SPA VILNIUS – tai sveikatos gerinimo centras su mineralinio vandens procedūromis, gydomosiomis programomis, 4+ žvaigždučių viešbučiu, SPA baru su specialiu SPA meniu, restoranu, laisvalaikio centru, žiemos sodu bei dideliu konferencijų centru. Ir visa tai – po vienu stogu.
Savo PROFESIONALUMU, ištobulintomis procedūromis bei NEPRIEKAIŠTINGU atidumu klientų poreikiams pelnėme pripažinimą ne tik Lietuvos, bet ir tarptautiniu mastu. Esame gavę dešimtis įvairiausių apdovanojimų, kuriais labai didžiuojamės ir toliau siekiame būti vis geresniais savo srityje.
Mūsų organizacijos sėkmė priklauso nuo profesionalių, savo darbą mylinčių ir atsidavusių darbuotojų. Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti SVEIKATOS CENTRO REGISTRATŪROS VADOVĄ (-Ę).
Esame įmonė "Hokla", kuri užsiima naujų ir naudotų automobilių prekyba. Bendrovė taip pat teikia serviso ir automobilių aptarnavimo paslaugas. Šiuo metu į savo komandą kviečiame turintį patirties AUTOELEKTRIKĄ (-Ę)!
- Priedus už puikius darbo rezultatus.
- Visas reikalingas darbui priemones.
- Specializuotus mokymus ir seminarus.
- Škoda automobilių elektros sistemų diagnostiką ir gedimų šalinimą.
- Pagalba serviso mechanikams nustatant automobilių gedimus ir juos šalinant.
- Turite techninės pakraipos išsilavinimą.
- Turite automobilių diagnostikos ir remonto patirties.
- Puikiai išmanote automobilio sandarą ir elektronikos sistemas.
- Atvirumą naujoms technologijoms.
Liv_in Vilnius – tai co-living apartamentų kompleksai, kurie siūlo pilnai įrengtus apartmanetus ilgalaikei nuomai ir gyvenamąją erdvę, apsuptą jaukiais kiemeliais ir laisvalaikio erdvėmis. Šiuo metu ieškome ADMINISTRATORĖS (-IAUS) - BENDRUOMENĖS VADYBININKĖS (-O), kuri (-is) praturtins savo charizma ir bus pagalba mūsų komandai!
- Modernią darbo aplinką – projekte sukurtos funkcionalios bendrosios erdvės bendruomenės kūrimui, renginiams, sportui, poilsiui ir darbui.
- Tarptautinę kultūrą – apie 50% klientų užsieniečiai iš įvairių šalių – ne tik aktyviai naudosite anglų kalbą, bet turėsite galimybę pramokti ir kitų kalbų, pažinti įvairias kultūras, užmegzti ryšius ir turėti draugų visame pasaulyje!
- Tikrai nenuobodų, kupiną bendravimo ir keliantį iššūkius darbą.
- Draugišką ir energingą kolektyvą.
- Puikią vietą mokytis, augti ir ugdyti savo gebėjimus.
- Nuomojamų patalpų apžiūros administravimą.
- Šiltą klientų priėmimą, palengvinant adaptacijos sunkumus naujame mieste ar net šalyje.
- Sklandžią ir operatyvią komunikaciją – nuo gedimo, klientų užfiksuoto sistemoje, iki meistro, kuris jį sutvarkys.
- Linksmų ir įdomių renginių organizavimą (pvz., pristatymų, paskaitų, vakarėlių, pokalbių prie kavos su įdomiais žmonėmis, „protmūšių“).
- Kambarių paruošimą naujiems gyventojams, t. y. pasirūpinti trūkstamais dalykais, užprogramuoti raktą ir pan.
- Pagalbą užsieniečiams bei lietuviams registruojant gyvenamąją vietą ir sprendžiant kitus jiems naujus, o Jums – jau žinomus klausimus.
- Esate komunikabili, atidi, rūpestinga asmenybė.
- Mėgstate bendrauti, su malonumu užkalbinate nepažįstamus žmones, lengvai užmezgate naujus kontaktus.
- Planuojate sklandžiai, o organizuojate užtikrintai.
- Su klientais bendraujate dalykiškai, o tuo pačiu šiltai.
- Jums nesunku atsiliepti klientui net ir po darbo valandų – juk Jūs esate jo pirminis kontaktas, kai iškyla sunkumų.
UAB Atvena - vienintelė įmonė Lietuvoje, kuri užsiima sudėtingos elektros įrangos, elektros energijos paskirstymo spintų gamyba. Taip pat vykdo elektros inžinerinių sistemų, valdymo ir automatizavimo sistemų, nuotolinio ryšio (telekomunikacijų) inžinerinių sistemų bei apsauginės signalizacijos, gaisrinės saugos inžinerinių sistemų įrengimą.
Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti B2B PARDAVIMO VADYBININKĄ (-Ę) sudėtingos elektros įrangos (elektros energijos paskirstymo spintos, ABB žemos įtampos sukomplektuoti blokai) pardavimų srityje!
- Nišinio produkto pardavimą, kuris Lietuvoje neturi konkurentų.
- Galimybę derinti savo darbo laiką (30 proc darbo laiko ofise, 30 proc. lankant klientus, 40 proc. namuose).
- Draugišką kolektyvą, jauną ambicingą kompaniją.
- Automobilio nuomą darbuotojui arba kompensaciją už degalus.
- Mokymai bei darbo priedai už gerą darbą.
- Bazinį atlygį + premiją už KPI rodiklių įvykdymą (400 eurų į rankas) + 1% nuo 150 000 eur pardavimų apyvartos.
- Aktyvią naujų, potencialių klientų paiešką, elektros energijos paskirstymo spintų pardavimą.
- Sutarčių, komercinių pasiūlymų rengimą.
