sėkmė priklauso nuo profesionalių, savo darbą mylinčių ir atsidavusių darbuotojų. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti SVEIKATOS CENTRO REGISTRATŪROS VADOVĄ (-Ę).
Mūsų klientė - įmonė jau daugiau nei 20 metų teikianti lanksčius personalo valdymo sprendimus Lietuvoje ir Vakarų Europoje. Šiuo metu įmonė plečia savo komandą ir kviečia prisijungti PARDAVIMŲ VADOVĄ (-Ę) Vokietijos rinkai.
- Savarankišką ir atsakingą poziciją, kurioje galėsite išnaudoti savo sukauptą patirtį ir kompetencijas.
- Laisvę generuoti ir įgyvendinti savo idėjas, augti ir tobulėti profesinėje srityje.
- Ambicingą ir į rezultatą orientuotą komandą.
- Realias karjeros galimybes.
- Galimybę plėsti savo kompetencijas išoriniuose mokymuose ir vidinėse kompetencijų ugdymo programose.
- Galimybę papildyti savo patirties bagažą LEAN kultūros išmanymu.
- Hibridinį darbo modelį.
- Savo darbuotojams siūlome papildomą sveikatos draudimą, skiriame dėmesį ir emocinei sveikatai.
- Aktyvią naujų klientų paiešką Vokietijos regione.
- Pardavimų strategijos įgyvendinimą ir savarankišką vykdymą.
- Pardavimų rezultatų stebėjimą, analizę ir korekcinių veiksmų numatymą pagal poreikį.
- Klientų aptarnavimą ir santykių palaikymą.
- Glaudų bendradarbiavimą su rinkodaros padaliniu.
- Turite sėkmingos B2B pardavimų patirties Vokietijos rinkoje.
- Galite laisvai komunikuoti vokiečių kalba.
- Esate gerai įvaldęs reprezentavimo ir derybinius įgūdžius.
- Mėgstate struktūrą, planavimą ir pasižymite orientacija į rezultatą.
- Esate kūrybingas, veržlus, drąsiai siūlote savo idėjas.
- Esate savarankiškas ir mokate prisiimti atsakomybę.
- Turite galimybę vykti į trumpas komandiruotes.
Esame įmonė, kurios pagrindinė veikla yra modulinių pastolių montavimo/ demontavimo paslaugos, technologinių vamzdynų ir įrenginių izoliavimo darbai. Savo veiklą vykdome Lietuvoje, Olandijoje, Belgijoje, Prancūzijoje ir norime plėstis į kitas eksporto rinkas, tad šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę).
- Įdomią ir atsakingą poziciją, kurioje galėsite ne tik panaudoti savo turimas žinias ir įgūdžius, bet ir augti bei tobulėti kartu su komanda.
- Savarankiškumą ir galimybę įgyvendinti savo idėjas.
- Šiuolaikinę darbo kultūrą ir pagarba grįstą požiūrį į darbuotoją.
- Dėmesį, palaikymą ir bendradarbiaujančią komandą.
- Jūsų kompetencijas ir patirtį atitinkantį fiksuotą atlyginimą bei motyvuojančius priedus už pardavimų rezultatus.
- Pardavimų strategijos formavimą ir tikslų įgyvendinimą.
- Ryšių palaikymą su esamais įmonės klientais ir pardavimų jiems vykdymą.
- Aktyvią naujų klientų paiešką Lietuvoje ir eksporto rinkose.
- Vesite derybas su užsakovais, būsite atsakingas už sandorių sudarymą ir uždarymą.
- Pardavimų proceso koordinavimą ir rezultatų analizę.
- Rinkos ir konkurentų analizę.
- Atstovausite įmonę parodose, renginiuose, konferencijose.
- Turite sėkmingos B2B pardavimų patirties pramonės, statybos, techninių paslaugų srityje.
- Turite patirties ieškant klientų užsienio rinkose.
- Esate puikus derybininkas ir galite komunikuoti verslo anglų kalba.
- Esate orientuotas į rezultatą, savarankiškas ir kūrybiškas žmogus.
- Turite strateginį mąstymą, galite didžiuotis analitiniais gebėjimais.
- Gavęs veikimo laisvę – atsakingai ir sąžiningai atliekate pavestas užduotis.
- Turite galimybę vykti į trumpas komandiruotes Europoje.