- Derybų vedimą bei potencialių klientų vizitavimą.
- Santykių palaikymą ir vystymą.
- Iškeltų KPI vykdymą.
- Duomenų bazės sudarymą bei pildymą.
- Turite aukštąjį išsilavinimą (vadybos, elektrotechnikos arba inžinerinis, techninis išsilavinimas yra didelis privalumas)
- Kalbate anglų bei rusų kalbomis.
- Pasižymite stipria orientacija į rezultatą bei greita reakcija.
- Esate inciatyvus, aktyvus bei komunikabilus.
- Siekiate dirbti ir užsidirbti pagal aiškią ir sąžiningą, proporcingai augančią nuo pardavimų skaičiaus, motyvacinę sistemą.
- Turite vairyotojo pažymėjimą ir galimybę naudotis asmeniniu automobiliu.
Tarptautinės logistikos centras, UAB (TLC) – krovinių gabenimo jūra ekspertai. Pagrindinė įmonės veikla – krovinių gabenimas, krovinių krovos, sandėliavimo organizavimas Klaipėdos uoste, optimalių krovinių gabenimo maršrutų parinkimas bei krovinių pristatymas “nuo durų iki durų”. Profesionali įmonės komanda taip pat atlieka šias paslaugas: visų tipų laivų agentavimas, laivų frachtavimas, krovinių pervežimas jūriniais konteineriais. TLC priklauso Klaipėdos terminalo įmonių grupei.
Šiuo metu prie komandos kviečiamas prisijungti VERSLO VYSTYMO VADOVAS (-Ė)!
- Dinamišką darbo atmosferą bendraminčių apsuptyje.
- Karjeros galimybes įmonių grupėje.
- Artimiausiu metu naujai pastatytą ir modernų biurą.
- Galimybę dirbti su išskirtiniais ir unikaliais projektais.
- Gerą atlygį už darbą ir papildomus motyvacinius priedus.
- Progresyvią ir ambicingą darbo aplinką.
- Efektyvų teikiamų paslaugų pristatymą suinteresuotoms įmonėms.
- Dalyvavimą aukščiausio lygio derybose dėl projektų.
- Klientų poreikių analizę.
- Optimaliausių sprendimų parinkimą.
- Partneriškų santykių su klientais užtikrinimą.
- Turite sėkmingos patirties logistinėje veikloje.
- Esate susidūręs su krovinių gabenimu jūra.
- Puikiai kalbate bei rašote anglų kalba.
- Darbo procese stipriai orientuojatės į rezultatą.
- Derybose gebate išlaikyti savą poziciją bet tuo pačiu ir lengvai prisitaikyti prie pašnekovo.
- Norite turėti stiprų ir operatyviai priimantį sprendimus vadovą.
NT Market yra išskirtinė nekilnojamojo turto įmonė, kuriai svarbiausia ne tik komercinis sėkmingumas, bet ir darbuotojų gerovė. Mes dirbame su Vakarų Lietuvos klientais ir garantuojame, kad kiekvienas mūsų komandos narys jaučiasi įvertintas ir turi visas priemones sėkmei.
Ar esi entuziastingas (-a) ir ieškai karjeros galimybių nekilnojamojo turto rinkoje? NT Market kviečia prisijungti prie savo augančio kolektyvo, kuriame vertinamas kiekvienas narys.
- Darbą su Vakarų Lietuvos klientais nekilnojamojo turto sektoriuje.
- Įdarbinimą pagal darbo sutartį, nereikalaujant individualios veiklos licencijos.
- Pradinį klientų ratą su galimybe jį plėsti ir auginti.
- Hibridinį darbo modelį, leidžiantį derinti asmeninį gyvenimą su profesiniais iššūkiais.
- Stabilų atlyginimą ir motyvuojančią bonusų sistemą, priklausiančią nuo pardavimo rezultatų.
- Aktyvus bendravimas su klientais telefonu ir el. paštu.
- Reguliarūs klientų lankymai objektuose, siekiant geriau suprasti jų poreikius ir pateikti jiems geriausius pasiūlymus.
- Duomenų bazės administravimas ir informacijos apie sandorius tvarkymas.
- Pasiūlymų rengimas ir derybos su klientais.
- Dalyvavimas komandos susirinkimuose ir strategijos aptarimuose.
- Noro ir vizijos augti kartu su mūsų nekilnojamojo turto komanda.
- Minimalios patirties pardavimų srityje, ypač vertinsime patirtį NT sektoriuje.
- Puikių bendravimo įgūdžių ir gebėjimo dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje.
- Anglų kalbos mokėjimo, nes daug bendrausi su užsienio klientais.
- B kategorijos vairuotojo pažymėjimo ir asmeninio automobilio, kad galėtum lankytis pas klientus (kuro išlaidas padengsime mes).
UAB „700LT“ - žemų kainų kelionių organizatorius, jau antrą dešimtmetį siūlantis platų kelionių Lietuvoje ir užsienyje asortimentą.
Kiekviena 700.lt kelionė – tai neužmirštamų įspūdžių, žavingų akimirkų, naujų atradimų ir teigiamų emocijų rinkinys. Neturite ką veikti savaitgalį? Atėjo laikas pailsėti? Norite su draugais praleisti laiką KITAIP? Ieškote pigios pažintinės kelionės autobusu ar savaitgalio kelionės Lietuvoje? O gal norite su darbo kolektyvu sustiprinti pažintį, atšvęsti savo ar įmonės gimtadienį, moksleivių išleistuves, kelti kvalifikaciją? Kviečiame keliauti kartu su 700LT!
Klinika „Unomeda" atverė duris ir Vilniaus gyventojams, mes įsikūrėme Žirmūnuose (Žirmūnų g.2, Vilnius). Esame šeimos ir konsultacinė klinika, kurios aukščiausia vertybė yra profesionalumas, laiku ir atsakingai pasirūpinti sergančiais ir saugančiais sveikatą. Klinikoje „Unomeda” konsultuoja ir gydo aukštos kvalifikacijos įvairių medicininių sričių, turintys didelę patirtį gydytojai specialistai, kurie nuolat kelia kvalifikaciją, dalyvaudami įvairiuose seminaruose Lietuvoje ir užsienyje. Gydytojai dirba su nauja bei modernia medicinine įranga.
Kviečiame jungtis į savo komandą naują narį!
Klinikos Unomeda komanda - tai mūsų sėkmės paslaptis. Esame supratingi, skatinantys tobulėti, stengiamės, kad komandoje darbuotojai jaustųsi suprasti ir vertinami.
Mūsų misija:
Tapti mėgstamiausia ir profesionaliausia klinika visiems gyventojams, kur mes įsikūrę.
Mūsų vizija:
Teikti profesionalias medicinos paslaugas ir padėti visiems sergantiems ir saugantiems sveikatą.
Mūsų vertybės:
Mes dirbame profesionaliai. Mums svarbus kiekvienas pacientas. Mes laiku ir atsakingai pasirūpiname sergančiais ir saugančiais sveikatą.
- Klinikų (kelios klinikos Vilniaus mieste) darbo organizavimą ir problemų sprendimą.
- Personalo planavimą, atranką ir bendravimą, gero klimato palaikymą. Personalo paieškai didžiausias dėmesys.
- Šeimos klinikos partnerių lankymą ir produktų pristatymą.
- Naujų paslaugų įvedimą ir organizavimą.
- Socialinių tinklų ir informacijos sklaidos priežiūrą.
- Darbą su informacine programa, draudimais ir panašiai.
- Kitų vadybinių su klinika susijusių darbų atlikimas.
- Turite panašios darbo patirties sveikatos priežiūros įstaigoje.
- Jūsų išsilavinimas medicininis arba vadybinis.
- Mėgstate dinamišką darbo aplinką, nes 30 - 40% savo darbo laiko praleisite lankydamas partnerius bei naujų komandos narių paieškai.
- Gebate valdyti didelį informacijos srautą bei greitai randate atsakymus į visus klausimus.
- Turite gerą kompiuterinį raštingumą.
- Jums lengva susikalbėti anglų ir rusų kalbomis.
- Apie save galite pasakyti: esu organizuotas ir lankstus, pagarbus klientui ir kolegai, vertinu darbo estetiką ir preciziškumą bei siekiu vis kokybiškesnio savo ir komandos darbo atlikimo!
- Turite vairuotojo teises ir automobilį (kompensuosime visas su tuo susijusias išlaidas).
Esame kompanija „Industrinės sistemos ir inžinerija“, teikiame vamzdynų montavimo ir suvirinimo, metalo konstrukcijų surinkimo, izoliacijos ir vėdinimo sistemų, laivų interjero įrengimo paslaugas laivų statybos ir industrinių pastatų statybos projektuose užsienyje.
Viena iš pagrindinių mūsų vertybių – kokybė. Tam, kad užtikrintume efektyvų, kokybišką ir sklandų projektų vykdymą, Klaipėdoje esame įkūrę profesionalų kompetencijų ugdymo ir mokymo centrą savo bei partnerių darbuotojams.
Esame atvira, patikima, stabili bei gerą atmosferą kurianti įmonė. Visada pastebime ir finansiškai paskatiname kiekvieną už atliktus darbus ar parodytą iniciatyvą. Kviečiame prisijungti kolegą, atsakingą už tiekimo procesus!
- Mūsų kolektyve pajusi partnerystę. Tokiu principu dirbame ir su savo klientais ir komandos viduje.
- Vadovą, kuris praktikuoja aiškų, dalykišką ir konstruktyvų bendravimą.
- Jei iškils poreikis darbui iš namų, tarsimės, nes mums svarbu – darbo rezultatas.
- Papildomus bonusus nuo pasiektų asmeninių tikslų ir bendrų įmonės rezultatų.
- Įmonės vadovo pagalbą, perprantant pozicijos specifiką.
- Aprūpinti įmonės darbuotojus darbo rūbais, įrankiais, transportu/kelionėmis ir apgyvendinimu.
- Kruopšti tiekėjų paieška ir atranka.
- Derybų vedimas dėl palankių pirkimo sąlygų (kainos ir terminai).
- Pirkimų dokumentų administravimas ir savalaikis sąskaitų perdavimas buhalterijai.
- Mėgsti administracinę ir organizacinę veiklą.
- Savo darbus atlieki kruopščiai, iki sėkmingo rezultato.
- Patinka aiškios ir konkrečios atsakomybės.
- Patinka derėtis ir įgyvendinti pirkimo sandorį su palankiausiomis sąlygomis.
- Susikalbi anglų ir rusų kalbomis.
- Turi B kategorijos vairuotojo pažymėjimą.
UAB Nurminen Maritime – tarptautinė kompanija, Lietuvoje įkurta 2004 metais. UAB Nurminen Maritime priklauso Suomijos kapitalo įmonių grupei Nurminen Logistics Plc (www.nurminenlogistics.com). Pagrindinė kompanijos veikla – tai konteinerinės linijos Cosco Shipping atstovavimas Lietuvoje. Taip pat mes sėkmingai vykdome multimodalinius pervežimus, teikiame laivų agentavimo bei logistikos paslaugas, užsiimame projektinių bei negabaritinių krovinių gabenimu, muitinės formalumų tvarkymu.
Šiuo metu prie savo komandos Klaipėdoje kviečiame prisijungti JŪRŲ TRANSPORTO SKYRIAUS EKSPORTO VADYBININKĄ (-Ę)!
- Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje.
- Darbą jaunatviškoje ir energingoje komandoje.
- Startinį klientų paketą.