GERIGENAI – tai sparčiai auganti įmonė, puoselėjanti grožį ir sveikatą. Mes atstovaujame žinomus prekės ženklus MEDIXA, DIVES MED ir ATACHE. Tikime, kad profesionali kosmetologija ir aukštos kokybės kosmetikos produktai gali pabrėžti kiekvieno unikalų grožį ir puoselėti gerų genų bruožus.
Šiuo metu ieškome Pardavimų vadybininko(-ės), norinčio(-s) save realizuoti estetinės medicinos ir kosmetologijos srityje. Prisijunk prie mūsų komandos!
- Įtraukiantį darbą inovatyvioje ir dinamiškoje aplinkoje.
- Konkurencingą atlyginimą, premijas ir kitas motyvacijos priemones.
- Profesionalų ir palaikantį kolektyvą, kuriame vertinamos naujos idėjos ir kūrybiškumas.
- Galimybes asmeniniam ir profesiniam tobulėjimui.
- Visas darbo priemonės (automobilį ir t.t).
- Kūrybinis ir strateginis pardavimų plėtros planavimas.
- Aukšto lygio klientų vizitavimas, ilgalaikių santykių su dermatologais ir kosmetologais kūrimas.
- Dalyvavimas produktų pristatymuose, mokymuose ir parodose, siekiant pristatyti įmonės produktus ir stiprinti įmonės įvaizdį.
- Rinkos tendencijų stebėjimas, konkurentų veiklos analizė ir pritaikymas efektyviems pardavimų sprendimams.
- Turi patirties pardavimų srityje, ypač vertinama patirtis grožio arba kosmetikos srityse.
- Pasižymi Išskirtiniais organizaciniais ir tarpasmeniniais įgūdžiai.
- Tau būdingas aukštas iniciatyvumo lygis, gebėjimas veikti savarankiškai ir priimti sprendimus.
- Turi puikius komunikacinius įgūdžius ir gebi įtikinti.
Esame medinių skydinių konstrukcijų gamintojas. Didžiausią gamybos dalį sudaro gyvenamieji namai, taip pat gaminami ir montuojami visuomeninės paskirties pastatai.
Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti SĄMATININKĄ (-Ę)!
- Progresyvią ir ambicingą darbo aplinką.
- Sąžiningą, darbo rezultatus ir kompetencijas atitinkantį atlyginimą.
- Ilgalaikę perspektyvą.
- Projektų specifikacijos įvertinimą – darbų sąmatos sudarymą.
- Sąmatų derinimą su užsakovais ir rangovais.
- Darbų apimčių koordinavimą.
- Medžiagų sąnaudų kontrolę.
- Atliktų darbų aktų ruošimą.
- Objekto sėkmingumo analizę ir vertinimą.
- Bendravimą su tiekėjais.
- Kainų lygio rinkoje tyrimą ir analizę.
- Turite aukštąjį techninės/ mechaninės/ statybinės pakraipos išsilavinimą.
- Turite darbo patirties sąmatų skaičiavime.
- Puikiai išmanote EXCEL programos niuansus.
- Suvokiate bei puikiai išmanote technologinius gamybos bei statybos darbų procesus.
- Turite loginį inžinerinį mąstymą.
- Esate atidus detalėms, kruopštus bei atsakingas.
- Kalbate anglų kalba.
Our client is a rapidly growing USA construction company with 25 employees (Lithuanian owner). We are currently looking for a Branch Manager to oversee all compliance tasks, overview KPI's, hiring staff.
- Work hours (3 pm - 10 pm).
- Competitive salary and motivational package.
- Working fully remote.
- Flexibility and freedom at work.
- Professional development opportunities.
- KPI (Key Performance Indicators): Revenue, Profitability, Client satisfaction.
- Compliance management tasks/scoring. Customer contact, inspection, estimate upload times; Job completion times; Customer Satisfaction/Net Promoter Score.
- Hiring/training new staff.
- Expanding new subcontractor network.
- Periodic site visits and meetings with US staff, subcontractors.
- Ability to successfully manage multiple tasks with multiple priorities.
- Entrepreneurial spirit, take initiative and make a point of elevating their colleagues.
- Embrace leadership opportunities and learn what they can at every possible turn.
- Analytical, evaluative and objective critical thinking skills.
- Excellent organizational and time management skills.
- Excellent customer service skills.
- Perfect English language skills.