- Tiesioginį bendravimą su klientais iš viso pasaulio (elektroniniu paštu, telefonu).
- Kontaktų užmezgimą su naujais klientais.
- Savalaikį užsakymų vykdymo koordinavimą.
- Iškylančių komplikuotų situacijų su klientais valdymą.
- Įmonės atstovavimą susitikimuose su klientais.
- Ilgalaikių bendradarbiavimo ryšių su klientais užtikrinimą ir palaikymą.
- Puikiai bendraujate anglų kalba.
- Esate orientuotas į rezultatą.
- Esate aukštos vidinės kultūros žmogus, o tai atsispindi kasdieninėje veikloje.
- Nardote analitiniuose duomenyse ir mėgstate Excelį ;)
- Efektyviai priimate sprendimus, kai trūksta laiko ar yra kitos nepalankios sąlygos.
Esame skaitmeninės spaudos spaustuvė, gebanti pasiūlyti kokybiškas paslaugas ir produkciją. Mūsų pagrindinis prioritetas – individualus požiūris į klientą, jo poreikių supratimas ir išpildymas. Klientams galime pasiūlyti kompleksiškus reklamos sprendimus – nuo gaminio projektavimo, dizaino iki galutinio produkto atidavimo klientui. Šiuo metu augame ir prie savo jaunatviškos ir ambicingos komandos kviečiame prisijungti kruopštų (-čią) ir atsakingą SPAUDOS UŽBAIGIMO ĮRENGINIŲ OPERATORIŲ (-Ę).
Esame UAB "Technikos uostas", oficialus, pasaulyje žinomų vardų - BOBCAT, TRILO, BRIELMAIER, SOOSAN, atstovas Lietuvoje. Teikiame technikos pardavimų bei ilgalaikės nuomos sprendimus, pritaikytus statybos, žemės ūkio, pramonės ir viešajame sektoriuje veikiančioms įmonėms bei privatiems klientams. Auginame savo komandą (laukiame prisijungiant net 5 žmonių skirtinguose miestuose bei pozicijose). Gal vienas iš jų būsi TU?
Pradedi savo karjerą mechanikos srityje? Nebus geresnių sąlygų nei pas mus!
- Tavęs lauktų ramus, pozityvus ir kalbantis tik apie esmę įmonės vadovas.
- Turėtum mentorių, kuris nuosekliai Tave įvestų į darbo specifiką.
- Kadangi esame oficialūs atstovai, turėtumei ir kelionių į užsienį pas gamintojus, jog galėtum įgyti sertifikatus.
- Įmonė dosniai dalinasi, net ir besimokantiems specialistams yra išmokamos ketvirtinės premijos.
- Mėnesinio atlygio bonusai taip pat yra aiškiai skaičiuojami.
- Darbo pobūdis – nenuobodus, nes keičiasi darbo lokacija, priklausomai, kur būsi iškviestas.
- Mūsų komandoje labai maža kaita, matyt todėl jog, dirbantys mato privalumų.
- Kol būsi pasiruošęs savarankiškam darbui, kartu su kolega važiuosi į dirbtuves ir klientų objektus atlikti techninį aptarnavimą ir šalinti gedimų.
- Technikos periodinėms techninėms apžiūroms paruošimas ir atlikimas.
- Technikos registracija atitinkamuose valstybės institucijose.
- Naujos technikos paruošimas eksploatavimui.
- Turėtum techninės pakraipos išsilavinimą, ar būtumei paskutinio kurso studentas.
- Mylėtum techniką taip, kad net Tavo antroji pusė pavydėtų.
- Būtum tvarkingas ir kruopštus ne tik dirbant prie technikos, bet ir pildant reikalingą dokumentaciją.
- Skaitytum techninę dokumentaciją anglų kalba.
- Tau patiktų dirbti ramioje, o tuo pačiu ir ambicingoje komandoje.
Mūsų patikimas klientas - Tyrens Lietuva - Švedijos įmonių grupei priklausanti viena didžiausių infrastruktūros inžinerijos įmonių Lietuvoje, įvykdžiusi daugiau nei 10 000 įvairaus dydžio ir sudėtingumo projektų, suprojektavusi dešimtis tūkstančių kilometrų kelių, tiltų, geležinkelių.
„Užduok klausimus. Susirask draugų ir dalinkis žiniomis. Būk atviras. Įkvėpk. Sulaužyk barjerus. Bendrauk. Būk drąsus. Mesk sau iššūkį, kolegoms ir klientams. Rask naujų perspektyvų. Pateik naujų idėjų. Būk smalsus. Būk kūrybingas ir žaismingas. Mėgaukis verslu. Padaryk neįmanomą įmanoma. Imkis inovacijų. Nustebink. Sukurk pasaulį, apie kurį svajojame“ – kviečia jie, šiomis vertybėmis vadovaujasi ir tokią aplinką kuria kasdien.
Nori kartu? Yra puiki proga prisijungti, nes šiuo metu ieškome KELIŲ INŽINIERIAUS (-ės) Klaipėdos kelių skyriui!
Būtų privalumas:
UAB Agromita - pirmaujanti traktoriukų ir jų priedų pardavimų kompanija pabaltyje.
Dairaisi naujų galimybių: naujo produkto, kitokių darbo sąlygų? Laukiame skambučio iš žmogaus, kuriam patinka PARDAVINĖTI ir kuris mėgsta TECHNIKĄ!
Ieškome Produkto įvedimo vadybininko (- ės) (mulčeriai - žoliapjovės)!
- Nes čia Tavęs lauktų ramus, pozityvus ir kalbantis tik apie esmę įmonės vadovas.
- Dirbtum su kokybės ženklu ir žinomais pasaulyje brendais.
- Įgyvendinus konkrečias užduotis, o taip pat nuo pardavimų maržos, būtų mokamas dosnus priedas.