UAB „Gitana“ – esame viena iš lyderiaujančių prekybos įmonių, Lietuvoje gyvuojame jau virš 30 metų. Pagrindinė mūsų veikla - sklandus statybos, pramonės ir transporto įmonių aprūpinimas profesionalia, kokybiška įranga, įrankiais ir darbo rūbais. Taip pat teikiame patikimas techninės priežiūros paslaugas. Mūsų įmonės stabilumą ir patikimumą garantuoja maža darbuotojų kaita ir nuolat auganti metinė apyvarta. Šiuo metu 9 įmonės skyriuose Lietuvoje dirba virš 200 darbuotojų. Turime savo atstovybes Latvijoje ir Estijoje. Esame nuolatiniame augimo kelyje, tad šiuo metu prie savo vadovų komandos prisijungti kviečiame FINANSŲ srities profesionalą, turintį sėkmingos patirties valdovaujant apskaitos skyriui.
- Patikimumą, stabilumą ir nuoseklų finansinių rezultatų augimą.
- Dinamišką ir besimokančią, nuolat ieškančią efektyviausių sprendimų, darbinę aplinką.
- Vadovų komandą, orientuotą į kolegų sėkmę ir įsitraukusią į įmonės vystymą.
- Lojalius darbuotojus, iš kurių daugelis yra ilgamečiai “Gitanos” bendražygiai.
- Geros psichologinės atmosferos finansų padalinio komandą, kuri yra savarankiška, atsakinga ir palaikanti.
- Esamos Finansų vadovės pagalbą darbo pradžioje ir vėliau iškilus klausimams.
- 13-tą atlyginimą, įmonei pasiekus sutartus finansinius tikslus.
- Galimybę rinktis mokymus finansų ir lyderystės temomis.
- Tradicines darbo valandas (8.00 - 17.00 val.), o poreikiui esant bei susitarus – galimybę dirbti iš namų.
- Kartą per 2 mėnesius – komandiruotes į didžiuosius skyrius.
- Padėti vadovams įvykdyti šių metų finansinį planą, teikti patarimus.
- Užtikrinti sklandų kasdieninį apskaitos skyriaus darbą (10 darbuotojų iš kurių 6 buhalterės ir 4 apskaitininkės. Dirbame su buhalterine programa - Skaita).
- Strategiškai valdyti pinigų srautus: prognozuoti, numatyti rizikas ir atlikti sistemingą monitoringą.
- Sudaryti biudžetą, paskirstyti išteklius atskiroms veikloms bei padaliniams ir prižiūrėti jų efektyvų įgyvendinimą.
- Sisteminti duomenis ir rengti finansines ataskaitas institucijoms bei vadovų komandai.
- Vykdyti sklandžią mokestinę politiką ir atsiskaitymus.
- Vertinti investicinių ar plėtros projektų atsiperkamumą.
- Įmonės veiklą, padalinius (Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje) vertinti finansiniu požiūriu, teikiant įžvalgas ir pasiūlymus išlaidų optimizavimui, atlyginimų sistemos tobulinimui.
- Konstruktyviai komunikuoti su audituojančiais auditoriais, padalinių vadovais ir darbuotojais bei išorinėmis finansinėmis instituacijomis.
- Dalyvauti įvairiuose įmonės vidiniuose projektuose, koordinuojant apskaitos dalį.
- Bendradarbiavimą su kitais padaliniais, apskaitos procesus labiau pritaikant verslo tikslams, veiklos rodiklių išgryninimą, analizę, rekomendacijas.
- Aukštuoju išsilavinimu ekonomikos, finansų srityje.
- Svaria patirtimi finansų srityje ir sėkmingu vadovavimu apskaitos skyriaus darbui.
- Požiūriu, jog finansų skyrius – yra pagalba verslui, siekiant finansinių tikslų.
- Noru dirbti prekybinėje įmonėje, kuri nuolat auga ir siekia geriausios savo versijos.
- Su minimalia anglų kalba (reikės skaityti tiekėjų dokumentaciją, analizuoti partnerių ataskaitas).
DOMDOM HOME yra lyderiaujanti virtuvės baldų įmonė, įkvėpta aukščiausių dizaino standartų ir klientų poreikių. Mes dedame didžiulį akcentą į kokybę, inovacijas ir klientų patirtį, kurdami išskirtinius ir funkcionalius virtuvės baldus, kurie tampa gyvenamojoje erdvėje stilingu ir praktišku akcentu. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) į saloną Konstitucijos prospekte.