- Įsilietum į įmonę, kurioje kaita labai maža - mus sudaro ilgamečiai darbuotojai.
- Turėtum sveiką darbinę atmosferą.
- Mėgtum strateguoti, kurti verslo ryšius ir juos vystyti.
- Tau patiktų dirbti su konkrečiais apčiuopiamais produktais, technika (mulčeriai - žoliapjovės).
- Norėtum suprasti pramonės, infrastruktūros, statybų, miškų ir žemės ūkio poreikius, tam kad tikslingai galėtum pasiūlyti sprendimus.
- Tikėtum, jog klientų lankymas ir dėmesys jiems yra proporcingas pardavimų skaičiui.
- Ypatingai domiesi technika bei jos panaudojimo galimybėmis.
- Susikalbi anglų kalba (rusų kalbos mokėjimą laikytume privalumu).
- Turi tarptautinės patirties įvedinėjant produktą į rinką.
- Esi ambicingas (-a) ir atkakliai sieki savo užsibrėžtų tikslų.
- Esi pozityvus, lengvai ir laisvai bendraujate, logiškai ir nuosekliai išreiški savo mintis, bei gebi daryti įtaką kitam.
- Gebi išklausyti klientą, įvertinti situaciją ir atsižvelgiant į tai, pateikti optimaliausią pasiūlymą.
- Gebi klientui pasiūlyti daugiau, nei jis tikėjosi.
- Tvirtai žinai, jog pardavimai, pasirašyti sandoriai Tave užveda. :)
Mūsų patikimas klientas - Tyrens Lietuva - Švedijos įmonių grupei priklausanti viena didžiausių infrastruktūros inžinerijos įmonių Lietuvoje, įvykdžiusi daugiau nei 10 000 įvairaus dydžio ir sudėtingumo projektų, suprojektavusi dešimtis tūkstančių kilometrų kelių, tiltų, geležinkelių.
„Užduok klausimus. Susirask draugų ir dalinkis žiniomis. Būk atviras. Įkvėpk. Sulaužyk barjerus. Bendrauk. Būk drąsus. Mesk sau iššūkį, kolegoms ir klientams. Rask naujų perspektyvų. Pateik naujų idėjų. Būk smalsus. Būk kūrybingas ir žaismingas. Mėgaukis verslu. Padaryk neįmanomą įmanoma. Imkis inovacijų. Nustebink. Sukurk pasaulį, apie kurį svajojame.“ – kviečia jie, šiomis vertybėmis vadovaujasi ir tokią aplinką kuria kasdien.
Nori kartu? Yra puiki proga prisijungti, nes šiuo metu ieškome TECHNIKO (-ės) – PROJEKTUOTOJO (-os) Klaipėdos kelių skyriui!
Mes - Klaipėdos Smeltė – šiuolaikinis konteinerių terminalas Klaipėdos uoste, priklausantis tarptautiniam tinklui Terminal Investment Limited Sàrl (TIL), valdančiam konteinerių terminalus penkiuose žemynuose.
Šiuo metu į savo profesionalią ir draugišką komandą kviečiame ELEKTROMONTERĮ (-Ę)
- Aplinką, kurioje vyrauja tolerantiškumas, atvirumas naujoms idėjoms, nuolat siekiama išmanymo ir profesionalumo, vertinama atsakomybė ir laikomasi nuostatos: viskas įmanoma.
- Bendradarbiaujančius ir palaikančius kolegas bei vadovus.
- Mokymosi ir tobulėjimo perspektyvas.
- Jūsų kompetencijas atitinkantį atlygį.
- Remonto bei technologinės priežiūros darbų vykdymas elektros įrenginiuose 0,4-10kV tinkle.
- Naujų elektros įrenginių montavimas bei rekonstrukciniai darbai 0,4-10kV tinkle.
- Gedimų šalinimas elektros įrenginiuose.
- 0,4-10kV kabelių movų montavimas.
- Kabelinių tranzitinių, paskirstymo ir apskaitos spintų surinkimas ir montavimas.
- Apšvietimo sistemų montavimas ir kiti elektros instaliacijos darbai.
- Kabelinių trasų (kabelinių kopėčių ir lovių) montavimas.
- Elektros variklių priežiūros ir remonto darbai.
Asmeninės savybės ir gebėjimai:
- Gebėjimas dirbti komandoje ir savarankiškai.
- Efektyvaus darbo metodų taikymas.
- Atsakingas požiūris į atliekamą darbą.
Kvalifikaciniai reikalavimai:
- Techninis/ profesinis/ elektrotechninis išsilavinimas.
- Darbo patirtis dirbant 10 kV elektros įrengimais.
- VK ir/ar AK pažymėjimas (privalumas).
- Kėlimo platformų ir jų įrangos operatoriaus pažymėjimas (privalumas).
- Vairuotojo pažymėjimas B kategorija.
- Įgūdžiai kompiuteriu (MS Office paketas).
"Dovaina" - tai moderni ir gyvybinga įmonė su daugiau nei 30 metų patirtimi. Dirbame maisto pramonės įrengimų gamybos ir metalo apdirbimo srityse. Pagal individualius užsakymus projektuojame ir gaminame įvairaus sudėtingumo nestandartinius gaminius, technologines linijas, transporterius, įvairių pramonės šakų įrenginius, pritaikant pagal vietą ir paskirtį, automatizuojant gamybinius procesus. Projektus vykdome nuo įrangos projektavimo iki jos paleidimo. Mūsų klientai - Lietuvos ir užsienio aukšto našumo industrinės duonos kepyklos.
Nauja ir moderni įranga bei profesionali komanda užtikrina aukštą metalo gaminių kokybę, leidžia maksimaliai greitai atlikti tiek vienetinius, tiek didelio tiražo užsakymus bei ilgalaikius projektus. Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti TECHNOLOGĄ (-Ę), turintį patirties metalo apdirbimo pramonėje.
- Tapti profesionalų komandos dalimi, kurioje turėsite galimybę auginti savo kompetencijas.
- Dirbti dinamiškoje ir kūrybingoje aplinkoje su aistringa komanda, kuriančia unikalius produktus duonos pramonei.
- Aiškias karjeros galimybes savo srityje.
- Saugią įsivažiavimo pradžią, nes savo sukaupta patirtimi dalinisis profesionalus vyr. technologas.
- Kolektyvą, kuris yra artimas, gerbiantis vienas kitą ir turintis gerą humoro jausmą.
- Social activities, „Team building“.
- Esant poreikiui ir iš anksto susitarus, galimybę dirbti iš namų.
- Kompensaciją už transportą į/iš darbo (kelionė iš Kauno iki mūsų gamyklos trunka tik 30 min.)
- Darbą nuo pirmadienio iki penktadienio, darbo laiką nuo 8:00 iki 16:30.
- Naujų gaminių technologinį paruošimą gamybai.
- Gamybos laikų ir medžiagų sunaudojimo normatyvų nustatymą.
- Gamybos įrengimų ir įrankių parinkimą, ruošimą, išbandymą, tobulinimą.
- Gaminių technologinės dokumentacijos ruošimą ir tobulinimą.
- Darbuotojų konsultavimą gamybos žaliavų parinkimo, gamybos technologijų klausimais.
- Gamybos procesų nuolatinį tobulinimą ir efektyvumo didinimą.
- Technologinių procesų neatitikčių analizę, prevencinių priemonių rengimą.
- Gaminių savikainos skaičiavimą.
- Darbą su „Monitor“ programa.
Ateinant pas mus:
- Turite patirtį metalo apdirbimo sektoriuje (bent 2 metai).
- Išmanote ir domitės metalo apdirbimo technologiniu procesu.
- Turite su technologo darbu suisijusią specialybę.
- Mokate skaityti ir interpretuoti technologinę dokumentaciją.
- Turite vidinį norą gilintis, tobulinti ir augti kaip profesionalas.
- Turite sėkmingą patirtį valdant projektus ir įtraukiant į juos suinteresuotus asmenis.
Išmoksite pas mus:
- Dirbti su gamybos programa „Monitor".
- Perprasti įvarios įrangos specifiką.
- Kitus darbui reikalingus įgūdžius.
UAB Mažeikių sunkvežimių servisas rinkoje - jau 27 metus. Mūsų klientai, tai krovinių pervežimo kompanijos, statybos bei kita veikla užsiimančios įmonės, turinčios krovininį transportą.
Pagrindinė įmonės veikla - vakarietiškų sunkvežimių, puspriekabių, autobusų atsarginių detalių mažmeninė prekyba, bei plataus profilio serviso paslaugos Mažeikiuose. Specializuoto krovininio transporto detalėmis prekiaujame MSS PARTS iškabomis pažymėtose parduotuvėse, esančiose Mažeikiuose, Kretingoje bei Plungėje.
Ilgametė patirtis, kokybiškos serviso paslaugos, patogi geografinė padėtis sunkvežimių privažiavimui (įmonė įsikūrusi prie Mažeikių aplinkkelio) bei palankios detalių kainos padėjo pelnyti klientų ne tik iš Lietuvos, bet ir iš Latvijos, pasitikėjimą.
Esame Įrankis.lt – statybos ir sodo įrankių nuomos veiklą vykdome visoje Lietuvoje jau beveik 10 metų. Mūsų nuomojama įranga skirta tiek paprastiems, tiek profesionaliems statybos darbams, todėl dirbame tiek su privačiais asmenimis, tiek su verslo įmonėmis.
Atstovaujame tokius prekinius ženklus kaip Hilti, Festool, DeWalt, Makita, Bosch, Stihl, Mikasa, Weber ir savo klientams siūlome labai platų asortimentą ne tik statyboms ar remontui, bet ir darbui sode ar darže.
Šiuo metu prie savo komandos kviečiame prisijungti PARDAVIMŲ PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) Kaune.
- Plačias savirealizacijos ir savarankiškų sprendimų priėmimo galimybes.
- Darbą su rinkoje gerai žinomais prekės ženklais.
- Galimybę pačiam laisvai planuoti savo darbo laiką.
- Konkurencingą fiksuotą atlyginimą ir motyvuojančius priedus prie pagrindinio atlygio, kurie neturi „lubų".
- Įmonės automobilį.
- Aktyvią naujų verslo klientų paiešką ir įmonės užimamos rinkos dalies didinimą.
- Aktyviai komunikuosite tiek su naujais, tiek su esamais klientais ir reprezentuosite kompanijos paslaugas.
- Statybos objektų vizitavimą su tikslu išsiaiškinti statybos įmonių poreikius įrankiams, įrangai ir galimybes bendradarbiavimui.
- Vesite derybas, organizuosite susitikimus, rengsite komercinius pasiūlymus.
- Galėsite siūlyti ir realizuoti savo idėjas darbo efektyvumui gerinti.
- Turite bent vienerių metų sėkmingos darbo patirties aktyvių pardavimų ar verslo plėtros srityje.
- Esate aktyvus, lengvai bendraujantis žmogus ir turite stiprią orientaciją į rezultatą.
- Pažįstate statybos įrangą (privalumas).
- Turite vairuotojo pažymėjimą ir vairavimo patirties.