AMIS PROJECTS:
Vykdome laivų ir pramoninių objektų statybos projektus tarptautiniu mastu – Švedijoje, Suomijoje, Danijoje, Prancūzijoje - šiose šalyse turime daugiau nei 15 aktyvių projektų.Teikiame profesionalios darbo jėgos paslaugas, taip pat turime mokymų ir testavimo centrą, kuriame teikiame specializuotas neformalaus mokymų paslaugas ir tobuliname savo darbuotojų įgūdžius. Įsipareigojimas kokybei, dėmesys detalėms ir kruopštus planavimas užtikrina sklandų projektų valdymą. Mūsų tikslas – būti patikimu partneriu bei prisidėti prie laivų pramonės ateities kūrimo.
Į mūsų draugišką ir aktyvią komandą kviečiame naują narį – BUHALTERĮ (-Ę)! Jauti, kad mums – pakeliui?:) Pasikalbėkime!
DOMDOM HOME yra lyderiaujanti virtuvės baldų įmonė, įkvėpta aukščiausių dizaino standartų ir klientų poreikių. Mes dedame didžiulį akcentą į kokybę, inovacijas ir klientų patirtį, kurdami išskirtinius ir funkcionalius virtuvės baldus, kurie tampa gyvenamojoje erdvėje stilingu ir praktišku akcentu. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti į mūsų saloną Konstitucijos pr. PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) į saloną Konstitucijos prospekte.
- Dinamišką ir įdomų darbą – visi klientai skirtingi, su skirtingomis svajonių virtuvėmis.
- Platų atsakomybių spektrą visos „kliento kelionės“ metu - nuo kliento pasitikimo, projekto sukūrimo iki sveikinimo įrengus virtuvę.
- Profesionalius partnerius, su kuriais dirbame, aukščiausios kokybės ir sertifikuotas medžiagas.
- Itin platų virtuvės dizaino asortimentą Jūsų kūrybinei laisvei (žinoma, su kliento sutikimu!).
- Galimybę bendradarbiauti su savo srities profesionalais, dizaineriais ir architektais.
- Visapusišką kliento poreikių supratimą ir pagalbą vizualizuojant svajonių virtuvės projektą (kliento pasitikimas, poreikių išsiaiškinimas, produkto pristatymas).
- Svajonių virtuvės interjero dizaino kūrimą, vizualų reprezentavimą.
- Pirminių brėžinių ruošimą (SketchUp, AutoCAD) ir derinimą su Projektavimo skyriaus kolegomis.
- Aktyvų įsitraukimą į įmonės organizuojamus renginius, kontaktų mezgimą su dizaineriais ir architektais.
- Darbą salone slenkančiu darbo grafiku (darbo laikas I-V nuo 10:00-19:00, VI: 10:00-16:00).
- Puikiai išmanote baldų konstrukciją ir savo ekspertinėmis žiniomis gebate atlikti sėkmingą pardavimą!
- Esate įvaldęs (-džiusi) MS Office paketą bei vieną iš šių programų: AutoCAD, SketchUP, KitchenDraw ar pan.
- Save apibūdinate, kaip proaktyvią ir veržlią asmenybę – mėgstate reikalus užbaigti iki galo.
- Mokate konkrečiai ir dalykiškai pateikti informaciją.
- Esate atidus (-i) detalėms ir savo darbus atliekate kruopščiai.
- Bendravimą suprantate, kaip raktą į gero rezultato pasiekimą, kuris tenkins būsimą klientą.
UAB Atvena - vienintelė įmonė Lietuvoje, kuri užsiima sudėtingos elektros įrangos, elektros energijos paskirstymo spintų gamyba. Taip pat vykdo elektros inžinerinių sistemų, valdymo ir automatizavimo sistemų, nuotolinio ryšio (telekomunikacijų) inžinerinių sistemų bei apsauginės signalizacijos, gaisrinės saugos inžinerinių sistemų įrengimą.
Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti B2B PARDAVIMO VADYBININKĄ (-Ę) sudėtingos elektros įrangos (elektros energijos paskirstymo spintos, ABB žemos įtampos sukomplektuoti blokai) pardavimų srityje!
- Nišinio produkto pardavimą, kuris Lietuvoje neturi konkurentų.
- Galimybę derinti savo darbo laiką (30 proc darbo laiko ofise, 30 proc. lankant klientus, 40 proc. namuose).
- Draugišką kolektyvą, jauną ambicingą kompaniją.
- Automobilio nuomą darbuotojui arba kompensaciją už degalus.
- Mokymai bei darbo priedai už gerą darbą.
- Priedą - 1% nuo 150 000 eur pardavimų apyvartos.