Daugiau nei 11 metų vėjo energetikos srityje dirbanti INIKTI komanda, vysto didžiausius vėjo energetikos projektus Lietuvoje, stato ir demontuoja vėjo jėgaines įvairiose Europos šalyse. Įmonėje šiuo metu dirba daugiau nei 70 darbuotojų. Daugiau apie mus: www.inikti.com, www.linkedin.com/company/inikti-wind/. Jei turi daug pozityvios energijos, mąstai savarankiškai, esi iniciatyvus ir žingeidus, atsakingas, greitai perpranti naujus dalykus, pasirengęs mokytis ir tobulėti, bei augti kartu su mumis, prisidėk prie mūsų vėjo energetikos rinkoje sektoriuje, kuriame galėsi sparčiai augti ir prisidėti prie reikšmingų permainų!
Šiuo metu į savo komandą kviečiame prisijungti Projektų koordinatorių (-ę) Vokietijoje (vėjo jėgainių srityje) iš visos Lietuvos!
- Galimybę užsidirbti.
- Darbą Vokietijoje - projektas 1-2 metų trukmės.
- Darbo grafiką: 6 savaites Vokietijoje ir 2 savaites Lietuvoje.
- Kelionės, apgyvendinimo išlaidas dengia įmonė.
- Darbą prie betoninių vėjo jėgainių bokštų statybos.
- Komunikaciją vokiečių kalba, pagalbą bendradarbiams.
- Kalbate vokiečių kalba žodžiu ir raštu (B1 - B2 lygiu), sugebėsite susikalbėti ir išversti komandos nariams.
- Turite darbo patirtį statybos darbuose - tai laikytume didžiuliu privalumu.
Mūsų klientė - tai inovatyvi šeimos įmonė, kuri specializuojasi natūralių produktų gaminime ir pardavime bei sveikatos industrijos plėtojime, visi produktai pagaminti tik iš lietuviškų žaliavų. Įmonė siekia ne tik užtikrinti aukštą produktų kokybę, bet ir skatinti sveiką gyvenseną bei natūralių produktų naudojimą kasdieniniame gyvenime. Įmonė stengiasi plėtoti ir įgyvendinti naujoves, siekdama gerinti žmonių gyvenimo kokybę ir skatinti sveikatą.
- Lankytis SPA ir sveikatingumo centruose, aptarti klientų poreikius ir pristatyti įmonės gaminius, įskaitant eterinius aliejus, ekstraktus, masažinio medaus bei kūno šveičiamuosius mišinius, taip pat buities priežiūros prekes.
- Pristatyti vaistažolių arbatas bei natūralius maisto produktus, akcentuojant jų ekologiškumą, natūralumą ir lietuvišką kilmę, pabrėžiant sveikatingumo ir ekologinio gyvenimo būdo svarbą.
- Supažindinti klientus su produktais, jų naudojimo būdais ir teikiamomis naudomis, siekiant užtikrinti ilgalaikius ir produktyvius santykius bei skatinti natūralių ir ekologiškų produktų naudojimą kasdieniame gyvenime.
- Sekti užsakymus, užtikrinti sklandų produktų pristatymą klientams ir suteikti aukščiausio lygio klientų aptarnavimą, atsakyti į visus klausimus, susijusius su produktų asortimentu, nauda ir pritaikymu.
- Aktyviai ieškoti naujų verslo galimybių ir plėsti įmonės veiklą, identifikuoti potencialius naujus klientus SPA, sveikatingumo ir buities sektoriuose, taip pat palaikyti ir stiprinti ryšius su esamais klientais, pristatant jiems naujus produktus ir pasiūlymus.
- Domitės natūraliais, ekologiškais, sveikais produktais ir turite patirties pardavimuose, patirtis parduodant sveikatos/medicinos srities produktus būtų didelis privalumas.
- Jums patinka bendrauti, gebate sudominti klientus, pabrėždami gaunamą naudą ir kokybę.
- Gebate veiksmingai planuoti savo darbą, sekti užsakymus, užtikrinti aukštą klientų aptarnavimo lygį, palaikyti ilgalaikius santykius su esamais klientais.
- Esate aktyvi ir savarankiška asmenybė, ieškanti naujų galimybių ir plečianti klientų bazę.
- Turite aukštą atsakomybės jausmą, iniciatyvumą, gebate efektyviai dirbti tiek savarankiškai, tiek komandoje, siekiant bendro tikslo - parduoti įmonės produktus, taip skatinant natūralių ir ekologiškų produktų naudojimą.
UAB "Solorina" oficialus Toyota atstovas Lietuvoje, kuris užsiima naujų ir naudotų automobilių prekyba. Bendrovė taip pat teikia serviso ir automobilių aptarnavimo paslaugas. Šiuo metu į savo komandą kviečiame AUTOMOBILIŲ PARDAVIMO VADYBININKĄ (-Ę)!
- Galimybę siekti rezultatų už kuriuos sąžiningai mokami priedai (konkurencingą skatinimo sistemą).
- Asmeninę vadovų pagalbą darbo pradžioje.
- Draugišką ir darnų kolektyvą, kuriame vertinamas bendradarbiavimo ir palaikymo valdymo stilius.
- Specializuotus mokymus ir seminarus.
- Ilgalaikių santykių su klientais kūrimą ir puoselėjimą.
- Aukščiausio lygio aptarnavimą, remiantis TOYOTA standartais ir vertybėmis, įskaitant profesionalų ir draugišką klientų aptarnavimą bei sprendimų teikimą, atitinkantį kliento poreikius.
- Greitą ir efektyvų atsakymą į kliento užklausas ir poreikius, siekiant užtikrinti, kad klientai būtų patenkinti ir aptarnavimas vyktų be jokių nesklandumų.
- Pardavimo proceso valdymą nuo pradžios iki pabaigos.
- Aktyvų ir sistemingą klientų duomenų valdymą naudojant CRM sistemą, siekiant užtikrinti tikslią informaciją apie klientų poreikius, pageidavimus ir ankstesnius sandorius.
- Turite sėkmingą patirtį pardavimuose ir mėgaujatės tai darydami.