- Aktyvią naujų, potencialių klientų paiešką, elektros energijos paskirstymo spintų pardavimą.
- Sutarčių, komercinių pasiūlymų rengimą.
- Derybų vedimą bei potencialių klientų vizitavimą.
- Santykių palaikymą ir vystymą.
- Iškeltų KPI vykdymą.
- Duomenų bazės sudarymą bei pildymą.
- Turite aukštąjį išsilavinimą (vadybos, elektrotechnikos arba inžinerinis, techninis išsilavinimas yra didelis privalumas)
- Kalbate anglų bei rusų kalbomis.
- Pasižymite stipria orientacija į rezultatą bei greita reakcija.
- Esate inciatyvus, aktyvus bei komunikabilus.
- Siekiate dirbti ir užsidirbti pagal aiškią ir sąžiningą, proporcingai augančią nuo pardavimų skaičiaus, motyvacinę sistemą.
- Turite vairyotojo pažymėjimą ir galimybę naudotis asmeniniu automobiliu.
Viešbutis Amberton Klaipėda priklauso Amberton viešbučių grupei. Tai unikalus projektas, kurį teisingiau vadinti ne viešbučiu, o „miestu mieste“. Įmonė siekia ne tik patenkinti lankytojų lūkesčius, bet ir viršyti juos, todėl mūsų komandos nariai yra mūsų didžiausias turtas.
- Įdomų ir atsakingą darbą Amberton viešbučių grupėje.
- Galimybę įgyvendinti savo idėjas, dalintis patirtimi bei prisidėti prie įmonės tikslų įgyvendinimo.
- Draugiškus ir profesionalius kolegas bei vadovus.
- Nuolaidas įmonių grupėje bei nemokamų paslaugų paketą įmonės darbuotojui.
- Darbo vietą pačioje miesto širdyje.
- Organizuoti ir vykdyti personalo paiešką bei atranką.
- Rengti, administruoti ir kontroliuoti personalo bei įmonės vidaus dokumentus.
- Kūrimas, atnaujinimas, integracija ir įgyvendinimas personalo procesų.
- Personalą valdymo strategijos sukūrimas ir įgyvendinimas, formuluojant ilgalaikius įmonės tikslus.
- Įmonės motyvacinės sistemos koregavimas, kūrimas.
- Įmonės darbuotojų kompetencijų bei veiklos vertinimas, pateikiant tolimesnius veiklos planus.
- Personal mokymų poreikio tyrimas.
- Darbuotojų iš trečiųjų šalių paieška, atranka, dokumentų rengimas ir įdarbinimo proceso valdymas.
- Darbdavio įvaizdžio strategijos kūrimas ir įgyvendinimas, vidinės komunikacijos užtikrinimas.
- Bendradarbiavimas su funkciniais įmonės vadovais žmogiškųjų išteklių klausimais ir vadovų konsultavimas.
- Informacijos teikimas Sodros sistemoje.
- Turite aukštąjį išsilavinimą.
- Turite sėkmingos darbo patirties žmogiškųjų išteklių srityje.
- Turite žinias apie LR darbo kodeksą ir kitus su darbo teise susijusius teisės aktus.
- Turite patirties kūriant ir diegiant įvairius personalo valdymo įrankius.
- Gebate bendrauti anglų, rusų kalbomis.
- Esate savarankiška, iniciatyvi, kūrybiška, turinti analitinį mąstymą asmenybė.
- Turite puikius lyderystės, organizacinius bei komunikacinius įgūdžius.
Jau 23 metus “Puokštė“ kiekvieną dieną kuria autorines puokštes, gėlių kompozicijas iš gyvų, stabilizuotų, dirbtinų, vazoninių gėlių. Teikia dovanų pakavimo, gėlių pristatymo, verslo ir privačių patalpų puošimo, apželdinimo paslaugas. Prekiauja interjero dekoro elementais ir širdžiai mielomis dovanėlėmis.
Išskirtinai stilingai dekoruoja didžiąsias Gyvenimo šventes, įvairius įmonių renginius, sukurdama ypatingą/individualią/personalizuotą nuotaiką ne tik gėlėmis, bet ir visomis būtinomis dekoro priemonėmis. PUOKŠTĖ – gamtą, žmones mylinti ir savo širdies dalelę kasdien dovanojanti profesionalių floristų kompanija. Nori jungtis prie mūsų? Laukiame Tavęs!
Daugiau informacijos: https://www.gamtospuokste.lt