- Domitės automobiliais ir galėtumėte valandų valandas kalbėtis apie jų charakteristikas:)
- Esate komunikabilus, lengvai užmezgate kontaktą ir mokate palaikyti ilgalaikius bendradarbiavimo santykius.
- Turite stiprią vidinę motyvaciją, skatinančią užsibrėžti tikslus ir pasiekti rezultatus.
- Mokate pristatyti informaciją ir turite gerus darbo kompiuteriu įgūdžius.
- Gebate klientui pasiūlyti daugiau, nei jis tikėjosi.
DOMDOM HOME yra lyderiaujanti virtuvės baldų įmonė, įkvėpta aukščiausių dizaino standartų ir klientų poreikių. Mes dedame didžiulį akcentą į kokybę, inovacijas ir klientų patirtį, kurdami išskirtinius ir funkcionalius virtuvės baldus, kurie tampa gyvenamojoje erdvėje stilingu ir praktišku akcentu. Šiuo metu prie komandos kviečiame prisijungti PROJEKTŲ VADOVĄ (-Ę) – DIZAINERĮ (-Ę)!
- Dinamišką ir įdomų darbą – visi klientai skirtingi, su skirtingomis svajonių virtuvėmis.
- Platų atsakomybių spektrą visos „kliento kelionės“ metu - nuo kliento pasitikimo, projekto sukūrimo iki sveikinimo įrengus virtuvę.
- Profesionalius partnerius, su kuriais dirbame, aukščiausios kokybės ir sertifikuotas medžiagas.
- Itin platų virtuvės dizaino asortimentą Jūsų kūrybinei laisvei (žinoma, su kliento sutikimu!).
- Galimybę bendradarbiauti su savo srities profesionalais, dizaineriais ir architektais.
- Visapusišką kliento poreikių supratimą ir pagalbą vizualizuojant svajonių virtuvės projektą (kliento pasitikimas, poreikių išsiaiškinimas, produkto pristatymas).
- Svajonių virtuvės interjero dizaino kūrimą, vizualų reprezentavimą.
- Pirminių brėžinių ruošimą (SketchUp, AutoCAD) ir derinimą su Projektavimo skyriaus kolegomis.
- Aktyvų įsitraukimą į įmonės organizuojamus renginius, kontaktų mezgimą su dizaineriais ir architektais.
- Puikiai išmanote baldų konstrukciją ir savo ekspertinėmis žiniomis gebate atlikti sėkmingą pardavimą!
- Esate įvaldęs (-džiusi) MS Office paketą bei vieną iš šių programų: AutoCAD, SketchUP, KitchenDraw ar pan.
- Save apibūdinate, kaip proaktyvią ir veržlią asmenybę – mėgstate reikalus užbaigti iki galo.
- Mokate konkrečiai ir dalykiškai pateikti informaciją.
- Esate atidus (-i) detalėms ir savo darbus atliekate kruopščiai.
- Bendravimą suprantate, kaip raktą į gero rezultato pasiekimą, kuris tenkins būsimą klientą.
Esame įmonė UAB „Arimex", kurios veiklos sritys – riešutų, džiovintų vaisių ir valgomųjų sėklų importas, apdorojimas, kepinimas, maišymas, pakavimas, didmeninė prekyba ir eksportas.
Kiekviename žingsnyje siekiame užtikrinti efektyvius vidinius procesus ir maksimalią produkcijos kokybę. „Arimex" prioritetas - sveiki ir kokybiški produktai: įmonė turi BRCGS AA lygio sertifikatą ir atitinka pasaulinius maisto saugos ir kokybės reikalavimus, tokius pačius standartus keliame ir žaliavos tiekėjams.
Esame orientuoti į ilgalaikius tikslus. Savo vidiniuose procesuose vadovaujamės „Balanced score-card“ rodikliais. Taikome LEAN sistemą, kuri leidžia ne tik efektyviai naudoti išteklius, bet ir sukurti didesnę vertę klientams, didinti konkurencinį pranašumą, nuolat tobulėti ir ieškoti geresnių sprendimų.
Šiuo metu prie savo aktyvios ir motyvuotos komandos kviečiame prisijungti GAMYBOS PAMAINOS VADOVĄ (-Ę) !
- Darbą patikimoje, pažangioje ir šiuolaikiškoje įmonėje.
- Galimybę prisidėti prie įmonės augimo ir veiklos tobulinimo.
- Energingų, kompetentingų ir draugiškų darbuotojų kolektyvą.
- Konkurencingą atlyginimą ir priedus, priklausančius nuo rezultatų.
- Vežimą iš darbo Vilniaus mieste nakties metu.
- Pamaininį darbą. Darbo grafikas: P.P 7:00-16:00 / 15:00-00:00 (keičiasi kas savaitę), savaitgaliai ir šventinės dienos laisvos.
- Saugaus, kokybiško ir efektyvaus darbo užtikrinimą savo pamainos metu.
- Pamainos darbo planavimą, organizavimą, koordinavimą ir kontrolę.
- Efektyvų gamybos pajėgumų ir išteklių panaudojimą.
- Gamybos planų, kokybinio ir kiekybinio išpildymo, užtikrinimą, remiantis aukštais kokybės ir saugos standartais.
- Komandos formavimą, ugdymą ir įsitraukimo skatinimą.
- Naujų darbuotojų atranką.
- Turite patirties gamybinėje įmonėje ir gerai išmanote gamybos ir technologinius procesus.
- Patirtis maisto pramonėje - būtų didelis privalumas.
- Turite geras LEAN ir kokybės sistemų žinias bei patirties tai taikant.
- Turite gerus laiko planavimo, rezultatų siekimo, darbo organizavimo įgūdžius.
- Mokate operatyviai ir lanksčiai spręsti įvairias gamybines situacijas.
- Tikimės, kad esate komandiškas, iniciatyvus, pozityvus, inovatyvus žmogus.